Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Nog geen iPhone 12 Pro 512gb Pacific Blue die uitgeleverd wordt blijkbaar. Wel bestellingen van na 16-10-2020. Dat lijkt dus weer niet op first in-first out.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Nog meer mensen die op een pro 256gb blauw wachten en besteld hebben voor 22e dan? Dan weet ik dat ik nog langer moet wachten haha

Iloon_vg

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
knny wrote:

Nog meer mensen die op een pro 256gb blauw wachten en besteld hebben voor 22e dan? Dan weet ik dat ik nog langer moet wachten haha

Yes me, week 44 sms en dat was het... 

Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Zojuist bericht ontvangen en een track & trace in de PostNL app. 
Ook op de 18e besteld. De iPhone 12 Pro 128 gb pacific blue. 
Blij dat ie eindelijk komt!

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Bij Apple vandaag bestellen, tussen 20-27 november in huis (gratis) 

hopelijk 2020

 

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
knny wrote:

Nog meer mensen die op een pro 256gb blauw wachten en besteld hebben voor 22e dan? Dan weet ik dat ik nog langer moet wachten haha

Ja ik heb ook de pro 256gb blauw besteld op 18-10 om 8:20 en een sms gehad van week 44, maar nog helemaal niets?

geloof6

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

JAAAAA

Zojuist een track&trace binnen gekregen en zending is ook bekend bij PostNL. 
Iphone 12 pro 128 gb pacific blue, gepreorderd op 18 oktober. 

morgen komt hij binnen 

nieuwe auto gekocht deze en nu nieuwe iPhone 12 ,deze week kan niet meer stuk hahah

 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes

Nou.. Ik blijf nog wel even balen en azijn zeiken tot week 44, 2021 want hier blijft het helemaal stil haha..
 

Zal nog eens overstappen naar een nieuwer provider een pre-order plaatsen op de eerste dag dat het kan haha.. Ben wel benieuwd naar enige uitleg want het aanhouden van de volgorde van bestellingen is dus ook een grote leugen.. @Steven Vodafone @Sharon Vodafone @Vodafone 

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
knny wrote:

Nog meer mensen die op een pro 256gb blauw wachten en besteld hebben voor 22e dan? Dan weet ik dat ik nog langer moet wachten haha

Besteld op 18/10 (na een verloren bestelling van 14:06 op 16/10), sms voor week 44 gehad maar nog steeds niks, geen nieuws

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Nog steeds geen  t&t hmmmm zal je net zien….foutje bedankt

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Nog steeds geen  t&t hmmmm zal je net zien….foutje bedankt

Nee joh die komt wel! 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

En weer zit ik er niet bij...

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
anniekje123 wrote:

En weer zit ik er niet bij...

Zal vast de kleur zijn hier ook stil... 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
whmil wrote:
anniekje123 wrote:

En weer zit ik er niet bij...

Zal vast de kleur zijn hier ook stil... 

Niet eens.. besteldatum en kleur lijken helemaal niets uit te maken.. het is gewoon een grote loterij wie wat krijgt of niet..

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:
whmil wrote:
anniekje123 wrote:

En weer zit ik er niet bij...

Zal vast de kleur zijn hier ook stil... 

Niet eens.. besteldatum en kleur lijken helemaal niets uit te maken.. het is gewoon een grote loterij wie wat krijgt of niet..

Het is inderdaad de Lotto lijkt het. 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Het lijkt er op dat de 126gb uitgeleverd wordt. 256gb sporadisch als ik goed gelezen heb op het forum en 512gb zeker nog niet. Of heeft iemand andere berichten?

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Ehh Lee’s net in een ander topic dat er 12 dagen geleden al een 256gb is uitgeleverd. Grijze volgens mij. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:

Het lijkt er op dat de 126gb uitgeleverd wordt. 256gb sporadisch als ik goed gelezen heb op het forum en 512gb zeker nog niet. Of heeft iemand andere berichten?

128 denk ik ?

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

……. 128gb. 

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb op 16 oktober de pro 256 pacific blue besteld. Op 20 oktober is deze pas doorgevoerd en is er een bevestigingsmail gestuurd. Daarna niks meer gehoord, ook geen sms.. mn man heeft zelfde type toestel en kleur op dezelfde datum via tmobile besteld. Stap voor stap op de hoogte gehouden en heeft t toestel inmiddels al in huis. Ik had beter kunnen overstappen?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

What the hell, mijn pakket is verzet naar morgen 15:30. Het is ook niet te geloven dit....

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

What the hell, mijn pakket is verzet naar morgen 15:30. Het is ook niet te geloven dit....

Grrrrrrrr 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

What the hell, mijn pakket is verzet naar morgen 15:30. Het is ook niet te geloven dit....

Ohhhh ? dat is echt zuur… 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

Awhhh… Hopen dat jij volgende week aan de beurt bent 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

What the hell, mijn pakket is verzet naar morgen 15:30. Het is ook niet te geloven dit....

Hoe dan he… hahaha het houdt niet op

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Gisteren niemand T&T gehad van pro 256 blauw dus ?

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
knny wrote:

Gisteren niemand T&T gehad van pro 256 blauw dus

Nee?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

Awhhh… Hopen dat jij volgende week aan de beurt bent 

Ik hoop eigenlijk nog op morgen ?

Carolave94

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

What the hell, mijn pakket is verzet naar morgen 15:30. Het is ook niet te geloven dit....

Hier ook  verzet naar morgen ...

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Carolave94 wrote:
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

What the hell, mijn pakket is verzet naar morgen 15:30. Het is ook niet te geloven dit....

Hier ook  verzet naar morgen ...

Het bijzondere is dat er nu ook staat; zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. Als dit maar niet een truc is om hem naar Maandag te trekken zodat mensen de Max niet bestellen.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:
Carolave94 wrote:
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

What the hell, mijn pakket is verzet naar morgen 15:30. Het is ook niet te geloven dit....

Hier ook  verzet naar morgen ...

Het bijzondere is dat er nu ook staat; zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. Als dit maar niet een truc is om hem naar Maandag te trekken zodat mensen de Max niet bestellen.

Als er “verwacht” staat dan heeft vodafone niet geleverd aan postnl… 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Pats16 wrote:
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

Awhhh… Hopen dat jij volgende week aan de beurt bent 

Ik hoop eigenlijk nog op morgen

Zou wel lekker zijn idd… Maar dat is de afgelopen weken nog niet gebeurd geloof ik… Leveringen op zaterdag. K

Correct me if I'm wrong...

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

Bij mij staat de levering nu op 11.45-14.15 vandaag….

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hopelijk komen er vandaag nog 256GB modellen binnen dan…….

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

Awhhh… Hopen dat jij volgende week aan de beurt bent 

Ik hoop eigenlijk nog op morgen

Zou wel lekker zijn idd… Maar dat is de afgelopen weken nog niet gebeurd geloof ik… Leveringen op zaterdag. K

Correct me if I'm wrong...

Ja dat is wel gebeurd, o.a. afgelopen zaterdag, dus er is nog hoop!

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:

Bij mij staat de levering nu op 11.45-14.15 vandaag….

Bij mij ook nog (ongewijzigd) op vandaag tussen 14:30 en 17:00, Zending is ontvangen door PostNL, hopelijk zo de update dat de bezorger onderweg is.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Zwaar irritant, ik blijf vandaag dus een dag thuis voor die zending en dan zie je in de ochtend ineens dat hij niet komt. Echt typisch weer…ben benieuwd of hij morgen echt komt.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Kreeg ik maar een sms met week 46 ofzo, dan weet je tenminste waar je aantoe bent….

Nu kan het nog weken duren voordat we iets horen.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
knny wrote:

Kreeg ik maar een sms met week 46 ofzo, dan weet je tenminste waar je aantoe bent….

Nu kan het nog weken duren voordat we iets horen.

For What it’s worth,  gister aan de telefoon zei Vodafone tegen mij;

Iedereen die voor 27 oktober heeft besteld krijgt de telefoon voor 17 november. Vanaf 27 oktober gelden de tijden die op de website stonden/staan. Wanneer dit voor 17 november zou zijn had hij geen zicht op, in mijn geval kreeg ik toevallig diezelfde avond mijn T&T.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
knny wrote:

Kreeg ik maar een sms met week 46 ofzo, dan weet je tenminste waar je aantoe bent….

Nu kan het nog weken duren voordat we iets horen.

Ik kreeg geen SMS maar zelfs al je een T&T code hebt dan weet je niet waar je aan toe bent. Heel droevig dit.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:

Ik toch bang dat hij vandaag niet gaat komen geen t&t ontvangen….iedereen veel plezier met voor de deur zitten vandaag

Awhhh… Hopen dat jij volgende week aan de beurt bent 

Ik hoop eigenlijk nog op morgen

Zou wel lekker zijn idd… Maar dat is de afgelopen weken nog niet gebeurd geloof ik… Leveringen op zaterdag. K

Correct me if I'm wrong...

Ja dat is wel gebeurd, o.a. afgelopen zaterdag, dus er is nog hoop!

Ja klopt wel leveringen op zaterdag las ik

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
iMike wrote:
knny wrote:

Kreeg ik maar een sms met week 46 ofzo, dan weet je tenminste waar je aantoe bent….

Nu kan het nog weken duren voordat we iets horen.

Ik kreeg geen SMS maar zelfs al je een T&T code hebt dan weet je niet waar je aan toe bent. Heel droevig dit.

En iedere keer weer die eeuwige stilte.. Echt compleet kansloos

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Zojuist contact gehad met de chat, als PostNL de zending niet ontvangen heeft kan het nog zijn dat hij niet komt. Als ik vanmiddag geen wijziging zie dan moet ik contact opnemen…de flipperkast stopt ook gewoon niet. Oftewel levering voor morgen is geen garantie.

SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Ik krijg zojuist de melding dat mijn bezorger onderweg, ik ben ontzettend benieuwd.

Ik hoop dat de rest hem ook heel snel mag gaan ontvangen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
SannVeenHaas wrote:

Ik krijg zojuist de melding dat mijn bezorger onderweg, ik ben ontzettend benieuwd.

Ik hoop dat de rest hem ook heel snel mag gaan ontvangen. 

Had je gisteren ook bericht gehad met een t&t ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat een aantal van jullie vandaag of morgen het toestel mogen ontvangen. Heel veel plezier met jullie nieuwe iPhone! 

Chantal1979

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Vodafone wrote:

Fijn om te lezen dat een aantal van jullie vandaag of morgen het toestel mogen ontvangen. Heel veel plezier met jullie nieuwe iPhone! 

@Steven Vodafone heb je nog een update voor de andere? Van de week heb je namelijk een aantal telnrs verzameld. Ik heb nog steeds niks gehoord...

SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Pats16 wrote:
SannVeenHaas wrote:

Ik krijg zojuist de melding dat mijn bezorger onderweg, ik ben ontzettend benieuwd.

Ik hoop dat de rest hem ook heel snel mag gaan ontvangen. 

Had je gisteren ook bericht gehad met een t&t ?

Yess ik kreeg via de mail bericht dat mijn bestelling onderweg was, met daarin een t&t. Kreeg ik om 20:21u.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De update is in het topic medegedeeld @Chantal1979 
Ik heb geen update per persoon. Dit is omdat ik geen gegevens inzie betreft de bestellingen.
Ik heb de nummers vorige week verzameld om het issue aan te kaarten. Intern wordt er naar gekeken waarom er geen sms meer is verstuurd vorige week.

De dag erna is de volgende reactie gepost: 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Het is op dit moment afwachten op een sms of e-mail waarin staat wanneer het toestel verstuurd gaat worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic