1
Vraag
2
Reageer en help mee
AMR74

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Airpods (€80 korting) garantie

In oktober 2020 heb ik bij de pre-order van mijn iPhone 12 gebruik gemaakt van de actie €80,- korting op AirPods Pro. Na enige tijd wachten zonder verdere informatie heb ik deze ontvangen. Nu zo’n 14 maanden later zijn de Airpods defect. De Genius Bar van de apple store geeft aan dat ze niet meer kunnen verbinden. Ze verwezen mij terug naar Vodafone. 
Vodafone geeft aan dat dit onder de wettelijke garantie valt en raad aan deze bij een Vodafone winkel in te leveren. Daar vragen ze echter om een pakbon of ander bewijs van aankoop. Helaas heb ik in dit bestelproces nooit een bevestiging per mail ontvangen en heb op de papieren pakbon niet bewaard. Ik heb alleen een bankafschrift met afschrijving van buckaroo…. Bij navraag via Vodafone messenger is ook niets terug te vinden. 
Hoe kom ik nu aan een pakbon of bewijs van aankoop van deze airpods?

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @AMR74
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Flink balen dat jouw Apple Airpods de geest hebben gegeven. Gelukkig valt dit nog onder de wettelijke garantie. Wat betreft het nasturen van de pakbon zie ik dat hier op 14 januari een case voor is aangemaakt (casenummer: 10850822). Deze is gisteren gesloten. Laat je ons weten of je een kopie van de pakbon hebt ontvangen over enkele dagen? 

AMR74
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Cecilia!

Het klopt idd dat er een case is aangemaakt. Er is echter een pakbon gestuurd die bij een andere bestelling van mij behoord. Via de messenger is aangegeven dat er geen gegevens van de bestelling van de AirPods Pro te vinden zijn en is geadviseerd dit probleem aan deze community voor te leggen. 

AMR74
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor de duideijkheid. De case is dus ook weer afgesloten zonder oplossing.

Ik ben best wel teleurgesteld in Vodafone. Ik heb al best lang een abonnement, ik heb twee extra abonnementen voor mijn kinderen afgesloten, in de afgelopen 14 maanden heb ik 3 telefoons en één see Airpods pro bij Vodafone gekocht. Nu heb ik ondersteuning nodig bij de garantie afwikkeling van deze Airpods en lijkt dit dus te ingewikkeld te zijn. Om aanspraak op deze garantie te maken heb ik inmiddels behoorlijk wat contact via de vodafone messenger gehad, heb ik ongeveer een uur met vodafone aan de telefoon gezeten en heb ik meer dan een uur in de winkel in Haarlem gezeten. Steeds weer hetzelfde verhaal verteld. Allemaal vriendelijke mensen die proberen te helpen, maar ondanks deze tijdsinvestering geen enkel resultaat.

Trek ik nu aan het kortste eind?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @AMR74

Het is eventjes stil geweest vanaf deze kant, omdat ik intern even voor je ben gaan informeren. Vooropgesteld is het zo dat wij via de Community niet meer of andere mogelijkheden hebben dan andere collega's van de klantenservice, maar wel wilde ik voor je informeren wat de beste mogelijkheid is om alsnog aan deze aankoopbon te krijgen. Inmiddels heb ik een terugkoppeling gekregen en deze wil ik met je delen. Wat betreft de aankoopbon moet je in ieder geval contact opnemen met de accessoireshop en niet via ons. Bestellingen van de Airpods gaan namelijk via de accessoireshop: https://accessoire.vodafone.nl/

Wanneer je tijdens het bestellen een account hebt aangemaakt, staat de bestelling mogelijk in je historie. Via deze weg kun je hier inloggen. 

Ook hebben ze een rechtstreeks telefoonnummer: 088 800 9845. 
Hopelijk ben je via de accessoireshop snel in het bezit van de juiste pakbon 🙂 
 

 

 

 

 



 

AMR74
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

Dankjewel! Ik had me niet gerealiseerd dat dit twee verschillende service organisaties waren. Het lijkt erop dat ik geen account heb aangemaakt, maar zal idd even bellen. 

Klinkt iig als een haakje naar de oplossing 😉

Dankjewel!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic