Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop.
< Ik wil een iPhone 12 bestellen >
Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag!
Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden.
Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak.
Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden.
Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek!
Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.
Eerdere updates
Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.
Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.
Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.
Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring!
Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?
Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.
Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.
Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
Update 4 november 11:00 uur
Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.
Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.
Update vrijdag 6 november 14:00 uur
De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.
Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code.
Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Lieve mensen, hulp! Hoe veel geld is mijn geduld waard?
16 okt – 12 pro 265GB Pacific blauw besteld, geen bevestiging gehad.
VF: wacht maar 48 uur
48 uur later; VF: wacht nog 24 uur
24 uur later; VF: ow, het is toch ergens misgegaan, een manager belt je morgen
21 okt – VF manager belt, excuses voor de gedoe, je krijgt 48 euro korting en ik ga je telefoon opnieuw betstellen. Hoera! Bevestiging gekregen – verkeerde telefoon besteld. 2 uur lang gebeld, zonder het recht te zetten.
22 okt – iemand op Twitter kon eindelijk het weer bestellen met korting.
22 okt t/m 10 nov – stilte.
11 nov – SMS ‘eind week 46 komt je telefoon’. Niets ontvangen.
Gisteren bij MediaMarkt de 128GB 12 pro blauw besteld (256 was uitverkocht), hij komt morgen volgens PostNL. Als hij d’r is ben ik van plan om alles te annuleren bij VF.
Nou, zonder VF-korting bij een verlenging en de korting voor het gedoe ben ik wel duurder uit, en krijg minder opslag Ben ik nou te ongeduldig geweest? Moet ik gewoon netjes wachten en mijn geld sparen? En het telefoon terugsturen naar MediaMarkt? Please talk me down from this ledge.
Ruud001 wrote:@CynthiaRis Klopt, af en toe duiken daar wat toestellen op. Met name Pro 512Gb zag ik net. Goeie zet gedaan dan. Succes ermee.
Yes ik keek echt heel toevallig en ik zag dat de pro 128 gb (blauw) op voorraad was. Gelijk besteld. In de gaten houden dus voor iedereen die bij belsimpel nu ook mis grijpt, omdat daar ook al veel weg is. Mediamarkt heeft af en toe wat!
aaderijk wrote:Lieve mensen, hulp! Hoe veel geld is mijn geduld waard?
16 okt – 12 pro 265GB Pacific blauw besteld, geen bevestiging gehad.
VF: wacht maar 48 uur
48 uur later; VF: wacht nog 24 uur
24 uur later; VF: ow, het is toch ergens misgegaan, een manager belt je morgen
21 okt – VF manager belt, excuses voor de gedoe, je krijgt 48 euro korting en ik ga je telefoon opnieuw betstellen. Hoera! Bevestiging gekregen – verkeerde telefoon besteld. 2 uur lang gebeld, zonder het recht te zetten.
22 okt – iemand op Twitter kon eindelijk het weer bestellen met korting.
22 okt t/m 10 nov – stilte.
11 nov – SMS ‘eind week 46 komt je telefoon’. Niets ontvangen.
Gisteren bij MediaMarkt de 128GB 12 pro blauw besteld (256 was uitverkocht), hij komt morgen volgens PostNL. Als hij d’r is ben ik van plan om alles te annuleren bij VF.
Nou, zonder VF-korting bij een verlenging en de korting voor het gedoe ben ik wel duurder uit, en krijg minder opslag Ben ik nou te ongeduldig geweest? Moet ik gewoon netjes wachten en mijn geld sparen? En het telefoon terugsturen naar MediaMarkt? Please talk me down from this ledge.
Het scheelt inderdaad wel iets om het los te kopen of bij een abonnement en als je korting hebt gehad natuurlijk nog meer, maar ik denk dat je er goed aan hebt gedaan je telefoon bij de mediamarkt te bestellen. Liever morgen in huis dan 27 dec (met kans dat het misschien wel weer verlaat wordt). Zo denk ik dan. Ik ben persoonlijk super blij dat mijne via mediamarkt vandaag komt. Dan maar wat meer betalen.
NicoletteNEC wrote:@Steven Vodafone Ik zie dat de iphone 12 64G in blauw weer leverbaar is volgens het laatste overzicht, ik heb daar een pre-order voor gedaan op 20 oktober. Ik heb echter na het smsje van de verlate levering voor eind wk 45 niks meer gehoord. Is er een nieuw smsje uit gegaan wat mij niet heeft bereikt?
Mijn status in Myvodafone staat ook nog steeds op ‘’ontvangst van bestelling’’, maar verder geen indicatie van levering.
Wil je mij een ordernummer sturen in een privébericht? Dan kijk ik met je mee.
Boodschap is dus : De SMSjes hebben geen waarde meer. VF heeft geen voorraad en er komt niets binnen. Week 46 SMS is niets van waar en ook week 47 SMS kan je vergeten. Vanaf 1 december wordt er weer gekeken of er Iphones binnenkomen en dat kan tot kerst duren. Dit is de realiteit.
...
@Vii . Je zegt “even los van het leveringstabel” maar dat is nou juist de plek om je informatie vandaan te halen. Ik weet niet welke telefoon je precies besteld hebt? Er zijn verschillende (ook in opslagruimte)
@Lycke Vodafone ik had je een prive bericht gestuurd.
het is toch te belachelijk voor woorden dat je 4 weken helemaal niks hoort en dat je zelf maar moet gaan google om antwoorden te vinden.… het gaat trouwens om de iphone 12 pro 128Gb blauw
Als jullie dit service noemen kan ik net zo goed mijn bestelling ook annuleren
Eind december levering \O/,. Dat is ook niet zeker, want de levering wordt ook steeds uitgesteld.
Je kunt beter net zo goed wachten op Iphone 13
Na 9-10 maanden is je gloednieuwe telefoon al minder waard, waarschijnlijk ook minder snel.
De status van mijn order is nu “verstuurd” “Je bestelling is klaar voor verzending.” Nog niets in de PostNL app, maar fingers crossed dat ik hem toch deze week krijg! Als de andere van MediaMarkt ook morgen komt kan ik het aan een van jullie verkopen misschien
Ondanks dat ik behoorlijk geduldig was heb ik toch ook mijn order voor de IPhone 12 pro 128 gb gold geannuleerd.
Bij belsimpel verlengd met de zelfde extra's en wat betreft maand bedrag zelfs nog 2 euro goedkoper uit. Dit in combinatie met een iPhone 12 pro max 128 gb gold. Als het goed is wordt hij morgen geleverd.
Zit nog wel met een Ideal of Sweden hoesje die ik al had besteld voor de iPhone 12 Pro die niet meer terug kan.
Dus als iemand nog interesse heeft hahaha 😛
Dat ik langer moet wachten op mijn bestelling is tot daar aan toe, is voor VF ook overmacht dus kan daar niets aan doen. Wat dan niet klopt is dat VF een pre-order mogelijkheid aanbiedt maar deze helemaal niet kan waarmaken, lijkt me stug dat ook zij daarmee zijn overvallen. Maar goed, ook dat kan natuurlijk net even anders zijn gelopen dan ze zelf hadden voorzien, al denk ik dat dit wel was in te calculeren toen de pre-order werd aangeboden (je verkoopt immers toch alleen dat wat je hebt?)
wat mij eigenlijk het meest stoort is dat VF nu in geen enkele manier enige vorm van tegemoetkoming aan alle inmiddels boze klanten toezegt. Het gevoel bij VF nu niet meer dan een betalend nummertje te zijn bekruipt me steeds sterker. Ik ben al heel erg lang klant en heb me al eens vaker afgevraagd hoe ze bestaande klanten proberen te behouden. Nieuwe klanten krijgen leuke aanbiedingen maar bestaande klanten hooguit een koffiemok met naam er op.
VF, noem eens een reden waarom ik niet zou overstappen, en waarom al deze boze mensen niet dat zelfde zouden moeten doen? Gaan jullie je fout erkennen en deze mensen tegemoetkomen op enige manier? of wachten we op onze laat geleverde iPhone, betalen we weer braaf abonnement en zijn we weer alleen dat nummertje in een database met betalende mensen?
Dat dit fout loopt is vast niet iets wat jullie zelf ook hadden gewild, maar los het dan op z’n minst netjes op.
Thijs80 wrote:Dat ik langer moet wachten op mijn bestelling is tot daar aan toe, is voor VF ook overmacht dus kan daar niets aan doen. Wat dan niet klopt is dat VF een pre-order mogelijkheid aanbiedt maar deze helemaal niet kan waarmaken, lijkt me stug dat ook zij daarmee zijn overvallen. Maar goed, ook dat kan natuurlijk net even anders zijn gelopen dan ze zelf hadden voorzien, al denk ik dat dit wel was in te calculeren toen de pre-order werd aangeboden (je verkoopt immers toch alleen dat wat je hebt?)
wat mij eigenlijk het meest stoort is dat VF nu in geen enkele manier enige vorm van tegemoetkoming aan alle inmiddels boze klanten toezegt. Het gevoel bij VF nu niet meer dan een betalend nummertje te zijn bekruipt me steeds sterker. Ik ben al heel erg lang klant en heb me al eens vaker afgevraagd hoe ze bestaande klanten proberen te behouden. Nieuwe klanten krijgen leuke aanbiedingen maar bestaande klanten hooguit een koffiemok met naam er op.
VF, noem eens een reden waarom ik niet zou overstappen, en waarom al deze boze mensen niet dat zelfde zouden moeten doen? Gaan jullie je fout erkennen en deze mensen tegemoetkomen op enige manier? of wachten we op onze laat geleverde iPhone, betalen we weer braaf abonnement en zijn we weer alleen dat nummertje in een database met betalende mensen?
Dat dit fout loopt is vast niet iets wat jullie zelf ook hadden gewild, maar los het dan op z’n minst netjes op.
Hier sluit ik mij graag bij aan, afgezien van de vele berichten die hier al geplaatst zijn is er natuurlijk een veelvoud van klanten die hier niet reageert maar wel meeleest.
Ik ben ook zo iemand die op 20okt heeft getracht te pre-orderen en uiteindelijk op 23okt succesvol heeft besteld. 2 toestellen. Op 25 oktober ontving ik een mail dat de bestelling helaas vertraagd was. De indicatie destijds was 27okt-3nov.
Daarna niets meer gehoord. Afgelopen week een sms: week 49 voor de 1, week 46 voor de ander. Daarna was het weer stil (niets ontvangen).
Het is niet acceptabel dat wij straks 2 maanden later dan gecommuniceerd ten tijde van bestellen een toestel ontvangen. Zeker als je in ogenschouw neemt dat de eerste dagen na 23 okt. 2021 de restwaarde van de toestellen stukken hoger is dan 2 maanden later.
@Vodafone @Steven Vodafone ik wil als compensatie graag een voorstel doen. Alle mensen die gepre-ordered hebben (of dat aantoonbaar geprobeerd hebben) zijn, ongeacht wanneer de telefoon uiteindelijk geleverd wordt contractvrij na 23-10-2021 in geval van 1 jarig contract en contractvrij na 23-10-2022 in geval van een tweejarig contract. Zodat we niet 3 dubbel gedupeerd worden (leverdatum communiceren waar je niet aan hebt gehouden, klanten vervolgens 2maand lang van kastje naar de muur sturen en om tot slot met een lagere restwaarde te blijven zitten.)
Het bericht van afgelopen week (leverdatum weer opgeschoven, nu richting eind november) ging er bij mij ook niet meer in. Ik hoop dat we er hier een open discussie met elkaar over kunnen voeren (compensatie) en zo niet dan even goede vrienden maar dan ga ik net als velen hierboven toch mijn order cancelen. De goodwill (en blijdschap) is wel verdampt afgelopen weken.
Had een tool gemaakt die mij een sms zou sturen zodra de status veranderd and there we go? fingers crossed ?
Zowaar in de Vodafone app de status aangepast naar: uitleveren klaar voor verzending. Daarin was al weken niets veranderd. Dat met de sms van vorige week dat hij weer 47 kwam, zou het dan toch??
Mpfh wrote:Zowaar in de Vodafone app de status aangepast naar: uitleveren klaar voor verzending. Daarin was al weken niets veranderd. Dat met de sms van vorige week dat hij weer 47 kwam, zou het dan toch??
Hier sms gehad eind week 46. Nog geen statuswijziging in My Vodafone 😞
P@trick85 wrote:P@trick85 wrote:P@trick85 wrote:Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.
24-10 09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen
24-10 10:02 - e-mail bedankt voor bestelling
24-10 10:02 - e-mail met contract
25-10 09:46 - e-mail sorry voor de vertraging
Hierna tot op heden radiostilte...
Vandaag een sms met levering voor eind week 46, dan moeten ze toch snel zijn want die is bijna voorbij…
Mooi zoethoudertje van @Vodafone want die gaat vandaag niet meer komen
We zijn weer een stapje verder
Dit is de beste status die je aan VF kan versturen, ze bekijken het maar!
Op 20 oktober de iPhone 12 Pro Graphite 128GB besteld, na een mislukte bestelling op 16 oktober. Een paar dagen terug een sms gehad voor levering week 47 en zojuist een T&T ontvangen.
Track & Trace link ontvangen, ben benieuwd morgen.
Nou jongens...ik stond op het punt te annuleren. 1 dag geleden bij Media Markt een nieuwe besteld met het idee om bij VF te cancellen als het binnen was.
Maar kijk nou...vandaag van hetzelfde PostNL bezorger binnen gekregen ? Oeps ?
Chris117 wrote:Op 20 oktober de iPhone 12 Pro Graphite 128GB besteld, na een mislukte bestelling op 16 oktober. Een paar dagen terug een sms gehad voor levering week 47 en zojuist een T&T ontvangen.
Ik heb ook op de zelfde dag als ook het zelfde toestel besteld.
Nog steeds niets gehoord
Bastiaan_H wrote:Track & Trace link ontvangen, ben benieuwd morgen.
Gewoon terug sturen met de melding: Veels te laat!
Ik had het gisteren geannuleerd anders had ik het morgen misschien ook ontvangen. Uit boosheid heb ik bij Belsimpel een andere kleur en duurdere 256 gb besteld. Ik heb me lesje wel geleerd, noooit meer bij VF bestellen!
Ik zie dat mijn nieuwe abonnement gisteren is ingegaan. Inclusief nieuwe databundel en kosten voor telefoon. Dat lijkt me toch niet de bedoeling.
Noukske1987 wrote:Ondanks dat ik behoorlijk geduldig was heb ik toch ook mijn order voor de IPhone 12 pro 128 gb gold geannuleerd.
Bij belsimpel verlengd met de zelfde extra's en wat betreft maand bedrag zelfs nog 2 euro goedkoper uit. Dit in combinatie met een iPhone 12 pro max 128 gb gold. Als het goed is wordt hij morgen geleverd.
Zit nog wel met een Ideal of Sweden hoesje die ik al had besteld voor de iPhone 12 Pro die niet meer terug kan.
Dus als iemand nog interesse heeft hahaha 😛
Plaats ff een foto en prijs 😉
P@trick85 wrote:P@trick85 wrote:P@trick85 wrote:P@trick85 wrote:Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.
24-10 09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen
24-10 10:02 - e-mail bedankt voor bestelling
24-10 10:02 - e-mail met contract
25-10 09:46 - e-mail sorry voor de vertraging
Hierna tot op heden radiostilte...
Vandaag een sms met levering voor eind week 46, dan moeten ze toch snel zijn want die is bijna voorbij…
Mooi zoethoudertje van @Vodafone want die gaat vandaag niet meer komen
We zijn weer een stapje verder
Tot over een jaar of 2!
Ik heb dus uiteindelijk minder dan een maand gewacht, geduld is dus blijkbaar toch een schone zaak!
Voor mij geldt hetzelfde. Als het goed is komt hij vandaag binnen. 21-10 besteld. 12 pro graphite 128 gb
Net gevraagd wat de status is van mijn order. 22e besteld en had eind week 46 sms gehad en zij gaf aan dat er vandaag nieuwe voorraad verwacht wordt. Dus wie weet zit mijn.toestel er bij 🙂
Bastiaan_H wrote:Had een tool gemaakt die mij een sms zou sturen zodra de status veranderd and there we go fingers crossed
Hoe doe jij dit? Dat koppelen met sms functie
Huisman1987 wrote:Bastiaan_H wrote:Had een tool gemaakt die mij een sms zou sturen zodra de status veranderd and there we go fingers crossed
Hoe doe jij dit?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar 🙂
Besteld: Iphone 12 Pro Max | Blue (128GB)
Is het sowieso niet handiger, om bij elk bericht even te melden welke telefoon diegene besteld heeft?
zoals ik ook gedaan heb....
Huisman1987 wrote:Besteld: Iphone 12 Pro Max | Blue (128GB)
Is het sowieso niet handiger, om bij elk bericht even te melden welke telefoon diegene besteld heeft?
zoals ik ook gedaan heb....
Besteld 23-10: 12 Pro Blue (256GB)
djh wrote:Thijs80 wrote:Dat ik langer moet wachten op mijn bestelling is tot daar aan toe, is voor VF ook overmacht dus kan daar niets aan doen. Wat dan niet klopt is dat VF een pre-order mogelijkheid aanbiedt maar deze helemaal niet kan waarmaken, lijkt me stug dat ook zij daarmee zijn overvallen. Maar goed, ook dat kan natuurlijk net even anders zijn gelopen dan ze zelf hadden voorzien, al denk ik dat dit wel was in te calculeren toen de pre-order werd aangeboden (je verkoopt immers toch alleen dat wat je hebt?)
wat mij eigenlijk het meest stoort is dat VF nu in geen enkele manier enige vorm van tegemoetkoming aan alle inmiddels boze klanten toezegt. Het gevoel bij VF nu niet meer dan een betalend nummertje te zijn bekruipt me steeds sterker. Ik ben al heel erg lang klant en heb me al eens vaker afgevraagd hoe ze bestaande klanten proberen te behouden. Nieuwe klanten krijgen leuke aanbiedingen maar bestaande klanten hooguit een koffiemok met naam er op.
VF, noem eens een reden waarom ik niet zou overstappen, en waarom al deze boze mensen niet dat zelfde zouden moeten doen? Gaan jullie je fout erkennen en deze mensen tegemoetkomen op enige manier? of wachten we op onze laat geleverde iPhone, betalen we weer braaf abonnement en zijn we weer alleen dat nummertje in een database met betalende mensen?
Dat dit fout loopt is vast niet iets wat jullie zelf ook hadden gewild, maar los het dan op z’n minst netjes op.
Hier sluit ik mij graag bij aan, afgezien van de vele berichten die hier al geplaatst zijn is er natuurlijk een veelvoud van klanten die hier niet reageert maar wel meeleest.
Ik ben ook zo iemand die op 20okt heeft getracht te pre-orderen en uiteindelijk op 23okt succesvol heeft besteld. 2 toestellen. Op 25 oktober ontving ik een mail dat de bestelling helaas vertraagd was. De indicatie destijds was 27okt-3nov.Daarna niets meer gehoord. Afgelopen week een sms: week 49 voor de 1, week 46 voor de ander. Daarna was het weer stil (niets ontvangen).
Het is niet acceptabel dat wij straks 2 maanden later dan gecommuniceerd ten tijde van bestellen een toestel ontvangen. Zeker als je in ogenschouw neemt dat de eerste dagen na 23 okt. 2021 de restwaarde van de toestellen stukken hoger is dan 2 maanden later.
@Vodafone @Steven Vodafone ik wil als compensatie graag een voorstel doen. Alle mensen die gepre-ordered hebben (of dat aantoonbaar geprobeerd hebben) zijn, ongeacht wanneer de telefoon uiteindelijk geleverd wordt contractvrij na 23-10-2021 in geval van 1 jarig contract en contractvrij na 23-10-2022 in geval van een tweejarig contract. Zodat we niet 3 dubbel gedupeerd worden (leverdatum communiceren waar je niet aan hebt gehouden, klanten vervolgens 2maand lang van kastje naar de muur sturen en om tot slot met een lagere restwaarde te blijven zitten.)
Het bericht van afgelopen week (leverdatum weer opgeschoven, nu richting eind november) ging er bij mij ook niet meer in. Ik hoop dat we er hier een open discussie met elkaar over kunnen voeren (compensatie) en zo niet dan even goede vrienden maar dan ga ik net als velen hierboven toch mijn order cancelen. De goodwill (en blijdschap) is wel verdampt afgelopen weken.
We willen jullie absoluut niet het gevoel geven dat jullie een nummertje voor ons zijn. Er zijn helaas een aantal dingen mis gegaan die wij ook liever anders gezien hadden.
We hebben je @djh @Thijs80 feedback en voorstel intern aangekaart. Mochten wij hierop een terugkoppeling krijgen, dan zullen wij het hier in het topic posten.
@Steven Vodafone Ik zou ook een nieuwe sms krijgen deze week met nieuwe leverdatum. Ik had eerst eind week 46.
Zit ik er vandaag bij dan?
Mijn iPhone 12 Pro 128 GB is zojuist geleverd. Al was de frequentie van de communicatie minimaal, de info die gegeven werd klopte in mijn geval wel. In het begin een sms gehad over vertraging. Vorige week een sms gehad voor levering einde week 47 en zojuist dus geleverd.
Zijn er mensen die wel in een week 46 een SMS hebben gehad, maar geen sms in week 47?
Zoja, zouden jullie mij een privébericht willen sturen met jullie 06 nummer. Dan kan ik het intern aankaarten. Dankjewel alvast!
@knny dat kan ik helaas niet inzien. Zou je mij je mobiele nummer willen sturen via een privébericht? Dan kan ik dit in ieder geval intern aankaarten.
@Steven Vodafone geen week 46 sms, maar wel een sms dat het toestel in week 47 geleverd gaat worden. Dat is deze week..maar denk niet dat dat nog waargemaakt kan worden?
Luna87 wrote:@Steven Vodafone geen week 46 sms, maar wel een sms dat het toestel in week 47 geleverd gaat worden. Dat is deze week..maar denk niet dat dat nog waargemaakt kan worden?
Dat sms’je heb ik vorige week donderdag ook ontvangen
Steven Vodafone wrote:Zijn er mensen die wel in een week 46 een SMS hebben gehad, maar geen sms in week 47?
Zoja, zouden jullie mij een privébericht willen sturen met jullie 06 nummer. Dan kan ik het intern aankaarten. Dankjewel alvast!
@knny dat kan ik helaas niet inzien. Zou je mij je mobiele nummer willen sturen via een privébericht? Dan kan ik dit in ieder geval intern aankaarten.i
Dit is bij mij het geval.. 25-10 besteld, pas 12-11 een SMS ontvangen met daarin de boodschap dat het toestel (iPhone 12pro 128gb blue) eind week 46 geleverd wordt. Tot op heden niks ontvangen.. Heb je zojuist een privé bericht gestuurd.
Gisteren ook mijn bestelling geannuleerd bij VF. Vervolgens bij belsimpel besteld word vandaag geleverd
iphone 12 pro 128 gb blue
ik heb trouwens 24 oktober besteld bij VF
dus als je snel je iphone wilt ga dan naar belsimpel
Steven Vodafone wrote:Zijn er mensen die wel in een week 46 een SMS hebben gehad, maar geen sms in week 47?
Zoja, zouden jullie mij een privébericht willen sturen met jullie 06 nummer. Dan kan ik het intern aankaarten. Dankjewel alvast!
@knny dat kan ik helaas niet inzien. Zou je mij je mobiele nummer willen sturen via een privébericht? Dan kan ik dit in ieder geval intern aankaarten.
Steven ik heb een sms gehad dat ze werk 45 komen daarna noooooit meer wat gehoord daarna benner aardig klaar mee heb een eigen bedrijf en voor een medewerker een andere moeten kopen , is nog niet zo er maar die fuck communicatie van jullie dat snap ik niet , toestellen zijn un preorder 16 okt BESTELD
Niks gehoord vandaag! 😞 hopeloos dit
Hier ook niks gehoord
Steven ook een prive bericht gestuurd want daar vroeg ie om maar ook niks terug , en dat er telefoons afgelopen dagen verzonden werden geloof ik geen reet van ??misselijk wordt ik van Vodafone joh
Ik geef Vodafone nog t/m 5 december de tijd te leveren. Order (opnieuw) geplaatst op 19/10 nadat op de eerste dag de order niet was aangekomen.
Op 5/12 annuleer ik de order.
Op 17 oktober 1x Iphone 11, 1x Iphone 12 en 1x Iphone 12pro besteld (zakelijk). De eerste 2 binnen. De 12 Pro nog steeds niet. Geen enkel bericht van VF. De leveringwebpagina van VF werkt niet (althans niet met mijn gegevens). Wanneer komt de 12 Pro?? Geen goede eerste kennismaking met VF….
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.