Opgelost! Ga naar oplossing.
Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!
Serkan wrote:
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!
Oziiio wrote:
Besteld op zondag 22 september in de winkel.
Tot op heden alleen een sms ontvangen op 24 & 25 september dat ze niet meteen kunnen leveren. Sindsdien geen communcatie.
Op de site staat: Status Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.
Bestelnummers: 304672821 & 304672631
Apple iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green
Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Space Grey
Serkan wrote:
TomW1 wrote:Serkan wrote:Niks gekregen...
Arjandewit wrote:TomW1 wrote:Ik uiteraard ook niets, en omdat we van de klantenservice zo strak moeten luisteren naar de website met de levertijden, zou hij uiterlijk vandaag geleverd moeten worden. Waarom horen we niets? Zo moeilijk is dat toch niet?Serkan wrote:Niks gekregen...
TomW1 wrote:
Het stoort mij ook voornamelijk dat we niks horen. Bij Apple zelf zijn de leverdata ook pas over 2-3 weken. Ik vermoed dat Vodafone gewoon geen idee heeft wanneer ze nieuwe batches binnen krijgen maar regelmatig een update m.b.t levertijden is wel op z'n plaats.
Serkan wrote:
JasperSimon wrote:
Zojuist toch maar even de moeite genomen om naar de Vodafone winkel te gaan. In tegenstelling tot de aangegeven verwachte levertijd op de website 09 okt - 15 okt voor de iPhone 11 pro, geven ze daar aan dat het wel 2 tot 3 weken langer gaat duren. Wederom helaas niets wijzer geworden.... story continues
TomW1 wrote:JasperSimon wrote:Wanneer bestelling geplaatst?
Zojuist toch maar even de moeite genomen om naar de Vodafone winkel te gaan. In tegenstelling tot de aangegeven verwachte levertijd op de website 09 okt - 15 okt voor de iPhone 11 pro, geven ze daar aan dat het wel 2 tot 3 weken langer gaat duren. Wederom helaas niets wijzer geworden.... story continues
Serkan wrote:RobertinoB wrote:RobertinoB Ik raad je aan om dit tijdsbestek even af te wachten. Het zijn namelijk nog 4 dagen waarin de levering plaats kan vinden en ik heb op dit moment geen indicatie dat dit niet zo zal zijn.
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.
Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice
Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?
Hoor het graag van je/jullie.
Thanks!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.