Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Ervaringen & Discussie]

De nieuwe iPhone 12 is door Apple aangekondigd. Zoals verwacht lanceert Apple inderdaad vier verschillende modellen: de iPhone 12, de iPhone 12 Pro, de iPhone Pro Max en de iPhone 12 Mini. 


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

5G
Wordt de nieuwste iPhone een 5G toestel? Ja dus! En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. 
Houd er wel rekening mee dat 5G niet werkt op de iPhone 12 als je Dual Sim gebruikt (eSIM + SIMkaart). Je telefoon schakelt dan automatisch terug naar het 4G netwerk.|

AirPods
Een gloednieuw design, geweldige geluidskwaliteit en actieve noise cancelling, dat zijn de AirPods Pro van Apple. Pre-order de iPhone 12 of iPhone 12 Pro en krijg € 80 korting op deze comfortabele draadloze oordopjes! Deze actie geldt tijdens de pre-order van de iPhone 12 en iPhone 12 Pro, van 16 tot en met 22 oktober. Rond 26 oktober versturen we dan de kortingscode via e-mail of sms. 

Bestellen & Leveren
Bekijk voor alle informatie over het bestellen (tijdens en na de order) én het leveren van de iPhone 12; dit topic. 

Ga jij em kopen?
Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties:

  • Super Retina OLED schermen
  • Razendsnelle A14-chip
  • Innovatieve LiDAR-scanner
  • Geen oplader én geen oortjes maar enkel een USB-kabel
  • Strak en solide design in veel verschillende kleuren beschikbaar

Ga jij de nieuwe iPhone 12 kopen? Laat het ons weten in de reacties! 

Volg dit topic voor updates
Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij updates. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

310 Reacties
RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven Vodafone wrote:

@RHartman als je nu opnieuw bestelt kom je achteraan in de rij. Dat is ook logisch. Betreft de eerste bestellingen en leveringen raad ik aan om hierover te bellen met 0800-0560. Ik zie geen volgorde van levering in.

Het feit dat je niet eens in kunt zien of wij überhaupt een bestelling in het systeem hebben staan (pending?), is enorm raar, en duidt in mijn optiek alleen maar op verloren bestellingen. 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Steven Vodafone wrote:

@RHartman als je nu opnieuw bestelt kom je achteraan in de rij. Dat is ook logisch. Betreft de eerste bestellingen en leveringen raad ik aan om hierover te bellen met 0800-0560. Ik zie helaas geen volgorde van levering in via hier.

Dat is toch belachelijk eigenlijk? 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
RHartman wrote:
Steven Vodafone wrote:

@RHartman als je nu opnieuw bestelt kom je achteraan in de rij. Dat is ook logisch. Betreft de eerste bestellingen en leveringen raad ik aan om hierover te bellen met 0800-0560. Ik zie geen volgorde van levering in.

Het feit dat je niet eens in kunt zien of wij überhaupt een bestelling in het systeem hebben staan (pending?), is enorm raar, en duidt in mijn optiek alleen maar op verloren bestellingen. 

Hoe kunnen bij geautomatiseerde bestellingen al de bestellingen tussen 14:00 en 15:00 kwijtraken..?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Tabeeee @RHartman 

Er worden met meerdere systemen gewerkt ivm de drukte. Hierdoor heb ik geen inzicht in de orders die vrijdag gemaakt zijn via My Vodafone. Pas zodra de bevestiging is uitgestuurd zijn ze ook zichtbaar in het systeem waar ik in kan.

Ik had het ook graag anders gezien, maar ik kan dit helaas niet veranderen. Op dit moment is het afwachten. Er zijn genoeg klanten die inmiddels wel een bevestiging alsnog hebben ontvangen. Dit kunje hier ook terug lezen. Natuurlijk kan het ook mis gegaan bij sommige orders. Maar laten we daar niet vanuit gaan. Ook ik hoop dat dit zo snel mogelijk is opgelost voor iedereen.

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Tabeeee wrote:
Steven Vodafone wrote:

@RHartman als je nu opnieuw bestelt kom je achteraan in de rij. Dat is ook logisch. Betreft de eerste bestellingen en leveringen raad ik aan om hierover te bellen met 0800-0560. Ik zie helaas geen volgorde van levering in via hier.

Dat is toch belachelijk eigenlijk? 

Absoluut. Zeer onklantvriendelijk 

akirasen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit is echt slecht eigenlijk, heb ook op tijd besteld maar kreeg niks binnen, zojuist opnieuw geprobeerd en alles is blijkbaar opeens geregeld.  als ik mijn iphone niet op tijd binnen krijgt dan annuleer ik heel Abonement gewoon. Zoek volgende keer wel een fatsoenlijke bedrijf die wel gewoon zijn diensten wel normaal kan leveren.

ik had in de tijd nog wel gebeld naar klanten service en die vrouw zei doodleuk nog ja binenn paar uur zou die binnen moeten zijn! Grappig!

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ze hebben nog 1,5 uur, anders stap ik over naar een andere provider en dan in februari ook met televisie. Via de chat op Facebook ook te horen gekregen dat het goed zou komen. Nogmaals ze hebben nog 1,5 uur en anders ben ik weg. Ik ga niet opnieuw bestellen en achteraan aansluiten. 

 

Ben7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven Vodafone Ik heb ook vrijdag iets na 2 uur besteld en nog geen bevestiging gehad. Ik ga ervan uit dat ik dit ook niet meer krijg. Erg jammer.

ik ga nu opnieuw bestellen. 

Ben7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven Vodafone Bedankt voor de voucher.

Net opnieuw besteld en binnen 1 minuut sms en mail gekregen van bevestiging. Met andere woorden. Al die andere bestellingen zijn dus echt niet gelukt. 

Kan best zo zijn dat er straks om 14 uur weer gezeik is omdat iedereen opnieuw gaat bestellen. 

 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik heb je een privebericht gestuurd@ben55 

Kun je eens met mij meekijken? Ik heb je een bericht gestuurd @Steven Vodafone 

geloof6

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

hi

het is nu 48 uur gelden en nog steeds geen bevestiging gehad 😞

wat een drama weer sorry moest gewoon zeggen ben altijd te vreden met vodafone 

maar wat is nu verstandig?

of maar  weer maar een order plaatsen of nog wachten ?

 

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Afgelopen vrijdag om 14.15 uur besteld, 15 minuten later bevestiging binnen via mail. Om 19.30 uur orderbevestiging en contract via de mail binnen en gisteravond om 19:45 uur een mail “Sorry voor de vertraging”. Lijkt niet veel verschil met andere jaren. Eigenlijk altijd het toestel in de winkel afgehaald. Nu voor het eerst sinds jaren toestel thuis laten bezorgen. Nu maar hopen dat ik bij de eerste batch zit.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

 

Remco_vBl wrote:

Afgelopen vrijdag om 14.15 uur besteld, 15 minuten later bevestiging binnen via mail. Om 19.30 uur orderbevestiging en contract via de mail binnen en gisteravond om 19:45 uur een mail “Sorry voor de vertraging”. Lijkt niet veel verschil met andere jaren. Eigenlijk altijd het toestel in de winkel afgehaald. Nu voor het eerst sinds jaren toestel thuis laten bezorgen. Nu maar hopen dat ik bij de eerste batch zit.

Bij mij inderdaad precies hetzelfde als bij m’n vorige preorder. Toen zat ik bij de eerste batch. Hopen dat het nu weer zo is! ?

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Remco_vBl wrote:

Afgelopen vrijdag om 14.15 uur besteld, 15 minuten later bevestiging binnen via mail. Om 19.30 uur orderbevestiging en contract via de mail binnen en gisteravond om 19:45 uur een mail “Sorry voor de vertraging”. Lijkt niet veel verschil met andere jaren. Eigenlijk altijd het toestel in de winkel afgehaald. Nu voor het eerst sinds jaren toestel thuis laten bezorgen. Nu maar hopen dat ik bij de eerste batch zit.

Flink random dan. Wij 5 Minuten eerder en..nog niets

 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Tabeeee wrote:
Remco_vBl wrote:

Afgelopen vrijdag om 14.15 uur besteld, 15 minuten later bevestiging binnen via mail. Om 19.30 uur orderbevestiging en contract via de mail binnen en gisteravond om 19:45 uur een mail “Sorry voor de vertraging”. Lijkt niet veel verschil met andere jaren. Eigenlijk altijd het toestel in de winkel afgehaald. Nu voor het eerst sinds jaren toestel thuis laten bezorgen. Nu maar hopen dat ik bij de eerste batch zit.

Flink random dan. Wij 5 Minuten eerder en..nog niets

 

Ik denk dat als je nu nog niets hebt ontvangen (geen mail, geen sms) dat je bestelling niet gelukt is. Ik heb 2 keer “Gelukt!” scherm gehad na de bestelling, allebei voor 14:10 gedaan. Maar dan linkt hij door naar een pagina waarbij het ordernummer niet meekomt en dan zegt hij “order niet gevonden”.

Ik heb uiteindelijk rond kwart voor 4 geprobeerd om te verlengen met die pagina werkte het ook niet (internal errors en foutcode 502), 10 minuten later opnieuw geprobeerd en toen lukte het uiteindelijk wel. Ik heb in totaal 4 keer besteld, 1 keer bevestiging en contract (en ook al “excuses voor de vertraging”) binnengekregen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het nu wel gelukt is @Jo0Lz 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

 Ik wil verlengen, geen heel nieuw abonnement.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt verder klikken en de optie verlengen aangeven in de stap erna @Tabeeee 

Hierdoor ga je geen nieuw abonnement aan maar een verlenging 

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Zojuist met klantenservice gesproken, die geeft aan dat als je het orderscherm gekregen hebt dat het 100% goed moet komen maar dat als we vrijdag nog geen bevestiging hebben, we dan weer moeten bellen. Dus ben benieuwd.

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Systemen waren vrijdag met de preorder gecrasht volgens de medewerker.

Prpro

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven Vodafone  vrijdag om 14:11 iphone pro besteld. Eerste mail met bevestiging gekregen, maar daarna niets meer. Ordernummer wel zelf opgeslagen. Vrijdagavond gebeld omdat ik nattigheid voelde. 48 uur gewacht. Vanochtend weer gebeld: u moet nog maximaal 4 tot 5 werkdagen wachten, we zijn het aan het oplossen. 

Klopt dit?  En wat doet Vodafone aan het uitvoeren van mijn bestelling zodat ik deze vrijdag toch ontvang?

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Prpro wrote:

@Steven Vodafone  vrijdag om 14:11 iphone pro besteld. Eerste mail met bevestiging gekregen, maar daarna niets meer. Ordernummer wel zelf opgeslagen. Vrijdagavond gebeld omdat ik nattigheid voelde. 48 uur gewacht. Vanochtend weer gebeld: u moet nog maximaal 4 tot 5 werkdagen wachten, we zijn het aan het oplossen. 

Klopt dit?  En wat doet Vodafone aan het uitvoeren van mijn bestelling zodat ik deze vrijdag toch ontvang?

Leverdatum zou zaterdag zijn als alles goed ging werd mij gezegd. Ze gaan vrijdag de deur uit zeiden ze.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Ik hoop dat dit gewoon indekken is, mocht er iets fout gaan. En dat de eerste batch mooi vrijdag wordt bezorgd bij de klant ? 

Ben7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als de systemen gecrashed zijn vrijdag kan ik mij niet voorstellen dat het nog goed komt met de orders. Ik heb ook vrijdag iets na 14 uur besteld en geen mail gekregen. Gister opnieuw besteld en alles was binnen een paar minuten gelukt en gelijk een orderbevestiging per mail. en net een standaard mail gehad dat er vertraging is.

Zoals Steven van vodafone al eerder zei geld de eerst geplaatste order. Dus als je nog een keer besteld hebt en de orders van vrijdag worden toch nog verwerkt dan pakt ie die. Als je nog gaat wachten tot vrijdag en niks doet bestaat de kans dat je helemaal niks krijgt en weer opnieuw moet bestellen. Ben je weer een week verder… Ik zou zeker aanraden om weer opnieuw te bestellen en niet af te wachten. 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Tjonge, wat een ellende allemaal zeg. Gelukkig ging het bij mij tot nu toe allemaal wel goed (afkloppen) en had ik de eerste mail om 14:11 binnen en 's avonds het contract. Maar ik leef mee met diegenen die minder geluk hadden en nu in de onzekerheid zitten en niet weten wat ze nu moeten en daarbij van verschillende kanten verschillende verhalen horen.

Succes allemaal! (en wat iemand anders eerder ook al zei: het is "maar” “just another iphone”….allemaal luxe...maar ik snap dat het leuk is met je nieuwe telefoon te kunnen shinen)

patrick93

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Onderweg van Oostenrijk terug naar huis heb ik vrijdag net voor 14:00 even een parkeerplaats opgezocht in Duitsland om de bestelling te plaatsen. Nadat het wat minuten duurde voordat de nieuwe iPhones zichtbaar werden op de site eindelijk mijn abonnement verlengt met een 12 Pro. Ik heb toen geen legitimatie enz. in hoeven voeren.

Toen ik om 19:30 weer in Nederland was had ik nog steeds geen bevestigingsmail enz. mogen ontvangen. Direct geprobeerd te bellen, maar het duurde zo lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg dat ik maar opgehangen had. Ik heb opnieuw een bestelling geplaatst (dit keer moest ik wel een legitimatie enz invullen) en dit keer kreeg ik wel een bevestiging om 20:30. Op zaterdagavond kreeg ik nog 2 mails van Ziggo, een bedankemail voor de bestelling en eentje met daarin het contract. Op zondag volgde het standaard mailtje van Vodafone met daarin een excuses voor de vertraging, vermoedelijk omdat het een pre-order betreft.

Ik ben benieuwd of de eerste bestelling inderdaad niet is doorgekomen of dat ik binnenkort 2 iPhones krijg 

Daarnaast hoop ik dat ik nu niet extra lang hoef te wachten omdat ik later besteld heb en dat ik, net als 4 jaar geleden met de iPhone 7 Plus, na een paar maanden beter naar de Apple Store kan gaan om daar een abonnement af te sluiten en het toestel direct in mijn hand te hebben.

 

mauriceh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Is er al iets bekend over wanneer daadwerkelijk de eerste batch geleverd wordt? Zal dit vrijdag of zaterdag zijn? Of pas de week erna? Dan weet ik alvast wanneer ik thuis moet blijven ?

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Niwla wrote:

Tjonge, wat een ellende allemaal zeg. Gelukkig ging het bij mij tot nu toe allemaal wel goed (afkloppen) en had ik de eerste mail om 14:11 binnen en 's avonds het contract. Maar ik leef mee met diegenen die minder geluk hadden en nu in de onzekerheid zitten en niet weten wat ze nu moeten en daarbij van verschillende kanten verschillende verhalen horen.

Succes allemaal! (en wat iemand anders eerder ook al zei: het is "maar” “just another iphone”….allemaal luxe...maar ik snap dat het leuk is met je nieuwe telefoon te kunnen shinen)

Nou ik heb hem gewoon nodig. Doe al 3 jaar met mn X die nu uit elkaar aan het vallen is (Naja mede doordat ik hem liet vallen per ongeluk paar weken terug )

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
mauriceh wrote:

Is er al iets bekend over wanneer daadwerkelijk de eerste batch geleverd wordt? Zal dit vrijdag of zaterdag zijn? Of pas de week erna? Dan weet ik alvast wanneer ik thuis moet blijven

Ik hoop vrijdag haha maar geen idee ook het is erg stil ?

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Pats16 wrote:
mauriceh wrote:

Is er al iets bekend over wanneer daadwerkelijk de eerste batch geleverd wordt? Zal dit vrijdag of zaterdag zijn? Of pas de week erna? Dan weet ik alvast wanneer ik thuis moet blijven

Ik hoop vrijdag haha maar geen idee ook het is erg stil

Mij is gezegd dat ze vrijdag de deur uit gaan en zaterdag worden geleverd, maar natuurlijk hopen we eerder 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Ik denk dat dat de meeste mensen goed uitkomt.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Pats16 wrote:
mauriceh wrote:

Is er al iets bekend over wanneer daadwerkelijk de eerste batch geleverd wordt? Zal dit vrijdag of zaterdag zijn? Of pas de week erna? Dan weet ik alvast wanneer ik thuis moet blijven

Ik hoop vrijdag haha maar geen idee ook het is erg stil

Ja, de moderators zijn inderdaad erg stil met updates. 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Die zijn handmatig alsnog alle bevestigingen aan het typen 😉

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@mauriceh  @Sander-80 en @Juuls Normaalgesproken is het zo, dat je de telefoon aanstaande vrijdag  23 oktober ontvangt. Dat ligt er alleen aan, of je bij de eerste ronde zit. Wie het eerst besteld, heeft de telefoon als eerste binnen. Bestel al jaren bij Vodafone en bijna altijd op de release dag de telefoon ontvangen. Behalve bij de iPhoneX. Toen was het zo mega druk en liepen de levertijden snel op. Je krijgt bericht als je telefoon verzonden is en je kunt het nakijken bij de  bestelstatus. Ik wacht nog tot 6 november met bestellen… Succes in ieder geval.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ruud001 wrote:

@mauriceh  @Sander-80 en @Juuls Normaalgesproken is het zo, dat je de telefoon aanstaande vrijdag  23 oktober ontvangt. Dat ligt er alleen aan, of je bij de eerste ronde zit. Wie het eerst besteld, heeft de telefoon als eerste binnen. Bestel al jaren bij Vodafone en bijna altijd op de release dag de telefoon ontvangen. Behalve bij de iPhoneX. Toen was het zo mega druk en liepen de levertijden snel op. Je krijgt bericht als je telefoon verzonden is en je kunt het nakijken bij de  bestelstatus. Ik wacht nog tot 6 november met bestellen… Succes in ieder geval.

Dat klopt, dat was de afgelopen jaren ook inderdaad zo, alleen toen gaven ze ook daadwerkelijk aan dat ze deze dag zouden gaan leveren en nu zeggen verschillende medewerkers verschillende dingen en komt het allemaal wat vaag over. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Sander-80  Zou er maar vanuit gaan dat ie gewoon vrijdag komt.  Hopelijk was je op tijd met bestellen...

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ruud001 wrote:

@Sander-80  Zou er maar vanuit gaan dat ie gewoon vrijdag komt.  Hopelijk was je op tijd met bestellen...

Jazeker, ik was 1 van de gelukkigen die op tijd was en ook gelijk een bevestiging kreeg, 14:06 had ik de bevestigingsmail al binnen. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Sander-80 Dan zit je er zeker bij. Nogmaals succes met je nieuwe toestel. Ik moet nog ff wachten op de Max...

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Spannend haha ik ook vrijdag besteld en sms ontvangen in de avond. We wachten vol spanning af...

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ruud001 wrote:

@Sander-80 Dan zit je er zeker bij. Nogmaals succes met je nieuwe toestel. Ik moet nog ff wachten op de Max...

Dat denk ik ook wel, nu nog hopen op vrijdag. 

Jij succes met de pre-order van de max, je weet nu in ieder geval dat als je aan het einde geen bestelnummer te zien krijgt en geen mail dat je het direct opnieuw kan proberen. 

Apophiz

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had ook Vrijdag iets na 14:00 de iPhone besteld, maar kreeg ook geen bevestigings email. Wel het ‘yess het is gelukt’ scherm. Via de Messenger chat zei een medewerker dat dat mijn bestelling wel goed is aangekomen, maar de bevestiging binnen 24 uur gestuurd zal worden. Maandag had ik nog niets ontvangen; toen zei een andere medewerker dat er niets in het systeem staat, en of ik opnieuw zou kunnen bestellen…..

Dat gaat dus niet gebeuren. Ik kan begrijpen dat door drukte the mails niet worden verstuurd, maar niet dat er gewoon wordt gelogen. Had dan gewoon vrijdag gezegd dat ik beter opnieuw zou kunnen bestellen.

Mijn vorige iPhone ook bij Vodafone besteld met 2 ½ maand vertraging. Ik bestel het nu wel via Apple zelf en neem een goedkopere sim-only ergens anders. 5G zal toch niets toevoegen, todat the mmWave in 2022 open is.

Adviseer voor iedereen die de Max of Mini will bestellen om gewoon meteen weer te bestellen als er geen bevestiging is vertuurd. Laat Vodafone dan maar de dubbele + orders verwijderen.

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Ruud001 wrote:

@mauriceh  @Sander-80 en @Juuls Normaalgesproken is het zo, dat je de telefoon aanstaande vrijdag  23 oktober ontvangt. Dat ligt er alleen aan, of je bij de eerste ronde zit. Wie het eerst besteld, heeft de telefoon als eerste binnen. Bestel al jaren bij Vodafone en bijna altijd op de release dag de telefoon ontvangen. Behalve bij de iPhoneX. Toen was het zo mega druk en liepen de levertijden snel op. Je krijgt bericht als je telefoon verzonden is en je kunt het nakijken bij de  bestelstatus. Ik wacht nog tot 6 november met bestellen… Succes in ieder geval.

..en welke kleur en geheugen je hebt besteld denk ik ook. Ik zal met blauw 128 wel weer naast de pot vallen met de eerste batch. Bij Apple is deze al vertraagd met een week 

Prpro

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zonet pas de bevestigingsmail gekregen nadat ik op vrijdag om 14:15 besteld had. Orderdatum vandaag. Geen excuusmail gekregen en ik hoop toch echt dat ik niet achteraan de rij  heb moeten aansluiten… Afwachten maar.

Chris117

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Apophiz wrote:

Ik had ook Vrijdag iets na 14:00 de iPhone besteld, maar kreeg ook geen bevestigings email. Wel het ‘yess het is gelukt’ scherm. Via de Messenger chat zei een medewerker dat dat mijn bestelling wel goed is aangekomen, maar de bevestiging binnen 24 uur gestuurd zal worden. Maandag had ik nog niets ontvangen; toen zei een andere medewerker dat er niets in het systeem staat, en of ik opnieuw zou kunnen bestellen…..

Dat gaat dus niet gebeuren. Ik kan begrijpen dat door drukte the mails niet worden verstuurd, maar niet dat er gewoon wordt gelogen. Had dan gewoon vrijdag gezegd dat ik beter opnieuw zou kunnen bestellen.

Mijn vorige iPhone ook bij Vodafone besteld met 2 ½ maand vertraging. Ik bestel het nu wel via Apple zelf en neem een goedkopere sim-only ergens anders. 5G zal toch niets toevoegen, todat the mmWave in 2022 open is.

Adviseer voor iedereen die de Max of Mini will bestellen om gewoon meteen weer te bestellen als er geen bevestiging is vertuurd. Laat Vodafone dan maar de dubbele + orders verwijderen.

Heb exact dezelfde situatie. Nog steeds geen bevestiging gehad en door velen wordt zowel aangeraden als afgeraden om opnieuw de order te plaatsen.. Ook ik heb bij een eerdere iPhone 2 maanden moeten wachten, toen ook door een fout van Vodafone. 

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Chris117 wrote:
Apophiz wrote:

Ik had ook Vrijdag iets na 14:00 de iPhone besteld, maar kreeg ook geen bevestigings email. Wel het ‘yess het is gelukt’ scherm. Via de Messenger chat zei een medewerker dat dat mijn bestelling wel goed is aangekomen, maar de bevestiging binnen 24 uur gestuurd zal worden. Maandag had ik nog niets ontvangen; toen zei een andere medewerker dat er niets in het systeem staat, en of ik opnieuw zou kunnen bestellen…..

Dat gaat dus niet gebeuren. Ik kan begrijpen dat door drukte the mails niet worden verstuurd, maar niet dat er gewoon wordt gelogen. Had dan gewoon vrijdag gezegd dat ik beter opnieuw zou kunnen bestellen.

Mijn vorige iPhone ook bij Vodafone besteld met 2 ½ maand vertraging. Ik bestel het nu wel via Apple zelf en neem een goedkopere sim-only ergens anders. 5G zal toch niets toevoegen, todat the mmWave in 2022 open is.

Adviseer voor iedereen die de Max of Mini will bestellen om gewoon meteen weer te bestellen als er geen bevestiging is vertuurd. Laat Vodafone dan maar de dubbele + orders verwijderen.

Heb exact dezelfde situatie. Nog steeds geen bevestiging gehad en door velen wordt zowel aangeraden als afgeraden om opnieuw de order te plaatsen.. Ook ik heb bij een eerdere iPhone 2 maanden moeten wachten, toen ook door een fout van Vodafone. 

Toch zeggen de klantenservicemedewerkers dat je bestelling wel is doorgekomen als je het eindscherm gehad hebt en we de telefoons gewoon kunnen verwachten. Ik ben benieuwd.

Pwee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net SMS ontvangen, levering eind van deze week ?

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Pwee wrote:

Net SMS ontvangen, levering eind van deze week

Net sms ontvangen, levering einde week 44, da's volgende week. Bah.

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Graag in de goede topic houden...

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Niek wrote:

Graag in de goede topic houden...

Waar gaat het nou over hier dan? xD 

 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Juuls wrote:
Chris117 wrote:
Apophiz wrote:

Ik had ook Vrijdag iets na 14:00 de iPhone besteld, maar kreeg ook geen bevestigings email. Wel het ‘yess het is gelukt’ scherm. Via de Messenger chat zei een medewerker dat dat mijn bestelling wel goed is aangekomen, maar de bevestiging binnen 24 uur gestuurd zal worden. Maandag had ik nog niets ontvangen; toen zei een andere medewerker dat er niets in het systeem staat, en of ik opnieuw zou kunnen bestellen…..

Dat gaat dus niet gebeuren. Ik kan begrijpen dat door drukte the mails niet worden verstuurd, maar niet dat er gewoon wordt gelogen. Had dan gewoon vrijdag gezegd dat ik beter opnieuw zou kunnen bestellen.

Mijn vorige iPhone ook bij Vodafone besteld met 2 ½ maand vertraging. Ik bestel het nu wel via Apple zelf en neem een goedkopere sim-only ergens anders. 5G zal toch niets toevoegen, todat the mmWave in 2022 open is.

Adviseer voor iedereen die de Max of Mini will bestellen om gewoon meteen weer te bestellen als er geen bevestiging is vertuurd. Laat Vodafone dan maar de dubbele + orders verwijderen.

Heb exact dezelfde situatie. Nog steeds geen bevestiging gehad en door velen wordt zowel aangeraden als afgeraden om opnieuw de order te plaatsen.. Ook ik heb bij een eerdere iPhone 2 maanden moeten wachten, toen ook door een fout van Vodafone. 

Toch zeggen de klantenservicemedewerkers dat je bestelling wel is doorgekomen als je het eindscherm gehad hebt en we de telefoons gewoon kunnen verwachten. Ik ben benieuwd.

Pertinent niet waar, want dan heb ik nu 4 iPhones besteld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic