Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
MJD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan Als de status, gereed voor verzending is sinds gisteren. Kan je dan verwachten dat hij morgen binnenkomt? Zoals eerder hierboven ook al even gevraagd. De iPhone die als eerst is besteld heeft nog geen tracking nummer terwijl de andere die einde middag is besteld wel een TT nummer heeft. Beide staan op Gereed voor verzending.
Rck010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan wrote:
Hallo allemaal,

De eerste levering nieuwe iPhones is inmiddels verwerkt en staat klaar voor verzending. Vanaf morgen worden de eerste toestellen overhandigd aan onze klanten.

Leuk om te lezen dat velen van jullie al goed nieuws hebben ontvangen. Hieronder een update met aanvullende informatie:

Wanneer ontvang ik bericht over de levering van mijn toestel?
Vanaf vandaag (19-09) worden de eerste sms berichten gestuurd met de levertijden van de nieuwe iPhones. Hierin staat aangegeven wanneer je je toestel kunt verwachten.

Track & Trace
Indien je toestel klaar staat voor verzending ontvang je een e-mail met Track & Trace informatie zodat je een indicatie hebt wanneer je toestel wordt geleverd.

Ik heb in de winkel besteld
Klanten die in de winkel een bestelling hebben gedaan ontvangen deze week nog geen sms bericht. Indien een toestel op voorraad is word je door de betreffende winkel gebeld. Geen update ontvangen van de winkel? Dan ontvang je volgende week een sms bericht met informatie over de levering van je toestel.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust door een reactie te plaatsen.


Betekend dit, dat als je geen 'verzonden' melding hebt gekregen, je niet bij de eerste batch zit? Of worden er in de loop van de dag meer telefoons verzonden?
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb geprobeerd vrijdag de 13de rond 14:00 te bestellen, die lukte tot de bevestiging maar kreeg toen allerlei foutmeldingen. Met het idee dat de server overbelast was heb ik het maar even uitgesteld tot later. Daarna niet meer geprobeerd.

Maandag kreeg ik ineens vanuit het niets een bestelbevestiging en nieuw contract (het betreft hier een verlenging) en de melding dat ik binnen 1 a 2 dagen het nieuwe toestel zou ontvangen. Schijnbaar was het dan toch gelukt om er op vrijdag door te komen. En daarna weer een mail op dinsdag met een excuus voor de vertraging en dat ik meer zou horen via SMS. En sindsdien is het stil en de status blijft staan op "bestelling ontvangen".

Ik snap er helemaal niet meer van, kun jij hier wat licht op laten schijnen Serkan ? Gezien een enorme soap met de iPhone X een paar jaar geleden waarbij ik in een soort Kafka-esque helpdesk horror terecht kwam voel ik me ineens bijzonder ongemakkelijk.
talhau.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maandag 13:29 de iPhone 11 Pro Space Grey 256 GB besteld. Ik zie dat sommigen die na mij hebben besteld wel een leverstatus hebben ontvangen, maar ik heb die nog helaas niet gekregen. Bij de orderstatus is ook niks veranderd. Heeft u misschien een update over mijn bestelling? Serkan
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rck010 wrote:

Serkan wrote:
Hallo allemaal,

De eerste levering nieuwe iPhones is inmiddels verwerkt en staat klaar voor verzending. Vanaf morgen worden de eerste toestellen overhandigd aan onze klanten.

Leuk om te lezen dat velen van jullie al goed nieuws hebben ontvangen. Hieronder een update met aanvullende informatie:

Wanneer ontvang ik bericht over de levering van mijn toestel?
Vanaf vandaag (19-09) worden de eerste sms berichten gestuurd met de levertijden van de nieuwe iPhones. Hierin staat aangegeven wanneer je je toestel kunt verwachten.

Track & Trace
Indien je toestel klaar staat voor verzending ontvang je een e-mail met Track & Trace informatie zodat je een indicatie hebt wanneer je toestel wordt geleverd.

Ik heb in de winkel besteld
Klanten die in de winkel een bestelling hebben gedaan ontvangen deze week nog geen sms bericht. Indien een toestel op voorraad is word je door de betreffende winkel gebeld. Geen update ontvangen van de winkel? Dan ontvang je volgende week een sms bericht met informatie over de levering van je toestel.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust door een reactie te plaatsen.
Betekend dit, dat als je geen 'verzonden' melding hebt gekregen, je niet bij de eerste batch zit? Of worden er in de loop van de dag meer telefoons verzonden?

MJD Rck010 napos talhau.

Het liefst had ik jullie vandaag nog van een nieuwe iPhone voorzien maar helaas gaat dat niet lukken :sweat_smile:Even extra duidelijkheid:

Indien je toestel deze week (morgen of zaterdag) wordt geleverd ontvang je een e-mail met Track & Trace informatie. Als je toestel niet bij de eerste levering zit ontvang je een sms bericht met meer informatie over de levering van het toestel. Hierin staat aangegeven wanneer je je toestel wel kunt verwachten. Zoals in de update hierboven aangegeven gaan we vanaf vanmiddag beginnen met het versturen van deze berichten. Ik adviseer jullie daarom ook om de e-mail of het sms bericht af te wachten. Het heeft namelijk geen zin om nu van iets uit te gaan terwijl je hierover nog geen bericht hebt ontvangen.
svdt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmogen vroeg een email ontvangen:

Sorry voor de vertraging!

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,
Vodafone
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
svdt wrote:
Vanmogen vroeg een email ontvangen:

Sorry voor de vertraging!

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,
Vodafone

svdt dit lijkt op een standaard e-mail. Later vandaag ontvang je nieuwe informatie per sms of e-mail.
svdt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:

svdt wrote:
Vanmogen vroeg een email ontvangen:

Sorry voor de vertraging!

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,
Vodafone
svdt dit lijkt op een standaard e-mail. Later vandaag ontvang je nieuwe informatie per sms of e-mail.


Dus het kan zijn dat deze alsnog verzonden wordt vandaag?
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
svdt wrote:
Vanmogen vroeg een email ontvangen:

Sorry voor de vertraging!

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,
Vodafone


Dat is dezelfde mail die ik dinsdag kreeg inderdaad. Ik vind het maar raar dat mensen die dinsdag besteld hebben al een bevestiging hebben terwijl anderen die op vrijdag hebben besteld nog niets hebben gehoord. Maar goed, we wachten maar af...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
svdt wrote:
Vanmogen vroeg een email ontvangen: Sorry voor de vertraging! Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn. Bedankt voor je geduld, Vodafone
svdt dit lijkt op een standaard e-mail. Later vandaag ontvang je nieuwe informatie per sms of e-mail.
Dus het kan zijn dat deze alsnog verzonden wordt vandaag?

Dit is afhankelijk van het moment waarop je hebt besteld en welk toestel je hebt gekozen. Wacht het vandaag inderdaad even af dan ontvang je verder bericht hierover. svdt
MJD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier nu op beide iPhones een TT nummer. Dus ze zijn nog bezig met de eerste batch Rck010

Serkan het is dus al opgehelderd aangezien ze beide nu onderweg zijn! jeuj!
jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Serkan ik heb geen status op de status pagina staan, is dit een bekend issue? Abbo is via Next verlengd.
Sezai

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
nv1234

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sezai wrote:
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.

Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus!
Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan hoe werkt dat nu als vodafone eerst op vrijdag om 15.03u je bestelling bevestigd, deze in stilte annuleert en op zaterdag om 10.42u weer opnieuw bevestigd en in behandeling zet? Hoe ver vooraan in het rijtje sta je dan?
svdt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Brygga wrote:
Serkan hoe werkt dat nu als vodafone eerst op vrijdag om 15.03u je bestelling bevestigd, deze in stilte annuleert en op zaterdag om 10.42u weer opnieuw bevestigd en in behandeling zet? Hoe ver vooraan in het rijtje sta je dan?


Brygga Ik denk dat je dan weer achter in de rij aangesloten bent.
Sezai

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
nv1234 wrote:

Sezai wrote:
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus!
Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?

Dezelfde dag van de pre-order was vodafone chat onbereikbaar en telefonisch zo goed als onbereikbaar na 55min gewacht te hebben kreeg je iemand aan de telefoon waarschijnlijk eerste dag van de werknemer ze wist niks en kon niks zien in het systeem. Meneer u kunt na 48uur terugbellen was haar laatste zin aan de telefoon. Gellukig is vodafone niet de enige provider in NL.
nv1234

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sezai wrote:

nv1234 wrote:

Sezai wrote:
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus!
Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?
Dezelfde dag van de pre-order was vodafone chat onbereikbaar en telefonisch zo goed als onbereikbaar na 55min gewacht te hebben kreeg je iemand aan de telefoon waarschijnlijk eerste dag van de werknemer ze wist niks en kon niks zien in het systeem. Meneer u kunt na 48uur terugbellen was haar laatste zin aan de telefoon. Gellukig is vodafone niet de enige provider in NL.



Inderdaad en wat ook grappig is dat Vodafone dan geen excuses of iets anders voorstelt terwijl hun de fout hebben gemaakt! Serkan kom er ma in 🙂
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De helpdesk is niet in staat om orders te fixen of iets aan je plek in de wachtrij te doen, dat moet via de logistiek en dat kan alleen via het management. Bespaar je de moeite of zoek het hogerop.
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Morgen pakket thuis in Assen tussen 11.30 -14.00. Via Postnl. Bericht is van Dynalogic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic