Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Ben je niet een beetje te vroeg?
Nu weet ik al dat die deze vrijdag te bestellen is, terwijl ik nog met spanning zit te kijken naar Apple wanneer die uit komt. Verrassing weg 🤭😱

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ben wel benieuw of we dit jaar nog oude bekende tegenkomen op dit forum... Zal er vrijdag voor klaar gaan zitten.

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Sharon Is de iPhone 13 Pro vrijdag ook vanaf 14:00u te bestellen op de Friends&Family website?

 

@Ruud001 Daar zijn we weer! Goed dat jij er ook weer/nog steeds bent 😉

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Hey, @flieger   worden weer een paar gezellige dagen. Leuk weer! 👍🏻

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Leuk om te lezen dat jullie weer een van de eerste hier zijn! Welkom terug @Ruud001 en @flieger.
Ik heb de vraag gelijk intern gesteld. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb inmiddels een terugkoppeling @flieger. Zoals het er nu naar uitziet, kun je de iPhone 13 ook pre-orderen via de Friends and Family.

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@LouisDank! Dan zit ik vrijdag weer klaar om 14u.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ik zal er zeker ook zijn. Je hoort van me als het gelukt is...

fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Louis  Goedemorgen Steven, wat is Friends and Family eigenlijk 🙄

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hi @fvar 
Dat zegt het eigenlijk al: Vrienden en Familie van Vodafone
Dus ben jij een vriend of ben je familie van iemand die bij Vodafone werkt, dan kun je via hun een bestelling plaatsen 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Het is wel verdacht stil hier op het forum... Gaat iemand nog bestellen vanmiddag? En welke gaat het dan worden? 
Voor mij in ieder geval de Pro Max in Sierra Blue.

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Ruud001Stiller dan voorgaande keren inderdaad. Mijn laatste keer was 2019. Ik verleng elke 2 jaar. Ik bestel vanmiddag de 13 Pro 128GB. Ik neig naar Grafiet, maar ik twijfel nog over de kleur.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Voorgaande jaren hadden we 2 topics en was het meestal drukker in het discussie topic. Het is inderdaad nog erg stil. Ik vermoed dat het nog wel los gaat lopen als het vanmiddag zover is @flieger @Ruud001. Zeker als dadelijk de bestellingen zijn geplaatst en men meer informatie wilt over de levering. Ikzelf bestel meestal om de 2 jaar een nieuw toestel. 

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Dat is waar @Louis! Al hoop ik stiekem dat er iets minder interesse is voor de pre-order zodat wij ‘m eerder hebben 😉 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hahahah dat zou voor jullie heel mooi zijn @flieger 🙂 

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Via Vodafone Next kunnen we ook gewoon weer pre-orderen denk ik? 🙂 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Eerder kocht ik ook om de twee jaar een nieuw toestel, maar inmiddels is het ieder jaar geworden. We hebben twee abonnementen lopen en er is er altijd 1 aan verlengen toe.😀

Mijn vrouw hoeft niet zo nodig ieder jaar iets nieuws (tenminste, op telefoon gebied).😂

indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik ben dit jaar ook weer van de partij! Waarschijnlijk de Pro, anders het reguliere model. Voorheen verlengde ik eens per twee jaar, nu is dat eens per drie jaar geworden.

Grappig om te zien dat sommigen hier terugkeren. Jullie namen zeggen me nog wat van drie jaar terug Ruud en Steven. Is Serdar er ook nog? 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@indietro Je bedoelt Serkan waarschijnlijk. Die heeft een andere functie binnen VF geloof ik. Wel leuk dat je weer terug bent.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic