Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@lievemandie Ja. Het jaarlijkse iPhone moment. Leuk dat jij er ook weer bij bent. Alleen dit jaar loopt het niet zo lekker. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:
Wessaman wrote:

Hmm oke.. misschien krijg je dan vandaag een T&T? ‘k hoop het voor je, duurt nu wel lang genoeg allemaal.
En jij ook @iMike, zit wel extra tegen, nu ook nog geklooi van PostNL.

Hey, nou ik had gisteravond dus al een T&T maar de bezorging is naar morgen verplaatst. Het lijkt er nu weer op dat hij morgen ook niet komt. PostNL geeft aan dat ze het mega druk hebben….T&T zegt dus nog niets blijkbaar…

EDIT; Zodra je status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL is dan weet je zeker dat hij niet komt morgen. Ze lopen achter met sorteren en ontvangen.

Ik vraag me af of dat aan PostNL ligt had gister iets besteld en kwam vandaag gewoon aan...

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:
iMike wrote:
Wessaman wrote:

Hmm oke.. misschien krijg je dan vandaag een T&T? ‘k hoop het voor je, duurt nu wel lang genoeg allemaal.
En jij ook @iMike, zit wel extra tegen, nu ook nog geklooi van PostNL.

Hey, nou ik had gisteravond dus al een T&T maar de bezorging is naar morgen verplaatst. Het lijkt er nu weer op dat hij morgen ook niet komt. PostNL geeft aan dat ze het mega druk hebben….T&T zegt dus nog niets blijkbaar…

EDIT; Zodra je status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL is dan weet je zeker dat hij niet komt morgen. Ze lopen achter met sorteren en ontvangen.

Ik vraag me af of dat aan PostNL ligt had gister iets besteld en kwam vandaag gewoon aan...

@Pats16 kan met regio te maken hebben. Maargoed het zou mij niets verbazen als het wederom één grote ramp wordt en ondanks de T&T en belofte dat hij vandaag bezorgd zou worden morgen ook niet komt omdat er gewoonweg geen voorraad is. Mocht dat zo zijn dan laat ik dat natuurlijk weten maar dan is mijn geduld met Vodafone wel definitief op.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Dit dus:

 

Het pakket is nu nog steeds niet bij PostNL, het zal dus wel weer een verrassing worden.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike Het blijft spannend bij jou zeg… zal voor je duimen...??

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 wrote:

@lievemandie Ja. Het jaarlijkse iPhone moment. Leuk dat jij er ook weer bij bent. Alleen dit jaar loopt het niet zo lekker. 

Ja heb 2 jaar genoten van mijn los toestel, nu weer via abbo. Ja alles gaat mis ? 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

@iMike Het blijft spannend bij jou zeg… zal voor je duimen...

Thanks Ruud, wacht het maar weer af.

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Al mensen die een melding hebben dat hun 12 pro 256gb pacific blue is verzonden? 
Kreeg vanmiddag om 17.30 eindelijk een eerste sms, levering eind week 45. Vraag me af hoe, aangezien het al vrijdag is. Tenzij ze vanavond worden verzonden. 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Luna87 wrote:

Al mensen die een melding hebben dat hun 12 pro 256gb pacific blue is verzonden? 
Kreeg vanmiddag om 17.30 eindelijk een eerste sms, levering eind week 45. Vraag me af hoe, aangezien het al vrijdag is. Tenzij ze vanavond worden verzonden. 

Ja die week nummers zijn een beetje verschoven bij Vodafone... Velen van ons hebben een week 44 SMS gehad.. Uiteindelijk is hij bij een aantal vandaag geleverd.

Nancy6904

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Luna87 wrote:

Al mensen die een melding hebben dat hun 12 pro 256gb pacific blue is verzonden? 
Kreeg vanmiddag om 17.30 eindelijk een eerste sms, levering eind week 45. Vraag me af hoe, aangezien het al vrijdag is. Tenzij ze vanavond worden verzonden. 

Hier hetzelfde. Sms ontvangen met ingeplande levering eind week 45. ?

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Nancy6904 wrote:
Luna87 wrote:

Al mensen die een melding hebben dat hun 12 pro 256gb pacific blue is verzonden? 
Kreeg vanmiddag om 17.30 eindelijk een eerste sms, levering eind week 45. Vraag me af hoe, aangezien het al vrijdag is. Tenzij ze vanavond worden verzonden. 

Hier hetzelfde. Sms ontvangen met ingeplande levering eind week 45.

Ja ik dus ook. Heb via de chat contact gehad en kreeg te horen dat ze tussen de 17de en 30ste geleverd gaan worden 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:
iMike wrote:
Wessaman wrote:

Hmm oke.. misschien krijg je dan vandaag een T&T? ‘k hoop het voor je, duurt nu wel lang genoeg allemaal.
En jij ook @iMike, zit wel extra tegen, nu ook nog geklooi van PostNL.

Hey, nou ik had gisteravond dus al een T&T maar de bezorging is naar morgen verplaatst. Het lijkt er nu weer op dat hij morgen ook niet komt. PostNL geeft aan dat ze het mega druk hebben….T&T zegt dus nog niets blijkbaar…

EDIT; Zodra je status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL is dan weet je zeker dat hij niet komt morgen. Ze lopen achter met sorteren en ontvangen.

Ik vraag me af of dat aan PostNL ligt had gister iets besteld en kwam vandaag gewoon aan...

@Pats16 kan met regio te maken hebben. Maargoed het zou mij niets verbazen als het wederom één grote ramp wordt en ondanks de T&T en belofte dat hij vandaag bezorgd zou worden morgen ook niet komt omdat er gewoonweg geen voorraad is. Mocht dat zo zijn dan laat ik dat natuurlijk weten maar dan is mijn geduld met Vodafone wel definitief op.

Bij mij ook niet ontvangen...maar wel de factuur met imei nummer...

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:
iMike wrote:
Pats16 wrote:
iMike wrote:
Wessaman wrote:

Hmm oke.. misschien krijg je dan vandaag een T&T? ‘k hoop het voor je, duurt nu wel lang genoeg allemaal.
En jij ook @iMike, zit wel extra tegen, nu ook nog geklooi van PostNL.

Hey, nou ik had gisteravond dus al een T&T maar de bezorging is naar morgen verplaatst. Het lijkt er nu weer op dat hij morgen ook niet komt. PostNL geeft aan dat ze het mega druk hebben….T&T zegt dus nog niets blijkbaar…

EDIT; Zodra je status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL is dan weet je zeker dat hij niet komt morgen. Ze lopen achter met sorteren en ontvangen.

Ik vraag me af of dat aan PostNL ligt had gister iets besteld en kwam vandaag gewoon aan...

@Pats16 kan met regio te maken hebben. Maargoed het zou mij niets verbazen als het wederom één grote ramp wordt en ondanks de T&T en belofte dat hij vandaag bezorgd zou worden morgen ook niet komt omdat er gewoonweg geen voorraad is. Mocht dat zo zijn dan laat ik dat natuurlijk weten maar dan is mijn geduld met Vodafone wel definitief op.

Bij mij ook niet ontvangen...maar wel de factuur met imei nummer...

Ja had ik gisteravond ook. Als hij er morgen niet is mogen zij hem houden.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Wat een flater Vodafone, jullie zijn een klant kwijt.

 

  • Pre order besteld
  • week 44 SMS
  • niks gecommuniceerd 
  • plotseling een T&T code 
  • bezorging voor 6 November 
  • chat geeft honderd keer aan dat het goed komt
  • bezorging plots op 7 November
  • nu staat de bezorging opeens op 10 November

Wat een kansloze missie is dit geworden zeg...ik doe nooit meer een pre order.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:

Wat een flater Vodafone, jullie zijn een klant kwijt.

 

  • Pre order besteld
  • week 44 SMS
  • niks gecommuniceerd 
  • plotseling een T&T code 
  • bezorging voor 6 November 
  • chat geeft honderd keer aan dat het goed komt
  • bezorging plots op 7 November
  • nu staat de bezorging opeens op 10 November

Wat een kansloze missie is dit geworden zeg...ik doe nooit meer een pre order.

Jeetje... Dit is wel echt het toppunt zeg… Je zou eens contact  op moeten nemen met postnl. Misschien dat die een zinnig antwoord hebben bij de klantenservice.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:
iMike wrote:

Wat een flater Vodafone, jullie zijn een klant kwijt.

 

  • Pre order besteld
  • week 44 SMS
  • niks gecommuniceerd 
  • plotseling een T&T code 
  • bezorging voor 6 November 
  • chat geeft honderd keer aan dat het goed komt
  • bezorging plots op 7 November
  • nu staat de bezorging opeens op 10 November

Wat een kansloze missie is dit geworden zeg...ik doe nooit meer een pre order.

Jeetje... Dit is wel echt het toppunt zeg… Je zou eens contact  op moeten nemen met postnl. Misschien dat die een zinnig antwoord hebben bij de klantenservice.

Ik ga nu alles opzeggen bij Vodafone/Ziggo ook TV. Een fout maken prima maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het ligt niet bij PostNL omdat het pakket nog niet is verstuurd, oftewel het pakket ligt nog bij Vodafone en is alleen maar aangemeld. Opnieuw een bak met leugens en loze beloftes.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Auto te vol? ?

 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

@iMike ik kan niet anders zeggen dan dat het echt super super k*'t is... Onbegrijpelijk hoe chaotisch en hoe slecht er gecommuniceerd word...

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Als PostNL hem nog niet heeft ontvangen dan ligt die gewoon bij Vodafone. Niets te maken met volle busjes etc.

vodafone maakt de zending aan maar geeft hem niet af. PostNL zegt automatisch als de zending word aan gemeld dat ze de volgende dag leveren. Ik heb dit vaker met releases die op vrijdag uitkomen. Dan staat er woensdag al is aangemeld en als uitlevering donderdag. Maar uiteindelijk weet ik dat die echt pas vrijdags komt. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
ddouven wrote:

Als PostNL hem nog niet heeft ontvangen dan ligt die gewoon bij Vodafone. Niets te maken met volle busjes etc.

vodafone maakt de zending aan maar geeft hem niet af. PostNL zegt automatisch als de zending word aan gemeld dat ze de volgende dag leveren. Ik heb dit vaker met releases die op vrijdag uitkomen. Dan staat er woensdag al is aangemeld en als uitlevering donderdag. Maar uiteindelijk weet ik dat die echt pas vrijdags komt. 

Klopt wat je zegt. Het is wederom liegen en het interesseert ze ook werkelijk helemaal niets. Ik ga alles opzeggen bij ze en wacht wel een paar weken bij KPN.

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Even voor de goede orde. De zending wordt echt niet geleverd met een standaard post Nl koerier . Het is PostNL express, het moet aangetekend en je moet legitimeren.  De afspraak  met Post Nl express is:

“PostNL Express voor de zakelijke markt, met gegarandeerde leveringsdag en -tijd.”

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat PostN Express een zending uitstelt.  Probleem ligt bij VF, ze kunnen de toestellen niet leveren en daarom stelt Post NL uit.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @iMike 
Je lacht er nu wel om, over het bericht van een volle auto, maar het gebeurd. Op dit moment is het zo druk bij PostNL dat ze zelfs geen post kunnen ophalen bij bedrijven die pakjes hebben aangemeld. Zelf ken ik iemand, die ook heel veel post pakjes verstuurd, en die moeten ze aanmelden via een systeem op de computer. PostNL weet dan dat er pakjes klaar liggen om meegenomen te worden en het vervelende is dan dat de klant, jij nu dus, wel bericht krijgt dat het is aangemeld. Maar dan komt PostNL langs en zijn bus zit dan al zo vol met pakjes van andere bedrijven, dat er maar 5 van de 10 pakjes mee kunnen (als voorbeeld). Jij hebt al wel bericht, maar krijgt niets omdat die niet mee kon en dan krijg je bericht dat het later zal worden bezorgd. Een ander krijgt later in de avond nog een keer bericht van PostNL met de melding dat het pakje is aangenomen en dat ze het verder versturen en dan heb je het de volgende dag in huis.

Oeps, dat laatste kan ook weer eens helemaal in de soep lopen als de volgende dag de pakjes bezorger van PostNL zo’n volle auto heeft, dat die je pakje laat liggen en dan staat er opeens dat je pakje later zal worden afgeleverd door drukte. Dan kan je wel lachen en zeggen dat het aan Vodafone ligt, maar dat is dan in dit geval niet zo. 

Het is allemaal makkelijk praten maar half Nederland zit thuis en die bestellen alles maar online. Dan kan dit soort dingen gebeuren en dat is vervelend, zeker! Uiteraard zijn er mensen die het er hier weer niet over eens zijn, dat mag. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Energieboy wrote:

Beste @iMike 
Je lacht er nu wel om, over het bericht van een volle auto, maar het gebeurd. Op dit moment is het zo druk bij PostNL dat ze zelfs geen post kunnen ophalen bij bedrijven die pakjes hebben aangemeld. Zelf ken ik iemand, die ook heel veel post pakjes verstuurd, en die moeten ze aanmelden via een systeem op de computer. PostNL weet dan dat er pakjes klaar liggen om meegenomen te worden en het vervelende is dan dat de klant, jij nu dus, wel bericht krijgt dat het is aangemeld. Maar dan komt PostNL langs en zijn bus zit dan al zo vol met pakjes van andere bedrijven, dat er maar 5 van de 10 pakjes mee kunnen (als voorbeeld). Jij hebt al wel bericht, maar krijgt niets omdat die niet mee kon en dan krijg je bericht dat het later zal worden bezorgd. Een ander krijgt later in de avond nog een keer bericht van PostNL met de melding dat het pakje is aangenomen en dat ze het verder versturen en dan heb je het de volgende dag in huis.

Oeps, dat laatste kan ook weer eens helemaal in de soep lopen als de volgende dag de pakjes bezorger van PostNL zo’n volle auto heeft, dat die je pakje laat liggen en dan staat er opeens dat je pakje later zal worden afgeleverd door drukte. Dan kan je wel lachen en zeggen dat het aan Vodafone ligt, maar dat is dan in dit geval niet zo. 

Het is allemaal makkelijk praten maar half Nederland zit thuis en die bestellen alles maar online. Dan kan dit soort dingen gebeuren en dat is vervelend, zeker! 

Deze situatie en hoe krom hij ook is praat je niet recht vriend. Alsjeblieft geen semi-positieve voorbeelden aanhalen die nergens op slaan. VF slaat gewoon wederom een flater en ik mag als betalende klant mijn beklag doen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:

Wat een flater Vodafone, jullie zijn een klant kwijt.

 

  • Pre order besteld
  • week 44 SMS
  • niks gecommuniceerd 
  • plotseling een T&T code 
  • bezorging voor 6 November 
  • chat geeft honderd keer aan dat het goed komt
  • bezorging plots op 7 November
  • nu staat de bezorging opeens op 10 November

Wat een kansloze missie is dit geworden zeg...ik doe nooit meer een pre order.

Pffff wat is dit dan!?

bij mij staat er ontvangen door postnl

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ja wat een onzin! Ik heb deze week 3 pakjes besteld van verschillende bedrijven. Post NL heeft alles op tijd afgeleverd. Zo te zien werkt Energieboy voor VF ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:
iMike wrote:

Wat een flater Vodafone, jullie zijn een klant kwijt.

 

  • Pre order besteld
  • week 44 SMS
  • niks gecommuniceerd 
  • plotseling een T&T code 
  • bezorging voor 6 November 
  • chat geeft honderd keer aan dat het goed komt
  • bezorging plots op 7 November
  • nu staat de bezorging opeens op 10 November

Wat een kansloze missie is dit geworden zeg...ik doe nooit meer een pre order.

Pffff wat is dit dan!?

bij mij staat er ontvangen door postnl

Nou precies dat en mijn pakket gaat drie keer niet “mee met het busje”? Ja vast...

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Jansen2020 wrote:

Ja wat een onzin! Ik heb deze week 3 pakjes besteld van verschillende bedrijven. Post NL heeft alles op tijd afgeleverd. Zo te zien werkt Energieboy voor VF

Energieboy is een Vodafone trol inderdaad. Ik heb afgelopen drie dagen 12 pakketjes ontvangen gelul dus.

Samantha01

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het is ongelooflijk.

Ik heb gister een aanpassing gedaan prijs was goedkoper en apple tv+ voor 1 jaar erbij. Dit zouden ze aanpassen en zou gewoon door blijven lopen. Nu had ik al 3x een nieuwe ordernummer gehad  in 12 uur tijd en als ik status opvraag staat er geanuleerd bij alle 3 de orders.net contact gehad met de chat en wat denk je. Bestelling is eruit en er staat helemaal geen bestelling meer in. Dus al met al ben ik na ruim 2 weken wachten niks opgeschoten en sta ik weer achter aan de lijst als ik een bestelling weer ga doen. Dit heb ik zelfs zwart op wit in een creenshot. Hier word je niet goed van zeg.

Gisteravond laat belde er nog een medewerker met opnieuw mijn nummerbehoudcode en als mededeling dat de mobiel volgende week geleverd gaat worden. Dus ook onzin 

Carolave94

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Pats16 wrote:
iMike wrote:

Wat een flater Vodafone, jullie zijn een klant kwijt.

 

  • Pre order besteld
  • week 44 SMS
  • niks gecommuniceerd 
  • plotseling een T&T code 
  • bezorging voor 6 November 
  • chat geeft honderd keer aan dat het goed komt
  • bezorging plots op 7 November
  • nu staat de bezorging opeens op 10 November

Wat een kansloze missie is dit geworden zeg...ik doe nooit meer een pre order.

Pffff wat is dit dan!?

bij mij staat er ontvangen door postnl

Ik denk gewoon dat ze die van ons kwijt zijn… of gewoon nooit geleverd

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Carolave94 wrote:
Pats16 wrote:
iMike wrote:

Wat een flater Vodafone, jullie zijn een klant kwijt.

 

  • Pre order besteld
  • week 44 SMS
  • niks gecommuniceerd 
  • plotseling een T&T code 
  • bezorging voor 6 November 
  • chat geeft honderd keer aan dat het goed komt
  • bezorging plots op 7 November
  • nu staat de bezorging opeens op 10 November

Wat een kansloze missie is dit geworden zeg...ik doe nooit meer een pre order.

Pffff wat is dit dan!?

bij mij staat er ontvangen door postnl

Ik denk gewoon dat ze die van ons kwijt zijn… of gewoon nooit geleverd

Mij zijn ze ook kwijt heb net de iPhone Pro MAX besteld bij KPN met internet en TV. Heb jij dezelfde problemen met de levering?

Carolave94

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Sorry maar dit heeft er dus wel mee te maken dat wij de pro Max niet zouden pre orderen erg jammer dit...

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Carolave94 wrote:

Sorry maar dit heeft er dus wel mee te maken dat wij de pro Max niet zouden pre orderen erg jammer dit...

Exact je wordt gewoon in de maling genomen waar je bij staat. Ik heb nu de MAX besteld en met meer korting ook nog, ik ben helemaal happy. Ciao Vodafone.

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Ik denk dat medewerkers het zelf ook niet meer weten. De interne communicatie klopt niet. Gisteren avond om de chat kreeg ik een overzicht door met wanneer er geleverd zou worden. De medewerker geloofde hier echt in. Terwijl ik hier lees dat er we al uit geleverd word. Dus ze weten het zelf niet eens meer.

Ook hier zeggen medewerkers wij kunnen het pas zien als er een track and trace is. 

 

Samantha01

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het is ongelooflijk.

Ik heb gister een aanpassing gedaan prijs was goedkoper en apple tv+ voor 1 jaar erbij. Dit zouden ze aanpassen en zou gewoon door blijven lopen. Nu had ik al 3x een nieuwe ordernummer gehad  in 12 uur tijd en als ik status opvraag staat er geanuleerd bij alle 3 de orders.net contact gehad met de chat en wat denk je. Bestelling is eruit en er staat helemaal geen bestelling meer in. Dus al met al ben ik na ruim 2 weken wachten niks opgeschoten en sta ik weer achter aan de lijst als ik een bestelling weer ga doen. Dit heb ik zelfs zwart op wit in een creenshot. Hier word je niet goed van zeg.

Gisteravond laat belde er nog een medewerker met opnieuw mijn nummerbehoudcode en als mededeling dat de mobiel volgende week geleverd gaat worden. Dus ook onzin 

( Soraya )zei zelfs dat mijn bestelling van 23ste is vast gelopen  in het systeem en dat die daarom eruit is gehaald. Nou geloof er niks van ze wilde me wel meteen weer door verbinden met de afdeling verkoop. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike Ongelooflijk, wat een gedoe zeg. Kan me voorstellen dat je overstapt. Ik zou er ook klaar mee zijn. Ik heb wel bij VF de Max  besteld en benieuwd hoe dat gaat.…

Hoop dat je snel je Max krijgt. 

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

17 oktober 2 toestellen besteld , 1 sms gehad dat ze eind week 45 geleverd worden, nou niet dus en je status op vragen waarbij je je bestel nr en e-mail in moet vullen werkt niet ik heb dat al 4 keer gedaan en krijg gewoon niks terug , wat is nu de verwachte leverdatum Vodafone kom op wees eens duidelijk 

Samantha01

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik ga straks nog bellen met ze om zeker te weten dat alles uit het systeem is...tele2 me huidige provider heeft geen melding gehad over nummerbehoud of een eventueele aanvraag ervan.

Dus heb hem nu in de apple store besteld en kan hem vanmiddag al ophalen.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

@iMike goed dat je er net als ik voor heb gekozen VF te verlaten na aan het lijntje gehouden te zijn en keer op keer voorgelogen te zijn. Meeste belabberde service die ik in vele jaren heb meegemaakt. Hopelijk heb je bij KPN meer geluk, een slechtere communicatie dan VF kunnen ze in ieder geval niet hebben

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Hmmm verrassend! 

 

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Does anyone have any idea about when the Iphone 12 Pro 128 GB Gold devices will be delivered ?

I’ve received my pacific blue Iphone 12 Pro yesterday but my wife didn’t received her Gold one yet. She even didn’t received any message regarding expected delivery week.  

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
gokturk wrote:

Does anyone have any idea about when the Iphone 12 Pro 128 GB Gold devices will be delivered ?

I’ve received my pacific blue Iphone 12 Pro yesterday but my wife didn’t received her Gold one yet. She even didn’t received any message regarding expected delivery week.  

From what I saw on this forum, virtually no new Gold ones have been delivered in the past couple of days...

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Hmmm verrassend! 

 

Die komt nog wel Pats, hij ligt in jouw geval in de bus van de bezorger! 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Pats16 wrote:

Hmmm verrassend! 

 

@Pats16 Laat je nog ff weten of hij is binnengekomen? In ieder geval alvast veel plezier ermee!!!

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Kreeg net deze. Ben benieuwd. 🙂 ik heb overigens geen haast.  

 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@lievemandie Die is standaard als het bestelde toestel niet op voorraad is. Ik kreeg hem ook al. Fijne avond. ?

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 wrote:

@lievemandie Die is standaard als het bestelde toestel niet op voorraad is. Ik kreeg hem ook al. Fijne avond.

? best knap als het nu niet op voorraad is

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Stvn86030 wrote:

@iMike goed dat je er net als ik voor heb gekozen VF te verlaten na aan het lijntje gehouden te zijn en keer op keer voorgelogen te zijn. Meeste belabberde service die ik in vele jaren heb meegemaakt. Hopelijk heb je bij KPN meer geluk, een slechtere communicatie dan VF kunnen ze in ieder geval niet hebben

Yep. KPN bestelling ging perfect. Internet aansluiting komen ze eind van de maand installeren. 
 

Nu moet ik alsnog op de bestelling wachten overigens want pas als ik hem weiger kan ik opzeggen, ook zo bijzonder toestel is nog niet eens weg bij VF. 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Ik kan wel gaan roepen dat ik ergens anders ga bestellen, maar dat zou me gewoon geld kosten. Ik heb bij Vodafone gewoon een paar voordelen die ik ergens anders niet heb. Dan moet ik nog maar een weekje langer wachten uiteindelijk. Het zal toch niet veel langer duren? ???

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:

Ik kan wel gaan roepen dat ik ergens anders ga bestellen, maar dat zou me gewoon geld kosten. Ik heb bij Vodafone gewoon een paar voordelen die ik ergens anders niet heb. Dan moet ik nog maar een weekje langer wachten uiteindelijk. Het zal toch niet veel langer duren?

Zo spannend kan het toch niet zijn? Ik kom hetzelfde uit qua kosten maar dan met een MAX. Ben wel overgestapt met alles gelijk. Ik heb nu al bevestiging binnen + SMS. Het kan dus wel ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic