Bertkrens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aflossen

 
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Bertkrens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat bedoel je? 
Voor het aflossen van je toestel kan je deze webpagina raadplegen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening 

Abonnement afkopen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Igorschut, goedemorgen en welkom hier. 

Allereerst nog de beste wensen voor 2024. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dat jouw aanname correct is. Ik heb je gegevens erbij gepakt en er is geen sprake meer van een toestellening 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Bertkrens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat bedoel je? 
Voor het aflossen van je toestel kan je deze webpagina raadplegen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening 

Abonnement afkopen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen 

Igorschut

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil mijn toestellening ook aflossen maar de link die jullie geven (https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml) komt uit op een pagina die zegt "Deze pagina viel buiten de boot". Ik heb ook een mail gestuurd naar bkrvf@vodafoneziggo.com, maar hier heb ik na 15 dagen nog steeds geen reactie op gekregen.

 

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

Mvg, Igor

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Vreemd dat deze url niet werkt bij jou, @Igorschut 

Als ik erop klik kom ik gewoon op de juiste pagina uit. Dan zal er iets mis zijn met je browser. 

deze informatie staat er:

De lening aflossen

Als je een lening aangaat, dan los je elke maand een deel af. Het bedrag dat je aflost staat op je factuur onder het kopje 'Toestelbetaling'.

In één keer aflossen?

Heb je een toestellening afgesloten op of na 1 mei 2017 en wil je niet meer elke maand betalen voor je toestel? Los de resterende toestellening dan in één keer af. Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan. 

In My Vodafone
  • Ga naar 'Je toestellening aflossen' in My Vodafone, bij Producten > Toestel, sim en diensten
  • Vul het formulier in
  • Je ontvangt binnen 3 werkdagen een e-mail met daarin het restbedrag van de lening en een betaallink
  • Als je akkoord bent met het restbedrag, betaal je via de betaallink de lening af met iDEAL
  • Je ontvangt hiervan een factuur via My Vodafone
  • We zetten je abonnement om naar een abonnement zonder toestellening
  • Binnen 2 tot 3 werkdagen melden we de lening af bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

 

en op deze url:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml 

Igorschut

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie. Als "Je toestellening aflossen" er niet bij staat kan ik aannemen dat ik geen openstaande lening meer heb?

 

Bvd, Igor 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Het lijkt me dat je daar wel gelijk in hebt. Maar om zeker te zijn, morgen zal @Cecilia weer aanwezig zijn en dan kan ze met je mee kijken. Ze is werkzaam bij Vodafone en dan weet je het zeker 😁. Als jij dan wat gegevens invult, zie onderstaande balk. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Igorschut, goedemorgen en welkom hier. 

Allereerst nog de beste wensen voor 2024. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dat jouw aanname correct is. Ik heb je gegevens erbij gepakt en er is geen sprake meer van een toestellening 🙂

Igorschut

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg bedankt! Jullie ook de beste wensen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic