Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
MJD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan , Ik heb 2 iPhones besteld. Beide klaar voor verzending maar er heeft er maar 1 een tracking nummer. Komen ze in 1 pakket of komt de andere misschien toch later? Wel vreemd want de iPhone die om 1430 is besteld heeft geen TT nummer maar die van 1630 wel.. Kan jij dat uitzoeken? Wat heb je nodig?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik denk dat alles wat op uitlevering staat vandaag wordt ingepakt en een T&T krijgt maar dat het inpakken gewoon random gebeurt, mijn bestelling van 14:01 heeft ook nog geen T&T en die van jou van 1630 blijkbaar wel.
En mijn bestelling staat toch ook echt op status uitleveren.
jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hebben meer mensen gewoon geen status op de status pagina staan?

Ik zie screenshots met een status regel, maar deze ontbreekt op mijn status pagina.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Mijn iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green is onderweg! 13-09 13:58u besteld en 14:01u de bevestiging ontvangen.

Het betreft een contractverlenging. Heeft iemand ervaring met de leveringen via Dynalogic? Dien ik zelf te tekenen en me te legitimeren of kan iemand anders dit ook doen?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Verlenging komt toch met PostNl
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ik heb de melding inderdaad via PostNL maar de afzender is Dynalogic.
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
flieger wrote:
Mijn iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green is onderweg! 13-09 13:58u besteld en 14:01u de bevestiging ontvangen.

Het betreft een contractverlenging. Heeft iemand ervaring met de leveringen via Dynalogic? Dien ik zelf te tekenen en me te legitimeren of kan iemand anders dit ook doen?



komt met Postnl
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Dank voor jullie reacties! Blijft wel mijn vraag staan of ik zelf moet tekenen en legitimeren of dat iemand anders dat ook mag doen.

En als er niemand is, levert PostNL dan gewoon bij de buren, net als met andere pakketjes?
Dehv27

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb afgelopen dinsdag de 11 / 128gb besteld en bij mij staat hij ook al op uitleveren 🙂 Nog geen T&T.
Overigens moet je het pakket volgens mij persoonlijk aannemen en mogen zaken als deze niet bij de buren worden afgeleverd.
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik heb de iPhone 11 pro 64 Gb midnight green op vrijdag 13-09 om 14.12 besteld (poging 5) en bevestiging om 15.03 via email. Helaas nog geen statusverandering...Serkan wat kan ik verwachten?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Poeh wanneer pakken ze m'n pakketje in 😛 bij Dynalogic dus blijkbaar
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
hahaha en hij komt binnen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
WOW, spannend hoor!!
MJD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dehv27 wrote:
Ik heb afgelopen dinsdag de 11 / 128gb besteld en bij mij staat hij ook al op uitleveren 🙂 Nog geen T&T.
Overigens moet je het pakket volgens mij persoonlijk aannemen en mogen zaken als deze niet bij de buren worden afgeleverd.


Pakketje mag niet bij de buren.. Wel mag iemand anders op jouw adres tekenen. Ik tegen vaak genoeg voor mijn vriendin en andersom.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Dehv27 & MJD

Je dient zelf het pakketje aan te nemen bij een nieuw abonnement en toestel.
Heb je niet de mogelijkheid, dan dien je het machtigingsformulier in te vullen:
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/machtigingsformulier_consumenten_leveringen.pdf
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
En hoe zit dat bij een verlenging ? Energieboy
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goede vraag JustLookingBack
Verwacht toch hetzelfde, als het nodig is om je legitimatie te laten zien en te moeten tekenen voor je toestel. Alleen dan zullen de punten voor een betaling van 0,01 niet nodig zijn?!? Maar voor het exacte antwoord laat ik liever aan Serkan of Sharon over, die zijn werkzaam bij Vodafone en ik niet 🙂
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
In de PostNL app staat nu bij mij alleen dat een handtekening vereist is.
Dat moet gewoon iemand zijn die op dat adres de deur open doet, legitimatie controleert PostNL niet.

Wordt het naar een PostNL Punt verzonden dan checkt men wel legitimatie maar dan kan het ook met een afwijkende naam en op je legitimatie staat je adres niet.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
flieger wrote:
Dank voor jullie reacties! Blijft wel mijn vraag staan of ik zelf moet tekenen en legitimeren of dat iemand anders dat ook mag doen.

En als er niemand is, levert PostNL dan gewoon bij de buren, net als met andere pakketjes?


Wel tekenen aan de deur en niet afleveren bij de buren. Legitimeren is meestal bij nieuwe abo etc. Dan moet je ook soms €0,01 pinnen i.v.m. checken banknummer. (o.a. Tele-2)
Maar zoals ik het de laatste jaren doe, dus normaal verlengen, komt post NL aan de deur en moet er getekend worden. Ze hebben bij mij nog nooit gevraagd naar de naam die op het pakketje staat. Of ik nou tekende of mijn vrouw, heeft nog nooit uitgemaakt. Maar goed, iedere bezorger is anders...
Succes allen. Mijn Pro max komt tussen 13.00 en 16.30 uur. Ik ben er niet, maar mijn vrouw wel.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

De eerste levering nieuwe iPhones is inmiddels verwerkt en staat klaar voor verzending. Vanaf morgen worden de eerste toestellen overhandigd aan onze klanten.

Leuk om te lezen dat velen van jullie al goed nieuws hebben ontvangen. Hieronder een update met aanvullende informatie:

Wanneer ontvang ik bericht over de levering van mijn toestel?
Vanaf vandaag (19-09) worden de eerste sms berichten gestuurd met de levertijden van de nieuwe iPhones. Hierin staat aangegeven wanneer je je toestel kunt verwachten.

Track & Trace
Indien je toestel klaar staat voor verzending ontvang je een e-mail met Track & Trace informatie zodat je een indicatie hebt wanneer je toestel wordt geleverd.

Ik heb in de winkel besteld
Klanten die in de winkel een bestelling hebben gedaan ontvangen deze week nog geen sms bericht. Indien een toestel op voorraad is word je door de betreffende winkel gebeld. Geen update ontvangen van de winkel? Dan ontvang je volgende week een sms bericht met informatie over de levering van je toestel.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust door een reactie te plaatsen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic