Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Ervaringen & Discussie]

De nieuwe iPhone 12 is door Apple aangekondigd. Zoals verwacht lanceert Apple inderdaad vier verschillende modellen: de iPhone 12, de iPhone 12 Pro, de iPhone Pro Max en de iPhone 12 Mini. 


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

5G
Wordt de nieuwste iPhone een 5G toestel? Ja dus! En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. 
Houd er wel rekening mee dat 5G niet werkt op de iPhone 12 als je Dual Sim gebruikt (eSIM + SIMkaart). Je telefoon schakelt dan automatisch terug naar het 4G netwerk.|

AirPods
Een gloednieuw design, geweldige geluidskwaliteit en actieve noise cancelling, dat zijn de AirPods Pro van Apple. Pre-order de iPhone 12 of iPhone 12 Pro en krijg € 80 korting op deze comfortabele draadloze oordopjes! Deze actie geldt tijdens de pre-order van de iPhone 12 en iPhone 12 Pro, van 16 tot en met 22 oktober. Rond 26 oktober versturen we dan de kortingscode via e-mail of sms. 

Bestellen & Leveren
Bekijk voor alle informatie over het bestellen (tijdens en na de order) én het leveren van de iPhone 12; dit topic. 

Ga jij em kopen?
Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties:

  • Super Retina OLED schermen
  • Razendsnelle A14-chip
  • Innovatieve LiDAR-scanner
  • Geen oplader én geen oortjes maar enkel een USB-kabel
  • Strak en solide design in veel verschillende kleuren beschikbaar

Ga jij de nieuwe iPhone 12 kopen? Laat het ons weten in de reacties! 

Volg dit topic voor updates
Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij updates. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

310 Reacties
pyteranne

Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Remco_vBl wrote:
pyteranne wrote:
Remco_vBl wrote:

Vanmiddag om 14:23 besteld. Ik krijg nu net het contract binnen. Contract wordt verstuurd door Ziggo ipv door Vodafone. Levertijd van de iPhone 12 pro zie ik echter nergens vermeld staan.

Ik heb ook net het contract binnen ja! Als je bij order status op levertijd klikt zegt ie dat je in de mail moet klikken, maar die link doet niks. 

Ik kan in de orderstatus nergens het begrip levertijd vinden. Er staat alleen dat ik via de mail of sms op de hoogte wordt gehouden.

 

Dat kan je hier vinden: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Vanmiddag rond 14:15 mijn contract verlengd met een iPhone 12. Ik betaal de telefoon voor een groot deel in één keer af. Tot op heden nog geen bevestiging gehad, maar bij het bestellen hoefde ik ook nog niks te betalen. Ik ben benieuwd of mijn verlenging inmiddels binnen is gekomen.

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
pyteranne wrote:
Remco_vBl wrote:
pyteranne wrote:
Remco_vBl wrote:

Vanmiddag om 14:23 besteld. Ik krijg nu net het contract binnen. Contract wordt verstuurd door Ziggo ipv door Vodafone. Levertijd van de iPhone 12 pro zie ik echter nergens vermeld staan.

Ik heb ook net het contract binnen ja! Als je bij order status op levertijd klikt zegt ie dat je in de mail moet klikken, maar die link doet niks. 

Ik kan in de orderstatus nergens het begrip levertijd vinden. Er staat alleen dat ik via de mail of sms op de hoogte wordt gehouden.

 

Dat kan je hier vinden: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

Daar vind ik geen informatie betreffende de levertijd. De link in de mail (bij het contract) doet het niet. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Twee jaar geleden was er volgens mij ook nog geen levertijd beschikbaar. Je krijgt een dag van te voren een berichtje of je bestelling wordt geleverd (dacht ik). Als het net als twee jaar terug is volgt er een van de komende dagen een melding met ‘sorry voor de vertraging’, maar da’s een standaardmailtje… 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment is er nog steeds een vertraging met het uitsturen van de bevestiging. Dit kan tot 48 uur duren. Mochten jullie na 48 uur nog geen bevestiging gehad, bel dan met 0800-0560 

Opnieuw een bestelling plaatsen of vragen om een voucher zal waarschijnlijk niet werken omdat er al verlengt is.

Mij vragen om de order te controleren heeft ook geen zin. Ik zie dit helaas niet in. 

 

Mocht je nog niet verlengd hebben, dan regel ik graag een voucher voor je. Stuur mij dan een privébericht met je e-mailadres. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak

2be

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Steven Vodafone , kun jij aangeven of Vodafone orders sorteert op basis van moment van verlenging of op het moment van invoeren en bevestigen van de bestelling?

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Hier al het papierwerk sinds 18:46 binnen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@2be geen idee. Mij is namelijk niet bekend dat deze apart ingevoerd nog worden. Ik twijfel hierdoor nu ook. Normaal gesproken is het op moment van verlengen.

Zover ik weet komt het direct in een van de systemen terecht. Alleen is er nu een vertraging met het uitsturen van de bevestiging.

2be

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Steven Vodafone Thnx voor je snelle reactie. 
De mededeling over het handmatig invoeren kreeg ik bij het bellen naar jullie 0800-0560 nummer. Ik was benieuwd of mijn bestelling wel was aangekomen. 
Dit kon niet nagekeken worden, want ivm drukte moesten de bestellingen met de hand ingevoerd worden. Men had hier een memo van het hoofdkantoor over gekregen.  
Dit verhaal klonk niet heel overtuigend. Dat er problemen zijn in een overbelast systeem met het versturen van bevestigingen klinkt logischer. Hoop alleen niet dat er dan bestellingen verloren zijn gegaan. 
precies 3 jaar geleden met de iPhone X hetzelfde gehad en toen bleek uiteindelijk maandags dat mijn bestelling helemaal niet was aangekomen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ga je een privébericht sturen @2be 

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zojuist in de chat te horen gekregen dat als je de bevestigingspagina hebt gezien de bestelling sowieso goed is doorgekomen… hier nog steeds niets ontvangen.. 

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
RHartman wrote:

Zojuist in de chat te horen gekregen dat als je de bevestigingspagina hebt gezien de bestelling sowieso goed is doorgekomen… hier nog steeds niets ontvangen.. 

Heb jij wel moeten betalen? Ik heb een bestelling gedaan waarbij ik een groot deel van de toestel prijs gelijk wil betalen ivm BKR, maar hoefde op het einde niet te betalen. Wel de bevestigingspagina gezien, maar tot op heden nog geen bevestigingsmail ontvangen. Heb om 14:15 mijn bestelling gedaan. Anderen die later waren hebben wel al de bevestiging binnen. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

De kosten worden afgeschreven dmv automatisch incasso, ik vond het ook al vreemd dat ik niets hoefde te betalen. Maar in de mail stond dus dat het wordt afgeschreven per incasso.

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
StefandGroot wrote:
RHartman wrote:

Zojuist in de chat te horen gekregen dat als je de bevestigingspagina hebt gezien de bestelling sowieso goed is doorgekomen… hier nog steeds niets ontvangen.. 

Heb jij wel moeten betalen? Ik heb een bestelling gedaan waarbij ik een groot deel van de toestel prijs gelijk wil betalen ivm BKR, maar hoefde op het einde niet te betalen. Wel de bevestigingspagina gezien, maar tot op heden nog geen bevestigingsmail ontvangen. Heb om 14:15 mijn bestelling gedaan. Anderen die later waren hebben wel al de bevestiging binnen. 

Niets hoeven betalen inderdaad! 

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Arjennn wrote:

De kosten worden afgeschreven dmv automatisch incasso, ik vond het ook al vreemd dat ik niets hoefde te betalen. Maar in de mail stond dus dat het wordt afgeschreven per incasso.

De kosten worden nooit meteen afgeschreven. Dit wordt altijd pas gedaan bij de eerste incasso. 

 

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

14:09 bevestiging bestelling per e-mail.

18:30 ’sms met ordernummer en 2 emails. 1 contract en 1 bedankt met overzicht bestelling.

Het komt dus van zelf

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bij een verlenging komen de kosten op de factuur. Bij een aanvraag van een nieuw abonnement, is dit bij levering van het toestel @Arsance @Arjennn 

Fredgirm

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gisteren rond 15:30 besteld vanochtend een sms en bevestiging mail gehad.  Nu aftellen tot de levering! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Spannend @Fredgirm! Laat je weten wat je van de iPhone vind? Welke heb je besteld?

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het is toch raar dat mensen die uren later besteld hebben de bevestiging al wel hebben, terwijl ik vlak na 14;00 uur heb besteld en nog steeds niks heb ontvangen? Hoe kan dat aan vertraging/overbelasting van het systeem liggen?  @Steven Vodafone ? Kun jij hier wat duidelijkheid over geven? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er is een enorme aanvraag binnen gekomen. Hierdoor zijn meerdere systemen ingezet. Daardoor hebben sommige van jullie nog geen bevestiging ontvangen en wordt de bevestiging binnen 48 uur naar je toe gestuurd. 
Zodra je het laatste scherm bij de bestelling hebt gezien met de bevestiging (volg je bestelling), is de bestelling aangemaakt. 

Ik heb even gekeken voor je of ik in de systemen al iets terug zie voor je @RHartman. In de systemen waar ik de orders in kan controleren staat jouw order helaas niet. 

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven Vodafone wrote:

Er is een enorme aanvraag binnen gekomen. Hierdoor zijn meerdere systemen ingezet. Daardoor hebben sommige van jullie nog geen bevestiging ontvangen en wordt de bevestiging binnen 48 uur naar je toe gestuurd. 
Zodra je het laatste scherm bij de bestelling hebt gezien met de bevestiging (volg je bestelling), is
de bestelling aangemaakt. 

Ik heb even gekeken voor je of ik in de systemen al iets terug zie voor je @RHartman. In de systemen waar ik de orders in kan controleren staat jouw order niet. 

Ik heb het laatste scherm gezien, maar hier stond geen ordernummer. Ik kon klikken op “volg je bestelling” maar hierna kwam ik op een pagina met de mededeling “deze order is niet bekend” oid.. ook zie ik niets in My Vodafone onder “Mijn Bestellingen”..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval is het nog even afwachten @RHartman  😞

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
RHartman wrote:

Het is toch raar dat mensen die uren later besteld hebben de bevestiging al wel hebben, terwijl ik vlak na 14;00 uur heb besteld en nog steeds niks heb ontvangen? Hoe kan dat aan vertraging/overbelasting van het systeem liggen?  @Steven Vodafone ? Kun jij hier wat duidelijkheid over geven? 

Even rustig afwachten. Ik heb ook vlak na 14:00 besteld en ook nog niks binnen. Als ze maar uitleveren op volgorde van bestellen en niet op volgorde van order ontvangen!

2be

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dit is wat ik kreeg. De Volg je bestelling knop werkte vervolgens niet. Nooit een bevestigingsmail gekregen. Al erg genoeg dat ik op basis van ervaringen uit het verleden printscreens maak tijdens bestelprocessen bij Vodafone.

 

geloof6

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

tot zo ver had ik deze ook gehad @2be maar tot nu ook geen email gehad en heb ook gebeld maar ze zeiden dat ze achter lopen en dat ik 48 moet wachten .laten we hopen dat het goed is door gekomen maar vind het wel vreemd dat sommige wel een bevestiging hebben gehad ,ik heb de iPhone  12 om 14:08 besteld 

 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Met een mail gehad met excuses dat de levering wat langer duurt. Lijkt me een standaard mail:

 

“Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,

Team Vodafone”

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Niwla wrote:

Met een mail gehad met excuses dat de levering wat langer duurt. Lijkt me een standaard mail:

 

“Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,

Team Vodafone”

Heb ik ook gehad. Is inderdaad een standaard mail. 

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

We zijn inmiddels 35 uur verder en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen van mijn verlenging inclusief nieuwe iPhone 12. Ik ga er een beetje vanuit dat mijn bestelling niet goed is gegaan en ik achteraan kan aansluiten voor de levering...

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bij mij inmiddels bijna 42 uur geleden dat ik de iphone 12 pro heb besteld, ook het laatste scherm gezien dat de bestelling gelukt was. Heb inmiddels 2 keer met de helpdesk gebeld en er werd beide keren gezegd dat ik geduld moest hebben en dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen. Tot nu toe nog hellemaal niets gehoord, begin nu wel te twijfelen of mijn bestelling goed is aangekomen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laten we hopen dat jullie bestellingen goed door zijn gekomen. Op dit moment werken we met man en macht om ervoor te zorgen dat de bevestiging alsnog uit te sturen. Mocht je na 48 uur nog geen bevestiging gehad hebben, bel dan met 0800-0560.

 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Volgens mij heeft niemand een bevestigingsmail gekregen. Wel echt slecht trouwens, je zou zeggen dat het gewoon een geautomatiseerd systeem zou moeten zijn.

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Nog 4,5 uur voor de e-mail! Ben benieuwd
 

14:10 besteld en laatste scherm gehad met ‘Yes, gelukt’ 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
StefandGroot wrote:

We zijn inmiddels 35 uur verder en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen van mijn verlenging inclusief nieuwe iPhone 12. Ik ga er een beetje vanuit dat mijn bestelling niet goed is gegaan en ik achteraan kan aansluiten voor de levering...

Mag het toch niet hopen! 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Arjennn wrote:

Twee jaar geleden was er volgens mij ook nog geen levertijd beschikbaar. Je krijgt een dag van te voren een berichtje of je bestelling wordt geleverd (dacht ik). Als het net als twee jaar terug is volgt er een van de komende dagen een melding met ‘sorry voor de vertraging’, maar da’s een standaardmailtje… 

En dan nog steeds niet ervan geleerd hebben ?

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Steven Vodafone dit begint nogal vervelend te worden. Ik denk dat hier iets niet klopt. Wij gaan helemaal geen bevestiging krijgen. Nu niet, en ook niet over een paar uur. Hoe kan het zo zijn dat niemand van Vodafone ons überhaupt kan vertellen of onze bestellingen goed zijn doorgekomen?! Dat kan toch niet? Dat staat toch ergens? 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
RHartman wrote:

@Steven Vodafone dit begint nogal vervelend te worden. Ik denk dat hier iets niet klopt. Wij gaan helemaal geen bevestiging krijgen. Nu niet, en ook niet over een paar uur. Hoe kan het zo zijn dat niemand van Vodafone ons überhaupt kan vertellen of onze bestellingen goed zijn doorgekomen?! Dat kan toch niet? Dat staat toch ergens? 

Precies dat!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp dat jullie dit gevoel hebben. Daar kan ik helaas niks aan veranderen. Ik kan alleen vertellen hoe het zit en wat er op dit moment gedaan wordt. Bevestigingen worden op dit moment alsnog uitgestuurd. Het enige wat ik je kan verzoeken is om te wachten.

Floris44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Steven Vodafone  hier hetzelfde. Besteld maar geen bevestiging. En 48 uur bijna voorbij. Wat is de bedoeling van de voucher? Opnieuw bestellen dus? Gaat t dan niet dubbel?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Tot nu toe heb ik te horen gekregen dat er na 48 uur een nieuwe bestelling geplaatst mag worden @Floris44 

 

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Floris44 wrote:

@Steven Vodafone  hier hetzelfde. Besteld maar geen bevestiging. En 48 uur bijna voorbij. Wat is de bedoeling van de voucher? Opnieuw bestellen dus? Gaat t dan niet dubbel?

We krabbelen al weer aardig terug van de 48 uur. En lekker achteraan aansluiten omdat Vodafone de zaken niet op orde heeft. Ik verwacht ook niks meer in de komende twee uur. 

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit is regelrechte bullshit. Er wordt achter de schermen niets meer gedaan. Een hoop mensen die direct om 14:00 uur besteld hebben pissen naast de pot. Een beetje professioneel bedrijf anticipeert hierop! Ik heb zojuist mijn bestelling opnieuw geplaatst en ik krijg direct een email en een sms. @Steven Vodafone , hoe gaan jullie ervoor zorgen dat de mensen die als eerst hebben besteld, alsnog bij de eerste lichting terecht komen? 

Floris44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven Vodafone wrote:

Tot nu toe heb ik te horen gekregen dat er na 48 uur een nieuwe bestelling geplaatst mag worden @Floris44 

 

Maar is na 48 uur mijn oude bestelling weg? Graag een beetje duidelijkheid...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit is het enige wat ik op dit moment weet @Floris44. Na 48 uur mag er een nieuwe bestelling geplaatst worden. 

Betreft de eerste bestelling heb ik verder nog geen terugkoppeling gehad. Binnen de 48 uur geldt sowieso de eerste bestelling.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Floris44 wrote:
Steven Vodafone wrote:

Tot nu toe heb ik te horen gekregen dat er na 48 uur een nieuwe bestelling geplaatst mag worden @Floris44 

Met de voucher krijg je extra korting op je abonnement

Maar is na 48 uur mijn oude bestelling weg? Graag een beetje duidelijkheid...

Je kunt er inderdaad vanuit gaat dat deze bestelling weg is na 48 uur. Dan moet je opnieuw de bestelling plaatsen. Ik zat precies met hetzelfde probleem als jullie. Geen bevestiging of sms ontvangen. Toch de de avond om 20:30 opnieuw besteld via myvodafone > verlengen. Na 10 sec contract en sms binnen. Toch wel gek dat het dan opeens wel kan. Ik raad aan om alsnog opnieuw een bestelling te plaatsen via myvodafone > verlengen. Ergste scenario is dat je eerste bestelling dan alsnog doorkomt, maar deze kun je gewoon annuleren op de status pagina. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@RHartman als je nu opnieuw bestelt kom je achteraan in de rij. Dat is ook logisch. Betreft de eerste bestellingen en leveringen raad ik aan om hierover te bellen met 0800-0560. Ik zie helaas geen volgorde van levering in via hier.

Fons105

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vrijdag had ik de iPhone 12 Pro om 14:15 besteld, geen mailtje gekregen. Nu heb ik hem opnieuw besteld en nu wel een mailtje ontvangen. Moet ik nu ook langer wachten terwijl ik eigenlijk al eerder was?

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
RHartman wrote:

Dit is regelrechte bullshit. Er wordt achter de schermen niets meer gedaan. Een hoop mensen die direct om 14:00 uur besteld hebben pissen naast de pot. Een beetje professioneel bedrijf anticipeert hierop! Ik heb zojuist mijn bestelling opnieuw geplaatst en ik krijg direct een email en een sms. @Steven Vodafone , hoe gaan jullie ervoor zorgen dat de mensen die als eerst hebben besteld, alsnog bij de eerste lichting terecht komen? 

Dat is een goede vraag. Ik heb 14:10 besteld vrijdag...opnieuw bestellen zal wel achter in de rij worden..

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Fons105 wrote:

Vrijdag had ik de iPhone 12 Pro om 14:15 besteld, geen mailtje gekregen. Nu heb ik hem opnieuw besteld en nu wel een mailtje ontvangen. Moet ik nu ook langer wachten terwijl ik eigenlijk al eerder was?

Ongetwijfeld 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het advies is om 48 uur te wachten @Fons105 om dubbele orders te voorkomen etc.

 

Indien je nu een nieuwe bestelling plaatst sta je helaas achteraan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic