Hi @Jan houben
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Er is een soort haat liefde verhouding tussen Motorola en Vodafone. Zoals je weet zijn er ook problemen met ING app en Motorola en daar zie ik ook nog geen verbeteringen in. Eigenlijk hoop ik nu dat dit probleem wel is opgelost, hoop dat iemand dit kan melden, na deze update. Maar goed, het is natuurlijk erg vervelend dat je geen werkende hotspot meer kan aanmaken. Heb je het toestel al eens uitgezet en weer aan, of even vliegtuigmodes en dan weer terugzetten en eventueel proberen om een ander netwerk te kiezen en dan weer terug te gaan naar Vodafone. Misschien hotspot uitzetten, nieuw wachtwoord en dan weer aan?
Ik noem maar even dingen, misschien heb je dit allemaal al gedaan, wil je dit dan laten weten. Er zijn hier mensen van Vodafone online, zoals @Lycke en @Alex, en zie kunnen dan het probleem doorgeven. Ze geven dan ook gelijk door wat jij allemaal al hebt uitgeprobeerd, hoe meer informatie ze krijgen, hoe beter. Dus ook even melden welke Motorola en dingen die belangrijk zijn om te weten. Daar help je ze enorm mee en dan kunnen ze het weer bij de juiste afdeling leggen.