Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
knny wrote:
Paddypat wrote:

Nou  sms heb ik wel gehad week 45 leveren 

nou niet dus maar ook geen sms dat ie niet komt 

Wanneer besteld?

16 okt 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
gokturk wrote:

Does anyone have any idea about when the Gold pre-orders will be delivered ?

Tussen 17 en 30 november ik heb net gebeld 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Uit jullie reacties begrijpen we dat ook de informatie rondom de leveringen van week 45 niet allemaal goed verloopt.
Dit is ondertussen intern aangekaart en meegenomen in het onderzoek naar de sms'jes van week 44. Echter, het systeem geeft aan dat de sms'jes wel automatisch verstuurd zijn, maar deze worden blijkbaar niet bezorgd.
Dit maakt het behoorlijk complex. Wederom onze excuses voor het ongemak.

Xve

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven Vodafone wrote:

Uit jullie reacties begrijpen we dat ook de informatie rondom de leveringen van week 45 niet allemaal goed verloopt.
Dit is ondertussen intern aangekaart en meegenomen in het onderzoek naar de sms'jes van week 44. Echter, het systeem geeft aan dat de sms'jes wel automatisch verstuurd zijn, maar deze worden blijkbaar niet bezorgd.
Dit maakt het behoorlijk complex. Wederom onze excuses voor het ongemak.

Klopt,  sms ontvangen met levering week 45 maar niets gekregen of gehoord erna.. 😞

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

@Steven Vodafone ik heb al 2,5 week niks gehoord…..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Xve! en @knny  Ik heb het zojuist intern aangekaart. 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Als je voor 21 oktober hebt besteld zou je voor 17/11 je toestel moeten ontvangen. Zo niet, dan eet ik mijn schoen op …

Het gaat om het oude model Iphone 12 Pro 128gb zwart die inmiddels een maand oud is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jansen2020 
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk het toestel wilt ontvangen. 
Helaas zijn wij hierin afhankelijk van Apple. Laten we hopen dat iedereen hier zo snel mogelijk het toestel ontvangt! ​​

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Steven Vodafone wrote:

Uit jullie reacties begrijpen we dat ook de informatie rondom de leveringen van week 45 niet allemaal goed verloopt.
Dit is ondertussen intern aangekaart en meegenomen in het onderzoek naar de sms'jes van week 44. Echter, het systeem geeft aan dat de sms'jes wel verstuurd zijn, maar deze worden blijkbaar niet bezorgd. Dit maakt het behoorlijk complex.
Wederom onze excuses voor het ongemak.

Klopt helemaal 17 okt besteld sms gehad week 45 worden ze geleverd fijn joh als 1 van je medewerkers met een kapotte telefoon zit 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
knny wrote:

@Steven Vodafone ik heb al 2,5 week niks gehoord…..

Dat ook nog ja laat dan in ieder geval  wat horen 

RTettero

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven Vodafone wrote:

Uit jullie reacties begrijpen we dat ook de informatie rondom de leveringen van week 45 niet allemaal goed verloopt.
Dit is ondertussen intern aangekaart en meegenomen in het onderzoek naar de sms'jes van week 44. Echter, het systeem geeft aan dat de sms'jes wel verstuurd zijn, maar deze worden blijkbaar niet bezorgd. Dit maakt het behoorlijk complex.
Wederom onze excuses voor het ongemak.

Same here. 

Afgelopen vrijdag (06-11-2020) om 17:18 sms gehad met de melding dat mijn telefoon vertraagd is en nu in week 45 gepland staat voor levering. Vond het redelijk abitieus 😉
Info is wel erg summier om eerlijk te zijn maar goed kan helaas niets anders dan wachten momenteel. Niet gewend van Vodafone overigens, Normaal is contact altijd uitstekend en leveringen vrijwel altijd netjes optijd.
Dat de levering niet soepel verloopt is niet echt aan vodafone natuurlijk maar de informatie stroom naar hun klanten wel en daar schieten jullie dit keer echt in te kort! 
Maar goed, eerste slechtere ervaring in 20 jaar, kan een keer gebeuren.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kan me voorstellen dat dit absoluut niet fijn is @Paddypat.
Laten we hopen dat het toestel zo snel mogelijk jou kant op komt zodat de medewerker weer bereikbaar is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@knny heb je wel al een orderbevestiging of het contract toegestuurd gekregen? 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Jansen2020 
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk het toestel wilt ontvangen. 
Helaas zijn wij hierin afhankelijk van Apple. Laten we hopen dat iedereen hier zo snel mogelijk het toestel ontvangt! ​​

Wat ik onbegrijpelijk vind is dat VF zich niet heeft voorbereid. Het ordersysteem had getest moeten zijn voor 16 oktober, je weet dat er veel mensen gaan bestellen op die dag. Blijkbaar hebben je collega’s zitten slapen waardoor honderden orders zijn verdwenen. Vervolgens wordt mij gevraagd om even de order opnieuw te plaatsen en een paar weken te wachten omdat je achteraan in de rij staat.  Zeer slordig en onacceptabel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Jansen2020 wrote:
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Jansen2020 
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk het toestel wilt ontvangen. 
Helaas zijn wij hierin afhankelijk van Apple. Laten we hopen dat iedereen hier zo snel mogelijk het toestel ontvangt! ​​

Wat ik onbegrijpelijk vind is dat VF zich niet heeft voorbereid. Het ordersysteem had getest moeten zijn voor 16 oktober, je weet dat er veel mensen gaan bestellen op die dag. Blijkbaar hebben je collega’s zitten slapen waardoor honderden orders zijn verdwenen. Vervolgens wordt mij gevraagd om even de order opnieuw te plaatsen en een paar weken te wachten omdat je achteraan in de rij staat.  Zeer slordig en onacceptabel.

 

Ik begrijp je frustratie @Jansen2020 
Ik zal je feedback intern aankaarten. Mijn excuses hiervoor! 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Jansen2020 wrote:
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Jansen2020 
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk het toestel wilt ontvangen. 
Helaas zijn wij hierin afhankelijk van Apple. Laten we hopen dat iedereen hier zo snel mogelijk het toestel ontvangt! ​​

Wat ik onbegrijpelijk vind is dat VF zich niet heeft voorbereid. Het ordersysteem had getest moeten zijn voor 16 oktober, je weet dat er veel mensen gaan bestellen op die dag. Blijkbaar hebben je collega’s zitten slapen waardoor honderden orders zijn verdwenen. Vervolgens wordt mij gevraagd om even de order opnieuw te plaatsen en een paar weken te wachten omdat je achteraan in de rij staat.  Zeer slordig en onacceptabel.

Dat vind ik niet normaal dat je achteraan moet sluiten  , dat kunnen ze niet maken , ik heb wel mn contact gehad 

, er wordt ook volop geadverteerd dat snap ik ook niet , op tv en al maar zet dan gelijk de juiste levertijd erbij

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Paddypat. Ik zal dit ook intern doorgeven.  

Paddypat wrote:
Jansen2020 wrote:
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Jansen2020 
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk het toestel wilt ontvangen. 
Helaas zijn wij hierin afhankelijk van Apple. Laten we hopen dat iedereen hier zo snel mogelijk het toestel ontvangt! ​​

Wat ik onbegrijpelijk vind is dat VF zich niet heeft voorbereid. Het ordersysteem had getest moeten zijn voor 16 oktober, je weet dat er veel mensen gaan bestellen op die dag. Blijkbaar hebben je collega’s zitten slapen waardoor honderden orders zijn verdwenen. Vervolgens wordt mij gevraagd om even de order opnieuw te plaatsen en een paar weken te wachten omdat je achteraan in de rij staat.  Zeer slordig en onacceptabel.

Dat vind ik niet normaal dat je achteraan moet sluiten  , dat kunnen ze niet maken , ik heb wel mn contact gehad 

, er wordt ook volop geadverteerd dat snap ik ook niet , op tv en al maar zet dan gelijk de juiste levertijd erbij

Dankjewel @Paddypat ik zal dit intern doorgeven.
Alle feedback wat ik uit dit topic kan halen, zal intern aangekaart worden en na de hand besproken worden. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Een grote bak met dwarrels en leugens. Ik heb een T&T code zou afgelopen Vrijdag bezorgd worden, eerst verzet naar Zaterdag en Zaterdag verzet naar Dinsdag. Wat denk je, morgen komt hij ook niet…

Na de chat het advies als ik wil annuleren dat ik hem aan de deur moet weigeren maar ik kan mijn toestel dus niet annuleren omdat hij niet wordt verzonden door VF.

Nooit meer dit.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

@knny heb je wel al een orderbevestiging of het contract toegestuurd gekregen? 

Gelukkig wel bevestiging en contract gehad. Ik kan mijn order ook inzien. Maar totale radiostilte. Dit heb ik ook niet eerder zo meegemaakt qua communicatie. 

Shal

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik zit in dezelfde situatie als jou @knny. Bevestiging en contract al binnen gehad. Maar daarna volledige radio stilte. Morgen is het al drie weken. Zo slecht van Vodafone. Hun communicatie naar de klanten is echt belabberd maar wel volop adverteren voor de 12.

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
knny wrote:
Steven Vodafone wrote:

@knny heb je wel al een orderbevestiging of het contract toegestuurd gekregen? 

Gelukkig wel bevestiging en contract gehad. Ik kan mijn order ook inzien. Maar totale radiostilte. Dit heb ik ook niet eerder zo meegemaakt qua communicatie. 

Ja ik ook zelfs een sms , maar kijk dat het aan apple ligt is wel duidelijk, maar  bij vf is de communicatie beroerd 

en dingen kloppen niet 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @knny en @Shal  voor de toelichting. Ik neem dit mee als feedback voor ons. 

Dannyb

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

06-11-2020. 14:03 een iPhone 12 pro max besteld. Dit leek allemaal goed te gaan. Een bericht op internet met bedankt voor uw bestelling. Alleen geen bevestiging mail gehad. Naar 4 keer bellen en aan het lijntje gehouden te worden blijft nu net dat er helemaal geen bestelling staat. En het is nu dus ook dat ik gewoon achter aan de lijst komt te staan.  Hele slechte service van Vodafone. 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Eerst Vrijdag de 6e, verplaatst naar Zaterdag en door naar Dinsdag de 10e. Wat denk je, vandaag komt hij ook niet omdat VF hem gewoon niet verzonden heeft. Ja er is een voormelding gedaan maar fysiek is er nog niets weg uit het magazijn…..

En na de week 44 SMS nooit meer iets gehoord.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@iMike, ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Op dit moment wordt er intern gecontroleerd waarom er geen sms is verstuurd in week 44/45. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Apart om te lezen dat zo vaak de track en trace aangepast is. Ik heb even met je meegekeken maar ook ik zie vanuit hier geen extra info in 
Ik had je graag meer informatie gegeven over de levering. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Steven Vodafone wrote:

@iMike, ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Op dit moment wordt er intern gecontroleerd waarom er geen sms is verstuurd in week 44/45. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Apart om te lezen dat zo vaak de track en trace aangepast is. Ik heb even met je meegekeken maar ook ik zie vanuit hier geen extra info in 
Ik had je graag meer informatie gegeven over de levering. 

Hi Steven, het is zeker apart dat het voor de derde keer wijzigt. Het blijf dan maar afwachten...

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hopelijk komt er vandaag eindelijk wat meer duidelijkheid van de levering. Of in ieder geval communicatie dat we weten waar we aan toe zijn...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb vanochtend gevraagd om een update over de sms'jes die uitgestuurd moeten worden @knny.
Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ook hier is alles onduidelijk. Afgelopen week contact gehad met de klantenservice, daar werd aangegeven dat ik donderdag of vrijdag een SMS zou krijgen. Vermoedt dat de medewerker zich vergist heeft in de week (of misschien wel het jaar), want heb nog steeds geen SMS ontvangen… Dat er leverproblemen zijn is niet aan VF te wijten, maar de communicatie is ronduit slecht. Dus ook nog altijd wachtende op een duidelijk antwoord.

 

Jorindo

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook het zelfde als de meeste hieronder.

pre-order gedaan van de 12 pro (zonder bevestiging). na meerdere malen contact mbt het bevestingen van de order is dit netjes opgelost met de info dat ze me weer netjes vooraan in de rij zou zetten…. smsje met de bevestiging ontvangen…. daarna nooit meer een sms ontvangen over de levering, alleen een mail op de donderdag na de pre-order dat mijn levering vertraagd is. tot op heden daarna Nooit meer iets gehoord van Vodafone…...

anoukvangorkom

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Steven Vodafone

 

Ik begin me ook echt af te vragen waar mijn Iphone 12 Pro, 256GB-Graphite blijft.. In de Pre-order week een orderbevestiging en contract gehad en later (21 oktober) een SMS gekregen dat Vodafone me heeft  geprobeerd te bellen. Echter waarom? Ik heb al een aantal keer terug gebeld naar de klantenservice waar ze van niks wisten.. Ik word blijkbaar op de hoogte gehouden via de e-mail ipv. SMS. Helaas nog 0 updates ontvangen via de mail.

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @anoukvangorkom 
Dat is apart. Als het goed is, zie je een nummer in beeld staan waardoor je gebeld bent geworden. Dat nummer mag je terug bellen. 
Indien zij aangeven dat het opgelost is,  mag je het bericht negeren.  

 

Carolave94

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
iMike wrote:

Eerst Vrijdag de 6e, verplaatst naar Zaterdag en door naar Dinsdag de 10e. Wat denk je, vandaag komt hij ook niet omdat VF hem gewoon niet verzonden heeft. Ja er is een voormelding gedaan maar fysiek is er nog niets weg uit het magazijn…..

En na de week 44 SMS nooit meer iets gehoord.

Hier ook weer hetzelfde…

volgens een vrouw van de klantenservice moet ik me order maar opnieuw plaatsen toen ik zei dat Ik dan maar wou overstappen moest ik PostNL bellen daar kom ik ook niet verder want je mag alleen voor spoed bellen... 

ik begin het echt zat te worden…  

anoukvangorkom

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @anoukvangorkom 
Dat is apart. Als het goed is, zie je een nummer in beeld staan waardoor je gebeld bent geworden. Dat nummer mag je terug bellen. 
Indien zij aangeven dat het opgelost is,  mag je het bericht negeren.  

 

@Steven Vodafone Was helaas annoniem nummer. Wel een SMSje achtergelaten, maar zonder resultaat. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Carolave94 wrote:
iMike wrote:

Eerst Vrijdag de 6e, verplaatst naar Zaterdag en door naar Dinsdag de 10e. Wat denk je, vandaag komt hij ook niet omdat VF hem gewoon niet verzonden heeft. Ja er is een voormelding gedaan maar fysiek is er nog niets weg uit het magazijn…..

En na de week 44 SMS nooit meer iets gehoord.

Hier ook weer hetzelfde…

volgens een vrouw van de klantenservice moet ik me order maar opnieuw plaatsen toen ik zei dat Ik dan maar wou overstappen moest ik PostNL bellen daar kom ik ook niet verder want je mag alleen voor spoed bellen... 

ik begin het echt zat te worden…  

Snap ik. Ik heb de Pro MAX besteld bij KPN, direct bevestiging en grote kans dat ik hem Vrijdag a.s. direct heb omdat ik goed vooraan zit in de pre-order. Als Vodafone het toestel ooit een keer gaat leveren dan weiger ik hem aan de deur. Had het liever anders gezien maar het is echt een zooitje organisatorisch bij VF.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je bestelling erbij gepakt. Ik zie dat de bestelling correct in het systeem staat @anoukvangorkom 
Hetgeen wat ik in de order zie is, dat we aan het wachten zijn op de levering vanuit Apple. 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Is er overigens al enige indicatie wanneer mensen die de Pro MAX hebben gepre-ordered een sms kunnen verwachten met indicatie levertijd? 

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik heb vanochtend gevraagd om een update over de sms'jes die uitgestuurd moeten worden @knny.
Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.

Geldt dit ook voor mij? Woensdag 21-10 besteld en bevestiging via e-mail met contract ontvangen. Heb tot heden geen sms ontvangen

Desi19700

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds 22 oktober ook nog geen enkele sms gehad over mijn bestelde iPhone 12 blu?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan me voorstellen dat er heel veel onduidelijk is voor iedereen.
De issues omtrent het versturen van de sms over de levering wordt onderzocht. Het systeem geeft aan dat de sms'jes wel automatisch verstuurd zijn, maar deze worden blijkbaar niet bezorgd.
Dit maakt het behoorlijk complex. Intern zijn mijn collega's hiermee bezig. Mocht ik meer informatie hierover krijgen, dan laat ik dit weten.
 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik kan me voorstellen dat er heel veel onduidelijk is voor iedereen.
De issues omtrent het versturen van de sms over de levering wordt onderzocht. Het systeem geeft aan dat de sms'jes wel automatisch verstuurd zijn, maar deze worden blijkbaar niet bezorgd.
Dit maakt het behoorlijk complex. Intern zijn mijn collega's hiermee bezig. Mocht ik meer informatie hierover krijgen, dan laat ik dit weten.
 

Kun jij dan zien of ik een week 46 of 47 sms had moeten krijgen dan?

aleksanderlach

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

This is really becoming confusing. Ordered iPhone 12 Pro on 26-10, trying not to cause more contact, so that maybe people at Vodafone work a bit quicker without being distracted. The thing is, you keep changing the date on the delivery table on the iPhone 12 delivery page. If I ordered before (as it stands today - before November 4), then shouldn’t I already have been provided information about delivery? This is really concerning.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Daanvv wrote:

Is er overigens al enige indicatie wanneer mensen die de Pro MAX hebben gepre-ordered een sms kunnen verwachten met indicatie levertijd? 

@Daanvv Ik denk zelf dat “we” woensdag of donderdag bericht gaan krijgen. Zo zou het normaal moeten zijn...

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Nieuws! 
 

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).”

 

12 pro 256gb Pacific Blue… Besteld 18/10... 

 

Er lijkt beweging in te komen...

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Kwyji wrote:

Nieuws! 
 

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).”

 

12 pro 256gb Pacific Blue… Besteld 18/10... 

 

Er lijkt beweging in te komen...

Nog niks hier.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie helaas niet in wie welke sms wanneer hoort te krijgen @knny 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Ruud001 wrote:
Daanvv wrote:

Is er overigens al enige indicatie wanneer mensen die de Pro MAX hebben gepre-ordered een sms kunnen verwachten met indicatie levertijd? 

@Daanvv Ik denk zelf dat “we” woensdag of donderdag bericht gaan krijgen. Zo zou het normaal moeten zijn...

 

Spannend 🙂 We wachten geduldig af

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Kwyji wrote:

Nieuws! 
 

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).”

 

12 pro 256gb Pacific Blue… Besteld 18/10... 

 

Er lijkt beweging in te komen...

Deze status heb ik al een week...

Carolave94

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
iMike wrote:
Carolave94 wrote:
iMike wrote:

Eerst Vrijdag de 6e, verplaatst naar Zaterdag en door naar Dinsdag de 10e. Wat denk je, vandaag komt hij ook niet omdat VF hem gewoon niet verzonden heeft. Ja er is een voormelding gedaan maar fysiek is er nog niets weg uit het magazijn…..

En na de week 44 SMS nooit meer iets gehoord.

Hier ook weer hetzelfde…

volgens een vrouw van de klantenservice moet ik me order maar opnieuw plaatsen toen ik zei dat Ik dan maar wou overstappen moest ik PostNL bellen daar kom ik ook niet verder want je mag alleen voor spoed bellen... 

ik begin het echt zat te worden…  

Snap ik. Ik heb de Pro MAX besteld bij KPN, direct bevestiging en grote kans dat ik hem Vrijdag a.s. direct heb omdat ik goed vooraan zit in de pre-order. Als Vodafone het toestel ooit een keer gaat leveren dan weiger ik hem aan de deur. Had het liever anders gezien maar het is echt een zooitje organisatorisch bij VF.

Nou pff weer contact gehad met Vodafone na 5 werkdagen krijg ik weer bericht want ja nu gaan ze toch maar de telefoon zoeken…  en ja als ze hem niet kunnen vinden sta ik weer achterin de rij...

Dus intussen ga ik de pro Max  maar pre orderen bij mediamarkt in de hoop dat hun er wel genoeg hebben besteld hebben 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic