Opgelost! Ga naar oplossing.
kevztar wrote:
Zojuist een bericht gehad van Vodafone. Ze leveren morgen m'n iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green. Wellicht behoren jullie vandaag ook nog tot de gelukkigen!
svdt wrote:kevztar wrote:Wanneer besteld?
Zojuist een bericht gehad van Vodafone. Ze leveren morgen m'n iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green. Wellicht behoren jullie vandaag ook nog tot de gelukkigen!
YoramH wrote:
Ben toch benieuwd waarom sommige (waaronder ik) nog steeds een radiostilte hebben vanuit Vodafone. Zelfs de live chat kan me niet van meer informatie voorzien.
lucbaltus wrote:YoramH wrote:Vraag ik me ook af. Ik krijg bij de live chat continu dat er niemand beschikbaar is en de ‘openingstijden’ van deze chat.
Ben toch benieuwd waarom sommige (waaronder ik) nog steeds een radiostilte hebben vanuit Vodafone. Zelfs de live chat kan me niet van meer informatie voorzien.
Serkan wrote:
All, even een praktische mededeling; ik ben morgen weer actief in dit topic. Maar jullie kunnen je vragen gerust stellen, dan reageer ik er morgen weer op.
Voor diegene vandaag die nog geen sms of e-mail hebben ontvangen: indien het een recente bestelling betreft ontvang je morgen bericht. In alle andere gevallen: ik heb deze vraag intern uitstaan, zodra ik hier een reactie op heb zal ik dit met jullie delen.
YoramH wrote:
Mijn iPhone 11 pro 64GB SG staat nu op uitlevering, zaterdagochtend besteld. Maar nog steeds geen bericht of email ontvangen van Vodafone
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.