Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Voor de mensen die een Max of Mini hebben besteld. Jullie moeten nog een paar weken wachten!!

Wij wachten nog steeds op de levering van de Iphone 12 en de pro sinds medio oktober. Het is één grote chaos bij VF, graag uw begrip hiervoor. ?

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Jansen2020 wrote:

Voor de mensen die een Max of Mini hebben besteld. Jullie moeten nog een paar weken wachten!!

Wij wachten nog steeds op de levering van de Iphone 12 en de pro sinds medio oktober. Het is één grote chaos bij VF, graag uw begrip hiervoor.

Hey zuurpruim,

Ga ergens anders alsjeblieft de lolbroek uithangen...

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Voor de mensen die een Max of Mini hebben besteld. Jullie moeten nog een paar weken wachten!!

Wij wachten nog steeds op de levering van de Iphone 12 en de pro sinds medio oktober. Het is één grote chaos bij VF, graag uw begrip hiervoor.

Hey zuurpruim,

Ga ergens anders alsjeblieft de lolbroek uithangen...

Jij werkt zeker voor VF?  Hou je mond en ga door met je werk! Ik heb het recht om te klagen, we wachten nog steeds zonder enige vooruitzicht. ?

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Jansen2020 wrote:
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Voor de mensen die een Max of Mini hebben besteld. Jullie moeten nog een paar weken wachten!!

Wij wachten nog steeds op de levering van de Iphone 12 en de pro sinds medio oktober. Het is één grote chaos bij VF, graag uw begrip hiervoor.

Hey zuurpruim,

Ga ergens anders alsjeblieft de lolbroek uithangen...

Jij werkt zeker voor VF?  Hou je mond en ga door met je werk! Ik heb het recht om te klagen, we wachten nog steeds zonder enige vooruitzicht.

Lol, voor zo’n  snotneus als jou houd ik mijn mond vere van dicht.

Klagen mag maar onzin verkopen over aankomende iPhones is niet gepast. Dus ga alsjeblieft iemand anders daarmee lastig vallen,

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Jansen2020 en @Niek  Ik zou ook best balen als ik op 16 oktober bestel en nog steeds geen toestel heb mogen ontvangen. Je pre-ordered niet voor niets. Je bent een liefhebber en wil er als eerste bij zijn. Je mag hier ook best er over je beklag doen. Hopelijk pakt Vodafone het op en werkt ze aan betere communicatie. Ik heb vorige week ook ge-preordered en ga er gewoon vanuit dat mijn pro Max, vrijdag wordt geleverd. Dat zijn toch andere toestellen. De “normale” pro is mega veel besteld. Meer dan Vodafone en Apple hebben ingeschat. Daarbij nog de achterstand door Sars -Cov-2, tel uit je winst. Sorry, maar het is niet anders. Succes allen met wachten op je nieuwe iPhone (welke dan ook )!  

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik kan me voorstellen dat er heel veel onduidelijk is voor iedereen.
De issues omtrent het versturen van de sms over de levering wordt onderzocht. Het systeem geeft aan dat de sms'jes wel automatisch verstuurd zijn, maar deze worden blijkbaar niet bezorgd.
Dit maakt het behoorlijk complex. Intern zijn mijn collega's hiermee bezig. Mocht ik meer informatie hierover krijgen, dan laat ik dit weten.
 

Als dat onderzoek nog een paar weken duurt heeft het geen zin meer.

Feit is op dit moment dat buiten het feit dat jullie wachten op iPhones vanuit Apple het bij Vodafone toch wel een puinhoop is met verkeerde verstuurde berichten, niet gestuurde berichten etc etc. 

Het kan toch niet zo zijn dat een bedrijf als Vodafone na al die jaren er zo een puinhoop van maakt en weken nodig gaat hebben om uit te zoeken wat er fout is gegaan en nog steeds gaat? 

Het enige wat we hier horen is excuses en dat het intern onderzocht wordt.  Mensen moeten zelf onderzoek doen of bellen. Vodafone kan hier zelf pro actief in zijn en mensen niet aan hun lot over laten. Denk dat mensen dan heel anders reageren. Je hebt jaren nodig om een positieve indruk te maken maar je kunt dit in een keer kapot maken door dit. Een negatieve naam maak je niet zo meer goed. 

 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Geen sms, maar kijk net in My Vodafone. WTF???? Klaar voor verzending???? Eerst zien, dan geloven!!!! Hoop doet leven!!!!

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Meen eens @ddouven
Ook ik zie dit zo snel mogelijk opgelost en wil dat iedereen zo snel mogelijk hun toestel ontvangt.
Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Het mooie is dat er wel wat beweging in lijkt te komen bij sommige. Hier wachten we rustig af en ik kijk soms even op MyVodafone

 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Steven Vodafone wrote:

Meen eens @ddouven
Ook ik zie dit zo snel mogelijk opgelost en wil dat iedereen zo snel mogelijk hun toestel ontvangt.
Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten.


Mijn toestel zou vandaag komen volgens support..
Kun jij zien wat de status is?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:

Geen sms, maar kijk net in My Vodafone. WTF???? Klaar voor verzending???? Eerst zien, dan geloven!!!! Hoop doet leven!!!!

 

Staat bij mij al ruim een week op deze status….

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
iMike wrote:
Christijanus wrote:

Geen sms, maar kijk net in My Vodafone. WTF???? Klaar voor verzending???? Eerst zien, dan geloven!!!! Hoop doet leven!!!!

 

Staat bij mij al ruim een week op deze status….

Daar wordt ik dan niet vrolijk van als ik dat lees van je @iMike . Ik neem aan dat jij ook al vanaf 16-10-2020 wacht.? Of eigenlijk vanaf 23-10-2020.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:
iMike wrote:
Christijanus wrote:

Geen sms, maar kijk net in My Vodafone. WTF???? Klaar voor verzending???? Eerst zien, dan geloven!!!! Hoop doet leven!!!!

 

Staat bij mij al ruim een week op deze status….

Daar wordt ik dan niet vrolijk van als ik dat lees van je @iMike . Ik neem aan dat jij ook al vanaf 16-10-2020 wacht.? Of eigenlijk vanaf 23-10-2020.

@Christijanus  De 16e mislukte bestelling en toen opnieuw ingevoerd op 18 Oktober vroeg in de morgen. Zit nu al een week naar die klaar voor verzending status te kijken en verder geen update.

Hoop voor jou dat je toestel snel komt, zodat je ervan kunt genieten.

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
knny wrote:

Het mooie is dat er wel wat beweging in lijkt te komen bij sommige. Hier wachten we rustig af en ik kijk soms even op MyVodafone

 

Wel wat beweging top omschrijving. Hier nog niks, status onbekend…. Echt top...

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Whuuut!! Dan wacht ik straks meer dan een maand op dat toestel! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Bastiaan_H ik zie helaas geen leverdata in tenzij je een track en trace hebt ontvangen. 

Bastiaan_H wrote:
Steven Vodafone wrote:

Meen eens @ddouven
Ook ik zie dit zo snel mogelijk opgelost en wil dat iedereen zo snel mogelijk hun toestel ontvangt.
Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten.


Mijn toestel zou vandaag komen volgens support..
Kun jij zien wat de status is?

Ik zie helaas geen data in waarop een bestelling geleverd gaat worden. Zodra je een track en trace ontvangt via mail, wordt het toestel verstuurd door ons. 

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
knny wrote:

Whuuut!! Dan wacht ik straks meer dan een maand op dat toestel! 

Ze weten het volgens mij echt niet meer bij VF… Als ik op de site kijk geldt levering tussen 24 november en 7 december alleen voor mensen die hem vanaf 3 november besteld hebben..

 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Deze is net geleverd, nu de telefoon zelf nog 🙂

Iloon_vg

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ja!! Hier ook beweging! Krijg een push bericht van PostNL en de verzendbevestiging van Vodafone in mijn e-mail. Spannend!!

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Mijn status is nog steeds onbekend. Duurt wel lang zo. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Oh, ik duim met je mee  @Iloon_vg 
Wat geeft de track en trace aan? 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Net met chat in gesprek en krijg ondertijd push up bericht van post.nl. Toestel zal morgen geleverd worden, maar ze hebben nog geen pakketje ontvangen van Vodafone! Via chat ook gehoord dat toestel verstuurd is kreeg track&trace. Die stond ook in post.nl. Nog niet de inmiddels beruchte SMS of bevestiging via e-mail gehad. Dus afwachten maar weer. Wachten vanaf 16-10-2020 pre-order dus vanaf 23-10-2020 dus....

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Iloon_vg

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Steven Vodafone wrote:

Oh, ik duim met je mee  @Iloon_vg 
Wat geeft de track en trace aan? 

@Steven Vodafone dat het pakket morgen komt, maar nog niet is ontvangen of verwerkt. Dus nog geen tijdslot. Blijft nog even spannend dus. 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Een ding weer ik nu wel zeker. Over 2/3 jaar verlengen met simonly en pre-order bij Bol. Heb daar al zo vaak pre-orders besteld en altijd op de release date ontvangen.

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
anniekje123 wrote:

Een ding weer ik nu wel zeker. Over 2/3 jaar verlengen met simonly en pre-order bij Bol. Heb daar al zo vaak pre-orders besteld en altijd op de release date ontvangen.

Maar zijn de toestellen dan net zo duur als bij Vodafone? 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Bij Vodafone krijg je geloof ik 100 euro korting, zeer lange levertijd en half uur in de wacht staan bij de chat.

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
anniekje123 wrote:

Een ding weer ik nu wel zeker. Over 2/3 jaar verlengen met simonly en pre-order bij Bol. Heb daar al zo vaak pre-orders besteld en altijd op de release date ontvangen.

Dan wens ik je heel veel succes, want bol.com heeft op dit moment nog 0,0 orders uitgeleverd.

Het gras is bij de buren dus niet altijd groener. 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik hoop dat morgen Post.nl aan de deur staat met het pakket @Christijanus @Iloon_vg.
 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hier helemaal niks.

Wanneer hadden jullie besteld die nu levering krijgen? @Christijanus en @Iloon_vg 

Iloon_vg

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@knny fout gegaan op de 16de en uiteindelijk op zondag de 18de de definitieve bestelling. 

fberens

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

EINDELIJK, vandaag de e-mail van VF en een T&T van PostNL dat morgen mijn 12 Pro Pacific Blue 256 Gb geleverd zal gaan worden. Na een vruchteloos pre-ordering proces op 16/10 met drie pogingen en uiteindelijk een bericht dat het gelukt was, bleek er toch geen bestelling te bestaan. Op zaterdag 17/10 nieuw besteld en dat ging vlot. Op de 18e een bericht en ordernummer. Daarna radiostilte.een sms dat de levering eind van week 44 plaatst zou vinden, niet dus. Weer radiostilte. Behulpzame moderatoren die geen vooruitgang konden boeken. Maar nu lijkt er schot in de zaak te zitten. Ik meld me morgen nog even of bezorgtoezegging uitgekomen is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen @fberens! Laten we hopen dat het toestel snel geleverd wordt.

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
knny wrote:

Hier helemaal niks.

Wanneer hadden jullie besteld die nu levering krijgen? @Christijanus en @Iloon_vg 

16-10-2020 telefonisch besteld om 17.00u. Nadat online de bestelling wel 1,5 tot 2 uur bleef hangen. Maar ik juich pas als het toestel werkelijk in goede doen in huis is. Bij Post.nl nu nog niets binnen als ik de track&trace gebruik.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Zojuist een SMS gekregen van KPN, Vrijdag 13 November tussen 09:00 en 13:00 wordt mijn iPhone 12 Pro MAX geleverd.

Zo kan het dus ook!

Succes allemaal met de leveringen.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Dit is mijn bezorgstatus de afgelopen week, begrijp niet waar het nu hangt.

 

 

ThiP

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Zijn er al mensen die iets gehoord hebben mbt de levering van de iPhone 12 Pro Max? Kunnen we ‘m gewoon vrijdag verwachten?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@ThiP Normaal zou je morgen of overmorgen bericht moeten krijgen. Dat hoop ik tenminste ook. ?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

En normaal gesproken ( maar op dit moment is niets normaal bij Vodafone?) is als eerste besteld, als eerste aan de beurt...

ThiP

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ruud001 wrote:

@ThiP Normaal zou je morgen of overmorgen bericht moeten krijgen. Dat hoop ik tenminste ook.

Hmmm… Even de aankomende twee dagen aankijken dus. Ben benieuwd. Volgens mij is er een kleinere hype op de Max dan op de normale pro… Gisteren wel contact gehad met de chat en die hebben aangegeven dat de telefoon vanaf 24 nov geleverd gaat worden. Fingers crossed dat we ‘m vrijdag mogen ontvangen.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
ThiP wrote:
Ruud001 wrote:

@ThiP Normaal zou je morgen of overmorgen bericht moeten krijgen. Dat hoop ik tenminste ook.

Hmmm… Even de aankomende twee dagen aankijken dus. Ben benieuwd. Volgens mij is er een kleinere hype op de Max dan op de normale pro… Gisteren wel contact gehad met de chat en die hebben aangegeven dat de telefoon vanaf 24 nov geleverd gaat worden. Fingers crossed dat we ‘m vrijdag mogen ontvangen!

24 november?????

ThiP

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ruud001 wrote:
ThiP wrote:
Ruud001 wrote:

@ThiP Normaal zou je morgen of overmorgen bericht moeten krijgen. Dat hoop ik tenminste ook.

Hmmm… Even de aankomende twee dagen aankijken dus. Ben benieuwd. Volgens mij is er een kleinere hype op de Max dan op de normale pro… Gisteren wel contact gehad met de chat en die hebben aangegeven dat de telefoon vanaf 24 nov geleverd gaat worden. Fingers crossed dat we ‘m vrijdag mogen ontvangen!

24 november?????

Hahaha…. ik heb het niet bedacht ?. Was gewoon op tijd vorige week vrijdag ?.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
ThiP wrote:
Ruud001 wrote:
ThiP wrote:
Ruud001 wrote:

@ThiP Normaal zou je morgen of overmorgen bericht moeten krijgen. Dat hoop ik tenminste ook.

Hmmm… Even de aankomende twee dagen aankijken dus. Ben benieuwd. Volgens mij is er een kleinere hype op de Max dan op de normale pro… Gisteren wel contact gehad met de chat en die hebben aangegeven dat de telefoon vanaf 24 nov geleverd gaat worden. Fingers crossed dat we ‘m vrijdag mogen ontvangen!

24 november?????

Hahaha…. ik heb het niet bedacht . Was gewoon op tijd vorige week vrijdag .

Is m’n verjaardag, maar laten we hopen dat die met een order om 14:25 na error order gewoon deze vrijdag binnen komt ?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Er komen weer een paar spannende dagen aan...?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Daanvv Ik hoop dat je een mooi verjaardagscadeau krijgt?

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Ruud001 wrote:

@Daanvv Ik hoop dat je een mooi verjaardagscadeau krijgt

Maar ze mogen hem wel eerder bezorgen! Haha. Laten we hopen dat we morgen een sms of e-mail krijgen. 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Dat hoop ik ook!

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

@Ruud001 de MAX lijkt beter op voorraad!

 

 

ThiP

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
iMike wrote:

@Ruud001 de MAX lijkt beter op voorraad!

 

 

Bij KPN wel ja ?? 

Chill dat je ‘m vrijdag kan verwachten!! 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Kijk dat ziet er goed uit. ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic