Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
hier ook de iPhone pro 64 midnight green conform sms eind week 40 ondanks de vroeg bestelling...
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MB001 wrote:
Ik heb vorige week een order geplaatst, maar nog geen enkel bericht gehad (alleen een bevestiging en mail met mijn bestelling). Krijgt iedereen vandaag een sms of is dat ook nog maar afwachten?

MB001 In je mail met je bestelling zit een link met je status pagina. Daar kun je kijken hoe het er voor staat met je bestelling. Daar zou kunnen staan, klaar voor versturen of verstuurd met een t&t.
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hehe, ik heb gisteren pas mijn 64gb pro en dan de groene besteld... Als ik het zo lees, kan ik voorlopig rustig genieten van mijn huidige telefoon. Maar ik heb geen haast. Ben benieuwd naar eerste gebruikers ervaringen, met name de foto-mogelijkheden.

Have fun all!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:

Deem wrote:
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik?
Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord
Deem Heb je wel een bevestiging gehad dan? Ligt er ook aan welk model en kleur je hebt besteld. Anders even klantenservice bellen lijkt me. Succes!


Deem Ruud001 TomW1

Zie mijn update:

Ik heb in de winkel besteld
Klanten die in de winkel een bestelling hebben gedaan ontvangen deze week nog geen sms bericht. Indien een toestel op voorraad is word je door de betreffende winkel gebeld. Geen update ontvangen van de winkel? Dan ontvang je volgende week een sms bericht met informatie over de levering van je toestel.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MJD wrote:
Hier nu op beide iPhones een TT nummer. Dus ze zijn nog bezig met de eerste batch Rck010


Serkan het is dus al opgehelderd aangezien ze beide nu onderweg zijn! jeuj!

Mooi zo! MJD

We horen het graag van je als je ze in ontvangt heb genomen :sunglasses:
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kan je nog op je DM reageren Serkan
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Daarom denk ik dus dat er naar de midnight green veel vraag na is, want bijna iedereen met die kleur moet langer wachten
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
jesperspeedway wrote:
Serkan ik heb geen status op de status pagina staan, is dit een bekend issue? Abbo is via Next verlengd.

Ik raad je aan om de sms of e-mail af te wachten jesperspeedway
ICara

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ICara wrote:
Goedemorgen,

Ik heb een iPhone 11 op vrijdag besteld, met Vodafone next en een Friends and family code.
ik had nog geen email op dinsdag gekregen, dus ik heb contact met Vodafone genomen. Niemand kon mijn bestelling zien. Na 3 bellen en 2 chat, zei een medewerker dat friends and family heeft een backlog van 5dagen. Is dat juist? Ik denk dat het betekent dat Ik nog niet in de rij ben. Iemand in de zelfde situatie?

sorry, mijn Nederlands is niet zo goed (Ik ben italiaans)


Serkan could You please reply to my message? Thank you!
djordyolijve

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Meer mensen die nog steeds niks gehoord hebben?
enige indicatie wanneer iedereen wat te horen krijgt? Serkan
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
djordyolijve wrote:
Meer mensen die nog steeds niks gehoord hebben?
enige indicatie wanneer iedereen wat te horen krijgt? Serkan

Bij mij is het ook heel stil
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
nv1234 wrote:

Sezai wrote:
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus!
Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?

nv1234 Sezai Ik kan mij goed voorstellen dat dit heel erg vervelend is natuurlijk. Ik weet niet precies wat hier de reden van is en ik had jullie graag morgen al het toestel willen bezorgen, maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Indien jullie nog een order hebben en deze willen behouden dan kan ik wellicht daarover nog het een en ander voor laten nakijken. Ik hoor het graag.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
RobinG1 wrote:
Net een smsje gehad daf ze me telefoon eind week 40 denken te kunnen leveren. Nou lekker dan, ik om 14:00 uur vorige week vrijdag op tijd erbij hebben hun 2 keer een fout gemaakt waardoor ik pas afgelopen maandag een nieuwe succesvolle order heb kunnen laten maken!! Betreft een pro 256gb midnight green

RobinG1 Wat is er precies mis gegaan tijdens je andere order(s)?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Brygga wrote:
Serkan hoe werkt dat nu als vodafone eerst op vrijdag om 15.03u je bestelling bevestigd, deze in stilte annuleert en op zaterdag om 10.42u weer opnieuw bevestigd en in behandeling zet? Hoe ver vooraan in het rijtje sta je dan?

Dat is vreemd. Heb je inmiddels wel al bericht ontvangen over de levering van je toestel? Brygga
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
YoramH wrote:

djordyolijve wrote:
Meer mensen die nog steeds niks gehoord hebben?
enige indicatie wanneer iedereen wat te horen krijgt? Serkan
Bij mij is het ook heel stil

Nog geen sms of e-mail ontvangen? YoramH
djordyolijve

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:

YoramH wrote:

djordyolijve wrote:
Meer mensen die nog steeds niks gehoord hebben?
enige indicatie wanneer iedereen wat te horen krijgt? Serkan
Bij mij is het ook heel stil
Nog geen sms of e-mail ontvangen? YoramH

Ik heb nog steeds niks gehoord helaas...
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier ook nog steeds niks.
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan wrote:

YoramH wrote:

djordyolijve wrote:
Meer mensen die nog steeds niks gehoord hebben?
enige indicatie wanneer iedereen wat te horen krijgt? Serkan
Bij mij is het ook heel stil
Nog geen sms of e-mail ontvangen? YoramH

Nee, alleen nog een bevestigingsmail van mn bestelling gelijk zaterdag na mn bestelling Serkan
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
KrisP wrote:
Maandagavond 2 11 Pro Max’s besteld, net dit sms’je gekregen. Hoe komen jullie aan de weeknummers?

KrisP

Dat is afhankelijk van je bestelling. Indien er al concreet vooruitzicht is op de levertijd wordt een weeknummer doorgegeven. Zo niet, dan ontvang je bijvoorbeeld in de volgende levertijden sms een concrete week waarin we verwachten dat je toestel wordt geleverd.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MB001 wrote:
Ik heb vorige week een order geplaatst, maar nog geen enkel bericht gehad (alleen een bevestiging en mail met mijn bestelling). Krijgt iedereen vandaag een sms of is dat ook nog maar afwachten?

Vanaf vandaag zijn we begonnen met het versturen van de levertijden sms'jes en e-mails. Wacht het dus even af, indien je vandaag nog niks ontvangen krijg je spoedig alsnog bericht. MB001
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic