Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb geen toestel gekocht nog 😞
Ben nog aan het bedenken wat ik wil. Heb nu een Apple Watch gekocht, die komt volgende week binnen.
Weet nog niet of er nu een iPhone bij af kan en wat ik dan wil hebben. Ga in ieder geval niet van iPhone X naar een iPhone 11, dan moet het wel een Pro gaan worden. Denk dus nog 😞
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Serkan
Goed dat je er weer bent! Zou je nog een dubbelcheck op mijn bestelling kunnen doen? Zie mijn post hiervoor met een totaaloverzicht.

Bij voorbaat dank!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Bedankt voor je bericht. Kan alleen nog niets vinden voor de iPhone 11Pro Max. ???
of ik kan het niet vinden.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Kom op Energieboy Apple watch met E-Sim hoop ik. ???
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ruud001 wrote:
Kom op Energieboy Apple watch met E-Sim hoop ik. ???

Nee, want die is in Nederland NIET te koop.
Vodafone heeft nog GEEN eSIM namelijk en T-Mobile heeft het alleen voor de iPhone :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::rofl:
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Energieboy oh, dat wist ik niet. ??
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
HAHAHAHA
gdon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bestelling/verlenging werd vorige week 2 keer zonder reden geannuleerd, terwijl wel bevestiging ontvangen via
mail en sms. Deze week wel gelukt dus in afwachting nu in de hoop dat die toch deze week binnen komt.
mijntjexx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb er zooooo'n zin in!! Kan niet wachten tot ik mijn nieuwe iphone 11 pro midnight green in mijn handen kan ga krijgen aaaaaah. Zal het vrijdag al kunnen gebeuren of veel veel later?? ik heb em 13 september om 00:00 verlengd. Spannnnnend
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
mijntjexx wrote:
Ik heb er zooooo'n zin in!! Kan niet wachten tot ik mijn nieuwe iphone 11 pro midnight green in mijn handen kan ga krijgen aaaaaah. Zal het vrijdag al kunnen gebeuren of veel veel later?? ik heb em 13 september om 00:00 verlengd. Spannnnnend

technisch gezien 14 september ?
Jorconmgn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan mogen we bij jou mopperen over de aansluitkosten?
waar kan ik die laten weghalen aangezien het om een verlenging gaat..

laat maar, klantenservice bevestigd net dat het een fout in het systeem is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jorconmgn wrote:
Serkan mogen we bij jou mopperen over de aansluitkosten?
waar kan ik die laten weghalen aangezien het om een verlenging gaat..

laat maar, klantenservice bevestigd net dat het een fout in het systeem is.

Joepie, hoef je toch niet te mopperen :wink:
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
In mijn bestelstatus via MyVodafone staat Red Essential bij mijn bestelling terwijl ik Red geselecteerd heb. Ik heb besteld via Vodafone Friends&Family. Weet iemand of ik de bestelling door kan laten gaan en dan later mijn abonnement upgraden inclusief de kortingen of is bestelling annuleren de enige optie?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
flieger Oei, das een goede vraag. Zou het persoonlijk eerst laten doorlopen en daarna contact opnemen met Vodafone. Anders wordt alles geannuleerd en sta je waarschijnlijk achter in de rij. Serkan Correct me if I'm wrong.
Normaal is upgraden geen probleem.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ruud001 Dat was mijn idee ook. Nu laten lopen en afwachten wanneer ik alles geleverd krijg en daarna het abonnement aan laten passen. Ik wil alleen wel de F&F korting natuurlijk. Ik hoop dat Serkan uitsluitsel kan geven.

Ik ben bang dat als er administratief iets aangepast wordt in mijn order, ik achteraan sluit.
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Zullen we bestelnummers vergelijken om te kijken hoe snel we geleverd krijgen?
Kopieer dan onderstaande regels en vul aan met jouw gegevens:

Ordernummer: 3040621XX (0000000XX)
Besteldatum en tijd: 13-09-2019 14:01
Emailbevestiging: 13-09-2019 14:02
SMS bevestiging: 13-09-2019 14:02
Type iPhone: iPhone 11 Pro Max 64GB Mignight Green
Vera

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
flieger wrote:
In mijn bestelstatus via MyVodafone staat Red Essential bij mijn bestelling terwijl ik Red geselecteerd heb. Ik heb besteld via Vodafone Friends&Family. Weet iemand of ik de bestelling door kan laten gaan en dan later mijn abonnement upgraden inclusief de kortingen of is bestelling annuleren de enige optie?


flieger Dat is geen probleem. Je kunt één maand na ingang van je nieuwe abonnement alsnog met behoud van de Friends & Family korting upgraden naar Red. Ik verwacht dat er in dit geval ook niet moeilijk wordt gedaan om dat zelfs al iets eerder te doen. Zou je bestelling dan ook zo laten doorlopen.

(https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/actueel/tarievenoverzicht_vodafone_red.pdf).
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan wanneer wordt bekend of je de levering op vrijdag kunt verwachten of op een ander moment?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
NBISD Verwacht dat er morgen in de loop van de dag een sm of email komt. Anders zie je een aanpassing in je "status van je bestelling". Die gaat dan op versturen. F5, F5 etc... Succes!
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bij T-Mobile zijn de eerste berichten eruit, kan niet lang meer duren totdat Vodafone wat van zich laat horen hoop ik
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic