Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Achie0391

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Vodafone wrote:

Fijn om te lezen dat een aantal van jullie vandaag of morgen het toestel mogen ontvangen. Heel veel plezier met jullie nieuwe iPhone! 

waardeloos dit , Vorige week heb ik van meerdere medewerkers van Vodafone te horen gekregen dat ik bij de volgende bestellingen zou zijn , Maar zo te zien niet . Bellen en navragen krijg ik ook weer geen antwoord enige wat je te horen krijg is : afwachten en niet weten wanneer ik mijn TELEFOOOONNN ga krijgen . Nu al spijt dat ik ben overgestapt naar Vodafone 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Steven Vodafone wrote:

De update is in het topic medegedeeld @Chantal1979 
Ik heb geen update per persoon. Dit is omdat ik geen gegevens inzie betreft de bestellingen.
Ik heb de nummers vorige week verzameld om het issue aan te kaarten. Intern wordt er naar gekeken waarom er geen sms meer is verstuurd vorige week.

De dag erna is de volgende reactie gepost: 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Het is op dit moment afwachten op een sms of e-mail waarin staat wanneer het toestel verstuurd gaat worden.

Maar hoe zit het dan met “wie als eerste besteld krijgt ook als eerste geleverd” want daar lijkt helemaal niets van te kloppen.. het is echt één grote kansloze loterij..

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Achie0391 wrote:
Steven Vodafone wrote:

Fijn om te lezen dat een aantal van jullie vandaag of morgen het toestel mogen ontvangen. Heel veel plezier met jullie nieuwe iPhone! 

waardeloos dit , Vorige week heb ik van meerdere medewerkers van Vodafone te horen gekregen dat ik bij de volgende bestellingen zou zijn , Maar zo te zien niet . Bellen en navragen krijg ik ook weer geen antwoord enige wat je te horen krijg is : afwachten en niet weten wanneer ik mijn TELEFOOOONNN ga krijgen . Nu al spijt dat ik ben overgestapt naar Vodafone 

Ik ook.. heel veel spijt haha

Achie0391

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dunkieball wrote:
Steven Vodafone wrote:

De update is in het topic medegedeeld @Chantal1979 
Ik heb geen update per persoon. Dit is omdat ik geen gegevens inzie betreft de bestellingen.
Ik heb de nummers vorige week verzameld om het issue aan te kaarten. Intern wordt er naar gekeken waarom er geen sms meer is verstuurd vorige week.

De dag erna is de volgende reactie gepost: 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Het is op dit moment afwachten op een sms of e-mail waarin staat wanneer het toestel verstuurd gaat worden.

Maar hoe zit het dan met “wie als eerste besteld krijgt ook als eerste geleverd” want daar lijkt helemaal niets van te kloppen.. het is echt één grote kansloze loterij..

klopt voor geen meter , ik heb 16 oktober bij de pre order rond 15:00 uur mijn toestel besteld maat van mijn heeft avond besteld die heeft zijn toestel al 23 oktober ontvangen en ik nog blijven wachten en niet weten wanneer ik mijn toestel krijg

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Archie69 ik durf niet te zeggen waarom dit is medegedeeld aan je. Er is niemand die kan zeggen wanneer een toestel naar je verstuurd wordt. Tenzij er een track en trace is verstuurd.
Namens Vodafone mijn excuses daarvoor. 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Achie0391 wrote:
Dunkieball wrote:
Steven Vodafone wrote:

De update is in het topic medegedeeld @Chantal1979 
Ik heb geen update per persoon. Dit is omdat ik geen gegevens inzie betreft de bestellingen.
Ik heb de nummers vorige week verzameld om het issue aan te kaarten. Intern wordt er naar gekeken waarom er geen sms meer is verstuurd vorige week.

De dag erna is de volgende reactie gepost: 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Het is op dit moment afwachten op een sms of e-mail waarin staat wanneer het toestel verstuurd gaat worden.

Maar hoe zit het dan met “wie als eerste besteld krijgt ook als eerste geleverd” want daar lijkt helemaal niets van te kloppen.. het is echt één grote kansloze loterij..

klopt voor geen meter , ik heb 16 oktober bij de pre order rond 15:00 uur mijn toestel besteld maat van mijn heeft avond besteld die heeft zijn toestel al 23 oktober ontvangen en ik nog blijven wachten en niet weten wanneer ik mijn toestel krijg

Hier precies hetzelfde.. en zie hier genoeg berichten van mensen die dagen later besteld hebben en hun telefoon wel al hebben gekregen haha kansloos.

Achie0391

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Vodafone wrote:

@Archie69 ik durf niet te zeggen waarom dit is medegedeeld aan je. Er is niemand die kan zeggen wanneer een toestel naar je verstuurd wordt. Tenzij er een track en trace is verstuurd.
Namens Vodafone mijn excuses daarvoor. 

Er is ook niet verteld wanneer ik mijn toestel zou krijgen . Wel is mij gezegd dat ik bij de volgende levering zal zijn , maar als ik nu de berichten op jullie forum lees is de volgende levering al geweest en ik zit daar niet bij . En weer weet Vodafone niet wanneer ik mijn telefoon krijg 😄 zo leuk dit 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:

Bij mij staat de levering nu op 11.45-14.15 vandaag….

Bij mij ook nog (ongewijzigd) op vandaag tussen 14:30 en 17:00, Zending is ontvangen door PostNL, hopelijk zo de update dat de bezorger onderweg is.

Ik heb de update! Bezorger is onderweg! Tussen 14-16 uur

maxvandijk

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Krijg zojuist het bericht dat ik mijn iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue kan ophalen in de VF winkel! Helemaal blij!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Archie69 ook dat kunnen we helaas niet toezeggen. Zowel de klantenservice als hier op het forum kunnen we geen gegevens hiervoor inzien. 
We kunnen alleen zien of er een track en trace is uitgestuurd. Is deze uitgestuurd, dan zien we wanneer de levering zal zijn. Eerder niet. 

Achie0391

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Vodafone wrote:

@Archie69 ook dat kunnen we helaas niet toezeggen. Zowel de klantenservice als hier op het forum kunnen we geen gegevens hiervoor inzien. 
We kunnen alleen zien of er een track en trace is uitgestuurd. Is deze uitgestuurd, dan zien we wanneer de levering zal zijn. Eerder niet. 

Conclusie : Niet geholpen 😄

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ze zijn op dit moment nog bezig met het onderzoek waarom er geen vervolg sms of e-mail is verstuurd @Dunkieball 
Ik heb hier helaas geen update over. 
 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Steven Vodafone wrote:

@Archie69 ook dat kunnen we helaas niet toezeggen. Zowel de klantenservice als hier op het forum kunnen we geen gegevens hiervoor inzien. 
We kunnen alleen zien of er een track en trace is uitgestuurd. Is deze uitgestuurd, dan zien we wanneer de levering zal zijn. Eerder niet. 

@Steven Vodafone  Oh dat is interessant, ik heb gisteren een mail gekregen en een T&T. Vanmorgen aan het ontbijt opeens de status aangepast naar morgen (7 November) 16:30 en met de opmerking; zending wordt verwacht. Kan jij dan concreet melden of hij wel of niet komt morgen? Het begint gewoon echt dramatisch te worden, krijg nu het gevoel dat er helemaal niks is verstuurd vanuit Vodafone?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Achie0391 Klopt. Dit is ook het forum. Klanten helpen klanten. Dan zal je contact moeten opnemen met de Vodafone klantenservice. Voor wat dat dan waard is. Kun je in ieder geval proberen. Succes. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

@Dunkieball wat je heel duidelijk kan zien is dat niet alleen de bestelvolgorde wordt aangehouden maar dat ook de verschillende opslagcapaciteiten en kleuren een rol spelen in het uitleveren. Het lijkt er op dat gisteren heel veel blauwe pro’s met 128 Gb zijn uitgestuurd.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
iMike wrote:
Dunkieball wrote:

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

@Dunkieball wat je heel duidelijk kan zien is dat niet alleen de bestelvolgorde wordt aangehouden maar dat ook de verschillende opslagcapaciteiten en kleuren een rol spelen in het uitleveren. Het lijkt er op dat gisteren heel veel blauwe pro’s met 128 Gb zijn uitgestuurd.

Maar dat is ook precies het model, kleur en opslagcapaciteit die ik op 16 oktober besteld heb en wat op 17 oktober bevestigd is. Juist daarom vind ik het zo bijzonder haha.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als er een track en trace is verstuurd @iMike, dan zien wij exact hetzelfde als wat jij ziet. Daar zit verder geen verschil in. 
 

iMike wrote:
Dunkieball wrote:

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

@Dunkieball wat je heel duidelijk kan zien is dat niet alleen de bestelvolgorde wordt aangehouden maar dat ook de verschillende opslagcapaciteiten en kleuren een rol spelen in het uitleveren. Het lijkt er op dat gisteren heel veel blauwe pro’s met 128 Gb zijn uitgestuurd.

Dit klopt helemaal 🙂

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

Als er een track en trace is verstuurd @iMike, dan zien wij exact hetzelfde als wat jij ziet. Daar zit verder geen verschil in. 
 

iMike wrote:
Dunkieball wrote:

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

@Dunkieball wat je heel duidelijk kan zien is dat niet alleen de bestelvolgorde wordt aangehouden maar dat ook de verschillende opslagcapaciteiten en kleuren een rol spelen in het uitleveren. Het lijkt er op dat gisteren heel veel blauwe pro’s met 128 Gb zijn uitgestuurd.

Dit klopt helemaal 🙂

Laten we hopen dat ze vandaag dan blauwe 256GB’s versturen 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Steven Vodafone wrote:

Als er een track en trace is verstuurd @iMike, dan zien wij exact hetzelfde als wat jij ziet. Daar zit verder geen verschil in. 
 

iMike wrote:
Dunkieball wrote:

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

@Dunkieball wat je heel duidelijk kan zien is dat niet alleen de bestelvolgorde wordt aangehouden maar dat ook de verschillende opslagcapaciteiten en kleuren een rol spelen in het uitleveren. Het lijkt er op dat gisteren heel veel blauwe pro’s met 128 Gb zijn uitgestuurd.

Dit klopt helemaal 🙂

@Steven Vodafone  @iMike En juist omdat die bewering klopt snap ik er niks meer van... Dat is dus precies het toestel waar ik op wacht en dat ik eerder besteld heb dan heel veel anderen die hem wel al krijgen / hebben haha.

Achie0391

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ruud001 wrote:

@Achie0391 Klopt. Dit is ook het forum. Klanten helpen klanten. Dan zal je contact moeten opnemen met de Vodafone klantenservice. Voor wat dat dan waard is. Kun je in ieder geval proberen. Succes. 

Klantenservice is lezen uit een script  Puur tijdverspilling 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:
Steven Vodafone wrote:

Als er een track en trace is verstuurd @iMike, dan zien wij exact hetzelfde als wat jij ziet. Daar zit verder geen verschil in. 
 

iMike wrote:
Dunkieball wrote:

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

@Dunkieball wat je heel duidelijk kan zien is dat niet alleen de bestelvolgorde wordt aangehouden maar dat ook de verschillende opslagcapaciteiten en kleuren een rol spelen in het uitleveren. Het lijkt er op dat gisteren heel veel blauwe pro’s met 128 Gb zijn uitgestuurd.

Dit klopt helemaal 🙂

En juist omdat die bewering klopt snap ik er niks meer van... Dat is dus precies het toestel waar ik op wacht en dat ik eerder besteld heb dan heel veel anderen die hem wel al krijgen / hebben haha.

Uiteraard zal daarna ook de wet van de voorraden meetellen, wereldwijd is het echt een drama vanuit Apple. 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
iMike wrote:
Dunkieball wrote:
Steven Vodafone wrote:

Als er een track en trace is verstuurd @iMike, dan zien wij exact hetzelfde als wat jij ziet. Daar zit verder geen verschil in. 
 

iMike wrote:
Dunkieball wrote:

Maar @Steven Vodafone, hoezo worden afspraken weer niet nagekomen m.b.t. de uitlevering van orders? Jullie zeggen zelf dat de bestellingen die als eerste geplaatst zijn, als eerste zouden worden geleverd maar dat is (wederom) duidelijk niet waar.

Vooarlsnog is de "leidende” week 44 sms van 21 oktober nog altijd het laatste wat ik heb.. Inmiddels zijn we alweer 16 dagen verder..

@Dunkieball wat je heel duidelijk kan zien is dat niet alleen de bestelvolgorde wordt aangehouden maar dat ook de verschillende opslagcapaciteiten en kleuren een rol spelen in het uitleveren. Het lijkt er op dat gisteren heel veel blauwe pro’s met 128 Gb zijn uitgestuurd.

Dit klopt helemaal 🙂

En juist omdat die bewering klopt snap ik er niks meer van... Dat is dus precies het toestel waar ik op wacht en dat ik eerder besteld heb dan heel veel anderen die hem wel al krijgen / hebben haha.

Uiteraard zal daarna ook de wet van de voorraden meetellen, wereldwijd is het echt een drama vanuit Apple. 

Ja dat sowieso haha maar toch klopt er allemaal nog steeds niks van.. Zeker vanuit Vodafone niet want ook met de voorraad die ze wel hebben weten ze er alsnog een zooitje van te maken en vergeten ze te communiceren.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
knny wrote:

Haha staat bij bezorging binnen 2 dgn

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
knny wrote:

Dat zou hellemaal van de zotte zijn ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Pre-order voor de Max is open voor de liefhebbers 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ilsies wrote:
knny wrote:

Dat zou hellemaal van de zotte zijn

En via Vodafone staat er lange levertijd. Dus F&F zou wel voorraad hebben? Ik heb via NEXT besteld… 😞

 

Ik denk foutje op de site

Bas.

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist exact 1 minuut voor 2 de pro max besteld. echter nog niks in de mail qua bevestiging.
Is het normaal dat dat wat langer duurt bij de vroege vogels?

 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes

HAHAHA mijn bestelling is geannuleerd door Vodafone omdat mijn nummerbehoud blijkbaar is afgekeurd door T-Mobile.. Weer geen bericht.. Van beide niet.. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

Veel succes… heb je een actieve bestelling in je account?

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Ik heb precies hetzelfde, precies 14:01 een 12 Pro Max 256GB Graphite besteld, maar geen bevestiging gehad in de email, en in My vodafone niks zichtbaar?

Bas.

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Reem0nN wrote:

Ik heb precies hetzelfde, precies 14:01 een 12 Pro Max 256GB Graphite besteld, maar geen bevestiging gehad in de email, en in My vodafone niks zichtbaar?

Hier in my vodafone ook niks zichtbaar. maar het zelfde gebeurde toen ik een aantal jaar gelede de iphone x besteld op release date.

Heb ook nog niks hoeven betalen, jullie??

 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Reem0nN wrote:

Ik heb precies hetzelfde, precies 14:01 een 12 Pro Max 256GB Graphite besteld, maar geen bevestiging gehad in de email, en in My vodafone niks zichtbaar?

FYI:

Ik (en velen met mij) hadden hetzelfde toen de iPhone 12 Pro uitkwam op 16-10.  
 

GA ERACHTERAAN, je bestelling is mislukt, ik wachtte af en bij mij is alles pas de 18e (2 dagen later) goed gezet door Vodafone en mijn iPhone 12 Pro wordt pas vandaag geleverd!

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Ik kreeg dit als reactie. Ook nog geen bevestigingsmail of order zichtbaar. Wel de “yes gelukt” pagina.  Betreft de 128GB pro Max Blauw
 

——

Ik kreeg dit als reactie. Dus hopen dat dit op waarheid berust. 
 

“Dankjewel voor je geduld Robin! Ik keek het even na; de order staat er (nog) niet in. Ik begrijp echter dat (om het probleem van de vorige pre orders te voorkomen) de mails in batches uitsturen en de orders in kleinere batches door laten lopen in het systeem. De bevestiginsmail moet binnen 24hr binnen zijn”

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Robinhensgens wrote:

Ik kreeg dit als reactie. Ook nog geen bevestigingsmail of order zichtbaar. Wel de “yes gelukt” pagina.  Betreft de 128GB pro Max Blauw
 

——

Ik kreeg dit als reactie. Dus hopen dat dit op waarheid berust. 
 

“Dankjewel voor je geduld Robin! Ik keek het even na; de order staat er (nog) niet in. Ik begrijp echter dat (om het probleem van de vorige pre orders te voorkomen) de mails in batches uitsturen en de orders in kleinere batches door laten lopen in het systeem. De bevestiginsmail moet binnen 24hr binnen zijn”

Ja precies, zeiden ze tegen mij ook de 16e….. mag jij raden of het goed kwam...?

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Wessaman wrote:
Reem0nN wrote:

Ik heb precies hetzelfde, precies 14:01 een 12 Pro Max 256GB Graphite besteld, maar geen bevestiging gehad in de email, en in My vodafone niks zichtbaar?

FYI:

Ik (en velen met mij) hadden hetzelfde toen de iPhone 12 Pro uitkwam op 16-10.  
 

GA ERACHTERAAN, je bestelling is mislukt, ik wachtte af en bij mij is alles pas de 18e (2 dagen later) goed gezet door Vodafone en mijn iPhone 12 Pro wordt pas vandaag geleverd!

Ik ben via de chat al 3x doorverbonden, en telefonisch zijn ze gewoon onbereikbaar.
Neem je een dag vrij van werk om stip 14:01 te kunnen bestellen, word je weer teleurgesteld door Vodafone

 

Tac0

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Er werd al voor gewaarschuwd op het forum: je doet een succesvolle bestelling (althans, je krijg een scherm te zien met: ‘Yes gelukt!’, als je vervolgens op volg bestelling klikt: ‘Deze order is niet bij ons bekend’.

En natuurlijk geen bevestigings mailtje of sms, hoe weet je dan of je bestelling gelukt is?

Edit [De vriendelijke medewerker via de telefoon zei dat ze niets kan inzien omdat het ordersysteem nog bezig is, maar dan ik er van uit kan gaat dat mijn bestelling gelukt is...] 
De ervaringen op dit forum zeggen anders.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Reem0nN wrote:
Wessaman wrote:
Reem0nN wrote:

Ik heb precies hetzelfde, precies 14:01 een 12 Pro Max 256GB Graphite besteld, maar geen bevestiging gehad in de email, en in My vodafone niks zichtbaar?

FYI:

Ik (en velen met mij) hadden hetzelfde toen de iPhone 12 Pro uitkwam op 16-10.  
 

GA ERACHTERAAN, je bestelling is mislukt, ik wachtte af en bij mij is alles pas de 18e (2 dagen later) goed gezet door Vodafone en mijn iPhone 12 Pro wordt pas vandaag geleverd!

Ik ben via de chat al 3x doorverbonden, en telefonisch zijn ze gewoon onbereikbaar.
Neem je een dag vrij van werk om stip 14:01 te kunnen bestellen, word je weer teleurgesteld door Vodafone

 

Weet niet of ik het mooi vind om te horen of triest, dat er blijkbaar exact hetzelfde misgaat als 3 weken geleden.

Ik heb het hele bestelproces, inclusief de bevestigingspagina, een stuk of 15 keer doorlopen, toen pas (het was inmiddels 15:20) had ik ‘m eindelijk succesvol doorlopen mét mailbevestiging. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Tac0 wrote:

Er werd al voor gewaarschuwd op het forum: je doet een succesvolle bestelling (althans, je krijg een scherm te zien met: ‘Yes gelukt!’, als je vervolgens op volg bestelling klikt: ‘Deze order is niet bij ons bekend’.

En natuurlijk geen bevestigings mailtje of sms, hoe weet je dan of je bestelling gelukt is?

Edit [De vriendelijke medewerker via de telefoon zei dat ze niets kan inzien omdat het ordersysteem nog bezig is, maar dan ik er van uit kan gaat dat mijn bestelling gelukt is...] 
De ervaringen op dit forum zeggen anders.

Ja ik blijf hier op reageren, ga er maar niet vanuit, lees desnoods even hier de vorige 40 pagina’s terug…

Tac0

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wessaman wrote:
Tac0 wrote:

Er werd al voor gewaarschuwd op het forum: je doet een succesvolle bestelling (althans, je krijg een scherm te zien met: ‘Yes gelukt!’, als je vervolgens op volg bestelling klikt: ‘Deze order is niet bij ons bekend’.

En natuurlijk geen bevestigings mailtje of sms, hoe weet je dan of je bestelling gelukt is?

Edit [De vriendelijke medewerker via de telefoon zei dat ze niets kan inzien omdat het ordersysteem nog bezig is, maar dan ik er van uit kan gaat dat mijn bestelling gelukt is...] 
De ervaringen op dit forum zeggen anders.

Ja ik blijf hier op reageren, ga er maar niet vanuit, lees desnoods even hier de vorige 40 pagina’s terug…

Zeker gedaan, ik vraag me af hoe vaak ik nu opnieuw de bestelling zal doen.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
Reem0nN wrote:

Ik heb precies hetzelfde, precies 14:01 een 12 Pro Max 256GB Graphite besteld, maar geen bevestiging gehad in de email, en in My vodafone niks zichtbaar?

FYI:

Ik (en velen met mij) hadden hetzelfde toen de iPhone 12 Pro uitkwam op 16-10.  
 

GA ERACHTERAAN, je bestelling is mislukt, ik wachtte af en bij mij is alles pas de 18e (2 dagen later) goed gezet door Vodafone en mijn iPhone 12 Pro wordt pas vandaag geleverd!

Al zo vaak gedaan haha het is gister avond om 19:00 afgekeurd zonder enige reden.. Anders had ik hem vandaag gehad.. Wat een gedoe hahaha

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-magsafe-oplader-wit-1677769.html

 

Voor wie op zoek is naar een magsafe lader. Op voorraad bij de MM

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Tac0 wrote:
Wessaman wrote:
Tac0 wrote:

Er werd al voor gewaarschuwd op het forum: je doet een succesvolle bestelling (althans, je krijg een scherm te zien met: ‘Yes gelukt!’, als je vervolgens op volg bestelling klikt: ‘Deze order is niet bij ons bekend’.

En natuurlijk geen bevestigings mailtje of sms, hoe weet je dan of je bestelling gelukt is?

Edit [De vriendelijke medewerker via de telefoon zei dat ze niets kan inzien omdat het ordersysteem nog bezig is, maar dan ik er van uit kan gaat dat mijn bestelling gelukt is...] 
De ervaringen op dit forum zeggen anders.

Ja ik blijf hier op reageren, ga er maar niet vanuit, lees desnoods even hier de vorige 40 pagina’s terug…

Zeker gedaan, ik vraag me af hoe vaak ik nu opnieuw de bestelling zal doen.

je kan hetzelfde proces gewoon nog een keer doorlopen, in mijn geval ging het om een verlenging, du smijn motto was; ik kan mijn abo maar 1 keer verlengen, dus een dubbele verlenging gaat niet voorkomen.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Om 14:06 een bestelling gedaan. Kreeg “geen order”, toen chat geopend ze kreeg inderdaad geen order te zien. Toen heeft de vriendelijke medewerker de order weer geplaatst en kreeg meteen 2 min later m’n contract, email en sms binnen met bevestiging bestelling! Zou dus aanraden even de chat te openen. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Daanvv wrote:

Om 14:06 een bestelling gedaan. Kreeg “geen order”, toen chat geopend ze kreeg inderdaad geen order te zien. Toen heeft de vriendelijke medewerker de order weer geplaatst en kreeg meteen 2 min later m’n contract, email en sms binnen met bevestiging bestelling! Zou dus aanraden even de chat te openen. 

Precies, ga erachteraan!

Tac0

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, gelukt! Ik krijg een status bestelling pagina te zien met mijn daadwerkelijke bestelling, na 5 keer online dezelfde bestelling te hebben gedaan. Volhouden dus!

Willemijn1213

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Tac0 wrote:

Ok, gelukt! Ik krijg een status bestelling pagina te zien met mijn daadwerkelijke bestelling, na 5 keer online dezelfde bestelling te hebben gedaan. Volhouden dus!

En een bevestigingsmail?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Tac0 wrote:

Ok, gelukt! Ik krijg een status bestelling pagina te zien met mijn daadwerkelijke bestelling, na 5 keer online dezelfde bestelling te hebben gedaan. Volhouden dus!

Dan nu maar hopen dat je niet 5x de iPhone binnen krijgt 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

Ik heb 'm jongens… ????

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic