Danny01

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Apple Watch serie 7 4G & eSIM

Nu zojuist bekend is gemaakt dat KPN 4G gaat ondersteunen op de Apple Watch vraag ik mij af of Vodafone dit ook gaat ondersteunen op korte termijn. Mocht dit niet het geval zijn dan zou dit voor mij een reden zijn om naar KPN over te stappen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat jullie niet doen want dit zal oliedom zijn van jullie.

181 Reacties 181
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart dat er naar jou iets anders is verteld @Steven Bouquet. Bij mij is in ieder geval nog niks bekend en ik heb helaas ook nog geen terugkoppeling gehad hierover. Ik ben heel benieuwd naar hetgeen wat jouw verteld is geworden en wat er morgen op onze website zal verschijnen. 

@Energieboy laten we hopen dat de eSIM voor Apple watch er heel snel aankomt. Ook ik zie daar de voordelen van in en gun het iedereen! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik een terugkoppeling betreft de eSIM en de Apple Watch: Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model. Andere operators bieden wellicht al wel eSIM ondersteuning voor de Apple Watch, omdat zij deze functionaliteit al hebben geïmplementeerd. Deze operators lopen voorop in de eSIM ontwikkeling. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer wij de Apple Watch gaan ondersteunen.
 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Nee, dit schiet echt lekker op bij Vodafone. Weer niet ready for the future. Al jaren.........😫

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik had heel graag een ander antwoord willen geven @Ruud001 maar helaas is er nog niks bekend. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vodafone introduceert op 2 april in een wereldwijde update een nieuwe merkpositionering. Hierin staat de kracht van het bereik van menselijke ambitie in combinatie met technologie centraal. Dit wordt samengevat met de nieuwe slogan ‘Together We Can’.

De menselijke ambitie is er wel, iedereen wil graag een Apple Watch kopen met gebruik van de eSIM. Maar de technologie laat ons in de steek. Dus voorlopig dan nog maar geen Together We Can campagne 😉😎

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Ziggovodafone is duidelijk een onderneming die niet vooruitstrevend is en duidelijk de consument niet op de eerste plaats stelt maar zijn aandeelhouders. Kijk maar naar de ontwikkelingen bij glasvezel waar anderen wel volop in investeren,

Het aanbod van HD zenders loopt ook achter bij de concurrentie

 

 

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Overigens heeft Apple de verwijzing naar de Apple Watch 4G verwijderd maar deze is wel bevestigd door kpn aan RTL dat ze deze gaan ondersteunen. De vraag is nu vanaf wanneer 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Louis Jij kan daar ook helemaal niets aan doen. Dat weet ik, maar op  een gegeven moment denk ik toch dat VF eens moet gaan nadenken en eens luisteren naar hun klanten. Of het verhaal is niet rendabel genoeg.

Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

Helemaal mee eens..,.👍 @Ruud001  @Louis 

Dobbel

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 48Likes

Inmiddels berichten dat naast KPN ook T-Mobile het wel gaat installeren.

 

heb ik tenminste keuze naar wie over te stappen…….

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Nu KPN en T-mobile beiden Apple Watch 4G  gaan aanbieden  zal Vodafone dit uit concurrentie overwegingen dit ook snel moeten gaan bieden anders zullen ze veel klanten gaan verliezen. Alleen ziggovodafone is niet zo vooruitstrevend en loopt altijd de concurrentie aan.

Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@Danny01  Helemaal mee eens dat VF dat ook  moet doen, maar misschien is VF Nederland nog niet zover met de techniek….  maar de concurrenten in Nederland en Europa wel…

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je weet hoe lang het heeft geduurd voor Vodafone met eSIM kwam, toen andere deze al wel hadden, dan denk ik dat het nog wel even duurt. Maar natuurlijk hoop ik voor iedereen dat het nu snel gaat en iedereen er gebruik van kan maken, ook bij Vodafone 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Tja, ik zeur hier al jaren om bij VF. We gaan het hopelijk meemaken…

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

En zoals altijd, houdt Vodafone zich weer op de vlakte…. We houden de markt in de gaten. Al jaren. Klaar voor de future😴

 

Niles

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Zojuist met Vodafone gesproken…. Het is op Korte termijn ook in NL beschikbaar. Waarschijnlijk zodra de cellular versie officieel via Apple beschikbaar is. Staat inmiddels op Apple site dat deze modellen binnenkort beschikbaar zijn.. afwachten nog even dus

Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

@Niles …. Dat is goed nieuws….  Finger crossed….

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ook wetende dat mensen soms zomaar iets roepen. Laat je niet gek maken door iemand die zegt het te weten. Wacht eerst eens tot het daadwerkelijk online komt en Vodafone dit naar buiten brengt. Ik weet nog wel toen de eSIM uit kwam, maanden ervoor zei men ook dat het kwam en het kwam maar niet. Dus wacht nu eerst even voor je over een paar maanden gefrustreerd hier weer een melding moet maken dat het er nog niet is 😁

GerdeMan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Klopt Ruud001, "Ready for the future" maakt Vodafone nog niet echt waar.

Ik ben nu al zo'n twee jaar bezig in het Forum met tussen pozen.

Terwijl in omringende landen de iWatch met e-sim al langer wordt ondersteund, zelfs in België,

is Nederland weer het slechtste jongetje van de klas.

Het argument dat de Nederlandse markt te klein zou zijn is ook een kul argument,

zijn Zwitserland en België dan groter dan Nederland?

Ik hoop dat Vodafone spoedig overstag gaat en de e-sim voor de iWatch gaat aanbieden.

Anders helaas na 26 jaar bij Vodafone toch maar de keuze voor KPN.

GerdeMan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

@Niles, Vodafone saved by the bell, ik heb de inschrijf formulieren van KNP al klaar liggen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic