Opgelost! Ga naar oplossing.
Serkan wrote:
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus! Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?
nv1234 Sezai Ik kan mij goed voorstellen dat dit heel erg vervelend is natuurlijk. Ik weet niet precies wat hier de reden van is en ik had jullie graag morgen al het toestel willen bezorgen, maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Indien jullie nog een order hebben en deze willen behouden dan kan ik wellicht daarover nog het een en ander voor laten nakijken. Ik hoor het graag.
Juriaan80 wrote:
Hehe, ik heb gisteren pas mijn 64gb pro en dan de groene besteld... Als ik het zo lees, kan ik voorlopig rustig genieten van mijn huidige telefoon. Maar ik heb geen haast. Ben benieuwd naar eerste gebruikers ervaringen, met name de foto-mogelijkheden.
Have fun all!
Serkan wrote:RobinG1 wrote:RobinG1 Wat is er precies mis gegaan tijdens je andere order(s)?
Net een smsje gehad daf ze me telefoon eind week 40 denken te kunnen leveren. Nou lekker dan, ik om 14:00 uur vorige week vrijdag op tijd erbij hebben hun 2 keer een fout gemaakt waardoor ik pas afgelopen maandag een nieuwe succesvolle order heb kunnen laten maken!! Betreft een pro 256gb midnight green
Serkan wrote:nv1234 wrote:nv1234 Sezai Ik kan mij goed voorstellen dat dit heel erg vervelend is natuurlijk. Ik weet niet precies wat hier de reden van is en ik had jullie graag morgen al het toestel willen bezorgen, maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Indien jullie nog een order hebben en deze willen behouden dan kan ik wellicht daarover nog het een en ander voor laten nakijken. Ik hoor het graag.Sezai wrote:Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus!
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?
ICara wrote:ICara wrote:Serkan could You please reply to my message? Thank you!
Goedemorgen,
Ik heb een iPhone 11 op vrijdag besteld, met Vodafone next en een Friends and family code.
ik had nog geen email op dinsdag gekregen, dus ik heb contact met Vodafone genomen. Niemand kon mijn bestelling zien. Na 3 bellen en 2 chat, zei een medewerker dat friends and family heeft een backlog van 5dagen. Is dat juist? Ik denk dat het betekent dat Ik nog niet in de rij ben. Iemand in de zelfde situatie?
sorry, mijn Nederlands is niet zo goed (Ik ben italiaans)
Serkan wrote:
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik? Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord
Deem Heb je wel een bevestiging gehad dan? Ligt er ook aan welk model en kleur je hebt besteld. Anders even klantenservice bellen lijkt me. Succes!
Deem Ruud001 TomW1 Zie mijn update: Ik heb in de winkel besteld Klanten die in de winkel een bestelling hebben gedaan ontvangen deze week nog geen sms bericht. Indien een toestel op voorraad is word je door de betreffende winkel gebeld. Geen update ontvangen van de winkel? Dan ontvang je volgende week een sms bericht met informatie over de levering van je toestel.
Serkan wrote:
Deem ik heb ook niet gezegd dat je bestelling is vertraagd. Bestellingen die in de winkel zijn gedaan ontvangen deze week geen sms bericht. Indien je toestel deze week wordt geleverd/is op te halen, krijg je een telefoontje van de betreffende winkel. Indien dit niet het geval is, ontvang je volgende week een bericht met de verwachte levertijd.
Serkan wrote:
Goedemorgen, Ik heb een iPhone 11 op vrijdag besteld, met Vodafone next en een Friends and family code. ik had nog geen email op dinsdag gekregen, dus ik heb contact met Vodafone genomen. Niemand kon mijn bestelling zien. Na 3 bellen en 2 chat, zei een medewerker dat friends and family heeft een backlog van 5dagen. Is dat juist? Ik denk dat het betekent dat Ik nog niet in de rij ben. Iemand in de zelfde situatie? sorry, mijn Nederlands is niet zo goed (Ik ben italiaans)
Serkan could You please reply to my message? Thank you!
Hi ICara, normaal gesproken worden die bestellingen op dezelfde manier als alle andere bestellingen verwerkt. Was je bestelling uiteindelijk wel te zien in het systeem of nog niet? Zo niet, heb je hier wel een e-mail over ontvangen?
YoramH wrote:
djordyolijve napos jullie al berichtje gehad?
YoramH wrote:
djordyolijve napos jullie al berichtje gehad?
Emre89 wrote:
Ik had vanochtend al een track & trace code ontvangen alleen is deze code nog niet bekend bij postnl, enig idee wanneer deze geactiveerd word?
knoesss wrote:Emre89 wrote:Bij mij is de code wel herkend maar pakket is ook nog niet in sorteerproces. Op Tweakers bij sommige is dit ook nog zo. Hopelijk vannacht.
Ik had vanochtend al een track & trace code ontvangen alleen is deze code nog niet bekend bij postnl, enig idee wanneer deze geactiveerd word?
edit: pakket komt net bij PostNL binnen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.