Danny01

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Apple Watch serie 7 4G & eSIM

Nu zojuist bekend is gemaakt dat KPN 4G gaat ondersteunen op de Apple Watch vraag ik mij af of Vodafone dit ook gaat ondersteunen op korte termijn. Mocht dit niet het geval zijn dan zou dit voor mij een reden zijn om naar KPN over te stappen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat jullie niet doen want dit zal oliedom zijn van jullie.

181 Reacties 181
Ron6231

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Net ontdekt dat ik met mijn Apple Watch cellular wel 112 kan bellen. Ik heb niet zo'n zin om over te stappen naar t-mobile ivm ook Ziggo en voordeeltjes enzo. Maar een van de belangrijkste reden voor mij om een Apple Watch cellular te hebben is om 112 te kunnen bellen in noodgevallen wanneer ik mijn telefoon niet mee heb (tijdens hardlopen bijvoorbeeld). Sterker nog, zolang dat kan (zonder sim 112 bellen met je watch) denk ik niet dat ik ooit een speciaal Apple Watch abo zou nemen. Ik heb altijd wel mijn telefoon bij me, behalve dus bij workouts zoals hardlopen. 

 

Melvin1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ook ik mag netjes aansluiten in de rij van trouwe zakelijke klant van 10 jaar plus die nu overweegt over te stappen naar t mobile voor deze functionaliteit 

Dannyruchtie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Na een jaar lang deze post te hebben gevolgd geef ik het op. 
Ik neem een abonnement bij t-mobile

Ron6231

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Waarom?


-Vodafone heeft een of andere geheimhoudingsverklaring getekend en wacht een grote (schade) claim als ze er iets over loslaten.
-Vodafone gaat dit principieel niet ondersteunen omdat ze niet naar de pijpen van Apple wil dansen.
-Vodafone schaamt zich kapot omdat ze het technisch niet voor elkaar krijgen, en alle andere operators wel.
-Applewatch? nooit van gehoord, wat is dat?

 

Iets anders kan ik niet verzinnen.
Dus Vodafone, wat is er aan de hand, en wanneer kunnen we iets of niets verwachten m.b.t. ondersteuning voor de Apple Watch Cellular?
Komt het, zo ja wanneer?, of komt het never nooit niet?

 

LET US KNOW!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Allemaal goed bedoelde berichten maar de vraag stellen waarom Vodafone nog altijd geen ondersteuning heeft krijg je toch nooit antwoord op. Vodafone zal hier nooit iets over melden, dat doen ze niet. Als het komt dan komt het opeens en is iedereen blij dat Vodafone het gaat ondersteunen. Voorlopig is in Nederland alleen nog TM die deze ondersteuning geeft want ook KPN heeft het niet (naar mijn weten). Er zal ongetwijfeld iets zijn waardoor Vodafone de tanden stijf op elkaar blijft houden en deze topic aankijkt maar verder geen reactie geeft. Afwachten maar, dat is alles wat we kunnen doen. En deze topic warm houden, misschien lopen ze dan iets harder 😉

DJ1832

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

En KPN gaat het nu ook al ondersteunen!

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm

Vodafone Laar zich zo wel kennen….

hangkous

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Van (Super Expert) Energieboy:

"Vodafone zal hier nooit iets over melden"

 

Les in 1 business: De klant heeft altijd gelijk, want zonder klant geen bestaansrecht.

 

Dus uiteindelijk kan jouw opmerking alleen waar zijn als er meer waarde zit in het zwijgen, dan in het van dienst zijn van de klant. Maar zonder communicatie geen klanten, dus...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Weet je hoe lang die pagina al online staat @DJ1832 , al een tijdje. 
Maar je hebt gelijk, die melden het in ieder geval wel. Maar het wachten is daar ook nog altijd op. En je zal zien zodra KPN er mee komt staat Vodafone ook vooraan 🙂 - Tenminste, dat hoop ik toch wel 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hangkous, je hebt helemaal gelijk!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zal nog even reageren op het KPN verhaal:
Na de aankondiging van de Apple Watch Series 7 vorig jaar beloofde KPN al de Apple-horloges met 4G te gaan ondersteunen, maar vervolgens bleef het lang stil. Meer details wil de provider pas binnenkort bekendmaken.

Zo zie je maar weer, die heeft er nu ook een jaar over gedaan. Verwacht maar dat Vodafone binnenkort ook komt! Lees meer info over KPN en 4G watch op deze pagina

En bij iCulture staat het volgende:
Hoe zit het met Vodafone? Deze provider heeft nog geen aankondigingen gedaan. In een reactie aan iCulture zegt Vodafone, dat ze de klanten gaan informeren zodra ze besluiten de eSIM op de Apple Watch aan te bieden. Dit kan dus nog wel even duren.

Patrick13051979

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Het is officieel kpn ondersteund de apple watch 4g

beste Vodafone, kom op nu jullie nog

 

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5343475/apple-watch-4g-kpn-cellular

Dobbel

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes

Leuk he, die spanning,,,,,,, wachten of Vodafone ook komt met apple watch 4g ondersteuning.

LittleBig

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vandaag contact gehad met de klantenservice om toch nog eens te informeren hoe het zit met een multisim voor mijn smartwatch.

Ik heb de Samsung watch 5 pro LTE vandaag ontvangen en wil alle fuinctionaliteiten gewoon graag benutten.

Helaas kreeg ik te horen dat het niet mogelijk is en dat het nog onbekend is wanneer dit beschikbaar zal zijn. Ik vraag me echt af hoe graag vodafone achter wil lopen aangezien het aantal smartwatchs markt toch echt behoorlijk aan het groeien is. 

Ik vind het een teleurstellende zaak dat dit nog niet beschikbaar is en dat andere providers het wel al voor elkaar hebben.

Luisteren jullie uberhaupt wel naar de wensen van de klanten??? Ik overweeg serieus over te stappen terwijl ik al erg lang klant ben, kom op Vodafone FIX HET 😞

Richard-S64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Denk eerder dat het afspraken zijn met de andere providers. Bijvoorbeeld KPN en T-Mobile.

misschien dat de  controlerende instanties daar is naar kunnen kijken.

afspraken tussen de providers zijn mijn inziens verboden.

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

Ik word ongevraagd gebeld door Vodafone ‘s avonds en ik denk om te verlengen. Ik weet het niet zeker maar het is met dit nummer 030 800 44 48 en onderzoek leert dat dit telemarketing van Vodafone is. Maar als je me dan belt, laat dan op z’n minst bericht achter wie je bent en wanneer je weer wilt bellen. 

Mijn contract loopt in mei af en noooooo way dat ik ga verlengen. Vodafone heeft me ontzettend teleurgesteld omdat bij verlenging is gezegd; iWatch ondersteuning komt eraan. Zo kwalijk dit! Zit al maanden voor doedel te wachten en als je de belt kunnen ze niks zeggen. Dan maar een duurder abo en nog even en ik gooi Ziggo er ook uit! Als ik toch bezig ben dan maar elders een leuke actie scoren voor de hele mikmak! 😅

roelfsema

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Dit klopt alles met een antenne waarmee je verbinding maakt met een GSM mast is er een mogelijkheid om (in Nederland sowieso) 112 te bellen.

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Mij is al anderhalf jaar geleden ook al door de klantenservice toegezegd dat zodra de Apple Watch 4G in Nederland beschikbaar zou komen, ik deze zou kunnen gebruiken in combinatie met mijn Vodafone Red abonnement. Vooralsnog is dat geen waarheid geworden. Niet qua termijn, en het zou me ook niet verbazen als ze straks ineens gaan zeggen dat je een aanvullend abonnement nodig hebt. Erg jammer dat er vanuit Vodafone gewoon niet gecommuniceerd wordt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Gek dat de klantenservice je 1,5 jaar geleden heeft laten weten dat je dan de Apple Watch kan gebruiken met een Red Together abonnement. Toen wist men binnen Vodafone nog niets hierover. 

En ik denk dat ik je alvast wakker kan schudden over de kosten. Want als je bij KPN en bij T-Mobile extra moet betalen om de Apple Watch te kunnen gebruiken in combinatie met je abonnement, dan zal dit bij Vodafone ook het geval zijn. Reken maar op 5,- euro per maand, als je de andere providers bekijkt. 

Waarom Vodafone nu nog niet communiceert is en blijft een vraag die iedereen heeft. We zullen moeten afwachten tot ze er eindelijk mee gaan komen. Zelf hoop ik bij de eerst volgende Apple Watch aankondiging. 

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Oktober 2023: het blijft maar stil bij Vodafone.  

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

"Oktober 2023: het blijft maar stil bij Vodafone."

Oktober 2023 heeft nog 27 dagen te gaan, je zit er pas 4 dagen in. 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic