Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Imike je hebt m nog niet he , zulke mooie mailtjes krijg je van voda ook

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Paddypat wrote:

Imike je hebt m nog niet he 

Wat bedoel je Paddy?

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Nou dat je je iphone nog niet he ,

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Paddypat wrote:

Imike je hebt m nog niet he , zulke mooie mailtjes krijg je van voda ook

Nou ik zal je vertellen, zo begon het dus bij Vodafone dat ik helemaal niets kreeg. Dit is al een verademing en ik weet dat ik weer moet gaan wachten. Ben nog nooit zo slecht behandeld en daarom ben ik weg ook al duurt het nog 4 weken, principekwestie.

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ja snap ik wel , ik heb zelfs al sms gehad dat ie deze week geleverd zou worden nou niet dus ben er ook wel klaar mee

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@lievemandie Als je de Max hebt besteld, krijg je die vanaf aanstaande vrijdag. ?

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Dat het met de communicatie slecht loopt staat buiten kijf. Ik heb wel weer een dejavu met 2017, toen ik overstapte van KPN naar Vodafone. Toen moest ik uiteindelijk 3 (drie) maanden wachten tot ik eindelijk de iPhone X in huis had door diverse fouten bij Vodafone. Ook toen was het in eerste instantie de levering van uit Apple volgens Vodafone. Werden  contracten door  Vodafone er uit gehaald. Dan kreeg ik aan de telefoon te horen dat een bepaalde kleur toestel er wel was. Voor mij speelde de keur geen grote rol. Ik doe er toch een beschermhoesje om. Dan moest ik die bestelling maar doen, zou het toestel binnen 5 dagen thuis zijn, maar was ik uiteindelijk weer 1,5 maand verder. Toen ik openbaar op Facebook wat er over schreef, werd ik uiteindelijk geholpen.…

Dat er problemen met de leveringen zijn, zou best kunnen. Ook bij Apple zelf duurt het vrij lang voor je een bepaald toestel krijgen kan. Waarschijnlijk is er in elk geval bij Vodafone onderschat hoeveel toestellen er in de pre-order besteld zouden worden. Ook dat kan, maar ga dan in elk geval duidelijk communiceren met de klanten, want die klanten zijn ze nodig bij Vodafone uiteindelijk. Die brengen het geld binnen bij Vodafone. 
Het is ook een beetje ergerlijk dat je hier moet lezen dat al diverse mensen wel een levering gehad hebben die blijkbaar later besteld hebben dan ik besteld heb, dat zou dan weer aan het bestelde toestel kunnen liggen. Maar ook hier lijk ik niet de enige te zijn. 
Verder gaat alles goed ???

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ruud001 wrote:

@lievemandie Als je de Max hebt besteld, krijg je die vanaf aanstaande vrijdag.

Hoop je dan 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Paddypat wrote:

Ja snap ik wel , ik heb zelfs al sms gehad dat ie deze week geleverd zou worden nou niet dus ben er ook wel klaar mee

Ik heb een sms week44 gehad en nog geen telefoon. Oh wacht ik heb een T&T code en die gaf 6 November aan. Nu staat hij op 10 November….kan er eigenlijk alleen maar om lachen.

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
iMike wrote:
Christijanus wrote:

Ik kan wel gaan roepen dat ik ergens anders ga bestellen, maar dat zou me gewoon geld kosten. Ik heb bij Vodafone gewoon een paar voordelen die ik ergens anders niet heb. Dan moet ik nog maar een weekje langer wachten uiteindelijk. Het zal toch niet veel langer duren?

Zo spannend kan het toch niet zijn? Ik kom hetzelfde uit qua kosten maar dan met een MAX. Ben wel overgestapt met alles gelijk. Ik heb nu al bevestiging binnen + SMS. Het kan dus wel ?

Als je Ziggo er bij hebt met een extra tv pakket, waar je normaal €15 voor betaald en je krijgt dubbele data en je hebt een F1 app er gratis bij, waar je anders voor betaaldE, dan scheelt dat behoorlijk geld. 

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 wrote:

@lievemandie Als je de Max hebt besteld, krijg je die vanaf aanstaande vrijdag.

Heb ik 😉 ben gewend aan de MAX nu  hopelijk ook snel! 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Paddypat wrote:
Ruud001 wrote:

@lievemandie Als je de Max hebt besteld, krijg je die vanaf aanstaande vrijdag.

Hoop je dan 

Haha hoop is uitgestelde teleurstelling.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Het bestelproces bij Vodafone verloopt dit jaar slechter dan ooit. Misschien is het systeem wel verouderd. Of gewoon niet capabel om zo’n grote toestroom te handelen. Daar zal Vodafone in moeten investeren want zo gaat het klanten kosten...

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

@iMike voor de rest ben ik NET zo ontevreden en ontstemd als jij en velen hier met mij. En ik heb ook al gekeken of het ergens anders niet beter voor me geregeld kan zijn dan bij Vodafone.

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Christijanus wrote:
iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:

@iMike voor de rest ben ik niet zo ontevreden en ontstemd als jij en velen hier met mij. En ik heb ook al gekeken of het ergens anders niet beter voor me geregeld kan zijn dan bij Vodafone.

Nou de irritatie liep wel hoog op ja. Verder is het klaar nu en stop ik met zeuren ?

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
iMike wrote:
Christijanus wrote:

@iMike voor de rest ben ik NET zo ontevreden en ontstemd als jij en velen hier met mij. En ik heb ook al gekeken of het ergens anders niet beter voor me geregeld kan zijn dan bij Vodafone.

Nou de irritatie liep wel hoog op ja. Verder is het klaar nu en stop ik met zeuren

@iMike ik had hier staan “niet” maar dat moest NET zo ontevreden en ontstemd

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ik ben ook niet ontevreden of zo, maar zie wel dat er veel geklaagd wordt hier en op diverse andere fora. 
Het bestelsysteem werkt niet meer zoals jaren geleden. Ik bestel bijna jaarlijks een nieuwe iPhone (voor mij of mijn vrouw) en gaat meestal goed en ontvang het toestel op de releasedatum. Behalve met de X maar daar had Apple een aandeel in. Verder geen klachten over Vodafone in mijn geval. Succes allen. 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
iMike wrote:
Christijanus wrote:

@iMike voor de rest ben ik NET zo ontevreden en ontstemd als jij en velen hier met mij. En ik heb ook al gekeken of het ergens anders niet beter voor me geregeld kan zijn dan bij Vodafone.

Nou de irritatie liep wel hoog op ja. Verder is het klaar nu en stop ik met zeuren

Je laat hier vast nog wel even weten als je komende week je toestel binnen hebt van KPN?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:
iMike wrote:
Christijanus wrote:

@iMike voor de rest ben ik niet zo ontevreden en ontstemd als jij en velen hier met mij. En ik heb ook al gekeken of het ergens anders niet beter voor me geregeld kan zijn dan bij Vodafone.

Nou de irritatie liep wel hoog op ja. Verder is het klaar nu en stop ik met zeuren

@iMike ik had hier staan “niet” maar dat moest NET

Haha @Christijanus klein detail?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Ruud001 wrote:
Pats16 wrote:

Hmmm verrassend! 

 

@Pats16 Laat je nog ff weten of hij is binnengekomen? In ieder geval alvast veel plezier ermee!!!

Jaaaa ik heb hem, heel gedoe met installeren alleen….moet alle wachtwoorden handmatig aanpassen vooor iedere app 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:
Ruud001 wrote:
Pats16 wrote:

Hmmm verrassend! 

 

@Pats16 Laat je nog ff weten of hij is binnengekomen? In ieder geval alvast veel plezier ermee!!!

Jaaaa ik heb hem, heel gedoe met installeren alleen….moet alle wachtwoorden handmatig aanpassen vooor iedere app 

Veel plezier van je toestel!!! Geniet van je wachtwoordenprobleem ?

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ze zijn er dus wel 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ja, maar meestal heel erg kort. En weer weg..,?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

Ja, maar meestal heel erg kort. En weer weg..,

He Ruud, jij had ook de MAX besteld toch? Welke kleur? 
 

 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes

Mijn pre-order van 16 oktober is uiteindelijk gisteren geannuleerd omdat Vodafone een fout had gemaakt bij het nummerbehoud die ze niet terug konden draaien.. Of ik even een nieuwe order wilde plaatsen en achter in de rij aan wilde sluiten.

Nou de groeten haha stik er maar in, als alle leveringsproblemen voorbij zijn kijk ik wel weer een keer. Succes iedereen met de toestelen die hopelijk wel nog komen gaan!

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:

Mijn pre-order van 16 oktober is uiteindelijk gisteren geannuleerd omdat Vodafone een fout had gemaakt bij het nummerbehoud die ze niet terug konden draaien.. Of ik even een nieuwe order wilde plaatsen en achter in de rij aan wilde sluiten.

Nou de groeten haha stik er maar in, als alle leveringsproblemen voorbij zijn kijk ik wel weer een keer. Succes iedereen met de toestelen die hopelijk wel nog komen gaan!

Jeetje, balen man. 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
iMike wrote:
Dunkieball wrote:

Mijn pre-order van 16 oktober is uiteindelijk gisteren geannuleerd omdat Vodafone een fout had gemaakt bij het nummerbehoud die ze niet terug konden draaien.. Of ik even een nieuwe order wilde plaatsen en achter in de rij aan wilde sluiten.

Nou de groeten haha stik er maar in, als alle leveringsproblemen voorbij zijn kijk ik wel weer een keer. Succes iedereen met de toestelen die hopelijk wel nog komen gaan!

Jeetje, balen man. 

Zeg dat.. Misschien proberen we het met Black Friday nog een keer met wat extra korting en anders 2021 haha!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
iMike wrote:
Ruud001 wrote:

Ja, maar meestal heel erg kort. En weer weg..,

He Ruud, jij had ook de MAX besteld toch? Welke kleur? 
 

 

Klopt. Graphite, 512Gb. Hoop hem toch deze week te krijgen. ?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Bestelling in tweede instantie rond 15.10 met behulp van de Claudia via chat geplaatst. Eerdere bestellingen waren blijkbaar niet gelukt. Lang leve de chat!??

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Dunkieball Balen zeg! Er gaat op dit moment wel heel veel mis bij Vodafone.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Ruud001 wrote:

@Dunkieball Balen zeg! Er gaat op dit moment wel heel veel mis bij Vodafone.

Ja echt bizar.. en 0,0 medewerking of communicatie. Je moet overal zelf maar achter komen en achteraan. Ach weer een les geleerd haha!

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:
iMike wrote:
Ruud001 wrote:

Ja, maar meestal heel erg kort. En weer weg..,

He Ruud, jij had ook de MAX besteld toch? Welke kleur? 
 

 

Klopt. Graphite, 512Gb. Hoop hem toch deze week te krijgen. ?

Cool, ik ben benieuwd of het deze pre-order wel lukt 🙂

Hoor het wel ?

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik kreeg vrijdag de sms:
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone 12 Pro 256GB Graphite is verlaat en staat nu gepland voor eind week 45.

Uiteraard daarna niks meer gehoord..
Iemand nog nieuws? weet inmiddels niet zo goed meer wie ik moet geloven..

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Bastiaan_H wrote:

Ik kreeg vrijdag de sms:
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone 12 Pro 256GB Graphite is verlaat en staat nu gepland voor eind week 45.

Uiteraard daarna niks meer gehoord..
Iemand nog nieuws? weet inmiddels niet zo goed meer wie ik moet geloven..

Volgens Vodafone is de SMS leidend  Ik heb nog steeds de eind week 44 SMS.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Bastiaan_H Ik zou er even achteraan bellen ?. Klantenservice. 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ruud001 wrote:

@Bastiaan_H Ik zou er even achteraan bellen . Klantenservice. 

Zucht..

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Bastiaan_H wrote:
Ruud001 wrote:

@Bastiaan_H Ik zou er even achteraan bellen . Klantenservice. 

Zucht..

Zij hebben geen idee wanneer er wat uit de grote grabbelton komt. Ik wil annuleren, hiervoor moet ik eerst mijn toestel weigeren aan de deur maar zelfs na het sturen van een T&T code krijgen zij het voor elkaar om het uit te stellen.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Heb voor mijn vrouw een witte/zilver Pro besteld bij Tele2 op 23 oktober en zal hopelijk ergens week 48 worden geleverd. Daar schiet het dus ook niet op.  Misschien een indicatie dat het op meerdere fronten wat stroef loopt en niet alleen bij Vodafone. Hoewel de communicatie hier wat beter zou kunnen. ?

Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Wat eerder in dit topic al werd aangegeven door diverse medewerkers van Vodafone en wat ik nu graag even wil herhalen is dat contact zoeken met de klantenservice omtrent leverproblemen helaas niet zoveel zin heeft. Het enige wat telt zijn de sms’jes en logischerwijs de statusupdates aan het begin van dit forum. Hopelijk krijgen jullie de toestellen snel! 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Net gebeld 17 oktober besteld 

levertijd tussen 17 en 30 november 

dus duurt nog wel ff 

Tommie76

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste, 

 

23 oktober besteld, maar nog altijd geen bericht. Duurt het echt 4 weken? Of nog langer….?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Tommie76 Ben bang dat het 4 weken zal zijn… Ik hoop voor je dat hij eerder komt.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Tommie76 wrote:

Beste, 

 

23 oktober besteld, maar nog altijd geen bericht. Duurt het echt 4 weken? Of nog langer….?

Als je nagaat dat er nog steeds mensen wachten die 17/18 oktober besteld hebben en nog niks hebben ontvangen kan het nog wel even gaan duren ben ik bang. Ik heb zelf 22e besteld en nog niks gehoord of SMS gehad.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
knny wrote:
Tommie76 wrote:

Beste, 

 

23 oktober besteld, maar nog altijd geen bericht. Duurt het echt 4 weken? Of nog langer….?

Als je nagaat dat er nog steeds mensen wachten die 17/18 oktober besteld hebben en nog niks hebben ontvangen kan het nog wel even gaan duren ben ik bang. Ik heb zelf 22e besteld en nog niks gehoord of SMS gehad.

@knny Dan zou ik ff contact opnemen met de klantenservice. Normaal krijg je snel bericht over je bestelling…

Succes

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Nou  sms heb ik wel gehad week 45 leveren 

nou niet dus maar ook geen sms dat ie niet komt 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Paddypat wrote:

Nou  sms heb ik wel gehad week 45 leveren 

nou niet dus maar ook geen sms dat ie niet komt 

Wanneer besteld?

Tommie76

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
knny wrote:
Tommie76 wrote:

Beste, 

 

23 oktober besteld, maar nog altijd geen bericht. Duurt het echt 4 weken? Of nog langer….?

Als je nagaat dat er nog steeds mensen wachten die 17/18 oktober besteld hebben en nog niks hebben ontvangen kan het nog wel even gaan duren ben ik bang. Ik heb zelf 22e besteld en nog niks gehoord of SMS gehad.

Ik had hem, dacht ik ge-pre-orderd, maar bij Vodafone hadden ze een fout, waardoor ik een week later pas te horen kreeg, nadat ik zelf had gebeld, dat ik het opnieuw moest bestellen. Ik denk wel dat een groot bedrijf als Vodafone, wel wat beter mag zijn in het managen van verwachtingen. 

 

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Does anyone have any idea about when the Gold pre-orders will be delivered ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic