Danny01

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Apple Watch serie 7 4G & eSIM

Nu zojuist bekend is gemaakt dat KPN 4G gaat ondersteunen op de Apple Watch vraag ik mij af of Vodafone dit ook gaat ondersteunen op korte termijn. Mocht dit niet het geval zijn dan zou dit voor mij een reden zijn om naar KPN over te stappen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat jullie niet doen want dit zal oliedom zijn van jullie.

181 Reacties 181
Dobbel

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes

Stuur ze maar naar mij……..want ik heb er nog steeds weinig vertrouwen in.

ze kunnen het gewoon niet…….

En waarom niet?  Hun ontwikkelaars hebben op school geen Duits gehad en daarom kunnen ze de handleiding van de Vodafone.de niet lezen……

Petersmf

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@NilesIk moet het nog allemaal zien... ik heb dit eerder gehoord... Ik irriteer me al jarenlang aan Vodafone Nederland, ik begrijp gewoon niet waarom een technology bedrijf zegt vooruitstrevend te zijn maar dat absoluut niet waarmaakt. Kijk om je heen, dan moet Vodafone toch ook begrijpen dat ze mijlen ver achterop raken en niet de diensten aanbieden waar wij - DE KLANT! - om vragen. Persoonlijk vind ik het niet ondersteunen van Apple Watch en het niet aanbieden van Visual Voicemail echt niet meer van deze tijd, ik wacht er al jaren op. Mocht Vodafone de Apple Watch niet op korte termijn gaan ondesteunen dan moet ik helaas een extra abonnement bij een van de andere providers afsluiten. Ik wil mijn Ziggo/Vodafone account behouden maar ook een Apple Watch 4G kunnen gebruiken... niet echt handig allemaal. Ik hoop dat je gelijk hebt Niles, we wachten af!

Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@Petersmf … zo denk ik ook over Vodafone….

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@GerdeMan Dan weet je ook dat ik hierover al meer dan 2 jaar loop te zeuren bij Vodafone. Ik hoop dat het nu eens echt gaat gebeuren. Wederom afwachten. 

Dobbel

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes

OK……net de mail van T-mobile gekregen dat op 29 oktober de AW4G te bestellen is bij hen.

 

Dus VF…..jullie hebben nog 1 week de tijd……anders…..

Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@Ruud001  @Louis , T-mobile gaat de 4g versie ondersteunen  per 5 november  2021 en pre order apple watch 4g een week van tevoren….

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Yes, daar gaan we weer.... de topic is weer actief 😂🤣😉
Iedereen die zegt over te willen gaan stappen, uiteraard veel plezier 😎 (ja, ik werk niet voor Vodafone, dus van mij mag je overstappen). Maar vergeet er dan ook niet even bij te vermelden dat het 5,- euro per maand extra kost op je normale abonnement, bij de andere provider. Niet dat het mij iets uit maakt, maar graag wel de volledige informatie melden en niet achteraf op de blaren zitten omdat je daar dan weer duurder uit bent. Het is maar een klein bedrag en waarschijnlijk zal Vodafone dit ook gaan rekenen, als ze dit ooit gaan accepteren. 

Reken maar uit hoe lang het duurde voor Vodafone de eSIM in gebruik nam, nadat andere providers dit al deden. Waarschijnlijk gaat dit net zo lang duren, of niet, we zullen het zien. Een echte soap 🙂

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Dit antwoord wordt hier dus steeds gegeven, dat kunt u dus gewoon achterwege laten. Geen nieuws is slecht nieuws. U als support medewerker kan er niks aan doen, maar als Vodafone niet over de brug komt ben ik bezig aan mijn laatste abonnementsperiode bij Vodafone en stap ik over, zelfs als het iets meer kost (zal wel meevallen) en kom ik ook niet meer terug op een later moment.

Geen zin in antwoorden als: Duitsland is ander bedrijf, we willen de markt aankijken, etc….jullie stappen nu snel in in of jullie verliezen mij als klant

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

En wat staat er op die website, waar staat dat…volgens mij dus met kluitje in riet gestuurd?!?!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bedoel je over die 5,- euro?
Dat staat op deze website en er staat: Multisim kun je aanschaffen voor € 5/mnd bij je bestaande abonnement (helemaal onderaan bij veelgestelde vragen).

En natuurlijk, als je dit graag wil gaan gebruiken dan snap ik best dat je overstapt. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het niet moet doen. Al hoewel ik wel denk dat Vodafone er ooit mee gaat komen, maar wanneer, dat is nog de vraag. 

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Ik denk wat verwarring: ik dacht dat Vodafone iets had 'aangekondigd' en dat het op hun website zou komen.

Inderdaad T-Mobile gaat het aanbieden voor 5 euro, dat staat op die website (link)

Ik wil niet overstappen en kan dat ook nog niet zonder kosten (wachten tot 120 dagen voor aflopen van contract), maar als Vodafone voor die tijd (rond februari) niks levert ga ik weg, omdat ze dan ruimschoots de tijd hebben gehad en ze ons al jaren aan het lijntje houden

bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

Overigens dikke kans dat partijen als TruPhone aanbiedingen gaan doen los van een abonnement. Dat doen ze ook in andere Apple Watch landden

 

Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@Energieboy  Ja klopt ben bij tmobile geweest gaat  €5 kosten pe maand… nu VF nog…

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Het is allemaal weer angstvallig stil. De concurrentie holt Vodafone aan alle kanten voorbij… Kom op Vodafone, geef eens wat meer duidelijkheid ipv van die standaard antwoorden overal

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Niek 
Er zal waarschijnlijk nog niets te melden zijn, anders zou Vodafone dit wel doen. Zodra Steven, die werkzaam is bij Vodafone, iets weet, dan zal die dit wel melden. Of we zien het vanzelf als Vodafone deze diensten gaat leveren. Nog maar even wachten of overstappen?! 

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Overstappen is geen optie en ben gewoon heel tevreden met Vodafone. Het gras is ook niet altijd groener bij de buren. Ik vind het alleen jmmr, al een jaar of langer krijg je continue hetzelfde antwoord. Vodafone zegt vooruitstrevend te zijn, maar hier lopen ze toch achter vind ik zelf.

 

ik blijf hopen op een snel positief antwoord.

Nathalie161

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Goedemorgen allemaal,

 

Gister contact gehad, de functie is er nog niet, maar de medewerker gaf aan dat hier verandering in komt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nathalie161 
Welkom op de community! Ik zou heel graag willen bevestigen dat het zover is maar de informatie die je gekregen hebt is niet correct. Mijn excuses hiervoor! Ik zal dit ook terugkoppelen naar de desbetreffende collega. 

Nathalie161

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Wat is er niet juist ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je hebt met een collega gesproken die aangaf dat de functie er aan komt @Nathalie161. Helaas is hierover nog niks bekend. Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model. Andere operators bieden wellicht al wel eSIM ondersteuning voor de Apple Watch, omdat zij deze functionaliteit al hebben geïmplementeerd. Deze operators lopen voorop in de eSIM ontwikkeling. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer wij de Apple Watch gaan ondersteunen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic