Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Niels xyz

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wessaman wrote:
Daanvv wrote:

Om 14:06 een bestelling gedaan. Kreeg “geen order”, toen chat geopend ze kreeg inderdaad geen order te zien. Toen heeft de vriendelijke medewerker de order weer geplaatst en kreeg meteen 2 min later m’n contract, email en sms binnen met bevestiging bestelling! Zou dus aanraden even de chat te openen. 

Precies, ga erachteraan!

Op de chat en telefonisch wordt aangegeven dat men geen statussen van bestellingen kan zien en je dus maar moet afwachten….. 

Nog geen mail ontvangen dus het is maar afwachten of de order goed is doorgekomen…..

 

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Steven Vodafone wrote:

Ze zijn op dit moment nog bezig met het onderzoek waarom er geen vervolg sms of e-mail is verstuurd @Dunkieball 
Ik heb hier helaas geen update over. 
 

Dat gaat zeker een x aantal weken duren……..

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Niels xyz wrote:
Wessaman wrote:
Daanvv wrote:

Om 14:06 een bestelling gedaan. Kreeg “geen order”, toen chat geopend ze kreeg inderdaad geen order te zien. Toen heeft de vriendelijke medewerker de order weer geplaatst en kreeg meteen 2 min later m’n contract, email en sms binnen met bevestiging bestelling! Zou dus aanraden even de chat te openen. 

Precies, ga erachteraan!

Op de chat en telefonisch wordt aangegeven dat men geen statussen van bestellingen kan zien en je dus maar moet afwachten….. 

Nog geen mail ontvangen dus het is maar afwachten of de order goed is doorgekomen…..

 

Hmm vreemd. Ik vroeg of order op mijn account/telefoonnummer (verlenging) was binnengekomen maar ze kon echt niks zien. Toen heeft ze weer alles er in gezet en kreeg ik meteen m’n contract, email en sms…. Dus zou gewoon vragen of ze uberhaupt een order zien in het systeem. Misschien had ik geluk met de medewerker 🙂

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Christiaaan wrote:

Ik heb 'm jongens… 

Yeahhhh

hoop dat ik snel een t&t krijg

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

UPDATE: Ook ik heb opnieuw besteld. Nu net. En meteen een bevestiging per mail. Alleen nog geen contract. 

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Ik heb ook net via de chat opnieuw verlengd, en nu is de order wel goed doorgekomen.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

Good, gelukkig meteen doorgepakt!

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Net weer opnieuw besteld. En nu krijg ik ook een bestelling in my Vodafone te zien. Inclusief bestelnummer. Dus denk dat t nu goed zit toch??

 

alleen nog steeds geen mail en sms

Niels xyz

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels een bevestiging binnen per e-mail

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

YES. Nu ook contract en sms. Bedankt voor diegenen die aangaven dat ik het gewoon opnieuw moest proberen!

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Nu staat op dat contract een al vervallen ID kaart en onjuist document nummer hiervan. Terwijl ik alles goed heb ingevuld. OM GEK VAN TE WORDEN!

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Robinhensgens wrote:

Nu staat op dat contract een al vervallen ID kaart en onjuist document nummer hiervan. Terwijl ik alles goed heb ingevuld. OM GEK VAN TE WORDEN!

Dat heb ik ook. Op mijn contract staat een ID die in 2011 al vervallen is. Dat maakt voor verlenging niet zoveel uit, want ze kennen je al als klant en ik moest telefonisch alles doorgeven. Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Vodafone.

 

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Tegen mij zijden ze dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen!’

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Daanvv Bij mij precies hetzelfde. Zelf bestellen niet gelukt. Hulde aan chat medewerkster Claudia, heeft het perfect ? geregeld. Blij met de chat. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Pa, Binnen twee minuten de bevestiging binnen op mail. 

hangkous

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik hoor en lees bij meerdere dat er geen bevestiging is verstuurd via de gewone website. . 
Helaas is er door drukte via My Vodafone en de iPhone 12 er geen bevestiging uitgestuurd. Dit is omdat we een 2e systeem hebben ingeschakeld waar deze bestellingen in terecht komen. 
Het kan tot 48 uur duren voordat de bevestiging gestuurd wordt.  Ik wil jullie dan ook vragen om geduld te hebben. Mijn excuses voor het ongemak!

Sommige hebben inmiddels wel al de bevestiging ontvangen @Stvn86030 

 

Geldt dezelfde situatie vandaag bij de iPhone 12 Mini and iPhone 12 Pro Max?

 

Ik heb namelijk besteld om 14:05 en tot op heden geen mail ontvangen. Het verwarrende is dat er in mijn scherm keurig stond dat de mail was verstuurd!

 

Ik bestel meerdere keren per week online en bevestigingsmails duren nooit zo lang, dus bij een IT bedrijf als Vodafone maak je je dan juist eerder ongerust. 

 

Groet, Rick

hangkous

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Geen mail, geen bestellingen in mijn Vodafone, maar wel onderstaande na het bestellen… HELP!!! 

 

Willemijn1213

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
hangkous wrote:

Geen mail, geen bestellingen in mijn Vodafone, maar wel onderstaande na het bestellen… HELP!!! 

 

opnieuw bestellen via de chat

 

Bas.

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Voor de mensen die alleen de pagina “yes gelukt" krijgen maar verder geen mail of dergelijke. 
JE BESTELLING ZEER WAARSCHIJNLIJK NIET GELUKT

Bestel de telefoon opnieuw via de website of via de chat.
Zij kunnen ook controleren of er al een bestel nummer is.(bij mij althans, thx marco P)
2e keer bestellen kreeg ik wel de mail binnen & heb maar 1 bestelling op mijn naam staan.

ze geven echter meerdere malen aan om 24 uur af te wachten. pas bij de 3e chat/telefoon werd ik wel geholpen.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ja, het bestelsysteem van Vodafone werkt de laatste tijd erg slecht. Dan wel, dan geen bevestiging. Ik ben blij dat het via de chat met Claudia wel is gelukt. ? Zeker een aanrader. 
Eerdere “iPhone “ jaren nooit problemen met bestellen gehad, maar dit jaar dus wel. Dus Vodafone, aan het werk ermee. 
Het uitleveren van toestellen is weer een ander verhaal. ?. 
Nou hopen dat mijn Max, gewoon volgende week wordt bezorgd. Hoewel...vrijdag de 13e ?

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Wat een ellende. Online drie keer verlengd; drie keer verkeerd document nummer van mijn ID pas op het contract gezet terwijl ik daar zelf niks aan kan doen aangezien ik het goede nummer had ingevuld. Vervolgens via de chat te horen gekregen dat ik de orders moest annuleren en een mail moest sturen naar creditassessment. Kon 3!! dagen duren voordat ik reactie zou krijgen. Vriendelijk bedankt dus. Vervolgens snel naar de Vodafone winkel gereden en daar was alles binnen 2 minuten geregeld; niet eens een wachtrij. Oftewel ik bestel NOOIT meer online bij Vodafone!

hangkous

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Willemijn1213 wrote:
hangkous wrote:

Geen mail, geen bestellingen in mijn Vodafone, maar wel onderstaande na het bestellen… HELP!!! 

 

opnieuw bestellen via de chat

 

Opnieuw besteld via de website en snel mail. Phew….

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Jeeeejjj levering staat op morgen 14:45-17:15 eindelijk!!!

Sophieeee

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
maxvandijk wrote:

Krijg zojuist het bericht dat ik mijn iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue kan ophalen in de VF winkel! Helemaal blij!

Wat fijn! Ik heb die van mij ook via de winkel besteld maar helaas nog niets gehoord.. Kreeg jij een telefoontje of een berichtje? En is je bestellingsstatus in de vodafone app gewijzigd of staat ie nog steeds op onbekend?

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Zojuist deze SMS ontvangen.
Ben benieuwd...

 

 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

@Wessaman heb je hem nou ook binnen?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:

@Wessaman heb je hem nou ook binnen?

Yes, werd geleverd rond een uur of 15:00.

Dit berichtje komt van mijn iPhone 12 Pro 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

@Christiaaan jij zelf ook, toch?

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:

@Wessaman heb je hem nou ook binnen?

Yes, werd geleverd rond een uur of 15:00.

Dit berichtje komt van mijn iPhone 12 Pro 

Fantastisch! (Ook vanaf de 12 pro??)

hezanakh

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ordered 19.10. First time on the 16th did not get through. 

 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Bastiaan_H Dat zou dus morgen moeten zijn, maar ben er bang voor. 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Fijn @Christiaaan en @Wessaman dat jullie hem eindelijk binnen hebben. Ik wacht nog steeds (on)geduldig af.

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ruud001 wrote:

@Bastiaan_H Dat zou dus morgen moeten zijn, maar ben er bang voor. 


Inderdaad -_-

Nog niks gehad verder, ook in My Vodafone staat niks.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Jeeeejjj levering staat op morgen 14:45-17:15 eindelijk!!!

Let’s hope so Pats, vanwege drukte bij PostNL is mijn bestelling wederom uitgesteld. ik had hem vandaag binnen moeten hebben...

