Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop.
< Ik wil een iPhone 12 bestellen >
Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag!
Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden.
Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak.
Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden.
Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek!
Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.
Eerdere updates
Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.
Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.
Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.
Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring!
Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?
Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.
Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.
Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
Update 4 november 11:00 uur
Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.
Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.
Update vrijdag 6 november 14:00 uur
De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.
Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code.
Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Zojuist is mijn status veranderd in: Uw bestelling is klaar voor levering
Super @Redleg85 , een leuke start van het nieuwe jaar :)!
Redleg85 wrote:Zojuist is mijn status veranderd in: Uw bestelling is klaar voor levering
Whooooooho!!! Super! ?
Ter info voor degenen die nog wachten (ik vond het zelf prettig om te lezen wanneer iemand besteld had en geleverd kreeg) ik heb 26 oktober besteld en vandaag ontvangen.
Hopelijk volgt iedereen snel!
Anika wrote:Ter info voor degenen die nog wachten (ik vond het zelf prettig om te lezen wanneer iemand besteld had en geleverd kreeg) ik heb 26 oktober besteld en vandaag ontvangen.
Hopelijk volgt iedereen snel!
Goeie!
iPhone 12 Pro Pacific Blue 256 18 november besteld.
Levering nu verwacht eind week 2
Ik heb op 4 december de iphone 12 pro 128gb blauw besteld en heb donderdag een sms’je gekregen:
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue is bevestigd door de leverancier en staat gepland voor eind week 2.
Dus ik ben benieuwd wanneer ik mijn toestel geleverd krijg?
Jmpm03 wrote:Ik heb op 4 december de iphone 12 pro 128gb blauw besteld en heb donderdag een sms’je gekregen:
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue is bevestigd door de leverancier en staat gepland voor eind week 2.
Dus ik ben benieuwd wanneer ik mijn toestel geleverd krijg
Ik heb de mijne op 27 november besteld nadat mijn pre-order door Vodafone geannuleerd was (foutje bedankt).
Ik had in eerste instantie een sms voor eind week 50, toen eind week 52 en inmiddels ook eind week 2. Die laatste update is van 15 december dus ik ben ook heel benieuwd of we nu wel iets geleverd gaan krijgen.
Dunkieball wrote:Jmpm03 wrote:Ik heb op 4 december de iphone 12 pro 128gb blauw besteld en heb donderdag een sms’je gekregen:
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue is bevestigd door de leverancier en staat gepland voor eind week 2.
Dus ik ben benieuwd wanneer ik mijn toestel geleverd krijg
Ik heb de mijne op 27 november besteld nadat mijn pre-order door Vodafone geannuleerd was (foutje bedankt).
Ik had in eerste instantie een sms voor eind week 50, toen eind week 52 en inmiddels ook eind week 2. Die laatste update is van 15 december dus ik ben ook heel benieuwd of we nu wel iets geleverd gaan krijgen.
Ah nee! Dat is inderdaad niet fijn! ik hoop voor je dat je de iPhone snel mag ontvangen @Dunkieball
Redleg85 wrote:Zojuist is mijn status veranderd in: Uw bestelling is klaar voor levering
En.. Inmiddels ook echt al ontvangen?!
Week 1 is helaas voorbij maar nog niets mogen ontvangen 😞
Ah, nee @M-rice157 :(. Dat betekent dat het toestel vertraagd is. Het beste kun je nu de tijden aanhouden in het topic.
Je ontvangt een mail zodra wij het toestel uitsturen. Hopelijk ontvang je het toestel snel.
Ben benieuwd op de site staat op voorraad. Echter de levertijd lijst geeft aan dat de levering wederom een week is opgeschoven.
Dankjewel @M-rice157. Ik ga dit gelijk intern aankaarten. Alleen de zilveren variant is op voorraad.
De andere kleuren helaas niet.
Er is weer een update!
Besteld t/m 30 November
besteld vanaf 1 december
Inmiddels al ruim een dag klaar voor verzending.. Zit dan ook hier vertraging en uitstel in???
Let op allemaal!
Morgen is mijn levering en ik heb een factuur. Op de factuur staat echter 20 november 2020, dat klopt dus niet!!
De garantie mag pas in gaan vanaf moment van levering en dit moet dan ook goed gedocumenteerd worden!!!
@Steven Vodafone Kun je dit intern aankaarten? De leveringsvertraging zorgt op deze manier, als je er niets mee doet, voor 2 maanden minder garantie.
Paz wrote:Let op allemaal!
Morgen is mijn levering en ik heb een factuur. Op de factuur staat echter 20 november 2020, dat klopt dus niet!!
De garantie mag pas in gaan vanaf moment van levering en dit moet dan ook goed gedocumenteerd worden!!!
@Steven Vodafone Kun je dit intern aankaarten? De leveringsvertraging zorgt op deze manier, als je er niets mee doet, voor 2 maanden minder garantie.
Heel scherp! Ga ik in de gaten houden, bedankt voor het delen! & hopelijk morgen je nieuwe iPhone!?
Dankjewel @Paz, ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt.
Ik heb het issue gelijk intern aangekaart.
Hij is binnen!!
met bon van verzending met goede datum!
5 november in de winkel een iPhone 12 pro gold en een grafiet besteld, gold is inmiddels een maand binnen maar wacht nog steeds op mijn 128gb grafiet pro 😞 aangezien de winkels niets meer leveren wanneer wordt ik gebeld over mijn telefoon? Ook verliep mijn abonnement in december dus betekent dit dat ik nu over 2jaar door dit hele gebeuren pas later een telefoon kan gaan uitzoeken?? Zou hier graag duidelijkheid en een compensatie voor hebben.
Als ik de berichten mag geloven krijg ik die van mij morgen binnen!
iPhone 12 pro, 128 GB Pacific Blue, besteld op 26 november.
Dunkieball wrote:Als ik de berichten mag geloven krijg ik die van mij morgen binnen!
iPhone 12 pro, 128 GB Pacific Blue, besteld op 26 november.
Hmm ik heb een week later besteld maar ik heb niks meer gehoord ….behalve sms week 2. Spannend!!!
Jmpm03 wrote:Dunkieball wrote:Als ik de berichten mag geloven krijg ik die van mij morgen binnen!
iPhone 12 pro, 128 GB Pacific Blue, besteld op 26 november.
Hmm ik heb een week later besteld maar ik heb niks meer gehoord ….behalve sms week 2. Spannend!!!
Had ik inderdaad ook niet, tot ik gister avond opeens een mailtje kreeg. Ben heel benieuwd haha!
Dunkieball wrote:Jmpm03 wrote:Dunkieball wrote:Als ik de berichten mag geloven krijg ik die van mij morgen binnen!
iPhone 12 pro, 128 GB Pacific Blue, besteld op 26 november.
Hmm ik heb een week later besteld maar ik heb niks meer gehoord ….behalve sms week 2. Spannend!!!
Had ik inderdaad ook niet, tot ik gister avond opeens een mailtje kreeg. Ben heel benieuwd haha!
Ik heb na 1 december besteld daar is weer een andere levertijd van dus ik heb geduld ? alleen mijn zoon van 12 maakt mij gek want die krijgt mijn huidige iPhone XR
Jmpm03 wrote:Dunkieball wrote:Jmpm03 wrote:Dunkieball wrote:Als ik de berichten mag geloven krijg ik die van mij morgen binnen!
iPhone 12 pro, 128 GB Pacific Blue, besteld op 26 november.
Hmm ik heb een week later besteld maar ik heb niks meer gehoord ….behalve sms week 2. Spannend!!!
Had ik inderdaad ook niet, tot ik gister avond opeens een mailtje kreeg. Ben heel benieuwd haha!
Ik heb na 1 december besteld daar is weer een andere levertijd van dus ik heb geduld alleen mijn zoon van 12 maakt mij gek want die krijgt mijn huidige iPhone XR
Heel herkenbaar haha, heb mijn huidige iPhone XS ook al aan iemand beloofd. Had in eerste instantie een pre-order maar die werd na 6 weken geannuleerd. Wacht eigenlijk dus al vanaf 16 oktober dus het wordt wel eens tijd
Op 5-11-2020 de 12Pro 512 in Pacific Blue besteld. Vandaag, eindelijk de mededeling dat hij verzonden is.
En nu maar hopen dat hij niet teleurstelt 🙂
Ruudmansky wrote:Op 5-11-2020 de 12Pro 512 in Pacific Blue besteld. Vandaag, eindelijk de mededeling dat hij verzonden is.
En nu maar hopen dat hij niet teleurstelt 🙂
Die van mij is net binnen, valt vooralsnog niet tegen haha!
Dunkieball wrote:Ruudmansky wrote:Op 5-11-2020 de 12Pro 512 in Pacific Blue besteld. Vandaag, eindelijk de mededeling dat hij verzonden is.
En nu maar hopen dat hij niet teleurstelt 🙂
Die van mij is net binnen, valt vooralsnog niet tegen haha!
Veel plezier met je nieuwe toestel en denk ook dat alle andere er blij mee zullen zijn ???
Net eene-mail gekregen dat mijn nieuwe iphone geleverd wordt vrijdag ?
Super! Heel veel plezier met je nieuwe toestel @Jmpm03
Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met toestel iPhone 12 zonder te betalen komt er te staat dat het is gelukt en een mail zou krijgen, maar die heb ik niet gehad. Ik heb wel een sms gekregen met het order nummer.
Mijn vraag is of dat er iets fout is gegaan of dat ik later moet betalen?
Hoi @Sayra,
Leuk om te lezen dat je gekozen hebt voor de iPhone 12.
Normaliter krijg je binnen 48 uur een bevestiging via mail. Heb je deze inmiddels al gehad?
Zo niet, kun je voor mij een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
* Naam
* Adres en postcode
* Geboortedatum
* Mobiel nummer
* Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Ik hoor graag van je!
Ik heb helaas over dit bericht heen gekeken. Excuses @Sayra.
@Energieboy het is helaas niet meer mogelijk om je profiel verder in te vullen. Als er gegevens nodig zijn, vragen wij om een privé bericht te sturen.
Dit heeft te maken met de verhuizing van onze community.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.