Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Teazy dat klinkt niet goed. Wat is er aan de hand?!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Teazy wrote:
klote bedrijf, sta al meer dan 30min in de wachtrij bij de opzeglijn

Moet je ook maar niet zeggen dat je genaaid bent :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ja sorry hoor, ik kon het niet laten.... Succes!!
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy wrote:
Ja sorry hoor, ik kon het niet laten.... Succes!!

Volgens mij zei ik daar nog iets bij of ben je dat vergeten? Als je iets niet kan laten ben dan wel volledig!
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:
Teazy dat klinkt niet goed. Wat is er aan de hand?!

Dat vraag ik me ook af, lijkt me niet normaal dat een opzeglijn door een pre order om zeep geholpen wordt...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Teazy wrote:

Energieboy wrote:
Ja sorry hoor, ik kon het niet laten.... Succes!!
Volgens mij zei ik daar nog iets bij of ben je dat vergeten? Als je iets niet kan laten ben dan wel volledig!

Jawel hoor: maar ze hebben het wel elke keer opgelost.

Tjonge jonge zeg... Excuus dat het nu even niet gaat zoals je wilt, hoef je niet gelijk zo te reageren.
Ik weet ook wel wat je daarna schreef. Ook dit keer zal Vodafone het vast wel weer oplossen.
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
NBISD wrote:

RobinG1 wrote:
Serkan


zou je ook even voor mij willen kijken of mijn order erin staat?

Bvd!
Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?


waar moet ik onder service kijken dan? Me contract info is nog hetzelfde bijvoorbeeld
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
RobinG1 wrote:

NBISD wrote:

RobinG1 wrote:
Serkan




zou je ook even voor mij willen kijken of mijn order erin staat?

Bvd!
Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?
waar moet ik onder service kijken dan? Me contract info is nog hetzelfde bijvoorbeeld


Je kunt daar je bestellingen zien! Contract info word geloof ik pas in de nacht verwerkt.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Teazy wrote:

Serkan wrote:
Teazy dat klinkt niet goed. Wat is er aan de hand?!
Dat vraag ik me ook af, lijkt me niet normaal dat een opzeglijn door een pre order om zeep geholpen wordt...

Help me even om het te verduidelijken, wellicht kan ik je ermee helpen. Wil je een bestelling plaatsen of annuleren? Teazy
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
[Mod-Edit] Ontopic blijven s.v.p.
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
NBISD wrote:

RobinG1 wrote:

NBISD wrote:

RobinG1 wrote:
Serkan





zou je ook even voor mij willen kijken of mijn order erin staat?

Bvd!
Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?
waar moet ik onder service kijken dan? Me contract info is nog hetzelfde bijvoorbeeld
Je kunt daar je bestellingen zien! Contract info word geloof ik pas in de nacht verwerkt.


ook als ik telefonisch heb verlengd?
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:
Help me even om het te verduidelijken, wellicht kan ik je ermee helpen. Wil je een bestelling plaatsen of annuleren? Teazy

Ik ben net te woord gestaan, maar voda kan op dit moment vanwege de pre-order nog niks voor me doen. Vanaf de 20ste kan ik terugbellen. Wie weet heb ik dan iets positiefs te melden.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Vandaag dus de Pro Max besteld met €60 shoptegoed. Helaas kan ik geen hoesjes voor de Pro Max vinden bij Vodafone. Weet jij daar iets van?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Teazy wrote:

Serkan wrote:
Help me even om het te verduidelijken, wellicht kan ik je ermee helpen. Wil je een bestelling plaatsen of annuleren? Teazy
Ik ben net te woord gestaan, maar voda kan op dit moment vanwege de pre-order nog niks voor me doen. Vanaf de 20ste kan ik terugbellen. Wie weet heb ik dan iets positiefs te melden.

Teazy kun je op dit moment nog niet bestellen of heb je al een andere bestelling geplaatst? Begrijp het niet verkeerd maar we proberen hier met je mee te denken zodat we wellicht alsnog een oplossing kunnen bieden. Ik hoop dat ik alsnog iets kan doen voor je, zo niet dan wordt het de 20e. Ik hoor het graag van je.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Serkan Vandaag dus de Pro Max besteld met €60 shoptegoed. Helaas kan ik geen hoesjes voor de Pro Max vinden bij Vodafone. Weet jij daar iets van?

Ruud001 goede vraag. Zo specifiek had ik nog niet gekeken in de shop. Ik zie overigens nog helemaal geen enkele iPhone 11 accessoire, jij wel?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Nee ik ook niet. Hoopte dat jij iets meer wist. Afwachten dan.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:
Teazy kun je op dit moment nog niet bestellen of heb je al een andere bestelling geplaatst? Begrijp het niet verkeerd maar we proberen hier met je mee te denken zodat we wellicht alsnog een oplossing kunnen bieden. Ik hoop dat ik alsnog iets kan doen voor je, zo niet dan wordt het de 20e. Ik hoor het graag van je.

Nee voor hetgeen wat ik wil kan ook jij me nu niet helpen. Toch bedankt, ik waardeer je behulpzaamheid. Voor de volledigheid wil ik het je wel uitleggen. Ik zie bij tmobile een betere prijs en dat zonder combikorting ivm afnemen tv. Aangezien ik een nieuwe iphone wil en mijn contract (sim-only) nog tot april loopt, kan ik bij jullie alleen overgaan tot abbo met toestel of niks. Dus voor een goede deal moet ik na de pre-order contact opnemen. Dan kan ik dat afwegen tegenover een los toestel of tijdelijk meerdere abbo's.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ruud001 wrote:
Serkan Nee ik ook niet. Hoopte dat jij iets meer wist. Afwachten dan.

Meestal komen de hoesjes kort na de lancering (dus niet pre-order) in de winkel. Volgens mij eerder online dan fysiek in de winkel. Zo verliep het in ieder geval toen ik een s9 had besteld.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Teazy Bedankt voor de info. Maar vorig jaar heb ik het dezelfde dag besteld. Er zullen vast wel genoeg hoesjes komen of er al zijn elders. Komt wel goed.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ruud001 wrote:
Teazy Bedankt voor de info. Maar vorig jaar heb ik het dezelfde dag besteld. Er zullen vast wel genoeg hoesjes komen of er al zijn elders. Komt wel goed.

Misschien dat het ligt aan de productieplanning van desbetreffende merken. De ene keer iets vroeger/later dan de andere keer. Zit dat shoptegoed trouwens bij de 11 pro max of heb je die gewoon bijgekocht?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Teazy Dat kreeg ik bij mijn abo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic