Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Ik heb de mijne nu gelukkig al een paar dagen in huis. Hij is zo snel vergeleken met de iPhone X. Succes allen die nog wachten en tot over 2/3 jaar.

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

En wanneer besteld en welke 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
anniekje123 wrote:

Ik heb de mijne nu gelukkig al een paar dagen in huis. Hij is zo snel vergeleken met de iPhone X. Succes allen die nog wachten en tot over 2/3 jaar.

Wanneer besteld en welk 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

16 oktoberpre order besteld en uiteindelijk geannuleerd en bij belsimpel opnieuw besteld met Vodafone verlenging en met een vertraging vanuit postnl donderdag binnen gekregen. 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

iPhone vrijdag mogen ontvangen, tot volgend jaar.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het doorgeven van de nummers! Ik heb de nummers intern aangekaart.
 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Ik heb op 16 oktober besteld, uiteindelijk moeten annuleren om korting toe te passen. Omdat er toch geen zicht was op levering dat maar gedaan. Nieuwe bestelling 23/10. Paar keer contact gehad over de levertermijn, “17 november”. Dan zouden er nieuwe toestellen komen. 

Rond die datum hier overal de melding dat levering pas in December zou zijn, dus weer contact gehad (tevens omdat ik nu 2 euro meer betaalde per maand, leuk 60 euro korting en dan 48 euro meer betalen over 2 jaar?). Daar kreeg ik de melding dat de korting doorgegeven zou worden aan het hoofdkantoor, alsmede de opmerking dat ik besteld heb op de pre-order. Volgens de klantenservice was het niet klantvriendelijk dat ik door een fout van VF weer “achteraan moest sluiten”. Dit alles zou via e-mail bevestigd worden.

Na 3 dagen nog geen e-mail, dus weer bellen. Mevrouw aan de telefoon snapte niets van mijn verhaal. Ik kon mijn toestel niet eerder krijgen, door annuleren en opnieuw bestellen achteraan sluiten en dat ging ook niet veranderen. De 2 euro korting zou wel worden toegepast en anders na de eerste rekening als het niet klopte even bellen.

Op de vraag wanneer hij geleverd kon worden kreeg ik “eind december” te horen, “maar mogelijk ook eerder”. Nouja, dat hebben ze de 23e oktober ook gezegd, toen zou hij 17 november geleverd worden, maar ook “mogelijk eerder”.

Ik heb het hele zooitje wederom geannuleerd. Ik heb verlengd via Belsimpel en kreeg de volgende dag al mijn nieuwe toestel. Vodafone, ik stel voor dat jullie een interne audit uitvoeren van jullie klantenservice. Zoveel tegenstrijdige berichten, leugens en smoesjes is gewoon ongelofelijk triest. Blijkbaar weten jullie medewerkers niet hoe het werkt bij jullie intern, hier op het forum lees ik ook het ene na het andere ongelofelijke verhaal; het lijkt me dat jullie eens een zooi memo's rond moeten sturen en ik stel ook voor dat je het hele pre-order verhaal eens intern gaat evalueren en ervoor zorgen dat dit bij een volgende pre-order actie niet weer gebeurd. Hoe jullie met je (bestaande) klanten omgaan is echt idioot. Het lijkt wel alsof jullie weten dat je met Ziggo samen een soort “monopoly” hebben gecreeerd en daardoor maar alle service out the window gooien. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en feedback @Jo0Lz.
Mijn excuses voor het ongemak en frustratie. Ik ga het intern aankaarten. 

Sulli

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoppa weer 10 dagen extra er bij .

Van levering tussen 23 nov - 6 Dec is het nu 

van 23 nov tot 16 dec geworden staat alleen geen jaartal bij 

 

Goedemorgen! Wat leuk dat je de nieuwe iPhone besteld hebt ? Ik kan mij voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt.

Helaas is Vodafone afhankelijk van de levering van Apple. Hierdoor ervaren we een kleine vertraging in de levering van de iPhone 12. Ik kan je gene precieze datum doorgeven maar op deze pagina vind je meer informatie over de levering van de iPhone 12: https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

Sulli

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van 3 nov naar 

Even een korte update: de levering van je Apple iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 46.

naar tussen 23-11   16-12

per week 10 dagen er bij 

djh

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kreeg vanochtend dit binnen via Twitter. Als de levering met 30 dagen vervroegd is, en ze zouden het deze week al leveren dan zou de originele levering dus pas eind december zijn geweest. @Steven Vodafone wanneer komt er reactie op mijn voorstel? Ik neem aan dat inmiddels directie leden van VF NL op de hoogte zijn van de problemen. Het lijkt me eenvoudig voor hen een beslissing te nemen over compensatie (vanuit meerdere oogpunten). @Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb vanochtend voor je nagevraagd of hier al meer bekend over is @djh 
Helaas heb ik nog geen terugkoppeling gehad. Zodra ik meer weet hierover, dan laat ik dit weten. 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Even een terugkoppeling:

Belsimpel is onbetrouwbaar. De levertijden zijn daar nu tussen de 4 en 8 weken. Ik heb vorige week mijn order geannuleerd bij VF  en nu bij Belsimpel. 
Op coolblue zijn een aantal pro’s in voorraad. Als je nu bestelt wordt het vanavond of morgen bezorgd. Gewoon lekker simonly nemen bij VF dan ben je van dit gezeik af.  

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Gaat t nou toch gebeuren en ook nog allebei de toestellen , en ook al bericht gehad van post nl 

Thijs80

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels zijn er al wat mensen die hun nieuwe telefoon hebben gekregen. Deze mensen kijken nu waarschijnlijk niet meer op dit forum en laten hun eerder geuite ongenoegen nu waarschijnlijk ook voor wat het is.

Echter denk ik dat VF nog steeds een stap naar de bestaande klanten moet zetten. De frustratie liep hoog op door het niet werkende pre-order systeem en juist nu de mensen tevredengesteld zijn met hun nieuwe toestel, moet VF er naar mijn idee alles aan doen om te laten zien dat we niet weer het betalende nummertje zijn.

de klanten zeuren niet meer op het forum dus er is niks meer aan de hand” 

Ik heb mijn toestel ook al in huis maar ik ben toch nog wel erg benieuwd @Steven Vodafone wat het resultaat is van mijn eerdere feedback over een eventuele compensatie of tegemoetkoming om bestaanden klanten meer te binden, dit zou je intern aankaarten dus ik neem aan dat er al over wordt nagedacht.

Ik ben klant bij Vodafone sinds jullie nog Libertel heette, heb ziggo thuis dus ik maak gebruik van allemaal leuke extras. De concurrent biedt vergelijkbare opties en scheelt kwa prijs weinig. Op mijn werk kan ik niet bellen, ik werk op een MBO waar ondanks dat het in een woonwijk en vlak naast het station gelegen is, VF geen bereik heeft. 
Mijn zakelijke toestel zet ik binnenkort na afloop contract over op een andere provider (nu ook VF)
wat gaan jullie er aan doen om mij te houden met mijn privé VF en ziggo abonnement? Zoals ik al eerder aangaf, het gevoel een betalend nummertje te zijn bekruipt mij nog steeds, ook nu ik mijn nieuwe toestel al heb ontvangen.

 

 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Thijs80 wrote:

Inmiddels zijn er al wat mensen die hun nieuwe telefoon hebben gekregen. Deze mensen kijken nu waarschijnlijk niet meer op dit forum en laten hun eerder geuite ongenoegen nu waarschijnlijk ook voor wat het is.

Echter denk ik dat VF nog steeds een stap naar de bestaande klanten moet zetten. De frustratie liep hoog op door het niet werkende pre-order systeem en juist nu de mensen tevredengesteld zijn met hun nieuwe toestel, moet VF er naar mijn idee alles aan doen om te laten zien dat we niet weer het betalende nummertje zijn.

de klanten zeuren niet meer op het forum dus er is niks meer aan de hand” 

Ik heb mijn toestel ook al in huis maar ik ben toch nog wel erg benieuwd @Steven Vodafone wat het resultaat is van mijn eerdere feedback over een eventuele compensatie of tegemoetkoming om bestaanden klanten meer te binden, dit zou je intern aankaarten dus ik neem aan dat er al over wordt nagedacht.

Ik ben klant bij Vodafone sinds jullie nog Libertel heette, heb ziggo thuis dus ik maak gebruik van allemaal leuke extras. De concurrent biedt vergelijkbare opties en scheelt kwa prijs weinig. Op mijn werk kan ik niet bellen, ik werk op een MBO waar ondanks dat het in een woonwijk en vlak naast het station gelegen is, VF geen bereik heeft. 
Mijn zakelijke toestel zet ik binnenkort na afloop contract over op een andere provider (nu ook VF)
wat gaan jullie er aan doen om mij te houden met mijn privé VF en ziggo abonnement? Zoals ik al eerder aangaf, het gevoel een betalend nummertje te zijn bekruipt mij nog steeds, ook nu ik mijn nieuwe toestel al heb ontvangen.

 

 

Ik denk niks , ben ook klant sinds libertel begon , nou het doet ze geen reet als je zegt dat je naar een ander gaat omdat je de kortingen te weinig vind voor een vaste klant met drie abonnementen… dat was vroeger wel anders 

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Paddypat wrote:

Gaat t nou toch gebeuren en ook nog allebei de toestellen , en ook al bericht gehad van post nl 

 

Nice! Welk model heb je besteld en wanneer? 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Juztin wrote:
Paddypat wrote:

Gaat t nou toch gebeuren en ook nog allebei de toestellen , en ook al bericht gehad van post nl 

 

Nice! Welk model heb je besteld en wanneer? 

2 x 128gig 12 pro gold , 16 oktober 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Thijs80 wrote:

Inmiddels zijn er al wat mensen die hun nieuwe telefoon hebben gekregen. Deze mensen kijken nu waarschijnlijk niet meer op dit forum en laten hun eerder geuite ongenoegen nu waarschijnlijk ook voor wat het is.

Echter denk ik dat VF nog steeds een stap naar de bestaande klanten moet zetten. De frustratie liep hoog op door het niet werkende pre-order systeem en juist nu de mensen tevredengesteld zijn met hun nieuwe toestel, moet VF er naar mijn idee alles aan doen om te laten zien dat we niet weer het betalende nummertje zijn.

de klanten zeuren niet meer op het forum dus er is niks meer aan de hand” 

Ik heb mijn toestel ook al in huis maar ik ben toch nog wel erg benieuwd @Steven Vodafone wat het resultaat is van mijn eerdere feedback over een eventuele compensatie of tegemoetkoming om bestaanden klanten meer te binden, dit zou je intern aankaarten dus ik neem aan dat er al over wordt nagedacht.

Ik ben klant bij Vodafone sinds jullie nog Libertel heette, heb ziggo thuis dus ik maak gebruik van allemaal leuke extras. De concurrent biedt vergelijkbare opties en scheelt kwa prijs weinig. Op mijn werk kan ik niet bellen, ik werk op een MBO waar ondanks dat het in een woonwijk en vlak naast het station gelegen is, VF geen bereik heeft. 
Mijn zakelijke toestel zet ik binnenkort na afloop contract over op een andere provider (nu ook VF)
wat gaan jullie er aan doen om mij te houden met mijn privé VF en ziggo abonnement? Zoals ik al eerder aangaf, het gevoel een betalend nummertje te zijn bekruipt mij nog steeds, ook nu ik mijn nieuwe toestel al heb ontvangen.

 

 

Helemaal mee eens. Ik vind vooral het voorliegen van klanten door de klantenservice en behoorlijk kwalijke zaak. Sterker nog, men blijkt het normaal te vinden, gezien het feit dat er nul consequenties zijn….

Ik baal enorm. Ik had gewoon 16e een pre-order willen doen en de totale gang van zaken is wel zo’n ongelijfelijk verhaal dat Netflix er wel een serie over kan maken onderhand. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Eerst een overzicht met levertijd voor de pro max 256gb Pacific blue van 23 nov - 6 december, vervolgens sms met levering eind week 47, nu nieuw overzicht met levertijd tussen 30 nov - 13 dec, oftewel week 49 en 50 ..
Wat is leidend?  @Steven Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit zijn de levertijden die op dit moment gelden @Luna87 
Zie ook https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd.

Heb je al een nieuwe sms gehad met een nieuwe week? 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

Dit zijn de levertijden die op dit moment gelden @Luna87 
Zie ook https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd.

Heb je al een nieuwe sms gehad met een nieuwe week? 

Hier sms eind week 46 gehad daarna niks meer.  @Steven Vodafone 

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nee na het smsje met week 47 geen updates meer gehad.. @Steven Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens aanvullen in het profiel @Luna87? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue zoals ik dit ook met het nummer van @knny heb gedaan.

Redleg85

Nieuwkomer
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Luna87 wrote:

Nee na het smsje met week 47 geen updates meer gehad.. @Steven Vodafone 

Ik ook na sms met  week 47  geen updates meer  gehad

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ga ik je nummers toevoegen @Redleg85. Dankjewel! 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ik ben blij dat ik me order heb geannuleerd bij VF! Ook ik had niets ontvangen in week 46. 
Alle stress en geruzie 3 weken lang met de klantenservice is voor niets geweest. Dit doe ik nooit meer.
Maandag bij Coolblue besteld en dinsdag ontvangen, een heerlijk gevoel is dat!

 

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Heb mijn klantnummer en mobiele nummer toegevoegd (zakelijk contract) @Steven Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Luna87 
Dan kan ik het doorgeven.

Redleg85

Nieuwkomer
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Jansen2020 wrote:

Ik ben blij dat ik me order heb geannuleerd bij VF! Ook ik had niets ontvangen in week 46. 
Alle stress en geruzie 3 weken lang met de klantenservice is voor niets geweest. Dit doe ik nooit meer.
Maandag bij Coolblue besteld en dinsdag ontvangen, een heerlijk gevoel is dat!

 

Hij  is wel mooi….. ik moet  nog wel even wachten ben ik bang 

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Steven Vodafone wrote:

We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Serieus !!

21-12 / 3-1 ongeacht wanneer ik hem besteld heb?

Dit is wel echt heel treurig!

Ik heb binnen de pre order tijd besteld en tot op heden enkel valse beloftes ontvangen. 
 

@Steven Vodafone 

Hebben jullie het intern gehad over evt. compensatie? Of een andere kleur die misschien wel eerder kan?

Waarom moet ik hier mijn informatie halen en informeren jullie mij niet proactief? 

 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

De mijne zijn vandaag binnen gekomen 16 okt besteld 2x12pro 128 gold

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Helemaal niet erg als het wat langer duurt en te  begrijpen als Apple niet levert. maar COMUNICEER beter en stuur geen loze smsjes  WEES gewoon duidelijk VODAFONE

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

En opeens is mn status veranderd naar uitleveren 🙂 Gelukkig sneller dan levering tussen 30 nov en 13 dec! Helemaal happy. 

Huisman1987

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Luna87 wrote:

En opeens is mn status veranderd naar uitleveren 🙂 Gelukkig sneller dan levering tussen 30 nov en 13 dec! Helemaal happy. 

 

Wanneer heb je besteld en voor welke telefoon ben je gegaan?

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

20-10 de pro 256gb pacific blue besteld, vanwege de lange levertijd geannuleerd op 11-11.

Vervolgens op 11-11 de pro max 256gb blue besteld omdat de verkoper mij garandeerde dat ik t toestel op 13-11 (release datum) zou hebben. 
Dat is niet gelukt, maar nu dan gelukkig t mailtje met verzendbevestiging: is toch binnen 2 weken, dus niet zo erg. @Huisman1987 
 

Huisman1987

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Luna87 wrote:

20-10 de pro 256gb pacific blue besteld, vanwege de lange levertijd geannuleerd op 11-11.

Vervolgens op 11-11 de pro max 256gb blue besteld omdat de verkoper mij garandeerde dat ik t toestel op 13-11 (release datum) zou hebben. 
Dat is niet gelukt, maar nu dan gelukkig t mailtje met verzendbevestiging: is toch binnen 2 weken, dus niet zo erg. @Huisman1987 
 

okay dus er is hoop voor mij voor levering deze week 🙂

ejkorving85

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik vind het echt vervelend om te zeggen, maar ik vind jullie communicatie echt schan-da-lig slecht…

Eerst gaat het bestellen fout: Op de 6 november om 14:00 de iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue besteld. Op de website krijg ik te zien dat het is gelukt. Geen bevestigingsmail. Maandag erna gebeld: ik moest nog wachten op de mailbevestiging. Op woensdag gebeld: Bestelling niet goed doorgekomen.

Opnieuw besteld: SMSje ontvangen op 12 november: De levering van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 46. Radiostilte… Via klantenservice erachter gekomen dat het leveren op zich laat wacht i.v.m. de leveringen vanuit Apple. Vervolgens kijk ik op de lijst (begin december levering) en schrijf ik me in voor het forum. Ik zie dat ik mijn nummer kan doorgeven als de informatievoorziening niet okay was. Gedaan.

Nu check ik weer: eind december, begin januari levering(!). Weer geen (pro-actieve) communicatie vanuit Vodafone… 

Bi-zar… 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
ejkorving85 wrote:

Ik vind het echt vervelend om te zeggen, maar ik vind jullie communicatie echt schan-da-lig slecht…

Eerst gaat het bestellen fout: Op de 6 november om 14:00 de iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue besteld. Op de website krijg ik te zien dat het is gelukt. Geen bevestigingsmail. Maandag erna gebeld: ik moest nog wachten op de mailbevestiging. Op woensdag gebeld: Bestelling niet goed doorgekomen.

Opnieuw besteld: SMSje ontvangen op 12 november: De levering van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 46. Radiostilte… Via klantenservice erachter gekomen dat het leveren op zich laat wacht i.v.m. de leveringen vanuit Apple. Vervolgens kijk ik op de lijst (begin december levering) en schrijf ik me in voor het forum. Ik zie dat ik mijn nummer kan doorgeven als de informatievoorziening niet okay was. Gedaan.

Nu check ik weer: eind december, begin januari levering(!). Weer geen (pro-actieve) communicatie vanuit Vodafone… 

Bi-zar… 

Ongelofelijk dat je op 2021 moet wachten maar het verbaast mij niet! Op andere sites zie ik staan; vandaag besteld morgen bezorgd. Bijv. Coolblue.

VF heeft genoeg klanten, voor jou 10 anderen. Als het je niet bevalt mag je vertrekken. Al die mensen die hier oproepen dat we een compensatie moeten krijgen, nou vergeet het maar! Enige wat je krijgt zijn excuses en daar koop je geen brood voor...

 

 

Thijs80

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 @Steven Vodafone @Vodafone : ik neem aan dat jullie mijn vorige post hebben gelezen? Zo niet dan graag even een pagina terug.

Kunnen jullie mij (en alle anderen in dit forum) misschien hierover ook een update gaven? 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

De vragen met betrekking tot compensatie staan nog altijd uit. Zolang we hier geen terugkoppeling op hebben, kunnen we helaas niets met jullie delen. We laten het horen wanneer we meer weten! 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hier ook eindelijk beweging naar uitleveren 🙂

23 okt besteld 12 pro 256GB blue

ejkorving85

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de update!

Ik heb nu eindelijk een nieuwe SMS mogen ontvangen met een statusupdate:

“Even een korte update: er is een aanpassing in de planning van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue. De verwachting is nu eind week 50.”

Het is later dan oorspronkelijk gedacht maar zolang jullie me maar op de hoogte houden is het prima. 🙂

Huisman1987

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ejkorving85 wrote:

Bedankt voor de update!

Ik heb nu eindelijk een nieuwe SMS mogen ontvangen met een statusupdate:

“Even een korte update: er is een aanpassing in de planning van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue. De verwachting is nu eind week 50.”

Het is later dan oorspronkelijk gedacht maar zolang jullie me maar op de hoogte houden is het prima. 🙂

 

Op welke stond de levering in eerste instantie dan?

ejkorving85

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Huisman1987 wrote:
ejkorving85 wrote:

Bedankt voor de update!

Ik heb nu eindelijk een nieuwe SMS mogen ontvangen met een statusupdate:

“Even een korte update: er is een aanpassing in de planning van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue. De verwachting is nu eind week 50.”

Het is later dan oorspronkelijk gedacht maar zolang jullie me maar op de hoogte houden is het prima. 🙂

 

Op welke stond de levering in eerste instantie dan?

De eerste sms was deze:

“De levering van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 46.”

djh

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ga vandaag annuleren, het heeft lang genoeg geduurd. Dus voor wie een 256gb pro blauw heeft besteld of een 128gb pro graphite: your odds have just improved. Heel erg jammer dat jullie 5 weken lang zo met mij hebben lopen sollen rondom leverbeloftes en toch weer uitstellen en niets van je laten horen dat die hele iPhone 12 me inmiddels niets meer kan schelen. 

Huisman1987

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ejkorving85 wrote:
Huisman1987 wrote:
ejkorving85 wrote:

Bedankt voor de update!

Ik heb nu eindelijk een nieuwe SMS mogen ontvangen met een statusupdate:

“Even een korte update: er is een aanpassing in de planning van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue. De verwachting is nu eind week 50.”

Het is later dan oorspronkelijk gedacht maar zolang jullie me maar op de hoogte houden is het prima. 🙂

 

Op welke stond de levering in eerste instantie dan?

De eerste sms was deze:

“De levering van de Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 46.”

 

oh jongens…….. ik heb tot op heden nog niks gehoord…..en heb hem staan op eind week 48…...

Apotheose

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

19-11 de Iphone 12 mini blue (256) besteld en sinds vandaag staat deze klaar voor verzending! 

Redleg85

Nieuwkomer
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Begint stil te worden hier ?

 

ben benieuwd of er al meer bekend is, over de sms die ik ontvangen heb! Levering einde week 47, we zijn immers beland aan begin week 49 en het is vrij stil aan de overkant 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic