Opgelost! Ga naar oplossing.
Wendii wrote:
Vanmiddag mijn Iphone op mogen halen. Lang wachten eindelijk beloond!!
Jeroenjeremy wrote:
Nu ben ik officieel in de war. Gisteren SMS-bericht gekregen dat de levering gepland staat voor eind week 41. Geen mail gehad en morgen is al het einde van week 41, toch?
De site vodafone.nl/status werkt voor mij niet (toont geen informatie). Op 'My Vodafone' staat de bestelling nog op 'Wordt verwerkt'.
Ordernummer 305294831Wat betekent dit nou allemaal?
Beste @Serkan,
Afgelopen maandag heb ik een Iphone 11 pro max, 64GB, midnight green besteld in de vodafone winkel.
Er is mij verteld dat deze op voorraad is (hij liet het mij zien op de pc).
Net heb ik via de chat gevraagd wat de status van mijn bestelling is, werd mij verteld dat deze niet voorradig zijn en dat ze mij niet kan vertellen of ik nog een dag of een maand moet wachten.
wellicht dat jij wel iets kan vertellen over mijn bestelling
bestelnummer: 306481561
Alvast bedankt!
groet,
maikel
Goedemiddag,
Afgelopen vrijdag 25 oktober heb ik in de vodafone winkel mijn abonnement verlengd met het toestel Iphone 11 Pro Max. In de winkel werd mij verteld dat ik hem afgelopen dinsdag kan verwachten. Uiteraard met smart op zitten wachten. Tot op heden niks gehoord. Nu heb ik vandaag contact gehad via de chat met Vodafone en word er mij verteld dat de toestellen pas vanaf 14 november aan de winkels geleverd worden. Dit is mij niet verteld in de winkel! Anders had ik nog naar andere opties gekeken.
Wat kan ik hieraan doen?
Met vriendelijk groet,
Annemarie Drenthen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.