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Jeeeejjj levering staat op morgen 14:45-17:15 eindelijk!!!

Let’s hope so Pats, vanwege drukte bij PostNL is mijn bestelling wederom uitgesteld. ik had hem vandaag binnen moeten hebben...

Ja precies wat staat er nu voor levering bij jou?

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Gisteravond rond 20u kwamen er ineens T&T van mensen toch?

 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
knny wrote:

Gisteravond rond 20u kwamen er ineens T&T van mensen toch?

 

Ik kreeg hem net rond 17:00 uur

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
anniekje123 wrote:

Fijn @Christiaaan en @Wessaman dat jullie hem eindelijk binnen hebben. Ik wacht nog steeds (on)geduldig af.

Wat had jij besteld Anniek, en wanneer?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:

@Wessaman heb je hem nou ook binnen?

Yes, werd geleverd rond een uur of 15:00.

Dit berichtje komt van mijn iPhone 12 Pro 

Fantastisch! (Ook vanaf de 12 pro)

Veel plezier met jullie nieuwe toestel!

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Wessaman wrote:
anniekje123 wrote:

Fijn @Christiaaan en @Wessaman dat jullie hem eindelijk binnen hebben. Ik wacht nog steeds (on)geduldig af.

Wat had jij besteld Anniek, en wanneer?

Ik heb de 16e de zilveren 128gb 12 pro besteld. 17e contract gehad. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

Hmm oke.. misschien krijg je dan vandaag een T&T? ‘k hoop het voor je, duurt nu wel lang genoeg allemaal.
En jij ook @iMike, zit wel extra tegen, nu ook nog geklooi van PostNL.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:

Hmm oke.. misschien krijg je dan vandaag een T&T? ‘k hoop het voor je, duurt nu wel lang genoeg allemaal.
En jij ook @iMike, zit wel extra tegen, nu ook nog geklooi van PostNL.

Hey, nou ik had gisteravond dus al een T&T maar de bezorging is naar morgen verplaatst. Het lijkt er nu weer op dat hij morgen ook niet komt. PostNL geeft aan dat ze het mega druk hebben….T&T zegt dus nog niets blijkbaar…

EDIT; Zodra je status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL is dan weet je zeker dat hij niet komt morgen. Ze lopen achter met sorteren en ontvangen.

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Mensen die de Iphone Max hebben besteld zijn ook de lul. Erg gewild bij de Apple store. Wie bij VF heeft besteld kan wachten tot de kerst!! Ik wens jullie veel sterkte!!

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Jansen2020 wrote:

Mensen die de Iphone Max hebben besteld zijn ook de lul. Erg gewild bij de Apple store. Wie bij VF heeft besteld kan wachten tot de kerst!! Ik wens jullie veel sterkte!!

Daarom zijn ze allemaal in alle kleuren nog op te halen 13 nov bij de apple stores zeker :’) Denk dat dat wel meevalt. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Jansen2020   Dat kan wel zijn, maar dan betaal je ook de volle mep voor je IPhone . In combinatie met abo scheelt het bij mij al ruim €120

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
anniekje123 wrote:
Wessaman wrote:
anniekje123 wrote:

Fijn @Christiaaan en @Wessaman dat jullie hem eindelijk binnen hebben. Ik wacht nog steeds (on)geduldig af.

Wat had jij besteld Anniek, en wanneer?

Ik heb de 16e de zilveren 128gb 12 pro besteld. 17e contract gehad. 

Same here, ben benieuwd..

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
hezanakh wrote:

Ordered 19.10. First time on the 16th did not get through. 

 

Wanneer heb je deze besteld? 16-10-2020 om 19.00u? Blijkbaar?

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

🙂 vanmiddag besteld geen bevestiging. Net 30 min geleden besteld, gelijk bevestiging en al. 
 

hey @Ruud001 wat leuk om je weer hier te zien 🙂 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:

@Wessaman heb je hem nou ook binnen?

Yes, werd geleverd rond een uur of 15:00.

Dit berichtje komt van mijn iPhone 12 Pro 

Fantastisch! (Ook vanaf de 12 pro)

Veel plezier met jullie nieuwe toestel!

Dankjewel @iMike ! Nu hopen dat jij heb ook snel binnen heb!!

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Wil hier even iedereen informeren dat als ja na 20 oktober de iPhone 12 Pro 128 GB besteld hebt je pas tussen 17 en 30 november geleverd krijgt. Dit werd mij net verteld door de klantenservice! Heb vandaag wel een sms gehad dat hij week 45 geleverd zou worden……

Dus die smsjes zeggen helemaal niets.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic