Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Leonie1978

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beetje vreemde vraag, maar ik heb even gemist hoe je voor je toestel betaalt (ik heb gekozen voor een eenmalige betaling). Is dat aan de bezorger?
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Leonie1978 wrote:
Beetje vreemde vraag, maar ik heb even gemist hoe je voor je toestel betaalt (ik heb gekozen voor een eenmalige betaling). Is dat aan de bezorger?

Bij de eerste incasso wordt dit in rekening gebracht volgens mij
Leonie1978

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vanmiddag een iPhone 11 64 GB groen besteld en ik kreeg net bericht dat ik een levermoment kan inplannen. Dat heb ik gedaan voor aanstaande vrijdag. Ik lees nergens dat de telefoon er niet, of later, bij zit eigenlijk. Op deze site staat dat de telefoon pas eind oktober geleverd kan worden. Ik ben benieuwd wat ik vrijdag ga aantreffen aan mijn deur!?
Leonie1978

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
TomW1 wrote:

Leonie1978 wrote:
Beetje vreemde vraag, maar ik heb even gemist hoe je voor je toestel betaalt (ik heb gekozen voor een eenmalige betaling). Is dat aan de bezorger?
Bij de eerste incasso wordt dit in rekening gebracht volgens mij

Nee ik las net dat je het bedrag gaat pinnen bij de koerier.
mijntjexx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
14-9 0:00u gepre-ordered (vodafone), iphone 11 pro MG 64. Sms bericht gekregen eind week 40 geleverd. Tot nu toe nog niet verstuurd. Schiet opppppppp...
Luukr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist bericht gekregen dat de pro zilver 64gb vandaag verstuurd gaat worden. Besteld op 14 sept om 00:30u.

Hopelijk wordt het lange wachten morgen beloond :)!
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Iphone 12 krijgt nieuwe look!! Zo blij dat ik geen 11 heb besteld, nog een klein jaartje en dan is er een echte nieuwe iphone beschikbaar :tada::balloon::confetti_ball:
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ideception5 wrote:
Lekker bezig.. Alweer van alles bij elkaar verzinnen en mensen aan het lijntje houden. Spijt dat ik er weer ben ingetrapt.
K*T bedrijf.

Dat Apple je in de greep heeft, oke kan ik begrijpen (android is ook ronduit kut). Maar je laat je toch niet door Voda in een nekklem zetten? Je weet wat er dan met je gebeurd... Overigens kan je je order annuleren, mocht het je echt zo dwars zitten.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
JasperSimon wrote:
Net als vele anderen, zwaar teleurgesteld in Vodafone betreffende de levering van de iPhone 11 Pro.

Sinds de iPhone 4 pre-order ik de nieuwe iPhone ieder jaar online. Nooit een enkel probleem of vertraging ondervonden. Nu heb ik na 2,5 week nog steeds geen iPhone ontvangen, laat staan een bericht per sms/e-mail.

In verband met een Vodafone Red Together abonnement, kon ik door onduidelijke reden niet online bestellen. Bij de klantenservice werd ik tot 2x toe doorverbonden naar 2e lijns support, echter kwam ik er niet doorheen. Om 20.00 werd de lijn gewoon afgebroken, terwijl ik al 30 minuten aan de lijn hing.

14 september toch maar naar de Vodafone winkel gegaan, waarna het de medewerker na maar liefst 1 uur lukte om er bij de 2e lijns support te komen en een nieuw toestel toe te voegen aan het lopende abonnement.

Ik ben afgelopen vrijdag toch nog maar eens in de winkel gaan informeren. Hier werd ik als het ware afgewimpeld en konden ze mij geen enkele informatie en/of levertijd geven. Zelfs niet op de vraag of ik moest rekenen op weken of maanden.

Ik ben al 20 jaar klant bij Vodafone, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zeer teleurstellend....

Dan heb jij 19 jaar lang geluk gehad, in ieder geval heb je het dan beter gehad dan de meeste klanten..

Omdenken :joy:
nomisnl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Teazy wrote:
Iphone 12 krijgt nieuwe look!! Zo blij dat ik geen 11 heb besteld, nog een klein jaartje en dan is er een echte nieuwe iphone beschikbaar :tada::balloon::confetti_ball:


Als je mazzel hebt begint Vodafone tegen die tijd met het leveren van de pre orders van de 11 😉
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.

Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice

Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?

Hoor het graag van je/jullie.

Thanks!
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
nomisnl wrote:

Teazy wrote:
Iphone 12 krijgt nieuwe look!! Zo blij dat ik geen 11 heb besteld, nog een klein jaartje en dan is er een echte nieuwe iphone beschikbaar :tada::balloon::confetti_ball:
Als je mazzel hebt begint Vodafone tegen die tijd met het leveren van de pre orders van de 11 😉

Mijn mazzel zal het niet zijn, ik hoef dat ding niet :rofl: De rest wens ik veel succes en geduld.
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Waar blijft de ow zo vrolijke Serkan ?
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Teazy wrote:

Ideception5 wrote:
Lekker bezig.. Alweer van alles bij elkaar verzinnen en mensen aan het lijntje houden. Spijt dat ik er weer ben ingetrapt.
K*T bedrijf.
Dat Apple je in de greep heeft, oke kan ik begrijpen (android is ook ronduit kut). Maar je laat je toch niet door Voda in een nekklem zetten? Je weet wat er dan met je gebeurd... Overigens kan je je order annuleren, mocht het je echt zo dwars zitten.



Je hebt gelijk, ik wacht nog tot morgen middag en als het nog steeds niet bekend is wanneer die geleverd wordt dan annuleer ik.
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RobertinoB wrote:
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.

Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice

Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?

Hoor het graag van je/jullie.

Thanks!


Neem aan dat je hier een besteldatum bedoeld van 20-09-2019? Anders heb je telefonisch in de toekomst besteld :grinning:
Ik heb rond dezelfde datum online besteld en ook verder geen info ontvangen. Zelf wacht ik tot de 8e en als ik dan niks gehoord heb, annuleer ik mijn bestelling.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ideception5 wrote:
Waar blijft de ow zo vrolijke Serkan ?

Die heeft een burnout door al deze berichtgeving
Raymond H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een Iphone 11pro besteld op 18-09. het volgende bericht heb ik 4 keer per sms gekregen:
"De levering van de Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green staat gepland voor eind week 40."

Dit bericht heb ik 4 keer ontvangen van Vodafone op 23-9, op 24-9, op 25-9 en op 30-9.

Daarna is er "radiostilte".

Zojuist heb ik maar eens gebeld met klantenservice van Vodafone. Die kunnen me niet vertellen wanneer de telefoon komt. De verwachting is tussen 8- en15 oktober. Er is dus een flinke vertraging. Dat hadden ze mij dan ook wel per sms kunnen melden.

Mij stoort het dat dit niet gecommuniceerd is met mij.

In het verleden heb ik eigenlijk nooit iets te klagen gehad over Vodafone. Om nu over te stappen naar een andere leverancier is niet eenvoudig. Ik laat het maar lopen.
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Vaarwel Vodafone. Overgestapt naar KPN via belsimpel vandaag. Success aan iedereen die wacht op hun Iphone.
snobel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gister besteld en zeer benieuwd wanneer ik mn iphone 11 pro 64 gb heb!!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Arjandewit wrote:

TjeuG wrote:

Arjandewit wrote:
Vrijdag 13 september besteld, iPhone 11 Pro 256gb Midnight Green.
Eerst om 2:00 besteld, daarna om 6 uur weer want er ging iets niet goed in het systeem.
Bestelnummer is 304148191

Tot op heden helemaal niets gehoord, geen e-mail, geen sms, niets!

Het is frustrerend om te zien dat mensen die mijn versie iPhone en kleur later hebben besteld maar wel eerder hebben gekregen.
Dat kan ik dus ook totaal niet begrijpen en daarnaast gebrek aan communicatie over verwachtte planning (of vertraging). Het is gewoon doodstil.
Het is bizar omdat ik ook geen vertragingsmail heb gehad. Ondertussen zie je in elke vodafone winkel een iPhone 11 en de pro liggen als show model maar kunnen ze geen telefoons leveren aan klanten?
Ik heb vorige week een e-mail gestuurd waarin ik in ieder geval aangeef dat ik het jammer vind dat er niks wordt gecommuniceerd, er wel begrip voor heb dat de voorraden in het begin beperkt zijn en om te vragen of mijn order nog steeds goed in het systeem staat. Ik heb helemaal niets terug ontvangen...
Daarna gebeld en dan wordt je van afdeling naar afdeling gestuurd want niemand kan je helpen? Ik ga letterlijk via het hoofdmenu naar 'Bestellingen en orders' en als je er doorheen komt na 30 minuten! krijg je iemand aan de lijn die zegt dat je helemaal de verkeerde keuze hebt gemaakt en wordt je weer doorverbonden om na 30 minuten! iemand aan de lijn te hebben die je verteld dat er WEER een storing in het systeem is en ze niks kunnen checken.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een bedrijf, ook niet in een pre-order fase.. het is belachelijk dat ze niets communiceren en steeds maar door blijven verwijzen naar een levertijd website die niet klopt. De klantenservice is helemaal waardeloos en om het nog leuker te maken, mijn iPhone 6s die ik tot op heden nog gebruikte is deze week stuk gegaan. Timing joh!

Arjandewit ik kan mij goed voorstellen dat dit vervelend is. Heb je wel een levertijden sms ontvangen? P.S. De toestellen die in de winkel als show model liggen zijn demo toestellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic