Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Track & trace zegt morgen tussen 14:00 & 16:30. Spannend! Gelukkig dat ik op tweakers de tip voor belsimpel had gelezen. Anders had ik via hier tot begin oktober zitten wachten op me toestel ? Voor de anderen heel veel succes!
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ieder jaar zelfde liedje bij vodafone :sweat_smile: Ook ik dacht nou ze zullen wel alles in orde hebben nu (voorraden) communicatie kanalen etc. Maar helaas niks is minder waar. Denk dat ik tot eind oktober kan wachten op mijn Iphone 11 Pro en in de tussentijd maar gissen wanneer die komt.
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat ze eerst beloven dat je bericht krijgt en je vervolgens geen bericht krijgt is nog frustrerender als ze gewoon niets zouden zeggen eigenlijk. Ben nog geen steek wijzer, krijg geen telefoon vandaag terwijl ik vrijdag rond 14:00 heb besteld. Maar behalve "GOH WAT VERVELEND VOOR JE MAAR WACHT AF OF JE DIT JAAR NOG BERICHT KRIJGT" zal er wel weer niet veel uitkomen.
Roy72

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Het live kunnen volgen van de bezorger. Moet niet gekker worden haha

Niet van toepassing
EN HIJ IS AANGEKOMEN!!!! NU LEKKER UNBOXEN!!!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
KWH wrote:
EN HIJ IS AANGEKOMEN!!!! NU LEKKER UNBOXEN!!!

Foto...
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En ondertussen blijft het hier nog steeds oorverdovend stil,
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ideception5 wrote:
Ieder jaar zelfde liedje bij vodafone :sweat_smile: Ook ik dacht nou ze zullen wel alles in orde hebben nu (voorraden) communicatie kanalen etc. Maar helaas niks is minder waar. Denk dat ik tot eind oktober kan wachten op mijn Iphone 11 Pro en in de tussentijd maar gissen wanneer die komt.

Ideception5 Wel balen voor je, als je dit vaker overkomt. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad. Bestellen bij Vodafone of Vodafone Friends&Family verloopt altijd soepel. En de toestellen altijd (behalve de X) op de dag van release ontvangen. Ik hoop dat ze je kunnen helpen en dat jullie er op een goede manier uitkomen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
X had daar moeten staan i.p.v. X)
Agostino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Serkan,

hopelijk kun jij iets voor me betekenen. Ik heb vorige week vrijdag via friends & family om 14:08 de iPhone 11 pro besteld, hiervan kreeg ik een bevestiging en ik zat tot gister te wachten op een vervolgstap.

nu kreeg ik gister een telefoontje dat mijn inkomenseis e.d. voor de afbetaling van het toestel niet goed doorgekomen. Nu is dat gister via de telefoon doorgegeven. Echter is toen zonder mee te delen mijn eerste bestelling geannuleerd en is er een nieuwe bestelling aangemaakt. Ik heb het idee dat ik dus weer achteraan in de rij ben geplaatst, terwijl ik niet voor niets vorige week vrijdag om 14:00 klaar zat om de telefoon te bestellen. Kun jij hier wat aan doen?

dit was helaas ook al het geval tijdens de pre order van de iPhone 8.
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben er wel weer even klaar mee, order geannuleerd. Ik probeer het een andere keer wel weer.

Niet van toepassing
Ruud001 wrote:

KWH wrote:
EN HIJ IS AANGEKOMEN!!!! NU LEKKER UNBOXEN!!!
Foto...



De kleur is echt waanzinnig ?
lucbaltus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zelf vrijdagavond rond 22:00 uur een 11 pro 256GB Midnight Green besteld. Dat het kan gebeuren dat niet iedereen de telefoon op de dag van de release krijgt snap ik. Maar ik heb nog geen sms of mail gekregen over een andere leverdatum.
Dehv27

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
napos wrote:

Ik ben er wel weer even klaar mee, order geannuleerd. Ik probeer het een andere keer wel weer.

Zeuren helpt dus niet 😉
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
I ordered the iPhone 11pro green on 13th Sept at the Vodafone store and this morning I visited the store and they mentioned my phone has not arrived. I called support and they mentioned that Vodafone has not received iPhone 11 Pro but only iPhone 11 and now I see pictures of iPhone 11 Pro.
I have not received any text msg from Vodafone and only one email saying we have received your order. On the website, order still shows as being processed. No idea when to expect my phone.Order no 304179141
KrisP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gaat weer lekker bij Vodafone qua communicatie... Mijn vader en ik beide nog niks gehoord over onze leveringen, mijn vriendin ook nog niks gehoord over leveringen.. En met ons vele andere zo te lezen
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
KWH wrote:

Ruud001 wrote:


KWH wrote:
EN HIJ IS AANGEKOMEN!!!! NU LEKKER UNBOXEN!!!
Foto...

De kleur is echt waanzinnig ?

Nice!!! Kan nie wachten....:grinning:
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Holy shit, mijn tijdvak is tussen 1400-1600 duurt serieus te lang dit 😛
Martidjen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week heb ik de iPhone 11 in de winkel besteld, vanmorgen ontving ik een mail met de volgende tekst:

"Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Zoals beloofd krijg je hierbij het contract dat je hebt ondertekend ook digitaal. Bewaar dit goed.
....
blabla blabla."

Kopie van het contract en de voorwaarden etc zijn netjes toegevoegd in de bijlagen, echter geen handtekening te zien in het contract.

Ik ben dus ook nog helemaal niet in de winkel geweest en heb ook niets ondertekend. Is deze mail onjuist verstuurd of loopt er nu iemand rond die onder mijn naam een iPhone heeft opgehaald?
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Martidjen wrote:
Last week I ordered the iPhone 11 in the store, this morning I received an email with the following text:

"Thank you for visiting our store. As promised, you will also receive the contract that you have signed digitally. Save this well.
....
blabla blabla. "

Copy of the contract and the conditions etc are navically added in the attachments, but no signature can be seen in the contract.

So I have not been to the store at all, nor have I signed anything. Has this mail been sent incorrectly or is someone walking around who picked up an iPhone under my name? Egg`

I also received the same email after 2 days of visiting the vodafone store but I have not signed the contract. I think I will need to sign it when I go to pick up the iPhone when (and if) it arrives.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic