Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Ervaringen & Discussie]

De nieuwe iPhone 12 is door Apple aangekondigd. Zoals verwacht lanceert Apple inderdaad vier verschillende modellen: de iPhone 12, de iPhone 12 Pro, de iPhone Pro Max en de iPhone 12 Mini. 


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

5G
Wordt de nieuwste iPhone een 5G toestel? Ja dus! En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. 
Houd er wel rekening mee dat 5G niet werkt op de iPhone 12 als je Dual Sim gebruikt (eSIM + SIMkaart). Je telefoon schakelt dan automatisch terug naar het 4G netwerk.|

AirPods
Een gloednieuw design, geweldige geluidskwaliteit en actieve noise cancelling, dat zijn de AirPods Pro van Apple. Pre-order de iPhone 12 of iPhone 12 Pro en krijg € 80 korting op deze comfortabele draadloze oordopjes! Deze actie geldt tijdens de pre-order van de iPhone 12 en iPhone 12 Pro, van 16 tot en met 22 oktober. Rond 26 oktober versturen we dan de kortingscode via e-mail of sms. 

Bestellen & Leveren
Bekijk voor alle informatie over het bestellen (tijdens en na de order) én het leveren van de iPhone 12; dit topic. 

Ga jij em kopen?
Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties:

  • Super Retina OLED schermen
  • Razendsnelle A14-chip
  • Innovatieve LiDAR-scanner
  • Geen oplader én geen oortjes maar enkel een USB-kabel
  • Strak en solide design in veel verschillende kleuren beschikbaar

Ga jij de nieuwe iPhone 12 kopen? Laat het ons weten in de reacties! 

Volg dit topic voor updates
Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij updates. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

310 Reacties
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
baansport wrote:

Kunnen we ook pre orderen met vodafone next? Kan dit online? Of via klantenservice?

Alle nieuwe abonnementen is standaard met Next, hier hoef je verder niks voor te doen. 

baansport

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes klopt, maar ik heb online bijvoorbeeld geen optie om nu al een nieuw toestel te kiezen. Ik kan namelijk nu niet ‘verlengen’ vanwege 2 jarige abbo ;).

Dus was even benieuwd hoe dit zit met de preorder. 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
baansport wrote:

Yes klopt, maar ik heb online bijvoorbeeld geen optie om nu al een nieuw toestel te kiezen. Ik kan namelijk nu niet ‘verlengen’ vanwege 2 jarige abbo .

Dus was even benieuwd hoe dit zit met de preorder. 

Ahhh, dan wordt het even bellen met de klantenservice, dan is het online niet te regelen. 

Haarlem72

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Houd er wel rekening mee dat 5G niet werkt op de iPhone 12 als je Dual Sim gebruikt (eSIM + SIMkaart). Je telefoon schakelt dan automatisch terug naar het 4G netwerk.  

Wat is de reden hiervan?

Neem aan dat dit ook voor de 12 Pro geldt?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ze zal zeker vandaag een oogje in het zeil houden @Sander-80. No worries!!  Maar ook ik zal er zijn! 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey allemaal. 

 

De mails ga ik zo versturen (ik heb een flinke lijst gebruikers. Top!). Let erop dat de pre-sale om 14:00 start. Je kunt dus niet daadwerkelijk direct nadat je de mail hebt al kiezen voor de nieuwste Iphone. Pas zodra de pre-sale start, komt deze ook in de link die ik mail beschikbaar. Schrik dus niet als je straks een link per mail ontvangt en je nog niet het toestel ziet dat je wilt bestellen

 

 

Hij is binnen! Bedankt! 

Wat is het verschil tussen een aankoop met en zonder deze voucher ?

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Steven Vodafone wrote:

Ze zal zeker vandaag een oogje in het zeil houden @Sander-80. No worries!!  Maar ook ik zal er zijn! 

Ik heb 'm al binnen, @Lycke Vodafone heeft de turbo al aan staan zo vroeg op de morgen. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Ik ga ‘m dus vanmiddag bestellen, alleen wil ik hem op een ander adres laten bezorgen dan mijn woonadres. Nu heb ik even gekeken in het bestelproces van F&F, maar vul ik mijn afleveradres dan al in bij de stap ‘persoonlijke gegevens’ of kan dit later in het proces nog? 
 

Ik denk zelf later aangezien ik anders mijn Ziggo extra’s niet krijg. Maar wilde niet meer doorklikken ivm betalingsverplichting ? dus als iemand dit weet, help me out! ??

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Arjennn wrote:

Ik ga ‘m dus vanmiddag bestellen, alleen wil ik hem op een ander adres laten bezorgen dan mijn woonadres. Nu heb ik even gekeken in het bestelproces van F&F, maar vul ik mijn afleveradres dan al in bij de stap ‘persoonlijke gegevens’ of kan dit later in het proces nog? 
 

Ik denk zelf later aangezien ik anders mijn Ziggo extra’s niet krijg. Maar wilde niet meer doorklikken ivm betalingsverplichting dus als iemand dit weet, help me out!

Hoi Arjen, ik heb 2 abbo's zakelijk, op het adres van de zaak, maar wel de koppeling met Ziggo thuis op een ander adres zodat ik de voordelen heb. Dit is zo ver ik weet dus geen probleem.

 

Groetjes Roy

Pwee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

5G
Wordt de nieuwste iPhone een 5G toestel? Ja dus! En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Houd de komende dagen onze website én dit topic in de gaten voor meer informatie over onze aanbiedingen in combinatie met de nieuwe iPhone 12 modellen. 
Houd er wel rekening mee dat 5G niet werkt op de iPhone 12 als je Dual Sim gebruikt (eSIM + SIMkaart). Je telefoon schakelt dan automatisch terug naar het 4G netwerk.
 

 

Bovenstaande staat in de intro geschreven, maar kan iemand bevestigen dat 5G niet zou werken met dual Sim? Ik kan hier niets over terug vinden!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ga het navragen voor je @Pwee 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
delfuentes wrote:
Arjennn wrote:

Ik ga ‘m dus vanmiddag bestellen, alleen wil ik hem op een ander adres laten bezorgen dan mijn woonadres. Nu heb ik even gekeken in het bestelproces van F&F, maar vul ik mijn afleveradres dan al in bij de stap ‘persoonlijke gegevens’ of kan dit later in het proces nog? 
 

Ik denk zelf later aangezien ik anders mijn Ziggo extra’s niet krijg. Maar wilde niet meer doorklikken ivm betalingsverplichting dus als iemand dit weet, help me out!

Hoi Arjen, ik heb 2 abbo's zakelijk, op het adres van de zaak, maar wel de koppeling met Ziggo thuis op een ander adres zodat ik de voordelen heb. Dit is zo ver ik weet dus geen probleem.

 

Groetjes Roy

Thanks! Ik bestel m particulier. Vodafone op Twitter geeft aan dat je (zeer waarschijnlijk) geen afleveradres kunt invullen in de webshop. Advies is om het adres op te geven waarop ik ‘m wil ontvangen. Wanneer de iPhone is bezorgt adres aanpassen zodat de Ziggo extra’s worden toegevoegd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Pwee met de Duosim is het mogelijk om met een iPhone 5G te ontvangen.

Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Als ik mijn abbo wil verlengen met iPhone 12 die ik in 1x wil afbetalen neem ik toch geen Sim only toch

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Nvdzwaag wrote:

Als ik mijn abbo wil verlengen met iPhone 12 die ik in 1x wil afbetalen neem ik toch geen Sim only toch

Je kunt tijdens het bestellen zelf bepalen hoeveel je in 1x gaat afbetalen, dus dat kan inderdaad ook in 1 keer

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het abonnement wordt dan door de afbetaling een sim only @Nvdzwaag 

Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Nog 40 minuten

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Steven Vodafone wrote:

Het abonnement wordt dan door de afbetaling een sim only @Nvdzwaag 

Maar is die combi dan goedkoper dan een losse sim only en een los toestel te kopen ? 

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

En welke nemen we allemaal? Ik blijf nog even twijfelen voor 30 minuten denk ik.

Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Ik niet ik neem een blauwe iPhone 12 128 mb

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
delfuentes wrote:

En welke nemen we allemaal? Ik blijf nog even twijfelen voor 30 minuten denk ik.

Pro 128 GB blauw! ?

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Volgens mij nemen velen de blauwe, daarom denk ik dan maar grafiet Pro 128

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Ik denk ook dat blauw een hardloper gaat worden….maar aan de andere kant….. hoesje er omheen en je ziet er niks meer van.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nvdzwaag wrote:

Nog 40 minuten

De F5 knop gaat het weer zwaar krijgen zo. 

 

Ik ga trouwens voor de blauwe 256gb.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ben er ook bang voor @Sander-80 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Sander-80 wrote:
Nvdzwaag wrote:

Nog 40 minuten

De F5 knop gaat het weer zwaar krijgen zo. 

 

Ik ga trouwens voor de blauwe 256gb.

Ik ook….twijfel alleen tussen 128 en 256….met 70.000 icloud fotos en 10.000 videos zit mijn Xr 128gb half vol.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Succes allemaal zo! Hopelijk zitten we allemaal bij de eerste levering! 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Arjennn wrote:

Succes allemaal zo! Hopelijk zitten we allemaal bij de eerste levering! 

Inderdaad succes! Ik hoop het ook. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Succes iedereen! 

Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Niks nog

Joshua6464

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Daar is ie 🙂

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

het is al 1 minuut over en NOG niks 😉

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

En besteld, 256gb pro blauw. Nu maar weer afwachten. 🙂

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Besteld! 14.06 de bevestiging in de mailbox!

Joshua6464

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Besteld 🙂 Ook de 256GB Pro in die mooie blauwe kleur. Eindelijk mag mijn oude trouwe 7 met pensioen 🙂

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Bevestiging van de bestelling ook in de e-mail. Pro 128 grafiet, nu rustig afwachten. Fijn weekend allemaal

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

na 100x documentnummer paspoort verkeerd overgetypt te hebben eindelijk gelukt: Apple iPhone 12 256 GB [blauw]

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Besteld, maar nog geen bevestigingsmail.. Wacht hier al 5 min op 😞

erichoogers

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hem zojuist om 14:03 besteld (iphone 12 64gb black) dmv verlenging van mijn abbonement.

Ik heb tot op heden nog geen bevestigingsmail gehad en kan ook niks terug vinden in mijn account.

Is mijn bestelling wel goed doorgekomen??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het duurt altijd even voordat je een bevestiging krijgt en wij dit terug zien. Bij twijfel mag je bellen met 0800-0560 @erichoogers 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Door het grote aantal bestellingen kan het iets langer duren voor je een bevestiging krijgt. Check voor de zekerheid je spam-box ook.

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
erichoogers wrote:

Ik heb hem zojuist om 14:03 besteld (iphone 12 64gb black) dmv verlenging van mijn abbonement.

Ik heb tot op heden nog geen bevestigingsmail gehad en kan ook niks terug vinden in mijn account.

Is mijn bestelling wel goed doorgekomen??

 

hier ook besteld bij verlenging...wel direct bevestiging binnen (14:11)

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Niwla wrote:

na 100x documentnummer paspoort verkeerd overgetypt te hebben eindelijk gelukt: Apple iPhone 12 256 GB [blauw]

Haha, dat heb ik ook altijd bij m'n ID kaart, dit keer heb ik maar gekozen voor m'n rijbewijs, dat zijn alleen maar cijfers. 

2be

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier ook geen bevestigingsmail of bestelling in het overzicht te vinden.

Voelt weer een beetje als 3 jaar geleden. Toen heb ik na 6x bellen op zaterdag pas telefonisch mijn bestelling kunnen afronden. Gevolg? 3 weken langer wachten op mijn iPhone.

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Sander-80 wrote:
Niwla wrote:

na 100x documentnummer paspoort verkeerd overgetypt te hebben eindelijk gelukt: Apple iPhone 12 256 GB [blauw]

Haha, dat heb ik ook altijd bij m'n ID kaart, dit keer heb ik maar gekozen voor m'n rijbewijs, dat zijn alleen maar cijfers. 

 

Ik heb ze beide geprobeerd. Beide onleesbare tekenreeks 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik ben er ook bang voor @Sander-80 

 

Mocht de link in de mail dadelijk niet werken. De directe link is https://directsales.vodafone.nl/chatvoucher?o=1

 

ook een verlenging geld als pre-order toch? Dus ook ik ontvang binnenkort een voucher voor de airpods?

Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Ik heb mijn abonnement verlengt maar krijg maar geen mail binnen

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Nog steeds geen mail binnen na een dikke 20 min. Proberen opnieuw te bestellen, maar ook daar loopt de site vast op “We zijn je bestelling aan het verwerken”.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Bij mijn verlenging direct een bevestiging ontvangen. 

baansport

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zojuist via vodafone next telefonisch besteld. Nog geen mailtje, wel het order nummer via sms! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic