Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
beepkeep

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Besteld op 16-10 14:07 → Bestelling gelukt maar kwijt. Week erop aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk maar op 22-10 opnieuw besteld want de Iphone 12 Pro Graphite was nog in voorraad volgens de dame aan de telefoon. Na bevestiging bestelling (nu wel ook per mail) volgende dag melding gehad “Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht”. Daarna niets meer. Paar keer gebeld de afgelopen weken “We zijn druk bezig met sms-jes versturen wanneer ie komt” etc.etc.

Vandaag weer gebeld en onvriendelijke dame aan de telefoon gehad. Ze vertelde mij wel dat ze verwachtten de telefoon tussen 17 en 30 November uit te kunnen leveren en dat er nu nog mensen op die telefoon aan het wachten waren die op de pre-order dag besteld hadden. Tja. Dus het kan nog drie weken duren voordat ik hem heb, als deze voorspelling klopt. Als het mee zit heb ik hem volgende week. Wat ik, kijkend naar de mensen die wel een gelukte pre-order hadden en nog steeds aan het wachten zijn niet verwacht. Maar let’s see.

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Fijn dat een aantal mensen de telefoon hebben ontvangen! En dat een aantal een sms heeft gekregen, of je er wat aan hebt of niet.  Hier na bestelling en bevestiging op de 17e verder nog stil, heel bijzonder...

fberens

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
fberens wrote:

EINDELIJK, vandaag de e-mail van VF en een T&T van PostNL dat morgen mijn 12 Pro Pacific Blue 256 Gb geleverd zal gaan worden. Na een vruchteloos pre-ordering proces op 16/10 met drie pogingen en uiteindelijk een bericht dat het gelukt was, bleek er toch geen bestelling te bestaan. Op zaterdag 17/10 nieuw besteld en dat ging vlot. Op de 18e een bericht en ordernummer. Daarna radiostilte.een sms dat de levering eind van week 44 plaatst zou vinden, niet dus. Weer radiostilte. Behulpzame moderatoren die geen vooruitgang konden boeken. Maar nu lijkt er schot in de zaak te zitten. Ik meld me morgen nog even of bezorgtoezegging uitgekomen is.

GEARRIVEERD. Tis even wachten maar dan heb je ook wat. Dank aan alle deelnemers van dit forum. Een forumtopic wat eigenlijk NIET zou moeten bestaan als VF haar zaakjes voor elkaar had met betrekking tot communicatie. Volgens mij is communicatie het hart van de provider! 

Kiryl

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Kiryl wrote:

Order - 18 of October, SMS - Week 44, got a track yesterday, will be delivered today 

12 Pro 256 Pacific Blue

---

 

Delivered.

 

NicoletteNEC

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou, ik wilde eigenlijk niks plaatsen, er zijn al genoeg klachten, maar nu ben ik toch ook wel pissig. Ik hoor van meerdere mensen dat zij hun iphone 12 op of na 3 november hebben besteld en ‘m nu al binnen hebben?! Terwijl ik telefonisch een pre-order heb geplaatst op 20 oktober - nadat het op 16 oktober niet goed is doorgekomen en ik van de klantenservice 48 uur moest wachten tot de bestelling doorkwam?!

Sorry hoor, maar hoe kan het dat als ik een pre-order plaats, ik nog steeds zit te wachten en er überhaupt niks of te laat wordt gecommuniceerd en dat iemand die ná de pre-order heeft besteld nu met een gloednieuwe telefoon thuiszit?

Nee… gewoon… nee.

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Na lang wachten, eindelijk binnen: iPhone 12 pro pacific blue 256gb! Tot over 2 jaar op dit forum!!!

KingCrows

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iemand eigenlijk al een iPhone Pro Gold 128GB ontvangen?

sirihuls

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De soap continues. Net als velen een pre-order geplaatst op 16 oktober, die niet doorgekomen is. Na lang geduld hebben uiteindelijk op 23 oktober maar een telefonische order geplaatst, omdat de oorspronkelijke order kwijt was...(net als zoveel anderen).  Met de belofte dat uitlevering ons vooraan in de rij zou plaatsen…..
Na de e-mail Sorry voor de vertraging van de 24ste! niets meer gehoord, behalve de SmS met het aanbod van de AirPods…

Vanavond maar weer eens gebeld met VF….

Volgens de dame van de klantenservice worden iPhone Pro’s nog helemaal niet uitgeleverd, de eerste pas vanaf  17 November. Toch wel vreemd dat verschillende mensen op dit forum wel al een iPhone Pro  hebben ontvangen.

Voel me enorm in de zeik genomen, wat een slechte service.…

 

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
beepkeep wrote:

Besteld op 16-10 14:07 → Bestelling gelukt maar kwijt. Week erop aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk maar op 22-10 opnieuw besteld want de Iphone 12 Pro Graphite was nog in voorraad volgens de dame aan de telefoon. Na bevestiging bestelling (nu wel ook per mail) volgende dag melding gehad “Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht”. Daarna niets meer. Paar keer gebeld de afgelopen weken “We zijn druk bezig met sms-jes versturen wanneer ie komt” etc.etc.

Vandaag weer gebeld en onvriendelijke dame aan de telefoon gehad. Ze vertelde mij wel dat ze verwachtten de telefoon tussen 17 en 30 November uit te kunnen leveren en dat er nu nog mensen op die telefoon aan het wachten waren die op de pre-order dag besteld hadden. Tja. Dus het kan nog drie weken duren voordat ik hem heb, als deze voorspelling klopt. Als het mee zit heb ik hem volgende week. Wat ik, kijkend naar de mensen die wel een gelukte pre-order hadden en nog steeds aan het wachten zijn niet verwacht. Maar let’s see.

Hier hetzelfde!

ik heb precies dat model besteld. En krijg het zelfde te horen. Heb jij al een sms gehad?

 

ik heb op vrijdag 6 november een bericht gehad dat ik de telefoon eind week 48 krijg. Ik heb wel voor 22/10 besteld al.

 

 

MrSNB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand die een iPhone Pro Max heeft gepre-ordered op vrijdag 06/11 al iets gehoord wanneer het geleverd zou worden? Na het lezen van alle verhalen heb ik er niet super veel vertrouwen in dat ik het vrijdag al kan verwachten... In de mail contract gekregen maar zie voor de rest niks staan dus (status is wel bevestigd volgens VF). Thanks alvast voor een reactie! X

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
MrSNB wrote:

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand die een iPhone Pro Max heeft gepre-ordered op vrijdag 06/11 al iets gehoord wanneer het geleverd zou worden? Na het lezen van alle verhalen heb ik er niet super veel vertrouwen in dat ik het vrijdag al kan verwachten... In de mail contract gekregen maar zie voor de rest niks staan dus (status is wel bevestigd volgens VF). Thanks alvast voor een reactie! X

Ook nog niks vernomen. Inderdaad ook een status bevestigd en thats it. 

ThiP

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
MrSNB wrote:

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand die een iPhone Pro Max heeft gepre-ordered op vrijdag 06/11 al iets gehoord wanneer het geleverd zou worden? Na het lezen van alle verhalen heb ik er niet super veel vertrouwen in dat ik het vrijdag al kan verwachten... In de mail contract gekregen maar zie voor de rest niks staan dus (status is wel bevestigd volgens VF). Thanks alvast voor een reactie! X

Ik zie toevallig dat er in My Vodafone staat dat mijn bestelling gereed is en dat ik zo snel mogelijk een T&T krijg. Ben benieuwd… 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
ThiP wrote:
MrSNB wrote:

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand die een iPhone Pro Max heeft gepre-ordered op vrijdag 06/11 al iets gehoord wanneer het geleverd zou worden? Na het lezen van alle verhalen heb ik er niet super veel vertrouwen in dat ik het vrijdag al kan verwachten... In de mail contract gekregen maar zie voor de rest niks staan dus (status is wel bevestigd volgens VF). Thanks alvast voor een reactie! X

Ik zie toevallig dat er in My Vodafone staat dat mijn bestelling gereed is en dat ik zo snel mogelijk een T&T krijg. Ben benieuwd… 

Nu je het zegt:  bij mij staat die ook op “status: uitleveren”. Joepie! 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Bij mij kwam het toestel een dag na dat op de app en my Vodafone op uitleveren stond, dat was dus gisteren en vandaag geleverd. Er is dus hoop!

MrSNB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Christijanus wrote:

Bij mij kwam het toestel een dag na dat op de app en my Vodafone op uitleveren stond, dat was dus gisteren en vandaag geleverd. Er is dus hoop!

Bij mij staat het nu ook op "uitleveren"! Hopelijk dan net zo'n geluk dat ik het morgen al mag ontvangen, maar vrijdag is natuurlijk ook super!

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Voor diegenen waar de 12 pro MAX op uitleveren staat; is er iemand van jullie die in de winkel heeft besteld? Of allemaal online?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
MrSNB wrote:
Christijanus wrote:

Bij mij kwam het toestel een dag na dat op de app en my Vodafone op uitleveren stond, dat was dus gisteren en vandaag geleverd. Er is dus hoop!

Bij mij staat het nu ook op "uitleveren"! Hopelijk dan net zo'n geluk dat ik het morgen al mag ontvangen, maar vrijdag is natuurlijk ook super!

Als het om de MAX gaat, de release is pas op Vrijdag de 13e eerder wordt hij echt niet geleverd. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Daanvv wrote:
ThiP wrote:
MrSNB wrote:

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand die een iPhone Pro Max heeft gepre-ordered op vrijdag 06/11 al iets gehoord wanneer het geleverd zou worden? Na het lezen van alle verhalen heb ik er niet super veel vertrouwen in dat ik het vrijdag al kan verwachten... In de mail contract gekregen maar zie voor de rest niks staan dus (status is wel bevestigd volgens VF). Thanks alvast voor een reactie! X

Ik zie toevallig dat er in My Vodafone staat dat mijn bestelling gereed is en dat ik zo snel mogelijk een T&T krijg. Ben benieuwd… 

Nu je het zegt:  bij mij staat die ook op “status: uitleveren”. Joepie! 

De Max is veel beter leverbaar t.o.v. de gewone Pro.

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Robinhensgens wrote:

Voor diegenen waar de 12 pro MAX op uitleveren staat; is er iemand van jullie die in de winkel heeft besteld? Of allemaal online?

Online. Iedereen die nu de status “uitleveren” heeft, wanneer en hoe laat hebben jullie besteld? Ik zelf op de eerste pre order dag om 15:00 na één eerdere mislukte poging ivm de onstabiele site. Mijn status is ongeveer een halfuur geleden veranderd naar uitleveren.

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Marouane_015 wrote:
Robinhensgens wrote:

Voor diegenen waar de 12 pro MAX op uitleveren staat; is er iemand van jullie die in de winkel heeft besteld? Of allemaal online?

Online. Iedereen die nu de status “uitleveren” heeft, wanneer en hoe laat hebben jullie besteld? Ik zelf op de eerste pre order dag om 15:00 na één eerdere mislukte poging ivm de onstabiele site. Mijn status is ongeveer een halfuur geleden veranderd naar uitleveren.

Ik heb eerst om 14.30 besteld. Geen bevestiging blabla.. Vervolgens om 18.00 uur besteld. En die van mij staat op uitleveren!! 

zoelilo

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op 16/10 om 15:30 de iPhone 12 pro 256GB goud besteld. Binnen 2 dagen een mail met vertraging in levering i.v.m. geen voorraad. Daarna een sms gehad met levering eind week 45.

Veel contact gehad met Vodafone hierover die mij elke keer weer wat anders vertelde, maar ik kon nog steeds m’n iPhone verwachten in week 45. Gister (11/11) een sms gehad met dat nummerbehoud is goedgekeurd. Nu net weer contact gehad met Vodafone en die zeggen nu dat de vertraging is opgelopen omdat m’n nummerbehoud niet was goedgekeurd. Eigenlijk had m’n abonnement na 14 dagen geannuleerd moeten worden. Maar lang verhaal kort: wat dit met m’n plek in de wachtrij doet, kunnen ze ook niet vertellen. Top service! 

rpish

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
lievemandie wrote:
Marouane_015 wrote:
Robinhensgens wrote:

Voor diegenen waar de 12 pro MAX op uitleveren staat; is er iemand van jullie die in de winkel heeft besteld? Of allemaal online?

Online. Iedereen die nu de status “uitleveren” heeft, wanneer en hoe laat hebben jullie besteld? Ik zelf op de eerste pre order dag om 15:00 na één eerdere mislukte poging ivm de onstabiele site. Mijn status is ongeveer een halfuur geleden veranderd naar uitleveren.

Ik heb eerst om 14.30 besteld. Geen bevestiging blabla.. Vervolgens om 18.00 uur besteld. En die van mij staat op uitleveren!! 

Zelfde voor mij 06/11 om 14:00 3 keer besteld, zelfs screenshots eindscherm  maar geen bevestiging  mails. Toen uiteindelijk om 19:00 wel gelukt en staat bij mij nu ook op uitleveren. Duimen dat het waar is voor de Pro Max 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Goedemorgen. De status van mijn bestelling is gewijzigd in “klaar voor verzenden”. Mooi. Grote kans dat mijn Max morgen wordt geleverd. Ik hou jullie op de hoogte. 

Daan0408

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ruud001 wrote:

Goedemorgen. De status van mijn bestelling is gewijzigd in “klaar voor verzenden”. Mooi. Grote kans dat mijn Max morgen wordt geleverd. Ik hou jullie op de hoogte. 

T&T heb ik ontvangen??

SL falcon

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Na wat problemen te hebben ondervonden ging ik even hier kijken en zie dat meerdere mensen hetzelfde probleem hadden. 
 

ik heb 06-11 om iets over 14.00 netjes mijn pre-order gedaan voor de iPhone 12 pro Max, maar kreeg geen bevestiging sms. Ik belde naar Vodafone om te horen dat het tot 48 uur kan duren voor ik een bericht krijg. 
 

Ik wacht en heb dinsdag nog steeds niks dus ik bel naar Vodafone. Ik kreeg te horen dat er veel bestellingen binnen waren gekomen en ze nog bezig zijn met het verwerken.  
 

De ochtend erna bel ik weer. Een persoon zegt meteen: ja je hebt 3 opties. Je besteld nu opnieuw, doet het in de winkel of krijgt een teamleider aan de lijn die belt je dan terug. Aangezien ik niet achter in de wachtrij wilde koos ik dat ik de teamleider wilde spreken. Tegen 17.00 niks gehoord, dus ik belde zelf. Ik kreeg te horen dat ze dat nooit doen. 
 

Uiteindelijk kreeg ik de horen dat ik vrijdag gewoon meteen opnieuw had moeten bestellen en dat ik nu eigenlijk gewoon pech heb, ondanks dat ze wel kan zien in het systeem dat ik een bestelling had geplaatst. Het is alleen niet goed door gekomen. 
 

Iemand een tip? Ik wilde hem ook graag vrijdag al hebben. 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Daan0408 wrote:
Ruud001 wrote:

Goedemorgen. De status van mijn bestelling is gewijzigd in “klaar voor verzenden”. Mooi. Grote kans dat mijn Max morgen wordt geleverd. Ik hou jullie op de hoogte. 

T&T heb ik ontvangen

Lucky! Hopelijk komt die nu ook snel binnen. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
SL falcon wrote:

Goedemorgen,

Na wat problemen te hebben ondervonden ging ik even hier kijken en zie dat meerdere mensen hetzelfde probleem hadden. 
 

ik heb 06-11 om iets over 14.00 netjes mijn pre-order gedaan voor de iPhone 12 pro Max, maar kreeg geen bevestiging sms. Ik belde naar Vodafone om te horen dat het tot 48 uur kan duren voor ik een bericht krijg. 
 

Ik wacht en heb dinsdag nog steeds niks dus ik bel naar Vodafone. Ik kreeg te horen dat er veel bestellingen binnen waren gekomen en ze nog bezig zijn met het verwerken.  
 

De ochtend erna bel ik weer. Een persoon zegt meteen: ja je hebt 3 opties. Je besteld nu opnieuw, doet het in de winkel of krijgt een teamleider aan de lijn die belt je dan terug. Aangezien ik niet achter in de wachtrij wilde koos ik dat ik de teamleider wilde spreken. Tegen 17.00 niks gehoord, dus ik belde zelf. Ik kreeg te horen dat ze dat nooit doen. 
 

Uiteindelijk kreeg ik de horen dat ik vrijdag gewoon meteen opnieuw had moeten bestellen en dat ik nu eigenlijk gewoon pech heb, ondanks dat ze wel kan zien in het systeem dat ik een bestelling had geplaatst. Het is alleen niet goed door gekomen. 
 

Iemand een tip? Ik wilde hem ook graag vrijdag al hebben. 

Snel bestellen en duimen. Voorraad is best goed, grote kans dat je snel aan de beurt bent. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@SL falcon Als ik dit zo lees, zou ik morgen naar een Vodafone winkel, Apple store, Amac etc. heen gaan en daar je max kopen. Waarschijnlijk zijn er wel toestellen beschikbaar. De Max, gaat niet zo hard als de 12 en 12 pro. Succes!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@SL falcon Mijn bestelling was ook niet goed gegaan. Ik heb toen niet gewacht, maar direct met de chat contact opgenomen. Die dame (Claudia) zei direct dat het niet goed was gegaan en we hebben samen het hele proces doorgelopen. Binnen 5 minuten, bevestiging en contract. Je hebt er nu niets aan, maar denk aan een volgende keer.

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Morgen tussen 5-7! 🙂

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@lievemandie Mazzelaar. Ik weet nog verder niets, maar dat komt vast wel. Alvast veel plezier ermee!

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 wrote:

@lievemandie Mazzelaar. Ik weet nog verder niets, maar dat komt vast wel. Alvast veel plezier ermee!

Ja ik heb dit jaar voor de 128 GB gekozen ipv de 256 GB. ?  maar misschien als ik te weinig GB vind..dat ik mijn man lief aan kijk voor 256 met verlenging begin januari ?

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
rpish wrote:
lievemandie wrote:
Marouane_015 wrote:
Robinhensgens wrote:

Voor diegenen waar de 12 pro MAX op uitleveren staat; is er iemand van jullie die in de winkel heeft besteld? Of allemaal online?

Online. Iedereen die nu de status “uitleveren” heeft, wanneer en hoe laat hebben jullie besteld? Ik zelf op de eerste pre order dag om 15:00 na één eerdere mislukte poging ivm de onstabiele site. Mijn status is ongeveer een halfuur geleden veranderd naar uitleveren.

Ik heb eerst om 14.30 besteld. Geen bevestiging blabla.. Vervolgens om 18.00 uur besteld. En die van mij staat op uitleveren!! 

Zelfde voor mij 06/11 om 14:00 3 keer besteld, zelfs screenshots eindscherm  maar geen bevestiging  mails. Toen uiteindelijk om 19:00 wel gelukt en staat bij mij nu ook op uitleveren. Duimen dat het waar is voor de Pro Max 

Ben benieuwd of de Max morgen ook echt komt, zoja complimenten voor Vodafone 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Ook e-mail binnen nu met T&T code, nog niet “vindbaar” bij PostNL maar ook net in systeem gezet. Ben benieuwd! 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

En ik wacht al sinds 23 oktober op een 256pr en jullie krijgen van de max al een T&T. Deze lijkt veel minder schaars

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
knny wrote:

En ik wacht al sinds 23 oktober op een 256pr en jullie krijgen van de max al een T&T. Deze lijkt veel minder schaars

Als je m echt op de aller eerste dag wilt hebben moet je m op de eerste preorder dag bestellen, dan zou je m ondertussen denk ik wel hebben.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Daanvv wrote:

Ook e-mail binnen nu met T&T code, nog niet “vindbaar” bij PostNL maar ook net in systeem gezet. Ben benieuwd! 

Morgen tussen 10:45 en 13:15 als alles goed gaat 🙂 ook zojuist al de rekening binnen gekregen waar imei nummer telefoon al op staat. 

MelanieG

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toevallig iemand die de pro max in de winkel heeft besteld en in zijn/haar account al ‘klaar voor verzenden’ oid ziet staan?

Jorindo

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gisteren avond alle mails ontvangen met T&T de rekening etc.

ook in de post.nl app staat inmiddels dat hij deze middag tussen half 3 en 5 geleverd zou moeten worden.

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Zijn er nog mensen die wachten op een iPhone 12 Pro besteld op 16/10? Hier nog steeds radiostilte…

 

 

Jorindo

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bastiaan_H wrote:

Zijn er nog mensen die wachten op een iPhone 12 Pro besteld op 16/10? Hier nog steeds radiostilte...

Gisteren avond alle mails ontvangen met T&T de rekening etc.

ook in de post.nl app staat inmiddels dat hij deze middag tussen half 3 en 5 geleverd zou moeten worden.

anoukvangorkom

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bastiaan_H wrote:

Zijn er nog mensen die wachten op een iPhone 12 Pro besteld op 16/10? Hier nog steeds radiostilte…

 

 

Jazeker, helaas wel. Bizar om te lezen dat de meeste de Max morgen al binnen krijgen en wij weken moeten wachten. Volgens sms staat die van mij eind week 47 ingepland. maar.. eerst zien dan geloven. 

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
anoukvangorkom wrote:
Bastiaan_H wrote:

Zijn er nog mensen die wachten op een iPhone 12 Pro besteld op 16/10? Hier nog steeds radiostilte…

 

 

Jazeker, helaas wel. Bizar om te lezen dat de meeste de Max morgen al binnen krijgen en wij weken moeten wachten. Volgens sms staat die van mij eind week 47 ingepland. maar.. eerst zien dan geloven. 

Gaat erom dat de pro Max wel op voorraad is in tegenstelling tot de pro??

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
MelanieG wrote:

Toevallig iemand die de pro max in de winkel heeft besteld en in zijn/haar account al ‘klaar voor verzenden’ oid ziet staan?

Ik denk dat wij morgen gewoon gebeld gaan worden dat we ‘m op kunnen pikken. Dat in die status niks veranderd. Het lijkt alsof de Max stukken minder besteld is en dus genoeg voorraad aanwezig is. 

Noukske1987

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oeh jaloers. Ondanks dat ik geen haast heb zou ik nu bijna Vodafone weer bellen en kijken of ik mijn order kan wijzigen naar een pro Max ?

ik zag een vraag voorbij komen over de pro gold 128 fb. Die heb ik ook besteld en krijg gisteren een sms dat ze pas eind week 49 verwachten te leveren 😞 nog drie weken geduld dus! 

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bastiaan_H wrote:

Zijn er nog mensen die wachten op een iPhone 12 Pro besteld op 16/10? Hier nog steeds radiostilte…

 

 

Hier ook stil...

MelanieG

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Robinhensgens wrote:
MelanieG wrote:

Toevallig iemand die de pro max in de winkel heeft besteld en in zijn/haar account al ‘klaar voor verzenden’ oid ziet staan?

Ik denk dat wij morgen gewoon gebeld gaan worden dat we ‘m op kunnen pikken. Dat in die status niks veranderd. Het lijkt alsof de Max stukken minder besteld is en dus genoeg voorraad aanwezig is. 

Bedankt voor je reactie…. ik hoop het! Nog even afwachten.

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Zeer teleurgesteld in Vodafone, Heb de pre-order direct gedaan omdat ik mijn 11-Pro pas verloren ben en nu als bedrijf totaal onthand.. heb tijdelijk een leentoestel dat van ellende uit elkaar valt, dus dan wel fijn als je op je telefoonleverancier kunt vertrouwen. Als ik dit had geweten had ik zeker mijn abonnement niet verlengt bij Vodafone.

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Dat is nog is leuk nieuws op de donderdagochtend! 

 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
MelanieG wrote:

Toevallig iemand die de pro max in de winkel heeft besteld en in zijn/haar account al ‘klaar voor verzenden’ oid ziet staan?

Had het op 6 november om 14.30 een pre order gedaan. 
Morgen wordt ie bezorgd. 
 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic