Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:

Teazy wrote:
Je kan zelfs je oude iphone inruilen voor korting, staat vermeld op de site van apple: https://www.apple.com/nl/

*Trade In: inruilwaarde varieert. Actieprijs van iPhone 11 en iPhone 11 Pro geldt bij inruil van een 64-GB iPhone 8 Plus of 64-GB iPhone X die in goede staat is. De hogere inruilwaarden gelden alleen bij aankoop van een nieuwe iPhone, afhankelijk van verkrijgbaarheid en beperkingen. De inruilwaarde is afhankelijk van de staat, het jaar en de configuratie van het device dat je inruilt. Er kunnen verschillen zitten tussen de inruilwaarde online en in de Store.

Of dit ook geldt als je een abonnement haalt weet ik niet, zou zo maar alleen bij aankoop van los toestel kunnen zijn? Helaas stellen ze de waarde van een iphone 8 gelijk aan een x, of ze bedoelen een 8 inruilen voor een 11 en een x inruilen voor een 11 pro? Echter is dit nog steeds geldklopperij, je kan een x beter op marktplaats verkopen dan krijg je er meer voor terug dan bij apple.

@Vodafone: wellicht kunnen jullie antwoorden geven op de vragen (zie vraagtekens)?
Teazy ik weet niet precies hoe dit bij Apple gaat, maar bij ons heb je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van een inruilkorting. Kijk hiervoor eens op onze inruildeal pagina.


Bedankt voor je reactie. Echter levert een verkoop op marktplaats meer op.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Teazy de prijs van een product op Marktplaats is gebaseerd op vraag en aanbod dus het kan goed dat je daar een andere prijs voor je toestel krijgt. Indien deze hoger is zou je dat kunnen overwegen inderdaad.

Voor welke iPhone 11 ga je overigens?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Het blijft toch elke keer weer spannend.
Heb nog eens goed gekeken naar de specificaties en als ik echt iets wil wat lijkt op mijn X, dan moet ik naar de iPhone 11 Pro en dan liefst nog de Max. Maar dat is me echt te duur.... Misschien moet ik anders toch ook maar eens aan verlengen abonnement denken met toestel?!
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:
Teazy de prijs van een product op Marktplaats is gebaseerd op vraag en aanbod dus het kan goed dat je daar een andere prijs voor je toestel krijgt. Indien deze hoger is zou je dat kunnen overwegen inderdaad.

Voor welke iPhone 11 ga je overigens?

Uiteraard voor de 11 pro! Overigens geen max, dat zit niet lekker in de broekzak:wink:
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Serkan wrote:
Een aantal oude bekende hier in het topic zie ik :sunglasses: Welkom! flieger Ruud001 ddouven Energieboy Rick83

Rick83 Vanaf 14:00 uur begint de pre-order. Ik heb het topic aangevuld met deze info, thanks!



Leuk dat jij hier ook nog bent Serkan! Ik hoop dat je het minder druk en hectisch krijgt dan toen en het gewoon gezellig blijft hier!

Klopt het dat ook F&F vrijdag om 14u al open gaat voor bestellingen?
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy wrote:
Het blijft toch elke keer weer spannend.
Heb nog eens goed gekeken naar de specificaties en als ik echt iets wil wat lijkt op mijn X, dan moet ik naar de iPhone 11 Pro en dan liefst nog de Max. Maar dat is me echt te duur.... Misschien moet ik anders toch ook maar eens aan verlengen abonnement denken met toestel?!

Dat doe ik altijd, abo met toestel voor 2j afsluiten. Na 2j kun je weer voor een nieuwe iphone gaan of je gaat nog een jaartje door met hetzelfde toestel icm simonly. Daarbij kun je een 2j simonly afsluiten en volgens mij mag je die openbreken na een aantal maanden mocht je toch een nieuw abo met toestel willen (correct me if im wrong Serkan).
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan het is weer 2 jaar geleden he :wink:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Energieboy Teazy Ik heb zelf nu de iPhone X en ga ook voor de iPhone 11 Pro, omdat dit in principe de opvolger is qua specs en de Max is mij ook net wat te groot voor mijn broekzak :laughing:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
flieger wrote:

Serkan wrote:
Een aantal oude bekende hier in het topic zie ik :sunglasses: Welkom! flieger Ruud001 ddouven Energieboy Rick83


Rick83 Vanaf 14:00 uur begint de pre-order. Ik heb het topic aangevuld met deze info, thanks!

Leuk dat jij hier ook nog bent Serkan! Ik hoop dat je het minder druk en hectisch krijgt dan toen en het gewoon gezellig blijft hier!

Klopt het dat ook F&F vrijdag om 14u al open gaat voor bestellingen?

Daar ga ik wel vanuit ja haha flieger

F&F begint ook om 14:00 uur aanstaande vrijdag!
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:
Energieboy Teazy Ik heb zelf nu de iPhone X en ga ook voor de iPhone 11 Pro, omdat dit in principe de opvolger is qua specs en de Max is mij ook net wat te groot voor mijn broekzak :laughing:

Ieder jaar een nieuwe iphone schiet inderdaad niet veel op, liggen qua veranderingen niet ver uit elkaar. Ik houd zelf 2-3 jaar aan. Mijn laatste 10% twijfel wil de x nog een jaartje langer houden, maar denk dat de 90% zekerheid toch gaat winnen :grin:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Apple's paradepaartje iPhone 11 Pro is prachtig hoor, maar mist innovatie.
Maar goed mijn twijfel is toch wel wat meer dan die 10%, jammer genoeg.

Ook al omdat ik zit te denken aan een iWatch.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat Serkan Serkan al zei Teazy
Misschien kunnen we dat beter schrijven onder deze topic:
https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/ervaringen-discussie-de-nieuwe-iphone-11-iphone-11-pro-en-iph...

Aangezien we nu inhoudelijk bezig zijn en dit gaat hier meer over bestellen 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Energieboy Teazy Berichten verplaatst naar het juiste topic!

Niet van toepassing
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
KWH wrote:
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim

Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.

Niet van toepassing
Energieboy wrote:

KWH wrote:
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.

Maar is dat dus vanaf mijn vodafone omgeving of via de pre order link, dus vanaf waar op de site?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Via de Pre-order link die straks op de website van Vodafone te vinden is 🙂
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
flieger wrote:
Daar zijn we weer na 2 jaar. Tijd voor verlenging! Keuze is al gemaakt: iPhone 11 Pro (groen) met F&F verlenging. Nu maar hopen dat ik 'm sneller heb dan mijn X twee jaar geleden. Vrijdag 14:00u zit ik klaar!


Hoe lang duurde dat toen dan?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
KWH wrote:

Energieboy wrote:

KWH wrote:
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.
Maar is dat dus vanaf mijn vodafone omgeving of via de pre order link, dus vanaf waar op de site?

Hi KWH, welkom op de Vodafone Community! Indien je gaat verlengen dien je via My Vodafone een bestelling te plaatsen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Niek wrote:

flieger wrote:
Daar zijn we weer na 2 jaar. Tijd voor verlenging! Keuze is al gemaakt: iPhone 11 Pro (groen) met F&F verlenging. Nu maar hopen dat ik 'm sneller heb dan mijn X twee jaar geleden. Vrijdag 14:00u zit ik klaar!
Hoe lang duurde dat toen dan?

Toen was alles heel hectisch. Nieuw model toen de X. Vorig jaar mijn Max op de dag van release ontvangen. En ik verwacht dit jaar ook geen problemen, als je er op tijd bij bent. Het "nieuwe" is van het model af. Zal volgend jaar waarschijnlijk anders zijn als Apple met een nieuw model uit komt.
Succes allen. Ik twijfel nog ff.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic