Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
P_

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.

24-10  09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen

24-10  10:02 - e-mail bedankt voor bestelling

24-10  10:02 - e-mail met contract

25-10  09:46 - e-mail sorry voor de vertraging

Hierna tot op heden radiostilte...

hezanakh

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
fberens wrote:

EINDELIJK, vandaag de e-mail van VF en een T&T van PostNL dat morgen mijn 12 Pro Pacific Blue 256 Gb geleverd zal gaan worden. Na een vruchteloos pre-ordering proces op 16/10 met drie pogingen en uiteindelijk een bericht dat het gelukt was, bleek er toch geen bestelling te bestaan. Op zaterdag 17/10 nieuw besteld en dat ging vlot. Op de 18e een bericht en ordernummer. Daarna radiostilte.een sms dat de levering eind van week 44 plaatst zou vinden, niet dus. Weer radiostilte. Behulpzame moderatoren die geen vooruitgang konden boeken. Maar nu lijkt er schot in de zaak te zitten. Ik meld me morgen nog even of bezorgtoezegging uitgekomen is.

Ik heb vandaag ook een track en trace nummer ontvangen maar toch “Pakket wordt niet door PostNL ontvangen of verwerkt” als ik de T&T gebruik. Heeft iemand een update ontvangen?

Kiryl

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Order - 18 of October, SMS - Week 44, got a track yesterday, will be delivered today 

12 Pro 256 Pacific Blue

---

 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Echt bizar dit, de ‘wereldreis’ van je pakket.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike En wat zeggen ze hierover bij Vodafone? Is best bizar...

Jorindo

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
P@trick85 wrote:

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.

24-10  09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen

24-10  10:02 - e-mail bedankt voor bestelling

24-10  10:02 - e-mail met contract

25-10  09:46 - e-mail sorry voor de vertraging

Hierna tot op heden radiostilte...

Ik heb precies het zelfde! 21e de bevestiging ontvangen op de 22e vertragingsmail en daarna radiostilte…..

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

@iMike En wat zeggen ze hierover bij Vodafone? Is best bizar...

Helemaal niks @Ruud001 ik wordt er zelf uitgegooid als ik een chat open met mijn verhaal. Dit is echt te bizar voor woorden. Het maakt mij in feite niet zo veel meer uit omdat ik mijn toestel Vrijdag krijg bij de concurrent. Maar het feit dat ik nu mijn bestelling niet kan annuleren want die moet ik weigeren aan de deur is toch echt zot of niet? Het pakket is duidelijk nog niet eens verzonden dus @Vodafone @Steven Vodafone  maak AUB iemand anders blij met mijn toestel en sluit deze ellende af.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:
Ruud001 wrote:

@iMike En wat zeggen ze hierover bij Vodafone? Is best bizar...

Helemaal niks @Ruud001 ik wordt er zelf uitgegooid als ik een chat open met mijn verhaal. Dit is echt te bizar voor woorden. Het maakt mij in feite niet zo veel meer uit omdat ik mijn toestel Vrijdag krijg bij de concurrent. Maar het feit dat ik nu mijn bestelling niet kan annuleren want die moet ik weigeren aan de deur is toch echt zot of niet? Het pakket is duidelijk nog niet eens verzonden dus @Vodafone @Steven Vodafone  maak AUB iemand anders blij met mijn toestel en sluit deze ellende af.

Wat gedoe zeg, heel raar allemaal...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike Ja, het lijkt mij dat dit een stuk eenvoudiger had gekund. Ik ken dit gelukkig zelf zo niet van Vodafone. Erg jammer. Ben eigenlijk vanaf de Libertel tijd al abonnee maar nooit zoiets gehad.  Het lijkt er sterk op dat er dit jaar behoorlijk wat mis-communicatie is bij Vodafone. Ik hoop dat ze er mee aan het werk gaan, ook al zijn het drukke tijden. 

Shal

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb na drie weken radio stilte vandaag eindelijk een sms gehad met een update. Verwachte leverdatum eind week 46.

Ik ben benieuwd of ze het waar gaan maken aangezien er nog steeds mensen wachten die een week 44 sms hebben gehad.

Mpfh

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Besteld op 20-10, schijnbaar niet gelukt. Gebeld op 21-10 en bestelling definitief gemaakt. Daarna geen sms over levertijden etc. In de vf app staat nog steeds status onbekend. Zojuist een sms gehad met de tekst:

Even een korte update: de levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Graphite is verlaat en staat nu gepland voor eind week 47.

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Shal wrote:

Ik heb na drie weken radio stilte vandaag eindelijk een sms gehad met een update. Verwachte leverdatum eind week 46.

Ik ben benieuwd of ze het waar gaan maken aangezien er nog steeds mensen wachten die een week 44 sms hebben gehad.

Welke IPhone hebt je besteld? 
ik heb ook zojuist een sms ontvangen met het verwachte leverdatum. Ik heb de IPhone Pro 128gb Gold besteld 

Shal

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nassira wrote:
Shal wrote:

Ik heb na drie weken radio stilte vandaag eindelijk een sms gehad met een update. Verwachte leverdatum eind week 46.

Ik ben benieuwd of ze het waar gaan maken aangezien er nog steeds mensen wachten die een week 44 sms hebben gehad.

Welke IPhone hebt je besteld? 
ik heb ook zojuist een sms ontvangen met het verwachte leverdatum. Ik heb de IPhone Pro 128gb Gold besteld 


Ik heb de pro 128 gb in pacific blue besteld.

unxsist

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jorindo wrote:
P@trick85 wrote:

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.

24-10  09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen

24-10  10:02 - e-mail bedankt voor bestelling

24-10  10:02 - e-mail met contract

25-10  09:46 - e-mail sorry voor de vertraging

Hierna tot op heden radiostilte...

Ik heb precies het zelfde! 21e de bevestiging ontvangen op de 22e vertragingsmail en daarna radiostilte…..

Ook ik zit in hetzelfde schuitje, 23e besteld, 23e bestelbevestiging + contract, 25e email met vertragingsmelding. Ondanks dat ik dat hier een week geleden ook al heb gemeld en opgenomen was in het lijstje van @Steven Vodafone, heb ik tot op heden helemaal niets meer vernomen. 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
unxsist wrote:
Jorindo wrote:
P@trick85 wrote:

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.

24-10  09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen

24-10  10:02 - e-mail bedankt voor bestelling

24-10  10:02 - e-mail met contract

25-10  09:46 - e-mail sorry voor de vertraging

Hierna tot op heden radiostilte...

Ik heb precies het zelfde! 21e de bevestiging ontvangen op de 22e vertragingsmail en daarna radiostilte…..

Ook ik zit in hetzelfde schuitje, 23e besteld, 23e bestelbevestiging + contract, 25e email met vertragingsmelding. Ondanks dat ik dat hier een week geleden ook al heb gemeld en opgenomen was in het lijstje van @Steven Vodafone, heb ik tot op heden helemaal niets meer vernomen. 
 

same. 23e bevestiging binnen gekregen met contract en daarna niks meer gehoord.

 

Iloon_vg

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik hoop dat morgen Post.nl aan de deur staat met het pakket @Christijanus @Iloon_vg.
 

Hij is binnen en vet mooi! Iedereen succes! Hoop dat jullie hem snel in handen hebben. 

JoaoM

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
knny wrote:
unxsist wrote:
Jorindo wrote:
P@trick85 wrote:

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.

24-10  09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen

24-10  10:02 - e-mail bedankt voor bestelling

24-10  10:02 - e-mail met contract

25-10  09:46 - e-mail sorry voor de vertraging

Hierna tot op heden radiostilte...

Ik heb precies het zelfde! 21e de bevestiging ontvangen op de 22e vertragingsmail en daarna radiostilte…..

Ook ik zit in hetzelfde schuitje, 23e besteld, 23e bestelbevestiging + contract, 25e email met vertragingsmelding. Ondanks dat ik dat hier een week geleden ook al heb gemeld en opgenomen was in het lijstje van @Steven Vodafone, heb ik tot op heden helemaal niets meer vernomen. 
 

same. 23e bevestiging binnen gekregen met contract en daarna niks meer gehoord.

 

same. 22/10 – bevestiging binnen gekregen met contract en daarna niks meer gehoord.

Jnoo000

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone  waarom houden jullie de klanten niet op de hoogte van de status ? Ik heb 16-10 besteld.. 5 dagen lang is er gelogen dat mijn bestelling is doorgekomen. 21-10 besteld maar ik hoor niks en weet nog niks. Ik begrijp echt niet waarom jullie niks communiceren. 
 

Wat is nu de verwachting? Kunnen jullie geen overzicht delen..? Week .. is leverdatum vanaf week .. 

Kunnen jullie echt niet iets duidelijks delen met iedereen ? 

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Heb net nogmaals contact gezocht met de klantenservice. Hier werd aangegeven dat de iPhone 12 Pro 128gb Graphite ergens tussen 17 en 30 november verwacht wordt.

VF spreekt volgens de medewerker bewust van een verwachte leverdatum, aangezien Apple deze nog weleens wilt wijzigen…. aldus VF.

anoukvangorkom

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mpfh wrote:

Besteld op 20-10, schijnbaar niet gelukt. Gebeld op 21-10 en bestelling definitief gemaakt. Daarna geen sms over levertijden etc. In de vf app staat nog steeds status onbekend. Zojuist een sms gehad met de tekst:

Even een korte update: de levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Graphite is verlaat en staat nu gepland voor eind week 47.

 

Same!! Reuze benieuwd, want sommige hebben sinds paar weken een sms ontvangen dat de iPhone in week 44 geleverd werd. Helaas hebben die nog steeds geen Iphone binnen gekregen. @Mpfh 

RTettero

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Steven Vodafone

Ik begin onderstussen gif link te worden van de omgang van jullie met mij als klant.
vandaag telefonisch en via de chat contact gehad met jullie SD over de status van mijn bestelling en beide geven doodleuk andere statussen op welke beide volgens de gesproken personen leidend is… Ben al een week bezig te achterhalen hoe het nu werkelijk zit en waar ik aan toe ben maar krijg gewoon geen gedegen informatie en/of duidelijkheid van jullie en daar ben ik inmiddels helemaal klaar mee!

- Ik heb op 20 oktober mijn aboo verlengt met iphone 12 pro 256 blue.

- op 20 oktober bevestiging via de mail ontvangen

- op 20 oktober mail ontvangen met de sumiere melding dat de bestelling vertraagd is

- op 6 november sms verkregen (om 17:18) met de melding dat mijn bestelling is vertraagd en gepland staat voor einde week 45 (vrijdag 6 november was de laaste werkdag in week 45….)

- op 11 november telefonisch contact gezocht met de helpdesk. Ene Ingrid wist me te vertellen dat alle Iphone 12 pro bestellingen geplaatst voor 26 oktober nog uitgeleverd worden voor 17 november. Ze wist me ook direct te vertellen dat dit eventueel ook nog later in die week kan plaatsvinden.

- Op 11 november via de chat contact gezocht met de helpdesk. Ene Bjorn verteld me vervolgens doodleuk dat de verwachte leverdatum van de Iphone 12 pro 256 blue tussen 17 november en 30 november gepland staat. Spreek dus de eigen helpdesk weer tegen. En als ik aangeef dat ik net telefonisch contact heb gehad met ingrid van de helpdesk krijg ik het volgende te horen:

"Lijkt me sterk. Deze datum die ik je doorgeef is algemeen bekend bij ons. Ik begrijp het, echter werkt geen Ingrid bij Status Order (mijn afdeling) en wij hebben de correcte data.”

 

Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee en wil gewoon weten waar ik nu aan toe ben! 

 

Edit: Typo's
 

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
RTettero wrote:

@Steven Vodafone

Ik begin onderstussen gif link te worden van de omgang van jullie met mij als klant.
vandaag telefonisch en via de chat contact gehad met jullie SD over de status van mijn bestelling en beide geven doodleuk andere statussen op welke beide volgens de gesproken personen leidend is… Ben al een week bezig te achterhalen hoe het nu werkelijk zit en waar ik aan toe ben maar krijg gewoon geen gedegen informatie en/of duidelijkheid van jullie en daar ben ik inmiddels helemaal klaar mee!

- Ik heb op 20 oktober mijn aboo verlengt met iphone 12 pro 256 blue.

- op 20 oktober bevestiging via de mail ontvangen

- op 20 oktober mail ontvangen met de sumiere melding dat de bestelling vertraagd is

- op 6 november sms verkregen (om 17:18) met de melding dat mijn bestelling is vertraagd en gepland staat voor einde week 45 (vrijdag 6 november was de laaste werkdag in week 45….)

- op 11 november telefonisch contact gezocht met de helpdesk. Ene Ingrid wist me te vertellen dat alle Iphone 12 pro bestellingen geplaatst voor 26 oktober nog uitgeleverd worden voor 17 november. Ze wist me ook direct te vertellen dat dit eventueel ook nog later in die week kan plaatsvinden.

- Op 11 november via de chat contact gezocht met de helpdesk. Ene Bjorn verteld me vervolgens doodleuk dat de verwachte leverdatum van de Iphone 12 pro 256 blue tussen 17 november en 30 november gepland staat. Spreek dus de eigen helpdesk weer tegen. En als ik aangeef dat ik net telefonisch contact heb gehad met ingrid van de helpdesk krijg ik het volgende te horen:

"Lijkt me sterk. Deze datum die ik je doorgeef is algemeen bekend bij ons. Ik begrijp het, echter werkt geen Ingrid bij Status Order (mijn afdeling) en wij hebben de correcte data.”

 

Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee en wil gewoon weten waar ik nu aan toe ben! 

 

Edit: Typo's
 

De leverdata wisselt inderdaad per medewerker… Behoorlijk vervelend!

 

RTettero

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dee82 wrote:
RTettero wrote:

@Steven Vodafone

Ik begin …. TLDR

De leverdata wisselt inderdaad per medewerker… Behoorlijk vervelend!

 

Moet je eens met de betaling van je rekening doen, dan heb je ineens wel de poppen aan het dansen! 
“Uhmm ja ik betaal ergens eind volgende week en hou jullie op de hoogte van de betaling.”

Maar goed zo flauw ben ik gelukkig voor VF niet!

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

RTettero

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jansen2020 wrote:

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

Dat de boel niet geleverd kan worden, om welke reden dan ook, vind ik nog niet eens zo belangrijk. Het gaat er in deze om dat de informatie verschaffing naar de klant gewoon op een gedegen niveau terecht moet komen. Nu wordt je als klant van alles verteld en iedereen spreek mekaar bij VF tegen. Ik krijg hier heel erg een aan het lijntje houden gevoel van en daar heb ik echt een schurft hekel aan. Dit is ook totaal niet wat ik gewend ben van VF overigens!
 

Jorindo

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg zojuist een berichtje binnen 11-11 om 14.12 binnen:

dat de 12 pro pacific blue 128GB vertraagd is naar eind week 46 (deze week dus).

ben benieuwd!

Sophieeee

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb vanochtend eindelijk (!!!!) een telefoontje gekregen van de Vodafone winkel dat ik mijn Iphone 12 Pro mag komen ophalen 🙂  Succes allemaal nog met het wachten!

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

MIJN TOESTEL IS BINNEN!!! iPhone 12 Pro Pacific Blue

Pre-order bestelling gedaan op 16-10-2020 om 17.00u. telefonisch, was online bijna 2 uur blijven hangen. Ik kreeg gisteren  op de app en My Vodafone te zien dat toestel verzonden was. Ook mailtjes gehad, geen SMS. 
De verwachting was dat het vanaf 23-10-2020 geleverd zou worden, dat viel dus zwaar tegen, bijna 3 weken gewacht. Maar de voordelen om bij Vodafone/Ziggo te blijven, tellen wel mee natuurlijk. Voor mij het gunstigst met een gratis tv pakket, waar ik vroeger voor betaalde, de gratis Formule 1 app, waar ik vroeger voor betaalde en de dubbele data die je krijgt. En een los toestel kopen scheelt je ook meer dan €100,- 

Maar ik vind wel dat het communiceren vanuit Vodafone VER ONDER DE MAAT is, daar moeten ze echt wat aan doen.
Wij zijn jullie klanten Vodafone en brengen het geld bij jullie binnen. Daar mogen jullie echt wel bij stil staan. Stel jullie eens voor dat ik elke maand maar besluit weken later te betalen? Dan zouden jullie snel klaar zijn met mij. 
Chris

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Jnoo000 wrote:

@Steven Vodafone  waarom houden jullie de klanten niet op de hoogte van de status ? Ik heb 16-10 besteld.. 5 dagen lang is er gelogen dat mijn bestelling is doorgekomen. 21-10 besteld maar ik hoor niks en weet nog niks. Ik begrijp echt niet waarom jullie niks communiceren. 
 

Wat is nu de verwachting? Kunnen jullie geen overzicht delen..? Week .. is leverdatum vanaf week .. 

Kunnen jullie echt niet iets duidelijks delen met iedereen ? 

Eerlijk? nee. En ik snap dat dat te triest voor woorden klinkt. Maar ik ga dingen ook niet mooier maken dan ze zijn. 

Als we zo'n overzicht hadden, hadden we dit natuurlijk ontzettend graag gedeeld. Dat zou de boel voor ons ook een stuk makkelijker maken. Helaas is er gewoon echt heel veel onduidelijkheid nog. 

Steven heeft de afgelopen tijd steeds de dingen voor jullie uitgezet en nagevraagd. Hij is er vrijdag weer. 

hezanakh

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Good to hear that some of you are receiving your phones! Hope you’re enjoying them after a long wait. 

My delivery was delayed until tomorrow and the package is still not received by PostNl. I’m scared now that I will have the same fate as @iMike 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Jullie hebben mazzel. Veel mensen zijn genaaid omdat de orders van 16 oktober zijn verdwenen. Wie na 20 oktober opnieuw heeft besteld kan nog lang wachten.

Volgende keer telefonisch bestellen hoe irritant dat ook is. 

aaderijk

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb net ook de beroemd “levering eind week 46” SMS gekregen na weken lang radiostilte. De status in Mijn Vodafone is nog niet veranderd, en zie niets in de PostNL app, dus ik ben benieuwd! 

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Denk niet dat degenen die nu een sms hebben met levertijd eind week 46 het toestel ook daadwerkelijk deze week krijgen. Zelf heb ik een sms met eind week 45 en heb ook nog niks. Volgens mij zelfs een aantal met eind week 44 die nog aan het wachten zijn.. 

Maar goed, inmiddels besloten om mn bestelling te annuleren en toch voor de max te gaan. Bij tmobile overigens. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Week 44 SMS en zelfs een track&trace code maar het blijft oorverdovend stil….

Noukske1987

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wij hebben een verwachte leverdatum voor de Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold ontvangen van de leverancier: eind week 49.

deze sms heb ik net gehad…. week 49….. dat duurt nog even ?

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Jansen2020 wrote:

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

Koekoek, dus als ze geen iPhone 12 en pro binnen krijgen maar wel de iPhone 12 Mini en Pro Max mogen ze deze niet uitleveren van jou?

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
hezanakh wrote:

Good to hear that some of you are receiving your phones! Hope you’re enjoying them after a long wait. 

My delivery was delayed until tomorrow and the package is still not received by PostNl. I’m scared now that I will have the same fate as @iMike 

By was the same yesterday: package not received by Post.nl. This morning got an update by Post.nl in this update I could see the package arrived 23.O0h. yesterday evening. 
I did NOT get an SMS that my package was send. Only SMS I got was the delay announcement 21-10-2020 and the offer for AirPods Pro on 26-10-2020. So to me SMS was not leading , but app, my vodafone and e-mail.  

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

Koekoek, dus als ze geen iPhone 12 en pro binnen krijgen maar wel de iPhone 12 Mini en Pro Max mogen ze deze niet uitleveren van jou?

Ja klopt! En ik hoop dat jij je toestel helemaal niet ontvangt! Die stress zou ik je wel gunnen! Kijken of je dan nog zo piept mafkees! ??

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Ik ben verzeild geraakt in een discussie tussen Vodafone > Dynalogic en PostNL. Vodafone zegt wij hebben het toestel verstuurd naar Dynalogic, Dynalogic is niet te contacten en PostNL zegt wij hebben niks ontvangen. Top Service ook dat ik daar zelf achteraan moet…

ThiP

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
iMike wrote:

Ik ben verzeild geraakt in een discussie tussen Vodafone > Dynalogic en PostNL. Vodafone zegt wij hebben het toestel verstuurd naar Dynalogic, Dynalogic is niet te contacten en PostNL zegt wij hebben niks ontvangen. Top Service ook dat ik daar zelf achteraan moet…

https://www.dynalogic.nl/consumenten-contact/ @imike

RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Jansen2020 wrote:
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

Koekoek, dus als ze geen iPhone 12 en pro binnen krijgen maar wel de iPhone 12 Mini en Pro Max mogen ze deze niet uitleveren van jou?

Ja klopt! En ik hoop dat jij je toestel helemaal niet ontvangt! Die stress zou ik je wel gunnen! Kijken of je dan nog zo piept mafkees! 

Jezus doe normaal man. Lekker andere lopen misgunnen omdat je zelf benadeeld voelt? Hopelijk kan je in het normale leven wel met tegenslagen omgaan. Het is maar een telefoon he! Waar je waarschijnlijk hetzelfde mee gaat doen als je nu al doet. Leer eens relativeren. Ik hoop dat iedereen zijn toestel z.s.m. krijgt. Als ik maand moet wachten, so be it. 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

Koekoek, dus als ze geen iPhone 12 en pro binnen krijgen maar wel de iPhone 12 Mini en Pro Max mogen ze deze niet uitleveren van jou?

Haha, wat een idiote beredenering inderdaad. Zelfde geldt natuurlijk voor alle andere nieuwe toestellen die in pre-order komen, beetje denkwijze van een klein kind. 

iMike wrote:

Ik ben verzeild geraakt in een discussie tussen Vodafone > Dynalogic en PostNL. Vodafone zegt wij hebben het toestel verstuurd naar Dynalogic, Dynalogic is niet te contacten en PostNL zegt wij hebben niks ontvangen. Top Service ook dat ik daar zelf achteraan moet…

De tering. Lekker dan. Inmiddels kun je niet meer annuleren ook toch? 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Jansen2020 Nogmaals ik begrijp dat je graag je nieuwe iPhone wil hebben, maar volgens mij snap je niet helemaal hoe het werkt. De iPhone 12 en 12 Pro kon je vanaf 16 oktober bestellen en wordt vanaf 23 oktober uitgeleverd. Echter is er zo massaal besteld, dat en Apple en Vodafone de vraag niet aankunnen.Er is dus een tekort aan iPhone 12 en 12 Pro. En dan speelt ook nog mee welke kleur, hoeveel geheugen etc. Daar bovenop de bestel perikelen bij Vodafone. Kortom, er gaat een hoop mis. Vanaf 6 november kon je de iPhone 12 mini en pro Max bestellen. Die worden geleverd vanaf vrijdag 13 november. Dat moet je echter los zien van de 12 en 12 pro. Die modellen zullen minder worden besteld als de 12 en 12 pro. Je kunt er vanuit gaan dat de mini en pro Max gewoon vanaf vrijdag worden uitgeleverd. En ook daar zullen misschien wat problemen zijn. Wie weet. We gaan het zien.  
Wacht maar gewoon eens af. Succes. 
 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
iMike wrote:

Ik ben verzeild geraakt in een discussie tussen Vodafone > Dynalogic en PostNL. Vodafone zegt wij hebben het toestel verstuurd naar Dynalogic, Dynalogic is niet te contacten en PostNL zegt wij hebben niks ontvangen. Top Service ook dat ik daar zelf achteraan moet…

Echt klote man!  Weet je zeker dat VF niet je order heeft geannuleerd? Post NL is verplicht om een onderzoek in te stellen. Dat duurt een paar weken, als zij dat hebben afgerond dan moet VF de order annuleren. Jou kunnen ze niets verwijten. Maak je niet druk, je hebt gelukkig niets betaald.

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Jansen2020 wrote:
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

Koekoek, dus als ze geen iPhone 12 en pro binnen krijgen maar wel de iPhone 12 Mini en Pro Max mogen ze deze niet uitleveren van jou?

Ja klopt! En ik hoop dat jij je toestel helemaal niet ontvangt! Die stress zou ik je wel gunnen! Kijken of je dan nog zo piept mafkees! 

Nou nou, flinke kerel hoor. ??

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Jo0Lz wrote:
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Ik was er al bang voor dat deze week niets gaat gebeuren. De hoop is nu op volgende week lees ik.  En als dat ook niet lukt gaan we naar week 48. Je hebt geen poot om op te staan ,VF doet wat ze willen.

Ik ga ervan uit dat VF  eerst de iphone 12 en pro gaat leveren, alle aandacht moet hier naar toe. Mensen die de max en mini hebben besteld moeten achteraan sluiten lijkt mij.

Koekoek, dus als ze geen iPhone 12 en pro binnen krijgen maar wel de iPhone 12 Mini en Pro Max mogen ze deze niet uitleveren van jou?

Haha, wat een idiote beredenering inderdaad. Zelfde geldt natuurlijk voor alle andere nieuwe toestellen die in pre-order komen, beetje denkwijze van een klein kind. 

iMike wrote:

Ik ben verzeild geraakt in een discussie tussen Vodafone > Dynalogic en PostNL. Vodafone zegt wij hebben het toestel verstuurd naar Dynalogic, Dynalogic is niet te contacten en PostNL zegt wij hebben niks ontvangen. Top Service ook dat ik daar zelf achteraan moet…

De tering. Lekker dan. Inmiddels kun je niet meer annuleren ook toch? 

Jazeker, ik kan gewoon annuleren. Het is namelijk koop op afstand. als ik mijn toestel weiger aan de deur dan is de overeenkomst niet tot stand gekomen.

Punt is echter…. moet ik hem wel kunnen weigeren.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Jansen2020 wrote:
iMike wrote:

Ik ben verzeild geraakt in een discussie tussen Vodafone > Dynalogic en PostNL. Vodafone zegt wij hebben het toestel verstuurd naar Dynalogic, Dynalogic is niet te contacten en PostNL zegt wij hebben niks ontvangen. Top Service ook dat ik daar zelf achteraan moet…

Echt klote man!  Weet je zeker dat VF niet je order heeft geannuleerd? Post NL is verplicht om een onderzoek in te stellen. Dat duurt een paar weken, als zij dat hebben afgerond dan moet VF de order annuleren. Jou kunnen ze niets verwijten. Maak je niet druk, je hebt gelukkig niets betaald.

Klopt wat je zegt maar het is gewoon irritant, ik wil van mijn overeenkomst af en met name van het gezeur af zijn.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike Het lijkt wel een never ending story!  Succes met oplossen hiervan. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Net Vodafone gesproken aan de telefoon, supergoed te woord gestaan moet ik zeggen. Mijn pakket is blijkbaar kwijtgeraakt en er wordt nu een onderzoek ingesteld, duurt 5 tot 10 werkdagen. 
 

Omdat de koop op afstand pas in werking gaat bij tekenen voor ontvangst is er verder geen nood aan de man. Ik heb eindelijk een antwoord.

Succes allemaal en ik post nog even wat als ik Vrijdag mijn MAX heb van de concurrent ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

@iMike Het lijkt wel een never ending story!  Succes met oplossen hiervan. 

Toffe film 😛

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic