Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Lauuwtje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren de sms gekregen dat mijn telefoon in de winkel was aangekomen. Kom ik daar aan, medewerker pakt mijn telefoon erbij en zegt tijdens het uitscannen dat hij een melding krijgt dat hij hem niet mag afleveren. Blijkt dus een vertraging in het systeem te zitten.
Zit nu dus nog altijd op een telefoontje te wachten dat de telefoon meegegeven mag worden.

Wordt je toch niet goed van.
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
KrisP wrote:
Het wordt steeds gekker, 16-09 tegelijkertijd een iPhone Pro Max Green en Space Grey besteld. De groene is net afgeleverd en de zwarte staat nog steeds op ontvangen....

Wel een mailtje of sms gekregen waarin vermeld stond dat er vandaag wat geleverd zou worden?
AppleiPhone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
14-09-2019 iPhone pro green 256gb besteld in de Vodafone winkel. Afgelopen week even gevraagd of bestelling goed in systeem staat, was het geval. Was nummer 12 op de lijst.

Inmiddels nog geen SMS of telefoontje gehad dat de iPhone er zou zijn ordernummer 304235771

Serkan
Fam.Arends

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jesperspeedway wrote:
De Pro 64GB SG is onderweg 🙂

16-9 besteld, op 20-9 geannuleerd door Vodafone en op 20-9 nieuwe order door Vodafone aangemaakt.


Wat betekend onderweg? Via de mail/sms hoor ik niks en niemand kan mij een geschatte leverdatum vertellen.
Michaelamero

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi @Serkan, ik heb besteld op 18 september met bevestiging op 19 september in mijn mail.
Dit heb ik telefonisch gedaan met aflevering in winkel.
Ordernummer 304526371. 11 Pro 64GB Midnight Green.
Ik heb nog steeds niks gehoord behalve bestelling ontvangen.
Ik zou graag wat meer info ontvangen.
Groet
Opatjuhh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Serkan
in de winkel besteld de 19de een 11 Pro Max 64gb space grey
met verlenging van de abbo
bevestiging ook de 19de gekregen maar verder helemaal niets meer gehoord
ook ik zou wat meer info willen hebben
ordernummer: 304507671
vriendelijke groet
MarkV1995

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Serkan
Ook ik heb in de winkel besteld op 14 september 11:00 maar heb tot nu toe niet meer gehoord dan dat mijn bestelling is ontvangen. Graag zou ik wat meer info krijgen over mijn bestelling van mijn iPhone 11 pro Midnight green 64 gb.
Een extra e-mail/sms zou fijn zijn ik wacht nu namelijk al ruim twee weken en er lijk geen schot in de zaak te zitten.
Ordernummer; 304192961
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
I just had a chat with a rude person from Vodafone customer care who was not at all empathising about the delay and basically said that it was my fault that I ordered from the store and not online.
He confirmed that the phone will not be delivered before 9th October even though I ordered on 14th September at 09:00 AM. This is really really bad from Vodafone that there is no communication at all and we have to call them to check every time on the status etc. Serkan is also very unresponsive on this forum I have to say. Sorry for the frustration but I expect better from vodafone.
JasperSimon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net als vele anderen, zwaar teleurgesteld in Vodafone betreffende de levering van de iPhone 11 Pro.

Sinds de iPhone 4 pre-order ik de nieuwe iPhone ieder jaar online. Nooit een enkel probleem of vertraging ondervonden. Nu heb ik na 2,5 week nog steeds geen iPhone ontvangen, laat staan een bericht per sms/e-mail.

In verband met een Vodafone Red Together abonnement, kon ik door onduidelijke reden niet online bestellen. Bij de klantenservice werd ik tot 2x toe doorverbonden naar 2e lijns support, echter kwam ik er niet doorheen. Om 20.00 werd de lijn gewoon afgebroken, terwijl ik al 30 minuten aan de lijn hing.

14 september toch maar naar de Vodafone winkel gegaan, waarna het de medewerker na maar liefst 1 uur lukte om er bij de 2e lijns support te komen en een nieuw toestel toe te voegen aan het lopende abonnement.

Ik ben afgelopen vrijdag toch nog maar eens in de winkel gaan informeren. Hier werd ik als het ware afgewimpeld en konden ze mij geen enkele informatie en/of levertijd geven. Zelfs niet op de vraag of ik moest rekenen op weken of maanden.

Ik ben al 20 jaar klant bij Vodafone, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zeer teleurstellend....
nomisnl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Komt er nog een reactie vanuit vodafone voor de mensen die nog helemaal niets gehoord hebben Serkan ?

Deze radiostilte is in ieder geval consequent, om er maar iets positiefs van te zeggen, maar ik denk dat het toch beter is als iedereen weet waar hij aan toe is...
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had iets verkeerd begrepen, maar kan de reactie niet verwijderen?
GJV

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MarkV1995 wrote:
Hallo Serkan
Ook ik heb in de winkel besteld op 14 september 11:00 maar heb tot nu toe niet meer gehoord dan dat mijn bestelling is ontvangen. Graag zou ik wat meer info krijgen over mijn bestelling van mijn iPhone 11 pro Midnight green 64 gb.
Een extra e-mail/sms zou fijn zijn ik wacht nu namelijk al ruim twee weken en er lijk geen schot in de zaak te zitten.
Ordernummer; 304192961

Ik heb de 11 pro midnight green 64gb op 14 sep online besteld en tot nu ook nog niets gehoord. Ook via de chat kreeg ik te horen dat ze niets konden zeggen, alleen dat mijn order wel klopte. Heel erg jammer dat het zo stil is van Vodafone
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
JasperSimon Dit is echt niet fijn om te lezen. Mijn gevoel zegt dat dit te maken heeft met je Red Together. Maar toch raar zoiets. Ik doe eigenlijk hetzelfde als jij. Ieder jaar online verlengen i.c.m. toestel. En nog nooit problemen met Vodafone gehad (afkloppen natuurlijk). Zou toch eens contact met de klantenservice opnemen. Succes!
Davy1991

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Davy1991 wrote:

Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)
Besteld op vrijdag 13 september om 17:56
Tot op heden alleen een mail gehad over de vertraging, + een sms met ontvangstbevestiging.

