1
Vraag
2
Reacties
dolfins

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alleen WiFi staat aan en toch Data verbruik

Sinds gisteren heb ik een probleem, dat ik zogenaamd een hoog data verbruik heb gehad, terwijl ik die amper tot niet gebruikt heb, maar wel de WiFi. Al heel snel ging ik van 80% bundel naar nog maar amper 1 GB. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, in al die jaren dat ik lid ben van VodaFone. Hoe kan dit? 

Waarom kan ik en of VodaFone niet duidelijk inzien welke tijdstippen er data gebruikt is op een dag? 

Er wordt niet alles weergegeven bij het overzicht

44 Reacties 44
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is raar @Bas13,
Dat zou niet mogen. Dit wil ik graag laten onderzoeken! 
Kun je voor mij de gegevens in je profiel aanvullen? 

Bas13

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 

ik heb het profiel aangepast

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat het nummer onder naam van mevrouw staat en onder naam van een bedrijft @Bas13 
Ik raad aan dat mevrouw hiervoor contact opneemt met de klantenservice. 
Zorg ervoor dat ze alle gegevens van het bedrijf bij de hand heeft. Dit moet namelijk onderzocht worden. 
Helaas mag ik het nummer niet openen i.v.m. de privacy van mevrouw.
Bij Vodafone zijn we hier heel strikt op. Mevrouw kan wel eventueel jou toe voegen als contactpersoon. Hierdoor kunnen we jou ook verder helpen. 

Bas13

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 

de klacht ligt al bij Vodafone. Wat ik al eerder aangaf in een vorige post is dat Vodafone klanten"service” bij hoog en bij laag beweerde dat de sim registratie van Vodafone altijd 100% klopt. En dat een klant die aangeeft dat het niet kan kloppen niet serieus wordt genomen. Maar ik heb nog geen reactie op mijn laatste mail ontvangen. Ik wacht rustig af. 

Maar ik wil dit voorval wel delen met andere Vodafone gebruikers zodat klanten met hetzelfde probleem hier ook aan kunnen refereren.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De registratie is iets anders dan de weergave in My Vodafone.
De weergave in My Vodafone is iets anders en deze hoort natuurlijk ook te kloppen. Ik begrijp uit je bericht dat je het al aangekaart hebt. Ik hoop dat ze er snel achter komen waardoor dit komt en dat ze het kunnen oplossen @Bas13 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic