Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!


Wie is jullie in deze? Ik heb ieder geval geen sms ontvangen.
eddyheddy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen sms ontvangen
GJV

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!


Nog steeds geen sms (5 okt ) ontvangen , ik heb de iPhone 11pro 64gb midnight green al op 14 sept besteld
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook nog steeds helemaal niets ontvangen
Oziiio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oziiio wrote:
Besteld op zondag 22 september in de winkel.
Tot op heden alleen een sms ontvangen op 24 & 25 september dat ze niet meteen kunnen leveren. Sindsdien geen communcatie.

Op de site staat: Status Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

Bestelnummers: 304672821 & 304672631

Apple iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green
Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Space Grey


Zojuist per mail te horen gekregen dat ik de Max vandaag kan ophalen. Nu alleen nog de Pro (terwijl die volgens de levertijden eerder aan had moeten komen). Maar ik mag niet klagen.
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!

Niks gekregen...
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
TomW1 wrote:

Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!
Niks gekregen...


Ik uiteraard ook niets, en omdat we van de klantenservice zo strak moeten luisteren naar de website met de levertijden, zou hij uiterlijk vandaag geleverd moeten worden. Waarom horen we niets? Zo moeilijk is dat toch niet?
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Arjandewit wrote:

TomW1 wrote:

Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!
Niks gekregen...
Ik uiteraard ook niets, en omdat we van de klantenservice zo strak moeten luisteren naar de website met de levertijden, zou hij uiterlijk vandaag geleverd moeten worden. Waarom horen we niets? Zo moeilijk is dat toch niet?


Het stoort mij ook voornamelijk dat we niks horen. Bij Apple zelf zijn de leverdata ook pas over 2-3 weken. Ik vermoed dat Vodafone gewoon geen idee heeft wanneer ze nieuwe batches binnen krijgen maar regelmatig een update m.b.t levertijden is wel op z'n plaats.
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
TomW1 wrote:
Het stoort mij ook voornamelijk dat we niks horen. Bij Apple zelf zijn de leverdata ook pas over 2-3 weken. Ik vermoed dat Vodafone gewoon geen idee heeft wanneer ze nieuwe batches binnen krijgen maar regelmatig een update m.b.t levertijden is wel op z'n plaats.


Ik heb geen idee wat ze aan het doen zijn daar.. ik heb mijn pre-order om 2 uur geplaatst op 13 september, door een fout bij hun is mijn order geannuleerd en pas om 6 uur in het systeem gezet en dan moet je bijna een maand wachten? Het is een zooitje met al hun zogenaamde storingen..
slein

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net met de klantenservice gechat. Ze zeggen de iPhone (pro 265gb midnight green) nog niet op voorraad te hebben terwijl de levertijden pagina aangeeft dat ze 02-08 oktober worden geleverd. Geef het dus een kleine kans dat ze zich daar aan houden :sweat_smile:
Wendii

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!


Serkan Helaas sinds mijn bestelling nog steeds niets van communicatie van Vodafone ontvangen. Pre-order gedaan op 14 september. Iphone 11pro 64 gb Midnight Green.
Bestelnummer: 304213511
Alle begrip dat jullie niet kunnen leveren als jullie niet geleverd krijgen van Apple maar het ontbreken van ook maar enige communicatie is toch wel erg vervelend. Ik heb na mijn pre-order namelijk NIETS meer van Vodafone gehoord. Alleen mailtje ontvangen vanuit de winkel met de gegevens van m'n pre-order. Hopelijk wordt het lange wachten snel beloond!
JasperSimon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist toch maar even de moeite genomen om naar de Vodafone winkel te gaan. In tegenstelling tot de aangegeven verwachte levertijd op de website 09 okt - 15 okt voor de iPhone 11 pro, geven ze daar aan dat het wel 2 tot 3 weken langer gaat duren. Wederom helaas niets wijzer geworden.... story continues
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
JasperSimon wrote:
Zojuist toch maar even de moeite genomen om naar de Vodafone winkel te gaan. In tegenstelling tot de aangegeven verwachte levertijd op de website 09 okt - 15 okt voor de iPhone 11 pro, geven ze daar aan dat het wel 2 tot 3 weken langer gaat duren. Wederom helaas niets wijzer geworden.... story continues


Wanneer bestelling geplaatst?
JasperSimon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
TomW1 wrote:

JasperSimon wrote:
Zojuist toch maar even de moeite genomen om naar de Vodafone winkel te gaan. In tegenstelling tot de aangegeven verwachte levertijd op de website 09 okt - 15 okt voor de iPhone 11 pro, geven ze daar aan dat het wel 2 tot 3 weken langer gaat duren. Wederom helaas niets wijzer geworden.... story continues
Wanneer bestelling geplaatst?

14 september
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan wrote:

RobertinoB wrote:
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.

Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice

Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?

Hoor het graag van je/jullie.

Thanks!
RobertinoB Ik raad je aan om dit tijdsbestek even af te wachten. Het zijn namelijk nog 4 dagen waarin de levering plaats kan vinden en ik heb op dit moment geen indicatie dat dit niet zo zal zijn.


Hoi Serkan : Het is vandaag 8 oktober en heb jammer genoeg nog geen informatie ontvangen omtrent de levering van mijn Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green.

Je gaf aan dat je geen aanleiding zag voor eventuele vertragingen. Weet je inmiddels meer?
Hoor het graag van je.

Alvast bedankt.
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn bestelling staat nu op uitlevering!
Status: Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).


Kan niet wachten!
Resat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had een preorder van 13 september ( iPhone 11 pro 64 gb groen ), net kunnen weten dat mijn bestelling klaar is voor verzending.


Status
Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).


:tada::tada::tada:
Ryvano

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
19 september de iphone 11 pro 64gb midnightgreen besteld,

na 3,5 week wachten geen sms of mail onvangen betreft de levering,

wel al 3 keer naar de winkel geweest om het na te vragen voor levering. Alleen elke keer komen ze met een smoesje met volgende week word hij geleverd. Laatste keer dat ik er was, was afgelopen vrijdag en toen vertelde ze me als hij er zaterdag niet is, is hij er begin volgend weer zeker.

(inmiddels al dinsdag en nog steeds niks gehoord)

jammer dat wij als klanten zelf contact moeten opnemen met vodafone betreft onze bestelling, jammer weer vodafone
rvduren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier nog niks vernomen omtrent levering. Alleen vandaag
een SMS ontvangen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd (na bijna een maand). Zou dat een begin zijn van een levering die er aan zit te komen...laten we het hopen. Een pre-order doen en vervolgens een maand moeten wachten zonder enige informatie....geen goede eerste indruk voor een nieuwe klant?.
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb een status wijziging bij mijn bestelling, overigens geen melding van gehad:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).


Mijn bestelling geplaatst op 21 september.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic