Steven wrote:
Hahaha, ja of juist niet. Want jij geeft de voorkeur aan Apple uit. Terwijl ik dan zoiets heb van, wat moet een fabrikant met mijn bankgegevens en uitgaven.
Maar Apple heeft geen inzicht in mijn bankgegeven en uitgaven. Ik geef ze geen toestemming om in mijn bank te kijken of zo. Alles blijft op je mobiel en zal niet worden bewaard door Apple en/of worden bekeken wat of waar je dit aan hebt uitgegeven. Ze gebruiken het zelfs niet om aan derden te verkopen en/of reclame te sturen als je vaak bij de Jumbo koopt of zo
😉When you make a purchase, Apple Pay uses a device-specific number and unique transaction code. So your card number is never stored on your device or on Apple servers, and when you pay, your card numbers are never shared by Apple with merchants. When you pay with a debit or credit card, Apple Pay doesn’t keep transaction information that can be tied back to you. And when you use Apple Cash, information is stored only for troubleshooting, fraud prevention, and regulatory purposes.
Maar ja, dit blijft een Apple Android discussie waar je als fan nooit uit komt :rofl::joy::wink: