Opgelost! Ga naar oplossing.
Leonie1978 wrote:
Beetje vreemde vraag, maar ik heb even gemist hoe je voor je toestel betaalt (ik heb gekozen voor een eenmalige betaling). Is dat aan de bezorger?
TomW1 wrote:Leonie1978 wrote:Bij de eerste incasso wordt dit in rekening gebracht volgens mij
Beetje vreemde vraag, maar ik heb even gemist hoe je voor je toestel betaalt (ik heb gekozen voor een eenmalige betaling). Is dat aan de bezorger?
Ideception5 wrote:
Lekker bezig.. Alweer van alles bij elkaar verzinnen en mensen aan het lijntje houden. Spijt dat ik er weer ben ingetrapt.
K*T bedrijf.
JasperSimon wrote:
Net als vele anderen, zwaar teleurgesteld in Vodafone betreffende de levering van de iPhone 11 Pro.
Sinds de iPhone 4 pre-order ik de nieuwe iPhone ieder jaar online. Nooit een enkel probleem of vertraging ondervonden. Nu heb ik na 2,5 week nog steeds geen iPhone ontvangen, laat staan een bericht per sms/e-mail.
In verband met een Vodafone Red Together abonnement, kon ik door onduidelijke reden niet online bestellen. Bij de klantenservice werd ik tot 2x toe doorverbonden naar 2e lijns support, echter kwam ik er niet doorheen. Om 20.00 werd de lijn gewoon afgebroken, terwijl ik al 30 minuten aan de lijn hing.
14 september toch maar naar de Vodafone winkel gegaan, waarna het de medewerker na maar liefst 1 uur lukte om er bij de 2e lijns support te komen en een nieuw toestel toe te voegen aan het lopende abonnement.
Ik ben afgelopen vrijdag toch nog maar eens in de winkel gaan informeren. Hier werd ik als het ware afgewimpeld en konden ze mij geen enkele informatie en/of levertijd geven. Zelfs niet op de vraag of ik moest rekenen op weken of maanden.
Ik ben al 20 jaar klant bij Vodafone, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zeer teleurstellend....
Teazy wrote:
Iphone 12 krijgt nieuwe look!! Zo blij dat ik geen 11 heb besteld, nog een klein jaartje en dan is er een echte nieuwe iphone beschikbaar :tada::balloon::confetti_ball:
nomisnl wrote:Teazy wrote:Als je mazzel hebt begint Vodafone tegen die tijd met het leveren van de pre orders van de 11 😉
Iphone 12 krijgt nieuwe look!! Zo blij dat ik geen 11 heb besteld, nog een klein jaartje en dan is er een echte nieuwe iphone beschikbaar :tada::balloon::confetti_ball:
Teazy wrote:Ideception5 wrote:Dat Apple je in de greep heeft, oke kan ik begrijpen (android is ook ronduit kut). Maar je laat je toch niet door Voda in een nekklem zetten? Je weet wat er dan met je gebeurd... Overigens kan je je order annuleren, mocht het je echt zo dwars zitten.
Lekker bezig.. Alweer van alles bij elkaar verzinnen en mensen aan het lijntje houden. Spijt dat ik er weer ben ingetrapt.
K*T bedrijf.
RobertinoB wrote:
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.
Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice
Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?
Hoor het graag van je/jullie.
Thanks!
Ideception5 wrote:
Waar blijft de ow zo vrolijke Serkan ?
Arjandewit wrote:TjeuG wrote:Het is bizar omdat ik ook geen vertragingsmail heb gehad. Ondertussen zie je in elke vodafone winkel een iPhone 11 en de pro liggen als show model maar kunnen ze geen telefoons leveren aan klanten?Arjandewit wrote:Dat kan ik dus ook totaal niet begrijpen en daarnaast gebrek aan communicatie over verwachtte planning (of vertraging). Het is gewoon doodstil.
Vrijdag 13 september besteld, iPhone 11 Pro 256gb Midnight Green.
Eerst om 2:00 besteld, daarna om 6 uur weer want er ging iets niet goed in het systeem.
Bestelnummer is 304148191
Tot op heden helemaal niets gehoord, geen e-mail, geen sms, niets!
Het is frustrerend om te zien dat mensen die mijn versie iPhone en kleur later hebben besteld maar wel eerder hebben gekregen.
Ik heb vorige week een e-mail gestuurd waarin ik in ieder geval aangeef dat ik het jammer vind dat er niks wordt gecommuniceerd, er wel begrip voor heb dat de voorraden in het begin beperkt zijn en om te vragen of mijn order nog steeds goed in het systeem staat. Ik heb helemaal niets terug ontvangen...
Daarna gebeld en dan wordt je van afdeling naar afdeling gestuurd want niemand kan je helpen? Ik ga letterlijk via het hoofdmenu naar 'Bestellingen en orders' en als je er doorheen komt na 30 minuten! krijg je iemand aan de lijn die zegt dat je helemaal de verkeerde keuze hebt gemaakt en wordt je weer doorverbonden om na 30 minuten! iemand aan de lijn te hebben die je verteld dat er WEER een storing in het systeem is en ze niks kunnen checken.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een bedrijf, ook niet in een pre-order fase.. het is belachelijk dat ze niets communiceren en steeds maar door blijven verwijzen naar een levertijd website die niet klopt. De klantenservice is helemaal waardeloos en om het nog leuker te maken, mijn iPhone 6s die ik tot op heden nog gebruikte is deze week stuk gegaan. Timing joh!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.