Opgelost! Ga naar oplossing.
YoramH wrote:Brammel wrote:Check vodafone.nl/levertijd
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.
YoramH wrote:Snowyy wrote:Toch leuk, zat niet in de eerste batch maar wordt toch morgen geleverd bij mij. Volgensmij weet de klantenservice ook niet wat ze moeten zeggen en hangen ze maar een onzin verhaal op.
Zelf net ook de klantenservice gesproken. De sms’jes die verstuurd zijn kloppen eigenlijk niet. Voor 20 september besteld houdt in dat je je toestel vanaf 1 tm 10 oktober kan verwachten als je niet bij de eerste batch zat. Er is verder geen toestel op voorraad, Apple kan deze week niet leveren aan Vodafone Aldus klantenservice. Maar gewoon afwachten dus..
lucbaltus wrote:
Mijn iPhone wordt vandaag geleverd.
Misschien dat sommige langer moeten wachten vanwege een toetsing en BKR-registratie? Ik heb dit zelf niet, maar kan me voorstellen dat het hierdoor langer duurt.
jesperspeedway wrote:
Vandaag voor de derde dag op rij om 14:04 hetzelfde smsje gekregen dat de levering staat geplant voor eind week 39. Spannond.
Brammel wrote:YoramH wrote:Brammel wrote:Check vodafone.nl/levertijd
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.vanaf 20 sep 2019
Beschikbaar
Dit staat er bij mijn bestelde telefoon. Als er beschikbaar staat, ga ik ervan uit dat deze geen vertraging nodig heeft.
Serkan wrote:Brammel wrote:Brammel kun je mij aangeven wanneer je precies hebt besteld?YoramH wrote:Brammel wrote:Check vodafone.nl/levertijd
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.vanaf 20 sep 2019
Beschikbaar
Dit staat er bij mijn bestelde telefoon. Als er beschikbaar staat, ga ik ervan uit dat deze geen vertraging nodig heeft.
Serkan wrote:
Hi all,
Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:
Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?
- Wanneer heb je de bestelling gedaan?
- Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)
jesperspeedway wrote:
Vandaag voor de derde dag op rij om 14:04 hetzelfde smsje gekregen dat de levering staat geplant voor eind week 39. Spannond.
Serkan wrote:
Hi all,
Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:
Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?
- Wanneer heb je de bestelling gedaan?
- Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.