Opgelost! Ga naar oplossing.
Deem wrote:Serkan wrote:dat bedoelde ik niet met tegenstrijdig. Je zegt dat mensen die in de winkel besteld hebben geen bericht ontvangen, en de klantenservice zegt van wel. Maar maakt niet uit, ik wacht het even af tot volgende week.
Deem ik heb ook niet gezegd dat je bestelling is vertraagd. Bestellingen die in de winkel zijn gedaan ontvangen deze week geen sms bericht. Indien je toestel deze week wordt geleverd/is op te halen, krijg je een telefoontje van de betreffende winkel. Indien dit niet het geval is, ontvang je volgende week een bericht met de verwachte levertijd.
Agostino wrote:
Hoi Serkan,
hopelijk kun jij iets voor me betekenen. Ik heb vorige week vrijdag via friends & family om 14:08 de iPhone 11 pro besteld, hiervan kreeg ik een bevestiging en ik zat tot gister te wachten op een vervolgstap.
nu kreeg ik gister een telefoontje dat mijn inkomenseis e.d. voor de afbetaling van het toestel niet goed doorgekomen. Nu is dat gister via de telefoon doorgegeven. Echter is toen zonder mee te delen mijn eerste bestelling geannuleerd en is er een nieuwe bestelling aangemaakt. Ik heb het idee dat ik dus weer achteraan in de rij ben geplaatst, terwijl ik niet voor niets vorige week vrijdag om 14:00 klaar zat om de telefoon te bestellen. Kun jij hier wat aan doen?
dit was helaas ook al het geval tijdens de pre order van de iPhone 8.
Martidjen wrote:
Vorige week heb ik de iPhone 11 in de winkel besteld, vanmorgen ontving ik een mail met de volgende tekst:
"Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Zoals beloofd krijg je hierbij het contract dat je hebt ondertekend ook digitaal. Bewaar dit goed.
....
blabla blabla."
Kopie van het contract en de voorwaarden etc zijn netjes toegevoegd in de bijlagen, echter geen handtekening te zien in het contract.
Ik ben dus ook nog helemaal niet in de winkel geweest en heb ook niets ondertekend. Is deze mail onjuist verstuurd of loopt er nu iemand rond die onder mijn naam een iPhone heeft opgehaald?
Snowyy wrote:
Zelf net ook de klantenservice gesproken. De sms’jes die verstuurd zijn kloppen eigenlijk niet. Voor 20 september besteld houdt in dat je je toestel vanaf 1 tm 10 oktober kan verwachten als je niet bij de eerste batch zat. Er is verder geen toestel op voorraad, Apple kan deze week niet leveren aan Vodafone Aldus klantenservice. Maar gewoon afwachten dus..
YoramH wrote:Snowyy wrote:Toch leuk, zat niet in de eerste batch maar wordt toch morgen geleverd bij mij. Volgensmij weet de klantenservice ook niet wat ze moeten zeggen en hangen ze maar een onzin verhaal op.
Zelf net ook de klantenservice gesproken. De sms’jes die verstuurd zijn kloppen eigenlijk niet. Voor 20 september besteld houdt in dat je je toestel vanaf 1 tm 10 oktober kan verwachten als je niet bij de eerste batch zat. Er is verder geen toestel op voorraad, Apple kan deze week niet leveren aan Vodafone Aldus klantenservice. Maar gewoon afwachten dus..
Brammel wrote:
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.
Brammel wrote:
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.