Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Het wordt nu echt spannend. ?
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Daar zijn de afspraken ingepland, maar zie alleen space gray.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hmmm... Vorig jaar werden de levertijd SMSjes al op woensdag verstuurd.. Wellicht komen deze vanavond nog? Kan me herinneren dat die bij de iPhone X ook in de nacht binnen kwamen.
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
De mail om een afspraak te maken kreeg ik bij de X op de donderdag om 14:00 uur. De dag voor release was dat overigens.
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
De telefoon is onderweg. IPhone 11 pro 256. Besteld 13-09 om 14.07 uur. Even tot vrijdag wachten, vermoed ik.
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Yes, ook die van mij is klaar voor verzending. Besteld op 13-09 14:08.
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Toch jammer dat er door Status Order afdeling beloofd wordt dat ik hem vrijdag zou ontvangen maar mn order nu nog steeds verwerkt wordt. Of zal het in batches gaan?
Rck010

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
YoramH wrote:
Toch jammer dat er door Status Order afdeling beloofd wordt dat ik hem vrijdag zou ontvangen maar mn order nu nog steeds verwerkt wordt. Of zal het in batches gaan?


Geduld, zal inderdaad in batches gaan.

Zou mij niets verbazen dat ook de mensen die 'm de afgelopen dagen hebben besteld de telefoons ook gewoon ontvangen a.s. vrijdag.
MJD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
16:40 besteld op de 13e staat nu ook op klaar voor verzending.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Yesssssss?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mijne ook status uitleveren!
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Hier ook ????
Apple iphone 11 pro max midnight green 64 GB
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wanneer hadden jullie besteld? knoesss Rick83
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
YoramH vrijdag 13 sept, rond kwart voor drie.
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
YoramH ik om 14:01 ook 11 Pro Max 64 MG
Roy72

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Bestelling wordt geleverd. Besteld op 14 sep rond 2100 uur. IPhone 11 128 Gb red?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Spannend allemaal :grinning:
Ik ben toch wel een beetje jaloers als ik zo jullie berichten lees en zie dat jullie allemaal vrijdag een toestel binnen krijgen. Nou ja, dan had ik er ook maar voor moeten kiezen en dat heb ik nog niet gedaan. Mijn keuze staat nog niet vast eigenlijk. Beetje jammer voor mij zelf natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Iedereen alvast heel veel spannende uren gewenst en over 24 uur gaat het gebeuren.
Zal mij benieuwen wie hier dan de eerste is die zegt: IK HEB HEM :blush:
ICara

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ik heb een iPhone 11 op vrijdag besteld, met Vodafone next en een Friends and family code.
ik had nog geen email op dinsdag gekregen, dus ik heb contact met Vodafone genomen. Niemand kon mijn bestelling zien. Na 3 bellen en 2 chat, zei een medewerker dat friends and family heeft een backlog van 5dagen. Is dat juist? Ik denk dat het betekent dat Ik nog niet in de rij ben. Iemand in de zelfde situatie?

sorry, mijn Nederlands is niet zo goed (Ik ben italiaans)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic