Opgelost! Ga naar oplossing.
MB001 wrote:
Ik heb vorige week een order geplaatst, maar nog geen enkel bericht gehad (alleen een bevestiging en mail met mijn bestelling). Krijgt iedereen vandaag een sms of is dat ook nog maar afwachten?
Ruud001 wrote:Deem wrote:Deem Heb je wel een bevestiging gehad dan? Ligt er ook aan welk model en kleur je hebt besteld. Anders even klantenservice bellen lijkt me. Succes!
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik?
Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord
jesperspeedway wrote:
Serkan ik heb geen status op de status pagina staan, is dit een bekend issue? Abbo is via Next verlengd.
ICara wrote:
Goedemorgen,
Ik heb een iPhone 11 op vrijdag besteld, met Vodafone next en een Friends and family code.
ik had nog geen email op dinsdag gekregen, dus ik heb contact met Vodafone genomen. Niemand kon mijn bestelling zien. Na 3 bellen en 2 chat, zei een medewerker dat friends and family heeft een backlog van 5dagen. Is dat juist? Ik denk dat het betekent dat Ik nog niet in de rij ben. Iemand in de zelfde situatie?
sorry, mijn Nederlands is niet zo goed (Ik ben italiaans)
djordyolijve wrote:
Meer mensen die nog steeds niks gehoord hebben?
enige indicatie wanneer iedereen wat te horen krijgt? Serkan
nv1234 wrote:Sezai wrote:Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus!
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?
RobinG1 wrote:
Net een smsje gehad daf ze me telefoon eind week 40 denken te kunnen leveren. Nou lekker dan, ik om 14:00 uur vorige week vrijdag op tijd erbij hebben hun 2 keer een fout gemaakt waardoor ik pas afgelopen maandag een nieuwe succesvolle order heb kunnen laten maken!! Betreft een pro 256gb midnight green
Brygga wrote:
Serkan hoe werkt dat nu als vodafone eerst op vrijdag om 15.03u je bestelling bevestigd, deze in stilte annuleert en op zaterdag om 10.42u weer opnieuw bevestigd en in behandeling zet? Hoe ver vooraan in het rijtje sta je dan?
Serkan wrote:YoramH wrote:Nog geen sms of e-mail ontvangen? YoramHdjordyolijve wrote:Bij mij is het ook heel stil
Meer mensen die nog steeds niks gehoord hebben?
enige indicatie wanneer iedereen wat te horen krijgt? Serkan
KrisP wrote:
Maandagavond 2 11 Pro Max’s besteld, net dit sms’je gekregen. Hoe komen jullie aan de weeknummers?
MB001 wrote:
Ik heb vorige week een order geplaatst, maar nog geen enkel bericht gehad (alleen een bevestiging en mail met mijn bestelling). Krijgt iedereen vandaag een sms of is dat ook nog maar afwachten?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.