Opgelost! Ga naar oplossing.
Teazy wrote:
klote bedrijf, sta al meer dan 30min in de wachtrij bij de opzeglijn
Energieboy wrote:
Ja sorry hoor, ik kon het niet laten.... Succes!!
Serkan wrote:
Teazy dat klinkt niet goed. Wat is er aan de hand?!
Teazy wrote:Energieboy wrote:Volgens mij zei ik daar nog iets bij of ben je dat vergeten? Als je iets niet kan laten ben dan wel volledig!
Ja sorry hoor, ik kon het niet laten.... Succes!!
NBISD wrote:RobinG1 wrote:Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?
Serkan
zou je ook even voor mij willen kijken of mijn order erin staat?
Bvd!
RobinG1 wrote:NBISD wrote:waar moet ik onder service kijken dan? Me contract info is nog hetzelfde bijvoorbeeldRobinG1 wrote:Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?
Serkan
Bvd!
Teazy wrote:Serkan wrote:Dat vraag ik me ook af, lijkt me niet normaal dat een opzeglijn door een pre order om zeep geholpen wordt...
Teazy dat klinkt niet goed. Wat is er aan de hand?!
NBISD wrote:RobinG1 wrote:Je kunt daar je bestellingen zien! Contract info word geloof ik pas in de nacht verwerkt.NBISD wrote:waar moet ik onder service kijken dan? Me contract info is nog hetzelfde bijvoorbeeldRobinG1 wrote:Ik zie m al in mijn MyVodafone omgeving onder het kopje service, misschien daar eerst kijken?
Serkan
Bvd!
Serkan wrote:
Help me even om het te verduidelijken, wellicht kan ik je ermee helpen. Wil je een bestelling plaatsen of annuleren? Teazy
Teazy wrote:Serkan wrote:Ik ben net te woord gestaan, maar voda kan op dit moment vanwege de pre-order nog niks voor me doen. Vanaf de 20ste kan ik terugbellen. Wie weet heb ik dan iets positiefs te melden.
Help me even om het te verduidelijken, wellicht kan ik je ermee helpen. Wil je een bestelling plaatsen of annuleren? Teazy
Ruud001 wrote:
Serkan Vandaag dus de Pro Max besteld met €60 shoptegoed. Helaas kan ik geen hoesjes voor de Pro Max vinden bij Vodafone. Weet jij daar iets van?
Serkan wrote:
Teazy kun je op dit moment nog niet bestellen of heb je al een andere bestelling geplaatst? Begrijp het niet verkeerd maar we proberen hier met je mee te denken zodat we wellicht alsnog een oplossing kunnen bieden. Ik hoop dat ik alsnog iets kan doen voor je, zo niet dan wordt het de 20e. Ik hoor het graag van je.
Ruud001 wrote:
Serkan Nee ik ook niet. Hoopte dat jij iets meer wist. Afwachten dan.
Ruud001 wrote:
Teazy Bedankt voor de info. Maar vorig jaar heb ik het dezelfde dag besteld. Er zullen vast wel genoeg hoesjes komen of er al zijn elders. Komt wel goed.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.