Op de site staat: Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

Bestelnummer
304147231
Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green

Gisteravond de telefoon ontvangen, kreeg zaterdag in 1x het bericht dat er een pakketje was overgedragen aan PostNL.

succes voor iedereen die nog moet wachten
Luukr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En ook hier zonder opgaaf van reden de order helemaal geannuleerd (ja het was niet goed doorgekomen meneer...). En dat nadat een collega me persoonlijk geholpen heeft en alles dubbel had gecheckt.

In de tussentijd me ook niet kunnen helpen, want wonder boven wonder ligt het systeem er weer uit (ook een reden die ik al 5x heb gehoord bij vodafone). Ik vind de service dramatisch slecht... niet Vodafone-waardig
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)


Hoi Serkan,

Ook ik heb nog geen SMS ontvangen, wel een bevestiging van de bestelling en direct erna een vertragingsemail. Net contact gezocht met de chat medewerker omdat de levertijden pagina aangeeft dat ik eigenlijk de telefoon deze week moet ontvangen (2-8 oktober). Deze kon mij verder niks anders vertellen dan verwijzen naar deze pagina.
Hierbij mijn gegevens:

  • Ordernummer 304663391
  • Bestelling online gedaan via contractverlenging via MyVodafone
  • Status bestelling: "We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling."

Zoals de meeste berichten hier is het met name frustrerend dat er, na de initiële bevestiging, niet meer gecommuniceerd wordt. Ik kan vertraging op zich best begrijpen en heb ook geen mega haast, maar vind het niet acceptabel dat je weken zonder informatie maar moet wachten tot iets wellicht misschien in dagen/weken wordt geleverd.

Groet,
Tjeu
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Arjandewit wrote:
Vrijdag 13 september besteld, iPhone 11 Pro 256gb Midnight Green.
Eerst om 2:00 besteld, daarna om 6 uur weer want er ging iets niet goed in het systeem.
Bestelnummer is 304148191

Tot op heden helemaal niets gehoord, geen e-mail, geen sms, niets!

Het is frustrerend om te zien dat mensen die mijn versie iPhone en kleur later hebben besteld maar wel eerder hebben gekregen.

Dat kan ik dus ook totaal niet begrijpen en daarnaast gebrek aan communicatie over verwachtte planning (of vertraging). Het is gewoon doodstil.
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
TjeuG wrote:

Arjandewit wrote:
Vrijdag 13 september besteld, iPhone 11 Pro 256gb Midnight Green.
Eerst om 2:00 besteld, daarna om 6 uur weer want er ging iets niet goed in het systeem.
Bestelnummer is 304148191

Tot op heden helemaal niets gehoord, geen e-mail, geen sms, niets!

Het is frustrerend om te zien dat mensen die mijn versie iPhone en kleur later hebben besteld maar wel eerder hebben gekregen.
Dat kan ik dus ook totaal niet begrijpen en daarnaast gebrek aan communicatie over verwachtte planning (of vertraging). Het is gewoon doodstil.


Het is bizar omdat ik ook geen vertragingsmail heb gehad. Ondertussen zie je in elke vodafone winkel een iPhone 11 en de pro liggen als show model maar kunnen ze geen telefoons leveren aan klanten?
Ik heb vorige week een e-mail gestuurd waarin ik in ieder geval aangeef dat ik het jammer vind dat er niks wordt gecommuniceerd, er wel begrip voor heb dat de voorraden in het begin beperkt zijn en om te vragen of mijn order nog steeds goed in het systeem staat. Ik heb helemaal niets terug ontvangen...
Daarna gebeld en dan wordt je van afdeling naar afdeling gestuurd want niemand kan je helpen? Ik ga letterlijk via het hoofdmenu naar 'Bestellingen en orders' en als je er doorheen komt na 30 minuten! krijg je iemand aan de lijn die zegt dat je helemaal de verkeerde keuze hebt gemaakt en wordt je weer doorverbonden om na 30 minuten! iemand aan de lijn te hebben die je verteld dat er WEER een storing in het systeem is en ze niks kunnen checken.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een bedrijf, ook niet in een pre-order fase.. het is belachelijk dat ze niets communiceren en steeds maar door blijven verwijzen naar een levertijd website die niet klopt. De klantenservice is helemaal waardeloos en om het nog leuker te maken, mijn iPhone 6s die ik tot op heden nog gebruikte is deze week stuk gegaan. Timing joh!
strasser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
16-09 een iphone 11 pro 256GB green besteld; nog niets ontvangen!

Iemand al wel iets ontvangen die besteld heeft rond deze datum?
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Lekker bezig.. Alweer van alles bij elkaar verzinnen en mensen aan het lijntje houden. Spijt dat ik er weer ben ingetrapt.
K*T bedrijf.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic