Opgelost! Ga naar oplossing.
Serkan wrote:Teazy wrote:Teazy ik weet niet precies hoe dit bij Apple gaat, maar bij ons heb je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van een inruilkorting. Kijk hiervoor eens op onze inruildeal pagina.
Je kan zelfs je oude iphone inruilen voor korting, staat vermeld op de site van apple: https://www.apple.com/nl/
*Trade In: inruilwaarde varieert. Actieprijs van iPhone 11 en iPhone 11 Pro geldt bij inruil van een 64-GB iPhone 8 Plus of 64-GB iPhone X die in goede staat is. De hogere inruilwaarden gelden alleen bij aankoop van een nieuwe iPhone, afhankelijk van verkrijgbaarheid en beperkingen. De inruilwaarde is afhankelijk van de staat, het jaar en de configuratie van het device dat je inruilt. Er kunnen verschillen zitten tussen de inruilwaarde online en in de Store.
Of dit ook geldt als je een abonnement haalt weet ik niet, zou zo maar alleen bij aankoop van los toestel kunnen zijn? Helaas stellen ze de waarde van een iphone 8 gelijk aan een x, of ze bedoelen een 8 inruilen voor een 11 en een x inruilen voor een 11 pro? Echter is dit nog steeds geldklopperij, je kan een x beter op marktplaats verkopen dan krijg je er meer voor terug dan bij apple.
@Vodafone: wellicht kunnen jullie antwoorden geven op de vragen (zie vraagtekens)?
Serkan wrote:
Teazy de prijs van een product op Marktplaats is gebaseerd op vraag en aanbod dus het kan goed dat je daar een andere prijs voor je toestel krijgt. Indien deze hoger is zou je dat kunnen overwegen inderdaad.
Voor welke iPhone 11 ga je overigens?
Serkan wrote:
Een aantal oude bekende hier in het topic zie ik :sunglasses: Welkom! flieger Ruud001 ddouven Energieboy Rick83
Rick83 Vanaf 14:00 uur begint de pre-order. Ik heb het topic aangevuld met deze info, thanks!
Energieboy wrote:
Het blijft toch elke keer weer spannend.
Heb nog eens goed gekeken naar de specificaties en als ik echt iets wil wat lijkt op mijn X, dan moet ik naar de iPhone 11 Pro en dan liefst nog de Max. Maar dat is me echt te duur.... Misschien moet ik anders toch ook maar eens aan verlengen abonnement denken met toestel?!
flieger wrote:Serkan wrote:
Een aantal oude bekende hier in het topic zie ik :sunglasses: Welkom! flieger Ruud001 ddouven Energieboy Rick83
Rick83 Vanaf 14:00 uur begint de pre-order. Ik heb het topic aangevuld met deze info, thanks!
Leuk dat jij hier ook nog bent Serkan! Ik hoop dat je het minder druk en hectisch krijgt dan toen en het gewoon gezellig blijft hier!
Klopt het dat ook F&F vrijdag om 14u al open gaat voor bestellingen?
Serkan wrote:
Energieboy Teazy Ik heb zelf nu de iPhone X en ga ook voor de iPhone 11 Pro, omdat dit in principe de opvolger is qua specs en de Max is mij ook net wat te groot voor mijn broekzak :laughing:
KWH wrote:
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Energieboy wrote:KWH wrote:Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
flieger wrote:
Daar zijn we weer na 2 jaar. Tijd voor verlenging! Keuze is al gemaakt: iPhone 11 Pro (groen) met F&F verlenging. Nu maar hopen dat ik 'm sneller heb dan mijn X twee jaar geleden. Vrijdag 14:00u zit ik klaar!
KWH wrote:Energieboy wrote:Maar is dat dus vanaf mijn vodafone omgeving of via de pre order link, dus vanaf waar op de site?KWH wrote:Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.
Niek wrote:flieger wrote:Hoe lang duurde dat toen dan?
Daar zijn we weer na 2 jaar. Tijd voor verlenging! Keuze is al gemaakt: iPhone 11 Pro (groen) met F&F verlenging. Nu maar hopen dat ik 'm sneller heb dan mijn X twee jaar geleden. Vrijdag 14:00u zit ik klaar!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.