Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Ervaringen & Discussie]

De nieuwe iPhone 12 is door Apple aangekondigd. Zoals verwacht lanceert Apple inderdaad vier verschillende modellen: de iPhone 12, de iPhone 12 Pro, de iPhone Pro Max en de iPhone 12 Mini. 


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

5G
Wordt de nieuwste iPhone een 5G toestel? Ja dus! En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. 
Houd er wel rekening mee dat 5G niet werkt op de iPhone 12 als je Dual Sim gebruikt (eSIM + SIMkaart). Je telefoon schakelt dan automatisch terug naar het 4G netwerk.|

AirPods
Een gloednieuw design, geweldige geluidskwaliteit en actieve noise cancelling, dat zijn de AirPods Pro van Apple. Pre-order de iPhone 12 of iPhone 12 Pro en krijg € 80 korting op deze comfortabele draadloze oordopjes! Deze actie geldt tijdens de pre-order van de iPhone 12 en iPhone 12 Pro, van 16 tot en met 22 oktober. Rond 26 oktober versturen we dan de kortingscode via e-mail of sms. 

Bestellen & Leveren
Bekijk voor alle informatie over het bestellen (tijdens en na de order) én het leveren van de iPhone 12; dit topic. 

Ga jij em kopen?
Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties:

  • Super Retina OLED schermen
  • Razendsnelle A14-chip
  • Innovatieve LiDAR-scanner
  • Geen oplader én geen oortjes maar enkel een USB-kabel
  • Strak en solide design in veel verschillende kleuren beschikbaar

Ga jij de nieuwe iPhone 12 kopen? Laat het ons weten in de reacties! 

Volg dit topic voor updates
Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij updates. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

310 Reacties
Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Pats16 wrote:

Werkt bij jullie 5g al? En is het een verbetering?

5g werkt zeker. Heb nog niet heel intensief getest maar met een speed test kwam ik over de 250mbps.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Daan0408 Een klein beetje off-topic...Nog gelukt vrijdag? Bij mij na contact met chat. Daarvoor was het schijnbaar niet gelukt. Ik hoop dat ik vrijdag mijn MAX mag ontvangen...

Daan0408

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Ruud001 Ja na lang wachten deed ineens de site het waarna ik kon bestellen om omstreeks 15 uur. Binnen minuten de bevestiging en later het contract ontvangen dus dat zit volgens mij goed. Nu begint het wachten…. Hopelijk zitten we er vrijdag bij!!

Daan0408

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Ruud001 mijn status is veranderd naar uitleveren. Jouw status ook veranderd?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Daan0408  Goedemorgen. Ja!!! Er staat “uitleveren”. Dat ziet er veelbelovend uit. Mooi ? 

Missterious

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb sinds gisteren mijn iPhone 12 mini in huis (op de releasedatum dus over de levering zeer tevreden), maar er lijkt een bug te zitten in het vergrendelscherm. Ontgrendelen door te swipen werkt vaak niet soepel (vooral met mijn duim) en de sneltoets voor de zaklamp en de camera werken ook niet altijd . Ik heb op een Engels forum gezien dat ik niet de enige lijk te zijn met dit probleem en het lijkt software-gerelateerd omdat het alleen gebeurd in het vergrendelscherm. Zijn er hier ook mensen met dezelfde ervaring? 

Missterious

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Missterious wrote:

Ik heb sinds gisteren mijn iPhone 12 mini in huis (op de releasedatum dus over de levering zeer tevreden), maar er lijkt een bug te zitten in het vergrendelscherm. Ontgrendelen door te swipen werkt vaak niet soepel (vooral met mijn duim) en de sneltoets voor de zaklamp en de camera werken ook niet altijd . Ik heb op een Engels forum gezien dat ik niet de enige lijk te zijn met dit probleem en het lijkt software-gerelateerd omdat het alleen gebeurd in het vergrendelscherm. Zijn er hier ook mensen met dezelfde ervaring? 

Nou, het is inmiddels opgelost met een software-update. Ik moet alleen wel stellen dat dit topic niet echt zinvol lijkt te zijn. ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het opgelost is @Missterious. Hoe bevalt de iPhone 12 mini? 
In het weekend is het vaak rustiger dan door de week. Daardoor kan het zijn, dat je geen reactie hebt gekregen. 

RobertoNL

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na lang wachten dan ook eindelijk de Iphone 12 Pro binnen
alleen merk ik het volgende op . bij een cold start zeg maar, heeft ie heel erg moeite met het verbinden van het netwerk. Dan springt 4G aan en poef verdwijnt het netwerk weer, dan springt 4g weer aan enz enz. en dan na een paar minuten heeft ie dan eindelijk 5G gevonden.
En blijft het verder gewoon ook doe, zonder issues . meer mensen toevallig opgevallen 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te hoen dat je het toestel ontvangen hebt @RobertoNL.
In het begin zal iedere telefoon zoeken naar het netwerk en heen en weer gaan waar mogelijk. Dit heeft te maken met de netwerkpalen in jouw omgeving, de drukte op de palen en de sterkte van het netwerk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic