Danny01

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Apple Watch serie 7 4G & eSIM

Nu zojuist bekend is gemaakt dat KPN 4G gaat ondersteunen op de Apple Watch vraag ik mij af of Vodafone dit ook gaat ondersteunen op korte termijn. Mocht dit niet het geval zijn dan zou dit voor mij een reden zijn om naar KPN over te stappen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat jullie niet doen want dit zal oliedom zijn van jullie.

181 Reacties 181
Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Vodafone mag wel eens priority gaan geven aan Apple Watch 4G

jullie maken toch al reclame voor priority op tv en nu alleen nog priority geven aan de Apple Watch 4g

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Priority is toch net iets anders binnen Vodafone dan de prioriteit die jij graag wenst. Er is een website gelanceerd met VodafoneZiggo Priority


Er is al meer keren aangegeven dat Steven hierover zal berichten als hij meer weet. Daar zullen we dan toch op moeten wachten. 

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Haha 😂 dat weet ik ook wel dit was een woordspeling 

 

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Nou eerlijk gezegd heb ik geen fiducie dat dit op korte termijn daadwerkelijk gaat gebeuren

Marcorjoh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Eindelijk te koop in Nederland en nu dan geen ondersteuning van Vodafone, wel heel teleurstellend eerlijk gezegd.

Ik wacht het nog even af en dan stap ik helaas toch over als Vodafone het niet als dienst gaat aanbieden. Ik heb nu 3 nummers bij Vodafone, wel weer een gedoe om over te stappen.

Patrick13051979

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Wel €600 mil uitkeren aan de aandeelhouders maar niet investeren in techniek en de klanten die de €600 miljoen mogelijk maken, beetje jammer 

kom nu eens met die Apple Watch 4G ondersteuning, al sinds de Apple Watch 3 4G wordt hier om gevraagd

sinds pak hem weg 2018, we zijn 2 jaar en 3 versies Apple Watch verder en nog geen ondersteuning in Nederland

met glasvezel en de e-sim lopen jullie ook al hopeloos achter

investeer eens in techniek, hou de markt eens bij

nog belangrijker maak jullie klanten eens blij en ondersteun die Apple wacht 4G

 

https://www.telegraaf.nl/c/1861528084/

 

Nathalie161

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Goedemorgen, 

Omdat er geen oplossing is en ik een zakelijk abonnement heb en niet zomaar kan overstappen vanwege alle collega's die ook een abonnement hebben. Heb ik contact opgenomen met KPN, je kan alleen voor je apple watch 4G een abonnement afsluiten voor 10 euro per maand. Je hebt dan wel een ander nummer maar ben je wel bereikbaar. Ik weet alleen niet of het wel zo handig is. En het ook echt de moeite waard is. 

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

inkomend telefoonnummer kan je evt doorsturen maar telefoon, maar je watch kan verder alles doennen heeft dan internet, dus een optie voor mensen totdat ze kunnen overstappen. Ik kan pas overstappen over 6 maanden met nummerbehoud, met KPN kan ik dan tijdelijk dit doen en over 6 maanden stap ik helemaal over naar KPN en dan hebben watch en telefoon weer mijn oude nummer

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Waar staat informatie over deze optie, erg interesant

Nathalie161

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Oh ja dat is ook slim, kan natuurlijk gewoon doorschakelen ! Wat een top idee. Ik heb gister contact gehad met KPN hierover. 

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Niet perfect want alle inkomende gesprekken op je telefoon, maar je kan wel uitgaand bellen met Watch en voor mij een tijdelijke beperking..ik ga dit zeker even bekijken, had gehoopt dat dit zou kunnen want je hoeft geen iPhone te hebben als je een Watch hebt. Ook wel benieuwd naar data bundel die je dan krijgt

Patrick13051979

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Kijk dat is een mooie tijdelijke workaround

bedankt voor de tip

Nathalie161

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ja je kan kiezen, 1GB,2 GB of 3GB uiteraard voor meer geld natuurlijk 

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Vanzelfsprekend en mooi dat je kan kiezen, de prijzen zullen beter zijn mincombinatie met regulier abonnement, maar vooralsnog doet KPN het beter dan Vodafone (helaas,  maar uiteindelijk hun verlies). Nu even afwachten dat je het kan bestellen bij KPN.

Dank voor deze informatie in ieder geval, zit er gelukkig wat beweging in...misschien snel mij huidige Watch (gekocht in Duitsland) helemaal werkend tijdens kanotochten of tijdens snowboarden, kan telefoon opgeborgen blijven

overflower

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heel eerlijk is mijn grote vermoeden dat T-Mobile en KPN het alleen recht hebben voor het 1e jaar. Dat was destijds met de eerste iPhone ook zo. 

Nathalie161

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Hoi, ja kan het al bestellen bij KPN, ik heb het zelfde met mijn paarden. Maar het is al te bestellen bij KPN

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Hmm dat zou kunnen en dat zou dan jammer voor hen zijn, maar dan heeft Vodafone dat niet handig gedaan of geen prioriteit gegeven. Maar ze zouden daar dan ook duidelijk in kunnen zijn = we willen wel, maar mogen niet ouzo...nu lijkt het nog steeds zodat ze geen markt zien en zelf niet willen.

Vooralsnog is Apple Watch misschien geen grote markt, maar dat komt juist door het feit dat cellular nooit werd ondersteunt, het maakt de Watch gewoon meer zelfstandig en meer bruikbaar in gevallen waar dat aan de orde is bijv bij sporten. Wereldwijd is de Watch behoorlijk populair in verhouding tot andere smartwatches begrijp ik.

 

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Oh dan ga ik zoeken, kon het op de website niet zo gauw vinden of moet hje bellen?

Nathalie161

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Hooi, 

 

Nee heb net gechat

Marco63

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Kijk dat is een mooie tip eens contact zoeken met KPN en een 4G abonnement  los voor alleen de Apple watch en eens kijken,  als dit bevalt kan ik altijd nog overstappen na jaren van vodafone klant toch dan maar naar KPN als Vodafone toch verder niets doet aan de vele verzoeken voor ondersteuning van 4G voor Apple watch 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic