Opgelost! Ga naar oplossing.
Dehv27 wrote:
Eergister besteld (11, 128gb) . Nu mailtje dat hij morgen wordt bezorgd. Nice!
TomW1 wrote:
Vrijdag om 14:02 bestelling geplaatst, maar deze was helaas opeens geannuleerd. Afgelopen maandag rond 9:00 een nieuwe order geplaatst voor de iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green. Tot dusver nog geen info gehad over de verwachte levertijd. Ben benieuwd...
RobinG1 wrote:Dehv27 wrote:Welke kleur als ik vragen mag? Want ik heb zo’n vermoeden dat de midnight green heel hard is gegaan (heb die kleur besteld en dus levering pas week 40)
sorry las verkeerd jij hebt de 11
rvduren wrote:RobinG1 wrote:Hi,Dehv27 wrote:Welke kleur als ik vragen mag? Want ik heb zo’n vermoeden dat de midnight green heel hard is gegaan (heb die kleur besteld en dus levering pas week 40)
Waar haal jij die week 40 vandaan? Ik zie nog steeds week 38 staan op https://www.vodafone.nl/levertijd/
Ik heb afgelopen zondag de Pro 64 GB midnight green besteld en heb reeds een bericht ontvangen dat die vertraagd is (maar zonder indicatie wanneer). Ik hoop hem toch voor 4 oktober te ontvangen, dan kan ik nog mooie plaatjes schieten tijdens mijn vakantie.
En als die tijdens mijn vakantie komt kan ik hem niet in ontvangst nemen, hoe kan ik dat regelen? Mag iemand anders deze in ontvangst nemen, dan moet ik even het afleveradres laten aanpassen.
Rck010 wrote:rvduren wrote:Er zijn SMS verstuurd met verwachte levertijden.RobinG1 wrote:Hi,Dehv27 wrote:Welke kleur als ik vragen mag? Want ik heb zo’n vermoeden dat de midnight green heel hard is gegaan (heb die kleur besteld en dus levering pas week 40)
Waar haal jij die week 40 vandaan? Ik zie nog steeds week 38 staan op https://www.vodafone.nl/levertijd/Ik heb afgelopen zondag de Pro 64 GB midnight green besteld en heb reeds een bericht ontvangen dat die vertraagd is (maar zonder indicatie wanneer). Ik hoop hem toch voor 4 oktober te ontvangen, dan kan ik nog mooie plaatjes schieten tijdens mijn vakantie.
En als die tijdens mijn vakantie komt kan ik hem niet in ontvangst nemen, hoe kan ik dat regelen? Mag iemand anders deze in ontvangst nemen, dan moet ik even het afleveradres laten aanpassen.
iPhone 11 Pro Midnight Green 64GB, maandag besteld, eind week 40 verwacht. Dan wordt het spannend voor jou als je 04-10 op vakantie gaat.
Deem wrote:
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik?
Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord
Deem wrote:
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik?
Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.