Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Deze dus ?
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
En de laatste 24 uur wachten zijn ingegaan ??
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Net een smsje gehad daf ze me telefoon eind week 40 denken te kunnen leveren. Nou lekker dan, ik om 14:00 uur vorige week vrijdag op tijd erbij hebben hun 2 keer een fout gemaakt waardoor ik pas afgelopen maandag een nieuwe succesvolle order heb kunnen laten maken!! Betreft een pro 256gb midnight green
jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Eind week 39 hier. 64GB Space Grey. Afgelopen maandag besteld.
Emre89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mijn lokale Postnl bezorger gesproken..
Morgen komt hij als eerst bij mij langs ?, om 09:00 uur..
Rck010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
M'n vriendin heeft afgelopen maandag een Pro 64GB in Midnight Green besteld en kreeg zojuist een SMS dat de telefoon pas einde week 40 verwacht wordt. Ze had niet verwacht 'm deze vrijdag te krijgen, maar einde week 40 is wel flink balen.
Dehv27

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Eergister besteld (11, 128gb) . Nu mailtje dat hij morgen wordt bezorgd. Nice!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Dehv27 Mazzel!!!:grinning:
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dehv27 wrote:
Eergister besteld (11, 128gb) . Nu mailtje dat hij morgen wordt bezorgd. Nice!


Welke kleur als ik vragen mag? Want ik heb zo’n vermoeden dat de midnight green heel hard is gegaan (heb die kleur besteld en dus levering pas week 40)

sorry las verkeerd jij hebt de 11
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vrijdag om 14:02 bestelling geplaatst, maar deze was helaas opeens geannuleerd. Afgelopen maandag rond 9:00 een nieuwe order geplaatst voor de iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green. Tot dusver nog geen info gehad over de verwachte levertijd. Ben benieuwd...
Rck010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
TomW1 wrote:
Vrijdag om 14:02 bestelling geplaatst, maar deze was helaas opeens geannuleerd. Afgelopen maandag rond 9:00 een nieuwe order geplaatst voor de iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green. Tot dusver nog geen info gehad over de verwachte levertijd. Ben benieuwd...


M'n vriendin heeft afgelopen maandag, rond hetzelfde tijdstip, hetzelfde toestel besteld.
Kreeg ongeveer een uur geleden een SMS, verwachte levering eind week 40...
rvduren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RobinG1 wrote:

Dehv27 wrote:
Eergister besteld (11, 128gb) . Nu mailtje dat hij morgen wordt bezorgd. Nice!
Welke kleur als ik vragen mag? Want ik heb zo’n vermoeden dat de midnight green heel hard is gegaan (heb die kleur besteld en dus levering pas week 40)

sorry las verkeerd jij hebt de 11

Hi,

Waar haal jij die week 40 vandaan? Ik zie nog steeds week 38 staan op https://www.vodafone.nl/levertijd/

Ik heb afgelopen zondag de Pro 64 GB midnight green besteld en heb reeds een bericht ontvangen dat die vertraagd is (maar zonder indicatie wanneer). Ik hoop hem toch voor 4 oktober te ontvangen.
Rck010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
rvduren wrote:

RobinG1 wrote:

Dehv27 wrote:
Eergister besteld (11, 128gb) . Nu mailtje dat hij morgen wordt bezorgd. Nice!
Welke kleur als ik vragen mag? Want ik heb zo’n vermoeden dat de midnight green heel hard is gegaan (heb die kleur besteld en dus levering pas week 40)

sorry las verkeerd jij hebt de 11
Hi,

Waar haal jij die week 40 vandaan? Ik zie nog steeds week 38 staan op https://www.vodafone.nl/levertijd/
Ik heb afgelopen zondag de Pro 64 GB midnight green besteld en heb reeds een bericht ontvangen dat die vertraagd is (maar zonder indicatie wanneer). Ik hoop hem toch voor 4 oktober te ontvangen, dan kan ik nog mooie plaatjes schieten tijdens mijn vakantie.

En als die tijdens mijn vakantie komt kan ik hem niet in ontvangst nemen, hoe kan ik dat regelen? Mag iemand anders deze in ontvangst nemen, dan moet ik even het afleveradres laten aanpassen.


Er zijn SMS verstuurd met verwachte levertijden.
iPhone 11 Pro Midnight Green 64GB, maandag besteld, eind week 40 verwacht. Dan wordt het spannend voor jou als je 04-10 op vakantie gaat.
rvduren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rck010 wrote:

rvduren wrote:

RobinG1 wrote:

Dehv27 wrote:
Eergister besteld (11, 128gb) . Nu mailtje dat hij morgen wordt bezorgd. Nice!
Welke kleur als ik vragen mag? Want ik heb zo’n vermoeden dat de midnight green heel hard is gegaan (heb die kleur besteld en dus levering pas week 40)

sorry las verkeerd jij hebt de 11
Hi,

Waar haal jij die week 40 vandaan? Ik zie nog steeds week 38 staan op https://www.vodafone.nl/levertijd/Ik heb afgelopen zondag de Pro 64 GB midnight green besteld en heb reeds een bericht ontvangen dat die vertraagd is (maar zonder indicatie wanneer). Ik hoop hem toch voor 4 oktober te ontvangen, dan kan ik nog mooie plaatjes schieten tijdens mijn vakantie.

En als die tijdens mijn vakantie komt kan ik hem niet in ontvangst nemen, hoe kan ik dat regelen? Mag iemand anders deze in ontvangst nemen, dan moet ik even het afleveradres laten aanpassen.
Er zijn SMS verstuurd met verwachte levertijden.
iPhone 11 Pro Midnight Green 64GB, maandag besteld, eind week 40 verwacht. Dan wordt het spannend voor jou als je 04-10 op vakantie gaat.


Indedaad,

bijzonder dat ik nog geen SMS heb ontvangen terwijl ik hem zondag heb besteld
Deem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik?
Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Deem wrote:
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik?
Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord


Ik geloof dat het voor mensen die in de winkel gepre-ordered hebben anders werkt dan voor de online bestellers. Ik denk dat jij op de hoogte wordt gehouden door de vestiging waar jij hebt besteld.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Deem wrote:
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik?
Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord

Deem Heb je wel een bevestiging gehad dan? Ligt er ook aan welk model en kleur je hebt besteld. Anders even klantenservice bellen lijkt me. Succes!
KrisP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maandagavond 2 11 Pro Max’s besteld, net dit sms’je gekregen. Hoe komen jullie aan de weeknummers?
MB001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige week een order geplaatst, maar nog geen enkel bericht gehad (alleen een bevestiging en mail met mijn bestelling). Krijgt iedereen vandaag een sms of is dat ook nog maar afwachten?
Rck010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
KrisP wrote:
Maandagavond 2 11 Pro Max’s besteld, net dit sms’je gekregen. Hoe komen jullie aan de weeknummers?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic