Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
moniquehale

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
flieger wrote:
Serkan wrote:

Een aantal oude bekende hier in het topic zie ik Welkom!@flieger@Ruud001@ddouven@Energieboy@Rick83friv

@Rick83 Vanaf 14:00 uur begint de pre-order. Ik heb het topic aangevuld met deze info, thanks!

 

 


Leuk dat jij hier ook nog bent Serkan! Ik hoop dat je het minder druk en hectisch krijgt dan toen en het gewoon gezellig blijft hier!

Klopt het dat ook F&F vrijdag om 14u al open gaat voor bestellingen?

 

 

Do you know the ship fee if ordering from another country? I want to buy one but the shipping cost may higher than the real price of 11 (in my country, people also sell it but I’m afraid that are not the real ones)

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@maikelvde 

Heb je mijn privébericht nog gezien? De voorraad van de Green was helaas minder dan de rest van de kleuren maar gaat inmiddels de goede kant op. Heb je nog een update ontvangen of kan ik nog iets voor je betekenen?

@AD-87 Dat is natuurlijk niet handig. Soms kan het zijn dat een levering - door een beperkte levering - last minute wordt gewijzigd. Wellicht was dat de reden dat je toestel niet direct was geleverd. Heb je het toestel inmiddels in handen? Ik hoor het graag!

mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Tijdens Black friday weekend deals heb ik in de winkel Wibautstraat te Amsterdam Iphone 11 pro 256GB midnight green besteld.

Zijn er op dit moment indicatie wanneer voor de winkels toestel worden geleverd?

Als ik controleer via website www.vodafone.nl/levertijd zie ik voor mijn type tussen 4-10 december wordt geleverd maar mijn bestelling status staat nog steeds op order ontvangen 😞

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mitchell 
Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht en wat vervelend dat deze niet op voorraad was. Als er tussen 4 en 10 december staat dan heeft Vodafone nog 5 dagen om te zorgen dat deze op voorraad komt. In dat geval zou ik zeggen, wacht nog even. Anders zou je nog eens kunnen informeren bij de winkel, waar je hem hebt gekocht. 

Misschien dat anders @Serkan voor je kan kijken of dat je zelf contact opneemt met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Klantenservice kan alleen mij vertellen dat mijn order in backorder staat en het kan ongeveer 2 weken duren?

Hanteer Vodafone magazijn 2 verschillende voorraden bijv 1 voor webshop en andere voor retail? Want klantenservice medewerker kon geen actuele voorraad status vertellen voor retail goederen maar wel voor on-line bestellingen.

 

Mijn bestelnr is: 308580321

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat is wel vreemd, ik weet niet waar ze in wat kunnen zien wat er is.
Misschien kan @Steven je ook een handje helpen? Maar als er staat nog 2 weken, dan zal het zeker zo zijn?!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hierin zijn wij afhankelijk van de levering vanuit de fabrikant. Een exacte tijd of datum kunnen we niet benoemen omdat het afhankelijk is van wanneer er een levering binnenkomt @Energieboy @mitchell
Heb je hiervoor gebeld met mijn collega's van status order? Indien zij aangeven dat er gewacht moet worden op een levering, dan kan ik daar helaas niks aan veranderen. In dit geval zal gewacht moeten worden op de levering. Een andere optie is misschien het type toestel aanpassen naar een variant die wel leverbaar is.

mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven wrote:

Hierin zijn wij afhankelijk van de levering vanuit de fabrikant. Een exacte tijd of datum kunnen we niet benoemen omdat het afhankelijk is van wanneer er een levering binnenkomt @Energieboy @mitchell
Heb je hiervoor gebeld met mijn collega's van status order? Indien zij aangeven dat er gewacht moet worden op een levering, dan kan ik daar helaas niks aan veranderen. In dit geval zal gewacht moeten worden op de levering. Een andere optie is misschien het type toestel aanpassen naar een variant die wel leverbaar is.

@Steven 

Dat heb ik geprobeerd om te veranderen naar een andere toestel maar afdeling status order kan geen wijziging maken omdat het een retail order betreft 😞

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ai @mitchell . Enige wat je dan nog zou kunnen doen is de order laten annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Vanuit hier kan ik daar helaas niks in betekenen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic